quote:Op maandag 23 april 2007 19:32 schreef Fuente het volgende:
En wat voor roomkaas gebruik je dan? Dit klinkt echt wel errug lekker
En natuurlijk:quote:Op maandag 23 april 2007 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon de allergoedkoopste van de Dekamarkt
Dat wilde ik ook net (nog een keer) vragen.quote:
En dat wordt dan vervangen door nepsuikers?quote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef teigan het volgende:
not guilty ijs is ijs waar niet zoveel suikers en vetten inzitten oid...
Waardoor je ook eens een ijsje kan pakken zonder gelijk tig calorieën naar binnen te werken..
Ik heb ze zelf nog nooit gehad, ik ben tevreden met een perenijsje...
Als je je gewicht opnieuw invult op dieetweb verschijn je vanzelf weer in het lijstjequote:Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wilde ik ook net (nog een keer) vragen.![]()
Ik zxie dat ik uit de OP gekegeld ben, mag ik weer terug?
Ik heb niet geupdate omdat er niets te updaten is. Ik wordt slanker maar bouw spieren op dus er veranderd qua gewicht niet zoveel.
weet ik eigenlijk niet, ik gok van wel... Daarom hoef ik ze ook al niet zo nodig, ik vind die suikervervangers goor..quote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat wordt dan vervangen door nepsuikers?
quote:Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef teigan het volgende:
moet je gewoon even updaten met hetzelfde gewicht MM, als je 4 weken niet update verdwijn je automatisch uit het lijstje...
oehhh perenijsjes van festinaquote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ga gewoon voor de perenijsjes, die zijn erg lekker en daar zit ook niet zo heel veel in volgensmij.
Ow laat dan maar hangenquote:Op maandag 23 april 2007 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Er zit aspartaam in: http://www.aspartaam.nl/info/producten.html
Gewoon naturel. Het kan natuurlijk ook met kruidenkaas, maar dat vind ik niet nodig bij deze ingrediëntenquote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef Fuente het volgende:
Rewimo, gebruik je dan kruidenroomkaas of gewoon 'naturel' zeg maar? Ik ga het van de week ook eens proberen
wij deden het vorig jaar met practicum, danoontje, lepeltje erin en in de vloeibare stikstof..quote:Op maandag 23 april 2007 19:47 schreef Plukie86 het volgende:
Is Nog guilty ijs net zoiets als Hertog light? Das trouwens enorm vies! Het smaakt echt niet lekker. Ik eet trouwens 's zomers wel eens een danoontje uit de diepvries, met een theelepeltje erin. Super lekker, en je kunt er erg lang mee.
Is dat ook Not guilty ijs?
Thnxquote:Op maandag 23 april 2007 19:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon naturel. Het kan natuurlijk ook met kruidenkaas, maar dat vind ik niet nodig bij deze ingrediënten
Nasi-kruiden door het gehakt maakt het smakelijkquote:Op maandag 23 april 2007 20:46 schreef octopussy het volgende:
tvp![]()
het eten wat ik had gemaakt smaakte echt naar niets (aardappelpuree ovenschotel met sperciebonen en gehakt).![]()
Ik kan ze niet vindenquote:Op maandag 23 april 2007 21:46 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Ze hebben van Not Guilty ook schepijs.. erg lekker met vers fuit![]()
Maar ze zijn inderdaad wel prijzig. Het was een bakje van 250 mL (500 gram) kost 2,50. En al die zoetstoffen zal ook niet zo heel gezond zijn, maar eens in de zoveel tijd met warm weer is het heerlijk!
En ze zijn gewoon in de supermarkt te krijgen, bij de AH tenminste wel. In het vriesvak duh tussen al het andere ijs.
Eet smakelijk![]()
okquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef freecell het volgende:
[..]
sorry, ik was chagrijnig en onredelijk
Min of meer wel jaquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Viking84 het volgende:
@ Rewimo: die wraps met zalm en spinazie. Was dat nou recept dat je van mij had?
Je hebt ongeveer mijn model, dus ik heb geen recht van sprekenquote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok
ik wil nog steeds wel ff zeggen dat dat shirtje zo´n pof shirtje was
echt geen vet want dan zou ik het niet aantrekken
Dat denk ik ook tijdens spinningquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Viking84 het volgende:
En ik dacht tijdens het spinnen: dit doe ik nóóóóit weer, maar achteraf ben ik toch wel vrij positief.
Achteraf is sporten altijd leukquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben net aan het spinnen geweest en ik ben kapot, echt. Nog nooit zo gezweet en m'n lijf en leden gloeien en trilden helemaal. En dan moest ik ook nog eens in de regen naar huis fietsen.
En ik dacht tijdens het spinnen: dit doe ik nóóóóit weer, maar achteraf ben ik toch wel vrij positief.
Ja toch?quote:Op maandag 23 april 2007 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag dus een maand en 2 dagen. Dat moet je beslist vieren![]()
Doe mij ook maar een glaasje danquote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was zaterdag een maand getrouwd?
Dat is wel een feestje waard inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was zaterdag een maand getrouwd?
Proostje!quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is wel een feestje waard inderdaad.![]()
Ik doe lekker mee met een wijntje.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 22:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
ongeveer 6 als je weet dat een eierkoek rond de 90kcal is![]()
Daar paste ik toen ik dertien was al niet eens meer inquote:Op zondag 22 april 2007 21:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja oke ook bij coolcat en wonderwoman weet dat het daar smal uitvalt
maar ook bij h&m en the sting, maar nu ik er over nadenk heb ik daar ook vaker een kleinere maat
Er zijn nu speciale Sonja eierkoeken.quote:
stomme tandartsen ook altijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik ben net terug van de tandarts, twee gaatjes geboord en donderdag moet ik terugkomen voor nog een.![]()
Beetje gaatjes boren zodat hij ook wat te doen heeft. Ik dacht dat je gaatjes juist moest voorkomen.quote:
Ik ben iedere keer de pineut.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Tandartsen. Ik heb al jaren geen gaatjes meer gehad
.
ligt ook aan je figuurquote:Op maandag 23 april 2007 23:19 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Daar paste ik toen ik dertien was al niet eens meer inEn toen was ik 'maar' 67 kilo.
ik heb ook geen problemen met H&M kleren, maar ik vind ze vaak wel van slechte kwaliteit. Shirtjes krimpen bijv heel snel, broek wordt snel vaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt ook aan je figuur
rokken en broeken probeer ik nog geen eens daar maar topjes lukt goed
ow ik had het eigenlijk nog over coolcat en wonderwomanquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb ook geen problemen met H&M kleren, maar ik vind ze vaak wel van slechte kwaliteit. Shirtjes krimpen bijv heel snel, broek wordt snel vaal.
Heb nu twee bloesjes van LOGG (wel grootste maat trouwens) en die zitten wel helemaal geweldig.
daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ik had het eigenlijk nog over coolcat en wonderwoman
H&M koop ik heel weinig eigenlijk heb een rokje en jas er gekocht ooit eens
ik vind tegewoordig de coolcat ook een stuk minder worden (of ik word er ook te oud voorquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar kom ik nooit. Ik vind de kleding meestal te jeugdig, vooral bij Cool Cat. Alhoewel. Toen ik een kg of 75 was heb ik nog wel dingen bij Wonder Woman gekocht
.
Gefeliciteerd, mister_d!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Quote van mister_d: 'Liever een punt van deze taart, dan de rest van je leven eierkoeken'
Maanden op de wachtlijst?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Whoehooooe, ik krijg net een mailtje van de mister met het bericht dat ik de Wii straks kan ophalen! ERG gaaf! We staan al maaaaanden op de wachtlijst!
Ik heb wel vannacht een boterham gegeten, voelde me ontzettend leeg van al dat plassenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Heb je vannacht stiekem de koelkast geplunderd en alle selderij opgegeten?
Woon jij in Ede?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef omearos het volgende:
In Ede ligt de Wii nu ook gewoon in de winkel
Ik heb uiteindelijk iets minder dan een maand moeten wachten
Game Mania in de Cronjéquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Hee waar was dat, Faat?
jij gaat vanavond wiienquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Whoehooooe, ik krijg net een mailtje van de mister met het bericht dat ik de Wii straks kan ophalen! ERG gaaf! We staan al maaaaanden op de wachtlijst!
En morgen spierpijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jij gaat vanavond wiiensuper meid
![]()
die opmerking kreeg ik van een vriendin van mij ook, die was de eerste avond aan het tennissen geweest, en de volgende dag had ze ongelovelijke spierpijn in haar armen. is toch wel grappigquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:01 schreef omearos het volgende:
[..]
En morgen spierpijn![]()
Het is zo leuk om te doen, maar als je zoals ik al lang niks met je armen hebt gedaan krijg je flinke spierpijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |