fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
Je staat bij de komers.quote:Op maandag 23 april 2007 13:14 schreef chromosoompje het volgende:ik kom met een andere user die volgende week pas reageert ivm een ban
![]()
het waren 4 mooie postsquote:Op maandag 23 april 2007 15:22 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga je niet overhalen, Drib/FB. Ik heb echter wel je 4 posts in één post gezet. Graag gedaan..
weet je wat die trein kost, en dan nog te zwijgen over de reistijd + het op tijd komenquote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef fraubitch het volgende:
ik kom nog steeds niet
7up?quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef fraubitch het volgende:
ik kom nog steeds niet
Checkquote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bent me vergeten neer te zetten bij de komers k1p.
tevens tvp.
quote:
Zal ik er eens 1 makenquote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
Moet er trouwens geen nieuwe wiki-pagina?
ik wou net zeggen, IK ben diegene die bagger produceertquote:Op maandag 23 april 2007 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En als ik beloof dat ik je niet in de gracht gooi?
Goed idee S-F.quote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal ik er eens 1 maken![]()
Het lijkt mij ook beter dat de lijst met komers/ niet komers gewoon gekopieerd moet worden uit de oude OP... Kan het nooit fout gaan![]()
Klaarquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Quara het volgende:
terug vind pussydeluxe
Doorgaan dan.quote:
Over alles dat je kan bedenkenquote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waar praten de fokkers dan over op zo'n bagger meet?
Over het nachtbraken in the good ol' times ofzo?
Die foto!quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
ONZ mods op de laatste meet. V.l.n.r.: NJ, SiemeN, Snakey, Remlof & Jogy
Over van alles waar je normaal over praat in een kroeg. Van alles dus. Met af en toe een vleugje fok ertussen.quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waar praten de fokkers dan over op zo'n bagger meet?
Over het nachtbraken in the good ol' times ofzo?
Met of zonder klonen want dan moeten we er misschien een zaaltje bij hurenquote:
Iedereen mag komen, het maakt niet uit dat je nei gezellig bent, er is bierquote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Mag iedereen komen dan? Ik ben helemaal niet gezellig ofzo, dus.
hey, psssst, ze verkopen bier in de stairway!quote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Mag iedereen komen dan? Ik ben helemaal niet gezellig ofzo, dus.
Weet je wat dat gaat kosten?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan toch een extra verzekering afsluiten voor die dag ofzo?
Done. En voor het eten hebben we nog niks afgesproken. Maar als ik iets reserveer reken ik op je.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Weet je wat dat gaat kosten?!
Nou vooruit zet me er maar bij dan! Onder de voorwaarde dat ik bij jou aan tafel zit met eten [afbeelding]
fraubitch komt niet hoorquote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Done. En voor het eten hebben we nog niks afgesproken. Maar als ik iets reserveer reken ik op je.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 23 april 2007 23:10 schreef Berenanus het volgende:
Ik kom niet, moet werken enzo... Maar je zal me ook niet missen als onbekende user![]()
Nou ik ga de volgende dag door de bagger naar Ameland lopen dus ik blijf niet ergens crashen op een station tot 's morgens vroegquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil best een vliegend tapijt![]()
Maar FIEEEETS? hoe ben jij van plan om te gaan?
metquote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met of zonder klonen want dan moeten we er misschien een zaaltje bij huren![]()
Ik neem aan dat RealZeus ook weer aanwezig is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil best een vliegend tapijt![]()
Maar FIEEEETS? hoe ben jij van plan om te gaan?
Ik hoop het , dan kunnen we met hem mee crossenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat RealZeus ook weer aanwezig is?
Kusje trouwens.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ik ga de volgende dag door de bagger naar Ameland lopen dus ik blijf niet ergens crashen op een station tot 's morgens vroegDus of zoeeen auto of de laatste trein terug
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik hoop het , dan kunnen we met hem mee crossen
kusje terug.
[..]hopen dat RZ weer gaat en anders samen treinen
![]()
Nja 't komt wel in orde, heb niks geplanned dus ik kom wel![]()
Tof!quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als pussy komt zal ik er over nadenken!
Moet je daar nog over nadenken?quote:
En we hadden al een wikiquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb mezelf maar even in de OP gezet en daarna de OP in de Wiki gebatst![]()
Nee ik dacht dat je een nieuwe gemaakt hadquote:
neequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je een nieuwe gemaakt had![]()
en mijn naam danquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ow je hebt de namen er bij gezet
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:27 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kom als dribbel ook komt, dan gaan we het ff uitvechten
Jij valt onder murpquote:
Ja, tis al een tijdje geleden hequote:
hihihihihiquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Staat al bij de komers. Geen meet zonder dingie..
kanaleneilandquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ja maar ik woon in Utrecht, Kanaleneiland mocro 4 life
We nemen een touw, binden jullie allebei aan een uiteinde vast en dan gaan jullie touwtrekken over de Oude Grachtquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:27 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kom als dribbel ook komt, dan gaan we het ff uitvechten
Dat touw word dan toch wel tussen beide piemels gespannen he ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
We nemen een touw, binden jullie allebei aan een uiteinde vast en dan gaan jullie touwtrekken over de Oude Gracht
Des te meer tijd om geld te sparenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, tis al een tijdje geleden he
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat RealZeus ook weer aanwezig is?
Kusje trouwens.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine met teletekst.
Ik heb gisteren net vrij gevraagd voor de 25e.
Dus Boem-Dikkie en S-F kunnen weer met mij meevaren.
En dan heb ik nog één plekje over in mijn rode bolide.![]()
Je kunt toch gewoon vrij nemen?quote:Op maandag 23 april 2007 23:10 schreef Berenanus het volgende:
Ik kom niet, moet werken enzo... Maar je zal me ook niet missen als onbekende user![]()
Geweldig !!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine met teletekst.
Ik heb gisteren net vrij gevraagd voor de 25e.
Dus Boem-Dikkie en S-F kunnen weer met mij meevaren.
En dan heb ik nog één plekje over in mijn rode bolide.![]()
ik voel me bijna ongewenstquote:
Je mag natuurlijk wel komenquote:
Ongewenst zwanger?quote:
Ik ben gelukkig onschuldig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef remlof het volgende:
[..]
OMG, wat heb je nu weer uitgespookt SiemeN?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:35 schreef murp het volgende:
piovan komt toch niet he?
of hebben we een schommel in de buurt?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:35 schreef murp het volgende:
piovan komt toch niet he?
of hebben we een schommel in de buurt?
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef fraubitch het volgende:
waarom... zodra ik ergens in een topic verschijn, worden er altijd sexueel getinte grappen gemaakt?
Niet als eerst die hond er weer overheen mag!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:04 schreef fraubitch het volgende:
en fiets en mcD sluit maar aan in de rij.
SiemeN jij mag straks
quote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met of zonder klonen want dan moeten we er misschien een zaaltje bij huren![]()
Oke je staat bij de komersquote:
ik zei nog zo misschienquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oke je staat bij de komers![]()
Nu moet je wel komenquote:
Jij komt toch nietquote:
dan ga ik je weer zoekenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan ga ik je weer zoekenen blijk je dr helemaal niet te zijn
![]()
Is je doos niet waterdicht ?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is je doos niet waterdicht ?![]()
Ja hoezo als het regentquote:
Wanner komt je ip-banquote:
Sala-adin wil alleen op de meet komen als het regent want met mooi weer heeft hij wel betere dingen te doenquote:
OMG. Tis net als normaal naar de kroeg gaan als uit gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sala-adin wil alleen op de meet komen als het regent want met mooi weer heeft hij wel betere dingen te doen![]()
hehehe, you got that rightquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OMG. Tis net als normaal naar de kroeg gaan als uit gaan.. Er is ook een feestje waar ik heen wilde gaan de 25e maar die emets zijn er veel minder vaak dan feesten. En heb wel zin in de meet.
.
Het is hier eigenlijk de gewoonte dat je zegt: Ik kom en ik neem mijn 10 vrijgezelle zusters meequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:00 schreef Robin2130 het volgende:
Nou, ik heb er nu eens over nagedacht he
Ik heb ergens toch wel zin om te komen, maar ik moet even kijken in mijn agenda![]()
![]()
Of je nodigt eddie uit voor de meet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef purplerose het volgende:
Kan 1 van jullie niet nog een lekkere vrijgezelle broer/neef/vriend ala Eddie Vedder voor me meenemen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef purplerose het volgende:
Kan 1 van jullie niet nog een lekkere vrijgezelle broer/neef/vriend ala Eddie Vedder voor me meenemen?![]()
![]()
The sexie love of my lifequote:
Er is ook een mogelijkheid om vanuit het noorden mee te rijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef The_Terminator het volgende:
Misschien dat ik kom, even kijken of ze me verlof willen geven op die dag![]()
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is ook een mogelijkheid om vanuit het noorden mee te rijden![]()
Op je fiets?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is ook een mogelijkheid om vanuit het noorden mee te rijden![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef murp het volgende:
kopieer machine mag niet komen, anders kom ik niet
Geylquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is hier eigenlijk de gewoonte dat je zegt: Ik kom en ik neem mijn 10 vrijgezelle zusters mee![]()
Realzeus uit het altijd zonnige Zuidlaren heeft als enige in het dorp een auto en die reist ook af naar Utrechtquote:
Hoiquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Realzeus uit het altijd zonnige Zuidlaren heeft als enige in het dorp een auto en die reist ook af naar Utrecht![]()
Ik mag je vriendin ook wel aardigquote:
die woont in Assenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik mag je vriendin ook wel aardig![]()
*bier drinkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Eeenter je moet ook komen hoor!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:09 schreef enter het volgende:
[..]
Ik kan wel komenmaar wel later op de avond.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een leuke 18+ tent weet in Utrecht houden we het daar [afbeelding]
ik ben pub en 18 dus boeit nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een leuke 18+ tent weet in Utrecht houden we het daar [afbeelding]
Dat zei ik ook al ja alleen maar pubsquote:Op woensdag 25 april 2007 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
volgens mij word dit weer zo'n semi verkapte pub meet![]()
maargoed , veel mensen is gezellig. Dus primaa!
Alsof jij dat zo erg vindquote:Op woensdag 25 april 2007 09:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja alleen maar pubs![]()
18+ toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef purplerose het volgende:
Het zou een pub vrije meet worden deze
Paljas komt ookquote:Op woensdag 25 april 2007 10:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het maar niks als er PUBbers komen..
Ja, ik mot al die koters er ook niet bijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef purplerose het volgende:
Het zou een pub vrije meet worden deze
Bier helptquote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef SiemeN het volgende:
En remlof voelt zich al oud genoeg.
mja nee de jongste die er was was 15 ofzo en daar stond jij mee te zoenen... dus volgens mij had je er weingi problemen meequote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef SiemeN het volgende:
Het gaat er meer om dat vorige keer de gemiddelde leeftijd 14 was, denk ik.
mij toch welquote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik mot al die koters er ook niet bij
Nou vooruit, jij wel. Maar de vorige keer waren er gewoon teveel PUBbers (=mensen die mij niets zeggen).quote:
Geef je daar gelijk in. Maargoed je kunt ze niet zeggen dat ze niet mogen komen moet iedereen zelf weten !quote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij wel. Maar de vorige keer waren er gewoon teveel PUBbers (=mensen die mij niets zeggen).
Lul niet, jij komt gewoonquote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:
Mijn pedopas is verlopen dus ik kan niet.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:
Dan versier je yvonne toch gewoonquote:Op woensdag 25 april 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind dat die koters zich ook netjes aan ons moeten voorstellen.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij wel. Maar de vorige keer waren er gewoon teveel PUBbers (=mensen die mij niets zeggen).
Jij eet alleen kababquote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat er met mij eten als het regent?
Hihi.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Sala-adin het volgende:
Wie gaat er met mij eten als het regent?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 13:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil dat je komt SiemeN..
Hihi. Ik zei...
Voldoen de wc's niet meer?quote:
Ruim je het zelf op?quote:
We hadden ook niet anders verwacht eigenlijkquote:
Kun je mij nog even in de OP zetten bij Misschieners?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hadden ook niet anders verwacht eigenlijk![]()
Ik dacht al wtf waarom vraag je dat als je mod bent.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun je mij nog even in de OP zetten bij Misschieners?
Edit: acht fuck it, ik kan het zelf ook wel
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun je mij nog even in de OP zetten bij Misschieners?
Edit: acht fuck it, ik kan het zelf ook wel
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef enter het volgende:
Komt Cerror ook?
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Die zal je niet snel zijn op een onz/bagger meet.
quote:
Ik kijken, staat het er nog echt ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik en paljas
Staan bij de komers![]()
Godver ik lachte kneus..quote:Op woensdag 25 april 2007 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik en paljas
Staan bij de komers![]()
Joh meen jequote:Op woensdag 25 april 2007 17:58 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Godver ik lachte kneus..
Dominique.90 = ik uiteraard
Je bent eigenlijk een kloon ?quote:
Ja stiekem welquote:Op woensdag 25 april 2007 18:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een kloon ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in theater lach traan...
Klopt, maar ik vergeet nog wel eens dat ik overal posts kan editenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht al wtf waarom vraag je dat als je mod bent..
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:04 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja stiekem welmaar toch ook weer niet
maar misschien ook wel
SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 25 april 2007 18:04 schreef dominique.90 het volgende:
Ik en paljas en dominique.90
waarom![]()
Ik en paljas, dominique.90 en ikquote:
Wie zijn ik en paljasquote:Op woensdag 25 april 2007 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik en paljas, dominique.90 en ik![]()
![]()
Precies zoals het er staatquote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Wie zijn ik en paljas
En wie zijn dominique.90 en ik![]()
Ja maar ik snap het nietquote:Op woensdag 25 april 2007 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies zoals het er staat![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies zoals het er staat![]()
![]()
ik?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:18 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het nietWie is die ik
Neee, seekfaM nietquote:
Ik, trouwenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:18 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het nietWie is die ik
S-F?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik, trouwen?
![]()
Jeetje wat een bagger![]()
quote:
Moet je wel komenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:26 schreef Sala-adin het volgende:
Degene die mij het eerst aanraakt in de stairway krijgt hele avond gratis BIER!!! van mij!
en niet stiekem je bomgordel omdoenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:26 schreef Sala-adin het volgende:
Degene die mij het eerst aanraakt in de stairway krijgt hele avond gratis BIER!!! van mij!
Stillquote:Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en niet stiekem je bomgordel omdoen
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Een vriend?
Had, tis een week uit
Wat rotquote:Op woensdag 25 april 2007 18:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Een vriend?
Had, tis een week uit
Forum Opties | |
---|---|