Fault dan gewoonquote:
Ik raise... klap van Brian in het gezicht van Huub en een klap van Jaap in het gezicht van Sylvia... (tis even incasseren maar dan zijn ze weg)quote:
Meen je dat nou? Er is toch geen ruk aan om naar te kijken als ze aan het pokeren zijn?quote:
quote:
ik kijk ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Er is toch geen ruk aan om naar te kijken als ze aan het pokeren zijn?![]()
Onder de lakens met foto's van Melissaquote:Op zondag 22 april 2007 20:36 schreef Yollie het volgende:
Waar is Brian?
real poker met pro's dat is wel leuk om te kijken!quote:
Oftewel.. in DGK is het niet leuk om te kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef Dogga het volgende:
[..]
real poker met pro's dat is wel leuk om te kijken!
Tuurlijk niet, maar altijd nog beter dan Voetbalvrouwen kijken.quote:
like i saidquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oftewel.. in DGK is het niet leuk om te kijken
En hij gaat ze ook in de douche hangenquote:Op zondag 22 april 2007 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Onder de lakens met foto's van Melissa
En aangezien er 'diepte' in de foto ziet.. wordt hij er misschien nog creatief mee ookquote:Op zondag 22 april 2007 20:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En hij gaat ze ook in de douche hangen
like warm appelpiequote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
En aangezien er 'diepte' in de foto ziet.. wordt hij er misschien nog creatief mee ook
Ik snap die fascinatie ook niet.quote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Er is toch geen ruk aan om naar te kijken als ze aan het pokeren zijn?![]()
couldnt agree morequote:Op zondag 22 april 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
Wat een uitgelaten schoolklas.
Ik heb liever dat ze ruzie maken.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
Natasja: Ik heb echt honger!
Mellissa: Kom het maar halen!
Personeel?
lees net de laatste blogentry van Jappie Japie Turf, maar ik vinnet wel enorm nobel en aardig van Jaap dat hij zich zo wil inzetten voor deze verrotte wereld!quote:Op zondag 22 april 2007 20:50 schreef Dark het volgende:
Jaap wil het wereldrecord dikworden verbreken, meer dan 600 kilo.
Die zit nog te kwijlen bij de foto's van Melisa.quote:Op zondag 22 april 2007 20:54 schreef RTM1988 het volgende:
waarom eet brain niet mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |