ik kijk waarschijnlijk het zelfde vanavondquote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef wdn het volgende:
Ik zag het net
Nana 38
Claymore 3
Mijn avond zit vol
ik houd a suki en b updates in de gaten, dan heb ik 99.9% van alle releases...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef zquing het volgende:
hmmm, iedere zichzelf respecterende group moet toch releasesen op a-suki?
Ik kijk nooit meer op a-suki sinds ik tokyotosho heb ondekt een jaartje of 2 terug. Enige site die ik nodig heb.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef zquing het volgende:
hmmm, iedere zichzelf respecterende group moet toch releasesen op a-suki?
nieuwste series zijn toch niet gelicensed, voor die series heb je weer andere sitesquote:Op woensdag 18 april 2007 21:38 schreef wdn het volgende:
a suki != licentie
Lucky Star... Een komedie over de wat normalere zaken van het schoolleven. Echt een ontzettend leuke en relaxte serie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:57 schreef wdn het volgende:
Is a-suki dood bij jullie?
o_w: welke serie is dat?![]()
juist, dit is de slowchat en episode meld plek.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef Jordy-B het volgende:
Het geklets over series mag best in 't algemene topic... Dat valt nu zo dood...
Groot gelijk...quote:
*leest voorstuk*quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef wdn het volgende:
zquing: die staat er al een tijdje hoor![]()
Dit lijkt een nieuwe serie te zijn:
Lovely Complex 1
http://en.wikipedia.org/wiki/Lovely_Complex Kan wel eens aardig zijn
juist daarom, mendoi heeft meerdere series gesubbed waar ik qua kwaliteit prima over was te spreken, en ik ben dus benieuwd in welke verhouding zij staan met ayako.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef outcast_within het volgende:
kwaliteit? bij zo'n serie?
vond mendoi goed genoeg.
Ik kies altijd maar degene met de meeste seeders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |