Ja toch?quote:Op maandag 23 april 2007 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag dus een maand en 2 dagen. Dat moet je beslist vieren![]()
Doe mij ook maar een glaasje danquote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was zaterdag een maand getrouwd?
Dat is wel een feestje waard inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was zaterdag een maand getrouwd?
Proostje!quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is wel een feestje waard inderdaad.![]()
Ik doe lekker mee met een wijntje.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 22:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
ongeveer 6 als je weet dat een eierkoek rond de 90kcal is![]()
Daar paste ik toen ik dertien was al niet eens meer inquote:Op zondag 22 april 2007 21:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja oke ook bij coolcat en wonderwoman weet dat het daar smal uitvalt
maar ook bij h&m en the sting, maar nu ik er over nadenk heb ik daar ook vaker een kleinere maat
Er zijn nu speciale Sonja eierkoeken.quote:
stomme tandartsen ook altijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik ben net terug van de tandarts, twee gaatjes geboord en donderdag moet ik terugkomen voor nog een.![]()
Beetje gaatjes boren zodat hij ook wat te doen heeft. Ik dacht dat je gaatjes juist moest voorkomen.quote:
Ik ben iedere keer de pineut.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Tandartsen. Ik heb al jaren geen gaatjes meer gehad
.
ligt ook aan je figuurquote:Op maandag 23 april 2007 23:19 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Daar paste ik toen ik dertien was al niet eens meer inEn toen was ik 'maar' 67 kilo.
ik heb ook geen problemen met H&M kleren, maar ik vind ze vaak wel van slechte kwaliteit. Shirtjes krimpen bijv heel snel, broek wordt snel vaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt ook aan je figuur
rokken en broeken probeer ik nog geen eens daar maar topjes lukt goed
ow ik had het eigenlijk nog over coolcat en wonderwomanquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb ook geen problemen met H&M kleren, maar ik vind ze vaak wel van slechte kwaliteit. Shirtjes krimpen bijv heel snel, broek wordt snel vaal.
Heb nu twee bloesjes van LOGG (wel grootste maat trouwens) en die zitten wel helemaal geweldig.
daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ik had het eigenlijk nog over coolcat en wonderwoman
H&M koop ik heel weinig eigenlijk heb een rokje en jas er gekocht ooit eens
ik vind tegewoordig de coolcat ook een stuk minder worden (of ik word er ook te oud voorquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar kom ik nooit. Ik vind de kleding meestal te jeugdig, vooral bij Cool Cat. Alhoewel. Toen ik een kg of 75 was heb ik nog wel dingen bij Wonder Woman gekocht
.
Gefeliciteerd, mister_d!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Quote van mister_d: 'Liever een punt van deze taart, dan de rest van je leven eierkoeken'
Maanden op de wachtlijst?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Whoehooooe, ik krijg net een mailtje van de mister met het bericht dat ik de Wii straks kan ophalen! ERG gaaf! We staan al maaaaanden op de wachtlijst!
Ik heb wel vannacht een boterham gegeten, voelde me ontzettend leeg van al dat plassenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Heb je vannacht stiekem de koelkast geplunderd en alle selderij opgegeten?
Woon jij in Ede?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef omearos het volgende:
In Ede ligt de Wii nu ook gewoon in de winkel
Ik heb uiteindelijk iets minder dan een maand moeten wachten
Game Mania in de Cronjéquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Hee waar was dat, Faat?
jij gaat vanavond wiienquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:31 schreef Ikiskoel het volgende:
Whoehooooe, ik krijg net een mailtje van de mister met het bericht dat ik de Wii straks kan ophalen! ERG gaaf! We staan al maaaaanden op de wachtlijst!
En morgen spierpijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jij gaat vanavond wiiensuper meid
![]()
die opmerking kreeg ik van een vriendin van mij ook, die was de eerste avond aan het tennissen geweest, en de volgende dag had ze ongelovelijke spierpijn in haar armen. is toch wel grappigquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:01 schreef omearos het volgende:
[..]
En morgen spierpijn![]()
Het is zo leuk om te doen, maar als je zoals ik al lang niks met je armen hebt gedaan krijg je flinke spierpijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |