Maar als ik die reactie van Wehkamp zo lees, dan nemen ze aan dat jij ervan wist dat je die printer zo gratis kon krijgen, maar dat dit eigenlijk niet de bedoeling was.
Maar hoe kunnen zij nou bewijzen dat jij dit al wist?
Daarnaast vind ik het wel een beetje lullig dat je hem dan weer in moet leveren.
Je hebt hem nu thuis ontvangen en net in gebruik genomen, en dan moet je hem alweer inleveren
![]()
Het is niet jouw probleem dat zij die fouten in het bestelsysteem hebben. Als jij er op de één of andere manier voor kunt zorgen dat ze die printer gratis naar jou versturen (zonder het zelfs te controleren) dan is dat niet jouw probleem.
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt.
Verder, laat ze maar bewijzen dat je die printer daadwerkelijk ontvangen hebt. Als je die niet ontvangen hebt, kun je hem natuurlijk niet inleveren. En voor een spookprinter betalen dat doe je natuurlijk ook niet.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!