quote:Op maandag 23 april 2007 19:32 schreef Fuente het volgende:
En wat voor roomkaas gebruik je dan? Dit klinkt echt wel errug lekker
En natuurlijk:quote:Op maandag 23 april 2007 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon de allergoedkoopste van de Dekamarkt
Dat wilde ik ook net (nog een keer) vragen.quote:
En dat wordt dan vervangen door nepsuikers?quote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef teigan het volgende:
not guilty ijs is ijs waar niet zoveel suikers en vetten inzitten oid...
Waardoor je ook eens een ijsje kan pakken zonder gelijk tig calorieën naar binnen te werken..
Ik heb ze zelf nog nooit gehad, ik ben tevreden met een perenijsje...
Als je je gewicht opnieuw invult op dieetweb verschijn je vanzelf weer in het lijstjequote:Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat wilde ik ook net (nog een keer) vragen.![]()
Ik zxie dat ik uit de OP gekegeld ben, mag ik weer terug?
Ik heb niet geupdate omdat er niets te updaten is. Ik wordt slanker maar bouw spieren op dus er veranderd qua gewicht niet zoveel.
weet ik eigenlijk niet, ik gok van wel... Daarom hoef ik ze ook al niet zo nodig, ik vind die suikervervangers goor..quote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dat wordt dan vervangen door nepsuikers?
quote:Op maandag 23 april 2007 19:41 schreef teigan het volgende:
moet je gewoon even updaten met hetzelfde gewicht MM, als je 4 weken niet update verdwijn je automatisch uit het lijstje...
oehhh perenijsjes van festinaquote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ga gewoon voor de perenijsjes, die zijn erg lekker en daar zit ook niet zo heel veel in volgensmij.
Ow laat dan maar hangenquote:Op maandag 23 april 2007 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Er zit aspartaam in: http://www.aspartaam.nl/info/producten.html
Gewoon naturel. Het kan natuurlijk ook met kruidenkaas, maar dat vind ik niet nodig bij deze ingrediëntenquote:Op maandag 23 april 2007 19:44 schreef Fuente het volgende:
Rewimo, gebruik je dan kruidenroomkaas of gewoon 'naturel' zeg maar? Ik ga het van de week ook eens proberen
wij deden het vorig jaar met practicum, danoontje, lepeltje erin en in de vloeibare stikstof..quote:Op maandag 23 april 2007 19:47 schreef Plukie86 het volgende:
Is Nog guilty ijs net zoiets als Hertog light? Das trouwens enorm vies! Het smaakt echt niet lekker. Ik eet trouwens 's zomers wel eens een danoontje uit de diepvries, met een theelepeltje erin. Super lekker, en je kunt er erg lang mee.
Is dat ook Not guilty ijs?
Thnxquote:Op maandag 23 april 2007 19:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon naturel. Het kan natuurlijk ook met kruidenkaas, maar dat vind ik niet nodig bij deze ingrediënten
Nasi-kruiden door het gehakt maakt het smakelijkquote:Op maandag 23 april 2007 20:46 schreef octopussy het volgende:
tvp![]()
het eten wat ik had gemaakt smaakte echt naar niets (aardappelpuree ovenschotel met sperciebonen en gehakt).![]()
Ik kan ze niet vindenquote:Op maandag 23 april 2007 21:46 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Ze hebben van Not Guilty ook schepijs.. erg lekker met vers fuit![]()
Maar ze zijn inderdaad wel prijzig. Het was een bakje van 250 mL (500 gram) kost 2,50. En al die zoetstoffen zal ook niet zo heel gezond zijn, maar eens in de zoveel tijd met warm weer is het heerlijk!
En ze zijn gewoon in de supermarkt te krijgen, bij de AH tenminste wel. In het vriesvak duh tussen al het andere ijs.
Eet smakelijk![]()
okquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef freecell het volgende:
[..]
sorry, ik was chagrijnig en onredelijk
Min of meer wel jaquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Viking84 het volgende:
@ Rewimo: die wraps met zalm en spinazie. Was dat nou recept dat je van mij had?
Je hebt ongeveer mijn model, dus ik heb geen recht van sprekenquote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok
ik wil nog steeds wel ff zeggen dat dat shirtje zo´n pof shirtje was
echt geen vet want dan zou ik het niet aantrekken
Dat denk ik ook tijdens spinningquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Viking84 het volgende:
En ik dacht tijdens het spinnen: dit doe ik nóóóóit weer, maar achteraf ben ik toch wel vrij positief.
Achteraf is sporten altijd leukquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben net aan het spinnen geweest en ik ben kapot, echt. Nog nooit zo gezweet en m'n lijf en leden gloeien en trilden helemaal. En dan moest ik ook nog eens in de regen naar huis fietsen.
En ik dacht tijdens het spinnen: dit doe ik nóóóóit weer, maar achteraf ben ik toch wel vrij positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |