FOK!forum / General Chat / Gratis printer bij wehkamp deeltje 7
Sebassermaandag 23 april 2007 @ 19:36
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef DJKoster het volgende:
Hier verder!
In het weekend ff een mooi briefje in elkaar zetten

Nieuwsoverzicht:
[..]

Ondertussen hebben de volgende mensen in ieder geval de printer al gekregen:

  • RemcoDelft
  • Johnnn
  • Sebasser
  • djdano
  • Bron
  • Vernidal
  • ursel
  • Worldpimber
  • SuperRogier
  • JJdJ1984
  • Lutke
  • CyberD
  • StanS
  • Axianda (weblog)
  • Big-R (weblog)
  • Apekoek
  • nlboy
  • Handschoen
  • RacerDKB (weblog)
  • DJKoster
  • Admiraal_anaal
  • erikkll
  • The_Greater
  • Blauwe_Pino
  • Bullet-tooth
  • fly-hnl
  • Ludacriss
  • HeaRt_woRm
  • Rio

    Inmiddels wil Wehkamp de printer weer terug, of er moet voor betaald worden.
    De brief:
    [Onterecht ontvangen gratis artikel

    Geachte heer/ mevrouw,

    Wij willen u graag op het volgende attenderen.

    Uit onze gegevens blijkt dat u een gratis printer heeft besteld. Dit artikel is alleen gratis als u deze bestelt in combinatie met een computer.
    Wij gaan er vanuit dat het hier om een misverstand gaat. Wij stellen u het volgende voor:
    • U kunt de artikelen aan ons terug sturen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze Klanten Service 038 4 264 777
    Of
    • Wij brengen de kosten van de printer ad 69,99 euro over 14 dagen in rekening.

    Wij gaan er vanuit dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,
    Wehkamp bv

    Afdeling klantenservice]

    Daar hebben de volgende mensen op gereageerd:

  • Pluisje (brief) - printer gaat terug
  • Vernidal (brief) - ?
  • Johnnn (brief) - stuurt brief terug
  • Bullet-tooth (brief) - printer terug
  • Doorgestoken kaart (brief) - noooit een printer ontvangen
  • Blauwe_Pino (brief) -
  • Ludacriss (brief?) - printer terug
  • Space-chinees (brief) - printer terug
  • erikkll (brief?) - stuurt brief terug
  • ursel (wacht op brief) - gaat brief terug sturen
  • JJdJ1984 (brief?) - probeert 50%
  • Sebasser (brief) - ?
  • RacerDKB (brief) - ?
  • DJKoster (brief) - gaat brief terug sturen

    Vorige topics:

    Gratis printer bij de Wehkamp,
    Gratis printer bij de Wehkamp, de spanning stijgt, deel 2
    Gratis printer bij wehkamp deeltje 3!!!
    Gratis printer bij wehkamp deeltje 4!!!
    Gratis printer bij wehkamp deeltje 5!!!
    Gratis printer bij wehkamp deeltje 6
  • Er zijn mensen met nog een aantal onbeantwoorde emails en brieven en alles, vandaar dat ik nog even dit topic open.

    Gratis printer bij wehkamp deeltje 6
    Sneeuwvlokmaandag 23 april 2007 @ 19:41
    tvp
    Dixiditomaandag 23 april 2007 @ 20:33
    Wie gaat er door tot de rechter? Wie durft de Landmacht Wehkamp aan?
    nlboymaandag 23 april 2007 @ 20:45
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef Sneeuwvlok het volgende:
    tvp
    DJKostermaandag 23 april 2007 @ 20:52
    Nog steeds wachtend op de naheffing
    YourBuddymaandag 23 april 2007 @ 21:15
    Jammer dat ik te laat voor deze actie was, had graag een gratis printer gehad!
    dixmanmaandag 23 april 2007 @ 21:21
    wij hebben de printer voor 30 euro gekregen nadat wij hun een email hadden gestuurdt
    baudjemaandag 23 april 2007 @ 21:41
    Overigens was de reactie op dit bericht als volgt:
    quote:
    Geachte klant,


    Hartelijk dank voor uw e-mail.


    Met vriendelijke groet,

    Wehkamp Klantenservice.

    http://www.wehkamp.nl
    En dat terwijl ik al een automatische ontvangsbevestiging had gekregen. Iemand anders ook zo'n karige reactie ontvangen?
    Prowlmaandag 23 april 2007 @ 23:04
    Terug Vind Printer
    Peterseliemandinsdag 24 april 2007 @ 00:14
    Bij mij hebben ze vorige week eindelijk de printer van de bestellijst verwijderd
    frank07dinsdag 24 april 2007 @ 00:24
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef Sneeuwvlok het volgende:
    tvp
    Meh7dinsdag 24 april 2007 @ 01:07
    Terug Vind Printer
    Apekoekdinsdag 24 april 2007 @ 09:58
    kansloos, het zou zelfs achtelijk zijn als we als nog een rekening ontvangen, dit heeft veel te lang geduurd ,ze stapelen fout op fout.
    Handschoendinsdag 24 april 2007 @ 10:40
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 01:07 schreef Meh7 het volgende:
    Terug Vind Printer
    venomsnakedinsdag 24 april 2007 @ 11:00
    tvp
    Johnnndinsdag 24 april 2007 @ 17:59
    quote:
    Geachte klant,

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Wij hebben u de kans gegeven het artikel binnen twee weken te retouneren dit heeft u niet gedaan. Wij hebben ook doorgegeven wat de gevolgen hiervan zullen zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Wehkamp Afdeling Klantenbeheer.

    http://www.wehkamp.nl
    En dan in die 2 weken doen alsof ze mijn verzonden brief niet ontvangen hebben...
    Ik stuurde ze dus 1 brief en 2 e-mails, allen met goede argumenten en dan krijg ik een dergelijk antwoord... Haijje Wehkamp, mijn geld krijg je niet!

    Owja, kreeg wel antwoord op m'n eerste mail, waar ik de brief nogmaals bijgevoegd had.
    quote:
    Geachte klant,

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Het is jammer dat u niet heeft gekozen uit de twee mogelijkheden. Wij zien ons nu genoodzaakt om de incassoprocedure te volgen voor het bedrag a 69,99 euro. U heeft deze gratis printer besteld op een manier waarvan u wist dat dit nooit de bedoeling kan zijn. Wij noemen dit misbruik van ons systeem, ook al zijn wij ons bewust van deze technische fout op onze site.

    Met vriendelijke groet,
    Wehkamp Klantenservice.

    http://www.wehkamp.nl
    Van die notebooktas heb ik trouwens nog niks gehoord...
    francis997dinsdag 24 april 2007 @ 20:08
    quote:
    Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef Johnnn het volgende:

    [..]

    En dan in die 2 weken doen alsof ze mijn verzonden brief niet ontvangen hebben...
    Ik stuurde ze dus 1 brief en 2 e-mails, allen met goede argumenten en dan krijg ik een dergelijk antwoord... Haijje Wehkamp, mijn geld krijg je niet!

    Owja, kreeg wel antwoord op m'n eerste mail, waar ik de brief nogmaals bijgevoegd had.
    [..]

    Van die notebooktas heb ik trouwens nog niks gehoord...
    Ik heb de notebooktas al bijna 1 maand liggen..en nog niks gehoord.
    Handschoenwoensdag 25 april 2007 @ 10:15
    Volgends mij weten ze helemaal niks van die laptoptas
    DJKostervrijdag 27 april 2007 @ 12:30
    Nou, ik ben gisteren een kwartier bezig geweest met het maken van 2 printjes

    En zwaar kansloos van Wehkamp als ze na 1,5 maand nog proberen om geld te krijgen..
    baudjevrijdag 27 april 2007 @ 12:46
    quote:
    Geachte klant,


    Hartelijk dank voor uw e-mail.


    Uit onze gegevens blijkt dat u een gratis printer heeft besteld. Dit artikel is alleen gratis als u deze bestelt in combinatie met een computer. Wij hebben in uw geval per abuis geen brief verzonden dit had wel gemoeten. We stellen u alsnog in de gelegenheid om de printer binnen 14 dagen te retouneren of u kunt de helft van het bedrag overmaken zodat u de printer kunt behouden, de bezorgkosten boeken wij alsnog hierbij op.

    Met vriendelijke groet,

    Wehkamp Klantenservice.

    http://www.wehkamp.nl
    Toch nog reactie. Denk dat ik maar terugstuur. Heb al een mooi laserprintertje en die scanner is toch niet van topkwaliteit.
    francis997vrijdag 27 april 2007 @ 12:49
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Handschoen het volgende:
    Volgends mij weten ze helemaal niks van die laptoptas
    beter voor ons als ze het nog niet weten...
    erikkllzaterdag 5 mei 2007 @ 12:26
    De Wehkamp-printer
    TranceActionzaterdag 5 mei 2007 @ 14:05
    quote:
    Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Handschoen het volgende:
    Volgends mij weten ze helemaal niks van die laptoptas
    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    DoorgestokenKaartzaterdag 5 mei 2007 @ 16:40
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

    [..]

    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    Slim. Heel slim.
    pfefferkatzezaterdag 5 mei 2007 @ 16:45
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

    [..]

    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    Ben je nou echt dom?
    Sebasserzaterdag 5 mei 2007 @ 16:54
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

    [..]

    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    wtf dude, waarom?
    Apekoekzaterdag 5 mei 2007 @ 17:00
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

    [..]

    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    sukkel! hoezo?
    francis997zaterdag 5 mei 2007 @ 17:17
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

    [..]

    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    je moet geen slapende honden wakker maken
    weasel85zaterdag 5 mei 2007 @ 17:21
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

    [..]

    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    je bent wel errûg dom he? ik volg het verhaal over de printer al een tijdje... maar deze reactie slaat alles
    venomsnakezaterdag 5 mei 2007 @ 17:24
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

    [..]

    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    Tha_Tzaterdag 5 mei 2007 @ 17:29
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

    [..]

    Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
    Hahahaha

    Wat ben jij een sukkel
    TranceActionzaterdag 5 mei 2007 @ 17:58
    sorry jongens, ik dacht dat jullie wel zouden willen weten hoe het daarmee staat. Duidelijkheid eerst zeg ik altijd. Maar geen zorgen ik heb ze niet verteld dat jullie er een hebben. Ik heb net gedaan alsof IK er een heb.
    Apekoekzaterdag 5 mei 2007 @ 18:12
    sukkel, daar gaat het toch helemaal niet om? het gaat er om dat je er uberhaupt over begint bij die toko
    YourBuddyzaterdag 5 mei 2007 @ 18:14
    Straks moeten aldi tassen ook moeten ingeleverd worden
    TranceActionzaterdag 5 mei 2007 @ 18:19
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 18:14 schreef YourBuddy het volgende:
    Straks moeten aldi tassen ook moeten ingeleverd worden
    Oh aldi tassen. Ik wist niet dat wehkamp tassen van de aldi leverden
    TranceActionzaterdag 5 mei 2007 @ 18:26
    Oh een geluk bij een ongeluk. Ik kreeg net bericht van mij email dat hij niet is aangekomen. Ik had per ongeluk het verkeerde adres ingevuld. Dus ik moet hem niet nog een keer versturen?
    Etceterazaterdag 5 mei 2007 @ 18:31
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 18:26 schreef TranceAction het volgende:
    Oh een geluk bij een ongeluk. Ik kreeg net bericht van mij email dat hij niet is aangekomen. Ik had per ongeluk het verkeerde adres ingevuld. Dus ik moet hem niet nog een keer versturen?
    vooral doen

    dude really how stupid can you be
    erikkllzaterdag 5 mei 2007 @ 21:01
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 18:26 schreef TranceAction het volgende:
    Oh een geluk bij een ongeluk. Ik kreeg net bericht van mij email dat hij niet is aangekomen. Ik had per ongeluk het verkeerde adres ingevuld. Dus ik moet hem niet nog een keer versturen?
    zucht

    Niet sturen = laptoptas houden
    wel sturen = slapende honden wakker maken = laptoptas óók terug sturen
    Isdatzozaterdag 5 mei 2007 @ 21:17
    iedereen happen @ TranceAction

    nice gedaan.. maar ze happen wel heel makkelijk
    MediciBRzaterdag 5 mei 2007 @ 22:07
    tvP
    Meh7zaterdag 5 mei 2007 @ 23:58
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
    iedereen happen @ TranceAction

    nice gedaan.. maar ze happen wel heel makkelijk
    Hij brengt nu wel wat mensen op het idee om te mailen.
    GSMboymaandag 7 mei 2007 @ 10:48
    Oh god, Trance Action weer. Die eerst een heel topic met kanker en verwensingen zat vol te baggeren.

    Volgens mij moeten we hem niet serieus nemen.
    Dixiditodonderdag 17 mei 2007 @ 10:28
    Wat is de status?
    Apekoekdonderdag 17 mei 2007 @ 11:05
    quote:
    Op donderdag 17 mei 2007 10:28 schreef Dixidito het volgende:
    Wat is de status?
    ik heb een accept giro ontvangen van de afgeproken prijs, 49 euro. begin vorige week. dat was zogenaamd een herinnering, 1e nooit ontvangen. raar bedrijf.
    rene90vrijdag 18 mei 2007 @ 11:50
    was het trouwens een verzekerde verzending? handtekening voor ontvangst?

    anders kunnen ze nooit aantonen dat de printer werkelijk is afgeleverd lijkt me?
    gebrokenglasvrijdag 18 mei 2007 @ 13:39
    Sjonge speelt dat met die gratis Wehkamp printer nog steeds?
    Silentiumvrijdag 18 mei 2007 @ 13:56
    Ook even een tvp.
    PallominnoXIIIvrijdag 18 mei 2007 @ 14:29
    Wou zeggen, maar dat van die laptoptas is echt achterlijk..
    Apekoekvrijdag 18 mei 2007 @ 15:27
    moet je na gaan, voor mij is het nu pas helemaal afgesloten sinds het begin

    Net geld overgemaakt omdat ik niet meer moeilijk wil doen. en ondertussen zit de printer nog steeds ongebruikt in de verpakking, gewoon uit frustratie jegens de wehkampf wil ik hem niet gebruiken en omdat het een cheap-ass kut printer is
    menesisvrijdag 18 mei 2007 @ 19:50
    lache dat dit nog loopt! ZIjn er mensen die hem hebben teruggestuurd? En wanneer komt de deurwaarder op bezoek oid?
    classpcvrijdag 18 mei 2007 @ 21:00
    Maar als ik die reactie van Wehkamp zo lees, dan nemen ze aan dat jij ervan wist dat je die printer zo gratis kon krijgen, maar dat dit eigenlijk niet de bedoeling was.
    Maar hoe kunnen zij nou bewijzen dat jij dit al wist?
    Daarnaast vind ik het wel een beetje lullig dat je hem dan weer in moet leveren.
    Je hebt hem nu thuis ontvangen en net in gebruik genomen, en dan moet je hem alweer inleveren

    Het is niet jouw probleem dat zij die fouten in het bestelsysteem hebben. Als jij er op de één of andere manier voor kunt zorgen dat ze die printer gratis naar jou versturen (zonder het zelfs te controleren) dan is dat niet jouw probleem.
    Laat ze eerst maar eens bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt.
    Verder, laat ze maar bewijzen dat je die printer daadwerkelijk ontvangen hebt. Als je die niet ontvangen hebt, kun je hem natuurlijk niet inleveren. En voor een spookprinter betalen dat doe je natuurlijk ook niet.
    Apekoekvrijdag 18 mei 2007 @ 21:51
    quote:
    Op vrijdag 18 mei 2007 21:00 schreef classpc het volgende:
    Maar als ik die reactie van Wehkamp zo lees, dan nemen ze aan dat jij ervan wist dat je die printer zo gratis kon krijgen, maar dat dit eigenlijk niet de bedoeling was.
    Maar hoe kunnen zij nou bewijzen dat jij dit al wist?
    Daarnaast vind ik het wel een beetje lullig dat je hem dan weer in moet leveren.
    Je hebt hem nu thuis ontvangen en net in gebruik genomen, en dan moet je hem alweer inleveren

    Het is niet jouw probleem dat zij die fouten in het bestelsysteem hebben. Als jij er op de één of andere manier voor kunt zorgen dat ze die printer gratis naar jou versturen (zonder het zelfs te controleren) dan is dat niet jouw probleem.
    Laat ze eerst maar eens bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt.
    Verder, laat ze maar bewijzen dat je die printer daadwerkelijk ontvangen hebt. Als je die niet ontvangen hebt, kun je hem natuurlijk niet inleveren. En voor een spookprinter betalen dat doe je natuurlijk ook niet.
    voor ontvangst moest ik tekenen, anders kreeg ik hem gewoon niet.

    en ik was zelfs 1 dag te laat om in te leveren, dus ik had geen keus en moest absoluut betalen. en als ik dit niet doe gaan ze moeilijk doen, daar heb ik als miezerige consument geen zin in en geen tijd voor.
    #ANONIEMzaterdag 19 mei 2007 @ 11:48
    Ik heb eerst een mailtje gestuurd, maar moest gewoon betalen Toen kreeg ik een herrinnering, en heb maar gewoon betaald
    Dixiditozaterdag 19 mei 2007 @ 23:08
    Zijn er nog mensen die niet betaald hebben en de printer nog in hun bezit hebben?
    renz0rzondag 20 mei 2007 @ 01:41
    Leuke reeks!
    DJKosterzondag 20 mei 2007 @ 02:06
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Dixidito het volgende:
    Zijn er nog mensen die niet betaald hebben en de printer nog in hun bezit hebben?
    Ik heb een brief ontvangen waarin ik een keuze kon maken (heeft vrijwel iedereen gehad), hier heb ik niet op gereageerd. Logisch gezien zou de rekening dus binnenkort op mijn mat moeten vallen..
    erikkllzondag 20 mei 2007 @ 03:23
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 02:06 schreef DJKoster het volgende:

    [..]

    Ik heb een brief ontvangen waarin ik een keuze kon maken (heeft vrijwel iedereen gehad), hier heb ik niet op gereageerd. Logisch gezien zou de rekening dus binnenkort op mijn mat moeten vallen..
    daarin stond toch echt '2 weken' als termijn waarin de rekening zou verschijnen
    admiraal_anaalzondag 20 mei 2007 @ 03:35
    Geen brief hier maar wel printer, nog steeds niks gehoord van wehkamp
    baskickzondag 28 oktober 2007 @ 17:57
    Geen slotje en geen vervolg op dit topic?

    Ben benieuwd hoe het er nu voor staat.
    DoorgestokenKaartzondag 28 oktober 2007 @ 18:01
    Ik heb m'n laptoptas nog steeds. Gratis bij een 5 euro dvd dus.
    Prowlzondag 28 oktober 2007 @ 18:16
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
    Ik heb m'n laptoptas nog steeds. Gratis bij een 5 euro dvd dus.
    Ik ook
    Sebasserzondag 28 oktober 2007 @ 21:45
    quote:
    Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Dixidito het volgende:
    Zijn er nog mensen die niet betaald hebben en de printer nog in hun bezit hebben?
    Ja, hier.
    DJKosterzondag 28 oktober 2007 @ 22:25
    Printer staat hier nog steeds mooi printjes te maken
    erikkllmaandag 29 oktober 2007 @ 13:49
    Hier niet meer, de zwarte cartridge is leeg, en een bijbestelde cartridge op inkclub werkte niet
    Apekoekvrijdag 2 november 2007 @ 17:33
    Ik heb hem uiteindelijk gewoon betaald, ik wou verder geen gezeik aan mijn broek en zeker niet te maken krijgen eventueel de klabakken. Op dat moment dat het gebeurde had ik toch een printer nodig, wel 20 euro korting gekregen uiteindelijk.
    Sebasservrijdag 2 november 2007 @ 17:39
    quote:
    Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef Apekoek het volgende:
    Ik heb hem uiteindelijk gewoon betaald, ik wou verder geen gezeik aan mijn broek en zeker niet te maken krijgen eventueel de klabakken. Op dat moment dat het gebeurde had ik toch een printer nodig, wel 20 euro korting gekregen uiteindelijk.
    pwnd.
    Apekoekvrijdag 2 november 2007 @ 17:49
    quote:
    Op vrijdag 2 november 2007 17:39 schreef Sebasser het volgende:

    [..]

    pwnd.
    What ever men, knock your self out.

    Uiteindelijk heb ik geen zin om heel moeilijk te doen om 50 euro, dus op een bepaald moment is het leukigheid van het spelletje er wel van af. Anders had ik ook 50 euro betaald voor dezelfde printer bij de mediamarkt, hoge kwaliteits printer zou ik zelf ook nooit kopen. En ik had er immers 1 nodig voor school. Jij kan, ook zo lang na dato, nog problemen mee krijgen (al schat ,ook, ik de kans redelijk laag in).