Vergeet zijn voorkeur voor de artiesteningang niet!quote:Op zondag 22 april 2007 20:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij is 1x in Amanda klaargekomen en vele malen onder de douche by himself, misschien toch een verkapte vorm van homofilie![]()
Nou, van mag zij iedere dag ff poseren hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 20:13 schreef Arcee het volgende:
En wat komt ze doen, afgezien van haar tieten laten zien?
is dat niet genoeg dan?quote:Op zondag 22 april 2007 20:13 schreef Arcee het volgende:
Is Melissa die nieuwe met die tieten?
En wat komt ze doen, afgezien van haar tieten laten zien?
Ik klaag niet, hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 20:16 schreef versabommie het volgende:
is dat niet genoeg dan?
Wat deed die vuile lul?quote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
Eric hou op!
Stream 3 en 4 zijn ook beschikbaarquote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
Eric hou op!
Tip: klik bovenaan de pagina op Active Topics.quote:Op zondag 22 april 2007 20:14 schreef Dark het volgende:
Ik word zo moe van die COSSEN die steeds weg zijn, heb ik er 1 gevonden, is die andere weer weg, terug naar de 1 = ie weer dicht![]()
zou handig idee zijn van Huub, gewoon die anastasia volblaffen met but, staat die weer een stukje sterker in huisquote:
Net vond ik hem terug met Nieuwe Topics, ook prijs.quote:Op zondag 22 april 2007 20:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Tip: klik bovenaan de pagina op Active Topics.
Altijd prijs.
Thnxquote:Op zondag 22 april 2007 20:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Tip: klik bovenaan de pagina op Active Topics.
Altijd prijs.
Nieuwe ava voor scanman?quote:
beide , Huubje op schoot bij natas, maar volgens mij wordt je op een gegeven moment toch geil als je daar zolang al opgesloten zit.quote:Op zondag 22 april 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Wat zit Natasja te geilen op Huub zegOf is het omgekeerd
![]()
Hehehe,quote:
Daar hoef ik niet voor opgesloten te zittenquote:Op zondag 22 april 2007 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
beide , Huubje op schoot bij natas, maar volgens mij wordt je op een gegeven moment toch geil als je daar zolang al opgesloten zit.
eenschquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor opgesloten te zitten![]()
Ze hebben in Griekenland namelijk maar 1 gerecht?quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef Dark het volgende:
Amanda is 1x naar griekenland op vakantie geweest en heeft daar de hele tijd Mac Donalds gegeten, omdat ze grieks eten niet lust.![]()
ik ook niet ,maar ik bedoel dan wordt je zelfs niet kieskeurigquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor opgesloten te zitten![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef Dark het volgende:
Amanda is 1x naar griekenland op vakantie geweest en heeft daar de hele tijd Mac Donalds gegeten, omdat ze grieks eten niet lust.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben in Griekenland namelijk maar 1 gerecht?![]()
Nauw vind de vleesgerechten ook geen donder aan, 100 soorten droogvlees met allemaal dezelfde kruiden.....Maar de vis gerechten zijn wel ok. Oh en Feta en tzasikki is natuurlijk erg lekker.quote:Op zondag 22 april 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben in Griekenland namelijk maar 1 gerecht?![]()
In Griekenland is het eten trouwens wel een stuk gevarieerder (en gezonder) dan bij "de Griek" in Nederland.quote:
Fault dan gewoonquote:
Ik raise... klap van Brian in het gezicht van Huub en een klap van Jaap in het gezicht van Sylvia... (tis even incasseren maar dan zijn ze weg)quote:
Meen je dat nou? Er is toch geen ruk aan om naar te kijken als ze aan het pokeren zijn?quote:
quote:
ik kijk ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Er is toch geen ruk aan om naar te kijken als ze aan het pokeren zijn?![]()
Onder de lakens met foto's van Melissaquote:Op zondag 22 april 2007 20:36 schreef Yollie het volgende:
Waar is Brian?
real poker met pro's dat is wel leuk om te kijken!quote:
Oftewel.. in DGK is het niet leuk om te kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Dogga het volgende:
[..]
real poker met pro's dat is wel leuk om te kijken!
Tuurlijk niet, maar altijd nog beter dan Voetbalvrouwen kijken.quote:
like i saidquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oftewel.. in DGK is het niet leuk om te kijken
En hij gaat ze ook in de douche hangenquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Onder de lakens met foto's van Melissa
En aangezien er 'diepte' in de foto ziet.. wordt hij er misschien nog creatief mee ookquote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En hij gaat ze ook in de douche hangen
like warm appelpiequote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
En aangezien er 'diepte' in de foto ziet.. wordt hij er misschien nog creatief mee ook
Ik snap die fascinatie ook niet.quote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Er is toch geen ruk aan om naar te kijken als ze aan het pokeren zijn?![]()
couldnt agree morequote:Op zondag 22 april 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
Wat een uitgelaten schoolklas.
Ik heb liever dat ze ruzie maken.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
Natasja: Ik heb echt honger!
Mellissa: Kom het maar halen!
Personeel?
lees net de laatste blogentry van Jappie Japie Turf, maar ik vinnet wel enorm nobel en aardig van Jaap dat hij zich zo wil inzetten voor deze verrotte wereld!quote:Op zondag 22 april 2007 20:50 schreef Dark het volgende:
Jaap wil het wereldrecord dikworden verbreken, meer dan 600 kilo.
Die zit nog te kwijlen bij de foto's van Melisa.quote:Op zondag 22 april 2007 20:54 schreef RTM1988 het volgende:
waarom eet brain niet mee?
quote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Die zit nog te kwijlen rukken bij de foto's van Melisa.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Die zit nog te rukken bij de foto's van Melisa.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef Liess het volgende:
Kan Melissa niet even met Brian naar bed.... 10 minuutjes...
Dan is Amanda daar ook weer vanaf.
Huub zal het wel gelezen hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap heeft in z'n laatste bericht de term karma gebruikt.
QFTquote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef Talitha het volgende:
Volgens Natasia had Jaap al een stoornis. "Die heeft ie niet hier gekregen".
Volgens mij zijn ze allemáál gestoord. En wij ook, omdat we urenlang naar ze zitten te kijken.![]()
![]()
Spelletje is allang voorbijquote:
Ja, die Eric kan al eindeloos irriteren met uitstekend zijn stropdaskeuze.quote:Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef KonnieKipke het volgende:
wat heeft die eric een nichterige stropdas om...
Japio gaat weer terror zaaien.quote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is er weer ruzie? Anders draai ik de streams even aan
Ik begrijp t ook niet helemaalquote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Hij heeft een verkeerde deur genomen?
Momentje......quote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
Hup, zet die stream even op Jaap!
Past wel bij hem.quote:Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef KonnieKipke het volgende:
wat heeft die eric een nichterige stropdas om...
We houden er ook allemaal rekening mee dat Jaap dit allemaal speelt, iemand die echt zo is zouden ze er niet inhouden.quote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En eerlijk ...ik ben ook echt geschokt van sommige reactie's op Fok die het gedrag van Jaap grappig en vooral ook rationeel vinden...
Exit Japio dus????quote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef Prospera het volgende:
Hij heeft de achterdeur van de gameroom gebruikt en dat mag niet.
Eventjes maarquote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef FuTilE het volgende:
Hoppa... Weg streams.
Er word even op hem ingesproken en daarna komt hij weer terug.quote:Op zondag 22 april 2007 21:04 schreef getl0st het volgende:
Jaap exit?
Om welke reden?quote:Op zondag 22 april 2007 21:06 schreef Liess het volgende:
Af en toe heb ik echt de neiging nooit meer te kijken
Gaat toch weer over he?quote:Op zondag 22 april 2007 21:06 schreef Liess het volgende:
Af en toe heb ik echt de neiging nooit meer te kijken
Mag het wel hopen.. wat moeten we zonder Liessquote:
Wat snap je niet lieverd, ben je het spoor van het spel bijster?quote:Op zondag 22 april 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
Ja maar..ja maar...ik snap er niks van.
denk dat het een kwestie van smaak is!quote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef Suikeroom het volgende:
waarom haten jullie Jaap.. hij is echt geweldig bezig nu![]()
Je vergeet dat Jaap zo intelligent is dat hij alle dokters voor de gek kan houden.quote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
We houden er ook allemaal rekening mee dat Jaap dit allemaal speelt, iemand die echt zo is zouden ze er niet inhouden.
Ik haat hem niet, ik heb meer medelijden met hem.quote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef Suikeroom het volgende:
waarom haten jullie Jaap.. hij is echt geweldig bezig nu![]()
Ja!! Welke deur en waarom en hoe..?quote:Op zondag 22 april 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat snap je niet lieverd, ben je het spoor van het spel bijster?![]()
Het was toch een deur in kantoor?quote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Hij heeft dus een deur gebruikt in de gameroom die nooit gebruikt mag worden. Dat is dan een exit. Men zei ook gelijk: toneelhaak!! Da's jammer.
Daarna ging men verder met eten.
Echt heel vreemd.
Tsja dat jaap een deur uitloopt waar dat niet mag, is geen bemoeienis van achter volgens mij, dus das jammer voor Nicolaas. Ik vind het overigens wel vreemd dat deze actie van jaap niet te zien is op de streams. Die van vanochtend was continue te zienquote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef bosb het volgende:
Nicolaas baalt van de bemoeienis van achter...
Is jaap alweer terug?quote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Maar is hij alweer terug bijj jullie (aangezien ik niet alles kan zien) zitten ze bij mij over brood en tzasikki te praten.
Huh? Volgens mij is dat alweer 10 min geleden??quote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Maar is hij alweer terug bijj jullie (aangezien ik niet alles kan zien) zitten ze bij mij over brood en tzasikki te praten.
Had je mijn tips voor de Mac-user gezien?quote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Mac-tips.. waren er vragen? (ACSEquote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Had je mijn tips voor de Mac-user gezien?
Ja, ik heb Kut streams. Ben al 30 min bezig en in totaal heb ik nu 3 min beeld gehad met geluid en daar zat dus dat stukje bij.quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij is dat alweer 10 min geleden??
nee ik ben even weggeweest. Sorry, maar wat relaxt van je.quote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Had je mijn tips voor de Mac-user gezien?
Amanadelava.quote:
Lijkt me ook niet zo erg moeilijk is gewoon standaard na 20.30quote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef daWeasel het volgende:
Ik zie aan zijn hoofd dat Nicolaas alweer genoeg gedronken heeft?
Ja ! Ik zoek een site waarop ik 4 streams tegelijk kan bekijken in Safari of IE.quote:
Zei ze dat echt?quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
AmanDel is gisteravond en vanochtend niet klaargekomen. Huub vraagt: Wanneer wel dan?
Op dat moment komt Brainless binnen![]()
Snap je het nou?quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Misschien bedoelen ze wel een tijdelijke toneelhaak?
Natas: hij is niet op het kantoor. Hij is even naar achteren getrokken.
Natasja en Huub liepen hem achterna en zagen het.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Hoe weten ze nou dat Japio naar de FEBO is???? Hij ging toch gewoon naar het kantoor?
quote:
Evenquote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Ze reageerden ook heel erg snel met hun toneelhaak. Syl zei nog: Ja en dan heeft die dus nog niet kunnen doen wat hij wilde. Nicolaas baalde en zei dat er over 2 weken dus weer niemand weg zou gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Hoe weten ze nou dat Japio naar de FEBO is???? Hij ging toch gewoon naar het kantoor?
Krijg toch het idee dat ze met het casten een foutje hebben begaan. Ze zitten nu met Jaap opgescheept die dreigt met zelfmoord en tewwow... en zich ook door achter niet laat instrueren.. Jaap is nl. God!!quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Streams via de browser (Safari, FireFox) werken niet met OS10. WMP for Mac en directe URL's wel. Maak favorieten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ja ! Ik zoek een site waarop ik 4 streams tegelijk kan bekijken in Safari of IE.
Nowlive.eu werkt niet (wel met 1 enkele stream)
Oh nee, misschien kunnen ze dan vanavond niet pokerenquote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
Japio haalt kaarten uit het spel. Bedankt FEBO![]()
ik ook ik wil gewoon dat ie oprot vindt het helemaal niet leuk meer zoquote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
Echt hè, ze zorgen gewoon dat Jaap alles mag en ik word er kotsmisselijk van.
Das stimmtquote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Streams via de browser (Safari, FireFox) werken niet met OS10. WMP for Mac en directe URL's wel. Maak favorieten.
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf stream 1
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf stream 2
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf stream 3
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf stream 4
Dat idee krijg ik ook. Zo van 'Joh Jaap.. haal de zevens uit het kaartspel, dat is toch leuker dan de fitness verbouwen.'quote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Moeten ze achter nu al de snode plannen voor Jaap verzinnen?
Word jij gedwongen om te kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ik ook ik wil gewoon dat ie oprot vindt het helemaal niet leuk meer zo![]()
Das alleen maar positiefquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er niet gepokerd gaat worden.....![]()
Moooooiquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Dat vind ik dan wél weer fijn.quote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op zondag 22 april 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
Melissa wil jij even van mijn stoel gaan, vraagt Jaap.
Ik ben jouw werknemer, ik wil NU op die stoel zitten.
Ik vind het juist een stuk leuker geworden, sinds Jaap "zo" doet.quote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef grazygirl het volgende:
[..]
By the way, heeft Melissa klappen op d,r lippen gehad met de vissen van Jaap? Dat zijn pas vislippen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef blomst het volgende:
Zou ze dit als opstapje gebruiken voor belspelletjes?
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 april 2007 21:28 schreef Kinga het volgende:
Dit is gescript.
Inderdaad ja, hij maakt het weer leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het juist een stuk leuker geworden, sinds Jaap "zo" doet.
Goede tip! Morgen uitproberen (zit achter pc in PC-MAC-LAN omgeving).quote:Op zondag 22 april 2007 21:26 schreef Fluxi het volgende:
Wat ik als mac user doe is flip4mac installeren (http://www.flip4mac.com/ en dan de boven genoemde addressen in quicktime openen. Dan kun je 4 streams tegelijk kijken.
Mijn zegen hebben ze...poker hoeft voor mij ook niet....quote:Op zondag 22 april 2007 21:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
MoooooiAlle pokerfans in de kooi gaan dus weer los tegen jaap
Heb je al gezien dat ik een freudiaanse verspreking heb gedaan in die postquote:
gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaakquote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het juist een stuk leuker geworden, sinds Jaap "zo" doet.
en zo is het maar net.quote:Op zondag 22 april 2007 21:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn zegen hebben ze...poker hoeft voor mij ook niet....![]()
en Noekje denkt er ook zo over..![]()
Amanda is Einstein naast haar!!!quote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef Prospera het volgende:
Melissa: wat houdt een weblog in?
belspelletje met lieke, ze kijkt welk scheel, is niet zo handig danquote:Op zondag 22 april 2007 21:29 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
By the way, heeft Melissa klappen op d,r lippen gehad met de vissen van Jaap? Dat zijn pas vislippen.
En nog even off topic, Lieke gespot vanmiddag bij La Place in H,sum. Zag er erg happy uit , heeft vast een deal gesloten om een belspelletje te presenteren. Toch iets met media voor haar.
Hoi, wat cool ik kan kijken alleen is het geluid niet helemaal top, valt om de 10 sec weg. Maar super this al veel beter! Beelden lopen ook af en toe vast. Heb jij hier ook last van?quote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Streams via de browser (Safari, FireFox) werken niet met OS10. WMP for Mac en directe URL's wel. Maak favorieten.
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf stream 1
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf stream 2
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf stream 3
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf stream 4
Ik wil ook dat hij oprot. Jaap verpest het programma voor mij...Ik probeer hem te negeren maar dat is nu wel erg moeilijk..iedereen praat hier alleen maar over die engerd..en op de streams is hij ook steeds te zien..als ik switch voor een andere stream dan hup daar is hij weer...bleeeehhhhh...rot toch op met die mafkees...quote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef grazygirl het volgende:
[..]
Wat stond daar in dan??quote:Op zondag 22 april 2007 21:33 schreef Prospera het volgende:
Er ligt een brief voor Huub.
Moet dat, al die bevallingsverhalen? Ik heb al genoeg zwangere collega's meegemaakt de laatste tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 21:34 schreef Sporti het volgende:
Amanda : had je veel LAST van de zwangerschap![]()
Inderdaad, ze vindt zwanger zijn ook verschrikkelijkquote:Op zondag 22 april 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
Die verhalen van Melissa![]()
Tijd om wat anders te gaan doen.
Van de kaartquote:Op zondag 22 april 2007 21:33 schreef farceman het volgende:
Snap werkelijk niet waarom de Huub en Amanda opeens helemaal van de kaart is?
ik vindt er ook helemaal niets aan hoor dus ook daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Inderdaad, ze vindt zwanger zijn ook verschrikkelijkwat een vreselijk mens
![]()
zwanger zijn is prachtig![]()
moeten jaap en huub straks weer een praatje houden voor de camera's?quote:Op zondag 22 april 2007 21:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Er is geen brief, dat was een grapje van Amanda, Huub moest naar achter.
Soms, maar dat kan aan meerdere oorzaken worden toegeschreven (verbinding, geheugen, CPU-snelheid...etc.). Er is trouwens een goede tweede tip gepost hier wat boven...quote:Op zondag 22 april 2007 21:34 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Hoi, wat cool ik kan kijken alleen is het geluid niet helemaal top, valt om de 10 sec weg. Maar super this al veel beter! Beelden lopen ook af en toe vast. Heb jij hier ook last van?
Er was geen brief, was een geintje.quote:
"Klaarkomen stimuleert de weeen" volgens Natasia.quote:Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Natasja was niet te houden tijdens haar zwangerschap (lees sex)
quote:
Barcelona mag ookquote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
Syl denkt, 'wanneer gaan we het nu weer over paarden en veulentjes hebben?'
Oh, ze is aan het praten? Ik dacht dat haar airbags leegliepen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef Sporti het volgende:
pppppffffffff hoe die praat, tis geen wonder dat haar kindje rustig is met zo'n opgefokte moeder![]()
Ze had geen partner tijdens haar zwangerschap. Sommige mensen zijn 9 maanden misselijk, bekkeninstabiliteit of wat dan ook. Dan kan ik me voorstellen dat je zwanger zijn verschrikkelijk vindt,,,,quote:Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Inderdaad, ze vindt zwanger zijn ook verschrikkelijkwat een vreselijk mens
![]()
zwanger zijn is prachtig![]()
Als je tegen het bevallen aanzit kan het de baarmoeder aktiveren ja, daar heeft ze gelijk in.quote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
"Klaarkomen stimuleert de weeen" volgens Natasia.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 21:33 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Amanda is Einstein naast haar!!!
(Ségolène Royal naar de tweede ronde in Frankrijk ole ole ole!!!)
"ik leek net als een Tokkie!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |