fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
Je staat bij de komers.quote:Op maandag 23 april 2007 13:14 schreef chromosoompje het volgende:ik kom met een andere user die volgende week pas reageert ivm een ban
![]()
het waren 4 mooie postsquote:Op maandag 23 april 2007 15:22 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga je niet overhalen, Drib/FB. Ik heb echter wel je 4 posts in één post gezet. Graag gedaan..
weet je wat die trein kost, en dan nog te zwijgen over de reistijd + het op tijd komenquote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef fraubitch het volgende:
ik kom nog steeds niet
7up?quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef fraubitch het volgende:
ik kom nog steeds niet
Checkquote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bent me vergeten neer te zetten bij de komers k1p.
tevens tvp.
quote:
Zal ik er eens 1 makenquote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
Moet er trouwens geen nieuwe wiki-pagina?
ik wou net zeggen, IK ben diegene die bagger produceertquote:Op maandag 23 april 2007 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En als ik beloof dat ik je niet in de gracht gooi?
Goed idee S-F.quote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal ik er eens 1 maken![]()
Het lijkt mij ook beter dat de lijst met komers/ niet komers gewoon gekopieerd moet worden uit de oude OP... Kan het nooit fout gaan![]()
Klaarquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Quara het volgende:
terug vind pussydeluxe
Doorgaan dan.quote:
Over alles dat je kan bedenkenquote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waar praten de fokkers dan over op zo'n bagger meet?
Over het nachtbraken in the good ol' times ofzo?
Die foto!quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
ONZ mods op de laatste meet. V.l.n.r.: NJ, SiemeN, Snakey, Remlof & Jogy
Over van alles waar je normaal over praat in een kroeg. Van alles dus. Met af en toe een vleugje fok ertussen.quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waar praten de fokkers dan over op zo'n bagger meet?
Over het nachtbraken in the good ol' times ofzo?
Met of zonder klonen want dan moeten we er misschien een zaaltje bij hurenquote:
Iedereen mag komen, het maakt niet uit dat je nei gezellig bent, er is bierquote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Mag iedereen komen dan? Ik ben helemaal niet gezellig ofzo, dus.
hey, psssst, ze verkopen bier in de stairway!quote:Op maandag 23 april 2007 23:41 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Mag iedereen komen dan? Ik ben helemaal niet gezellig ofzo, dus.
Weet je wat dat gaat kosten?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan toch een extra verzekering afsluiten voor die dag ofzo?
Done. En voor het eten hebben we nog niks afgesproken. Maar als ik iets reserveer reken ik op je.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Weet je wat dat gaat kosten?!
Nou vooruit zet me er maar bij dan! Onder de voorwaarde dat ik bij jou aan tafel zit met eten [afbeelding]
fraubitch komt niet hoorquote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Done. En voor het eten hebben we nog niks afgesproken. Maar als ik iets reserveer reken ik op je.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 23 april 2007 23:10 schreef Berenanus het volgende:
Ik kom niet, moet werken enzo... Maar je zal me ook niet missen als onbekende user![]()
Nou ik ga de volgende dag door de bagger naar Ameland lopen dus ik blijf niet ergens crashen op een station tot 's morgens vroegquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil best een vliegend tapijt![]()
Maar FIEEEETS? hoe ben jij van plan om te gaan?
metquote:Op maandag 23 april 2007 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met of zonder klonen want dan moeten we er misschien een zaaltje bij huren![]()
Ik neem aan dat RealZeus ook weer aanwezig is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil best een vliegend tapijt![]()
Maar FIEEEETS? hoe ben jij van plan om te gaan?
Ik hoop het , dan kunnen we met hem mee crossenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat RealZeus ook weer aanwezig is?
Kusje trouwens.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ik ga de volgende dag door de bagger naar Ameland lopen dus ik blijf niet ergens crashen op een station tot 's morgens vroegDus of zoeeen auto of de laatste trein terug
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik hoop het , dan kunnen we met hem mee crossen
kusje terug.
[..]hopen dat RZ weer gaat en anders samen treinen
![]()
Nja 't komt wel in orde, heb niks geplanned dus ik kom wel![]()
Tof!quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als pussy komt zal ik er over nadenken!
Moet je daar nog over nadenken?quote:
En we hadden al een wikiquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb mezelf maar even in de OP gezet en daarna de OP in de Wiki gebatst![]()
Nee ik dacht dat je een nieuwe gemaakt hadquote:
neequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je een nieuwe gemaakt had![]()
en mijn naam danquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ow je hebt de namen er bij gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |