Yep... Die Kiba.quote:
Dat is Lucky Star. Ik heb nu 3 afleveringen gezien, en vind het een toppertje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:20 schreef woutabest het volgende:
Ik zie op een ander forum waar ik geen zin in heb om me aan te melden een leuk plaatje, en het zou eigenlijk wel anime moeten zijn denk ik:
[afbeelding]
Kent iemand deze anime of is het eigenlijk gewoon helemaal niks?Ik heb al op de bestandsnaam gezocht, maar kon niets vinden helaas.
kijk, thxsquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat is Lucky Star. Ik heb nu 3 afleveringen gezien, en vind het een toppertje.. Het doet me allemaal een beetje denken aan series als Azumanga Daioh en Pani Poni Dash.
Het is ook de naam van de serie...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
had toch de naam van de serie kunnen zijn?
Eensquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Samsonneke het volgende:
Ook volg ik Death Note, naar mijn mening de beste anime die ik tot nu toe gezien heb. Gister heb ik ook al wat Death Note manga gekocht.
(Tevens mijn eerste post in dit topichoi)
Ik vond monster wel aardig, het heeft een paar zieke stukjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:58 schreef wdn het volgende:
Monster is dat de moeite waard? Na eps 1 heb ik mijn twijfels![]()
Toffe spoiler!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:03 schreef Frag_adder het volgende:
[spoiler] iets met nagels eruit trekken om iemand te laten pratne [/monster]
maar die hoort er wel bij?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Yep... Die Kiba.
Plaatje was eik meer als tvp bedoeld![]()
* Crashcat sighs. Ik ga denk ik de helft van mijn anime dvd's verkopen.
Plaatje is van een onbekend seriequote:Op zondag 29 april 2007 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die hoort er wel bij?
en anime dvd's verkopen is heiligschennis!!![]()
Death note?quote:Op zondag 29 april 2007 03:47 schreef Jajong het volgende:
Ik ben er een beetje uit, ik volg eigenlijk alleen Bleach en One Piece nog.. Af en toe download ik wat volledige series maar heb zowat alles al gezien.. Op dingen van dit en de vorige 2(?) seizoenen na dus.. Enige aanraders? Liefst geen hersenloze bullshit in de trend van Tenjou Tenge o.i.d. Tieten, schieten helicopter mag best maar niet overdrijven... Voor de rest mag alles vind alles wel cool( Van KgnE via Narutaru en Sunabouzu tot aan GTO.. ofzo )
BVD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door mschol op 30-04-2007 01:05:42 ]
Mag ik nog niet zien...!quote:Op maandag 30 april 2007 08:45 schreef wdn het volgende:
NANA de relaties in beeld gebracht door Junko:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |