Zei ze dat echt?quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
AmanDel is gisteravond en vanochtend niet klaargekomen. Huub vraagt: Wanneer wel dan?
Op dat moment komt Brainless binnen![]()
Snap je het nou?quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Misschien bedoelen ze wel een tijdelijke toneelhaak?
Natas: hij is niet op het kantoor. Hij is even naar achteren getrokken.
Natasja en Huub liepen hem achterna en zagen het.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Hoe weten ze nou dat Japio naar de FEBO is???? Hij ging toch gewoon naar het kantoor?
quote:
Evenquote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Ze reageerden ook heel erg snel met hun toneelhaak. Syl zei nog: Ja en dan heeft die dus nog niet kunnen doen wat hij wilde. Nicolaas baalde en zei dat er over 2 weken dus weer niemand weg zou gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
Hoe weten ze nou dat Japio naar de FEBO is???? Hij ging toch gewoon naar het kantoor?
Krijg toch het idee dat ze met het casten een foutje hebben begaan. Ze zitten nu met Jaap opgescheept die dreigt met zelfmoord en tewwow... en zich ook door achter niet laat instrueren.. Jaap is nl. God!!quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Streams via de browser (Safari, FireFox) werken niet met OS10. WMP for Mac en directe URL's wel. Maak favorieten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:20 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ja ! Ik zoek een site waarop ik 4 streams tegelijk kan bekijken in Safari of IE.
Nowlive.eu werkt niet (wel met 1 enkele stream)
Oh nee, misschien kunnen ze dan vanavond niet pokerenquote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
Japio haalt kaarten uit het spel. Bedankt FEBO![]()
ik ook ik wil gewoon dat ie oprot vindt het helemaal niet leuk meer zoquote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef Liess het volgende:
Echt hè, ze zorgen gewoon dat Jaap alles mag en ik word er kotsmisselijk van.
Das stimmtquote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Streams via de browser (Safari, FireFox) werken niet met OS10. WMP for Mac en directe URL's wel. Maak favorieten.
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf stream 1
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf stream 2
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf stream 3
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf stream 4
Dat idee krijg ik ook. Zo van 'Joh Jaap.. haal de zevens uit het kaartspel, dat is toch leuker dan de fitness verbouwen.'quote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Moeten ze achter nu al de snode plannen voor Jaap verzinnen?
Word jij gedwongen om te kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ik ook ik wil gewoon dat ie oprot vindt het helemaal niet leuk meer zo![]()
Das alleen maar positiefquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er niet gepokerd gaat worden.....![]()
Moooooiquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Dat vind ik dan wél weer fijn.quote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op zondag 22 april 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
Melissa wil jij even van mijn stoel gaan, vraagt Jaap.
Ik ben jouw werknemer, ik wil NU op die stoel zitten.
Ik vind het juist een stuk leuker geworden, sinds Jaap "zo" doet.quote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ik ook ik wil gewoon dat ie oprot vindt het helemaal niet leuk meer zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |