quote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Die zit nog te kwijlen rukken bij de foto's van Melisa.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Die zit nog te rukken bij de foto's van Melisa.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 20:56 schreef Liess het volgende:
Kan Melissa niet even met Brian naar bed.... 10 minuutjes...
Dan is Amanda daar ook weer vanaf.
Huub zal het wel gelezen hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef Ecila111 het volgende:
Jaap heeft in z'n laatste bericht de term karma gebruikt.
QFTquote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef Talitha het volgende:
Volgens Natasia had Jaap al een stoornis. "Die heeft ie niet hier gekregen".
Volgens mij zijn ze allemáál gestoord. En wij ook, omdat we urenlang naar ze zitten te kijken.![]()
![]()
Spelletje is allang voorbijquote:
Ja, die Eric kan al eindeloos irriteren met uitstekend zijn stropdaskeuze.quote:Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef KonnieKipke het volgende:
wat heeft die eric een nichterige stropdas om...
Japio gaat weer terror zaaien.quote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is er weer ruzie? Anders draai ik de streams even aan
Ik begrijp t ook niet helemaalquote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Hij heeft een verkeerde deur genomen?
Momentje......quote:Op zondag 22 april 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
Hup, zet die stream even op Jaap!
Past wel bij hem.quote:Op zondag 22 april 2007 21:02 schreef KonnieKipke het volgende:
wat heeft die eric een nichterige stropdas om...
We houden er ook allemaal rekening mee dat Jaap dit allemaal speelt, iemand die echt zo is zouden ze er niet inhouden.quote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef jinca het volgende:
En eerlijk ...ik ben ook echt geschokt van sommige reactie's op Fok die het gedrag van Jaap grappig en vooral ook rationeel vinden...
Exit Japio dus????quote:Op zondag 22 april 2007 21:03 schreef Prospera het volgende:
Hij heeft de achterdeur van de gameroom gebruikt en dat mag niet.
Eventjes maarquote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef FuTilE het volgende:
Hoppa... Weg streams.
Er word even op hem ingesproken en daarna komt hij weer terug.quote:Op zondag 22 april 2007 21:04 schreef getl0st het volgende:
Jaap exit?
Om welke reden?quote:Op zondag 22 april 2007 21:06 schreef Liess het volgende:
Af en toe heb ik echt de neiging nooit meer te kijken
Gaat toch weer over he?quote:Op zondag 22 april 2007 21:06 schreef Liess het volgende:
Af en toe heb ik echt de neiging nooit meer te kijken
Mag het wel hopen.. wat moeten we zonder Liessquote:
Wat snap je niet lieverd, ben je het spoor van het spel bijster?quote:Op zondag 22 april 2007 21:06 schreef noekje het volgende:
Ja maar..ja maar...ik snap er niks van.
denk dat het een kwestie van smaak is!quote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef Suikeroom het volgende:
waarom haten jullie Jaap.. hij is echt geweldig bezig nu![]()
Je vergeet dat Jaap zo intelligent is dat hij alle dokters voor de gek kan houden.quote:Op zondag 22 april 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
We houden er ook allemaal rekening mee dat Jaap dit allemaal speelt, iemand die echt zo is zouden ze er niet inhouden.
Ik haat hem niet, ik heb meer medelijden met hem.quote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef Suikeroom het volgende:
waarom haten jullie Jaap.. hij is echt geweldig bezig nu![]()
Ja!! Welke deur en waarom en hoe..?quote:Op zondag 22 april 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat snap je niet lieverd, ben je het spoor van het spel bijster?![]()
Het was toch een deur in kantoor?quote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Hij heeft dus een deur gebruikt in de gameroom die nooit gebruikt mag worden. Dat is dan een exit. Men zei ook gelijk: toneelhaak!! Da's jammer.
Daarna ging men verder met eten.
Echt heel vreemd.
Tsja dat jaap een deur uitloopt waar dat niet mag, is geen bemoeienis van achter volgens mij, dus das jammer voor Nicolaas. Ik vind het overigens wel vreemd dat deze actie van jaap niet te zien is op de streams. Die van vanochtend was continue te zienquote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef bosb het volgende:
Nicolaas baalt van de bemoeienis van achter...
Is jaap alweer terug?quote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Maar is hij alweer terug bijj jullie (aangezien ik niet alles kan zien) zitten ze bij mij over brood en tzasikki te praten.
Huh? Volgens mij is dat alweer 10 min geleden??quote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Maar is hij alweer terug bijj jullie (aangezien ik niet alles kan zien) zitten ze bij mij over brood en tzasikki te praten.
Had je mijn tips voor de Mac-user gezien?quote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Mac-tips.. waren er vragen? (ACSEquote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Had je mijn tips voor de Mac-user gezien?
Ja, ik heb Kut streams. Ben al 30 min bezig en in totaal heb ik nu 3 min beeld gehad met geluid en daar zat dus dat stukje bij.quote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij is dat alweer 10 min geleden??
nee ik ben even weggeweest. Sorry, maar wat relaxt van je.quote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Had je mijn tips voor de Mac-user gezien?
Amanadelava.quote:
Lijkt me ook niet zo erg moeilijk is gewoon standaard na 20.30quote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef daWeasel het volgende:
Ik zie aan zijn hoofd dat Nicolaas alweer genoeg gedronken heeft?
Ja ! Ik zoek een site waarop ik 4 streams tegelijk kan bekijken in Safari of IE.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |