... daar aan de waterkant.quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef demins het volgende:
Arcadische taferelen!
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07160/ScreenShot064.jpg]afbeelding][/url]
Er kwam een meneer binnen in een groen t shirt. Stream weg en Brian pakt zijn fototoestel en neemt Melissa mee.quote:Op zondag 22 april 2007 19:55 schreef Kinga het volgende:
Hoe heeft Brian dit voor mekeer gekregen?
Wat is die Huub ook een klein mannetje eigenlijk hè?quote:
Leuke pic, de King komt zijn onderdanen inspecterenquote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef demins het volgende:
Arcadische taferelen!
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07160/ScreenShot064.jpg]afbeelding][/url]
Daar hoef je geen paragnost voor te zijn. Ik vond het nóg lang duren.quote:Op zondag 22 april 2007 19:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vooruitziende blik?
Brian: "Doe maar topless en wij zullen niet kijken.."![]()
ook out of amanda's league, ze denken daar echt dat ze iedereen kunnen krijgen, hahaquote:Op zondag 22 april 2007 19:57 schreef product het volgende:
"Het is niet mijn type"...Doei Syl, out of your league, stumperd
Ja dat mag wel eens uitvergroot worden: zijn genoeg liefhebbers maarja de geleerden noemen het saai.quote:Op zondag 22 april 2007 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia ziet het wel goed... Lekker, iemand die relativeerd daar in het huis!
Die is veel te druk bezig.quote:Op zondag 22 april 2007 19:59 schreef Clank het volgende:
Krijgen de miljonairs nog wel 's wat te drinken van de butler?
Mitch was gister tijdens de 'date' buitengewoon niet geinteresseerd in Amanda.quote:Op zondag 22 april 2007 19:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ook out of amanda's league, ze denken daar echt dat ze iedereen kunnen krijgen, haha
Dat moet je haar idd nagevenquote:Op zondag 22 april 2007 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia ziet het wel goed... Lekker, iemand die relativeerd daar in het huis!
Sylvia is veel te intelligent om de praatjes van die achterbakse gluiperd voor zoete koek aan te nemen.quote:Op zondag 22 april 2007 19:57 schreef product het volgende:
"Het is niet mijn type"...Doei Syl, out of your league, stumperd
Wat door date?quote:Op zondag 22 april 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Mitch was gister tijdens de 'date' buitengewoon niet geinteresseerd in Amanda.
Lijkt mij sterk..zou de 1e keer zijn..quote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Brian komt bijna klaar geloof ik....
Feest voor Brainless dusquote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
*proest* Alsof Brian het hoort... hij hoort alleen wat hij wil horen en voor de rest heeft hij zijn eigen kronkel. Nog erger dan Jaap, alleen iets subtieler.quote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef product het volgende:
Sylvia die altijd open en eerlijk s maar alles wat ze nu over Brain zegt nog nooit tegen hemzelf heeft gezegd...mag ik een teiltje...
Opgewonden kan ik me voorstellen, maar klaarkomen.... nog niet als hij een uur ligt te rammelen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef Kinga het volgende:
Dat zou nou een leuke opdracht van de redaktie voor Syl zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef product het volgende:
Sylvia die altijd open en eerlijk s maar alles wat ze nu over Brain zegt nog nooit tegen hemzelf heeft gezegd...mag ik een teiltje...
hij zit daar alleen maar voor het butler zijn en een praatje that's it.quote:Op zondag 22 april 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Mitch was gister tijdens de 'date' buitengewoon niet geinteresseerd in Amanda.
De pogingen van Huub hebben toch ook niet geholpen?quote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Syl zegt wel ware dingen maar lult er net zo lang over als Brian, en veel te soft.
Komt het dan bij niemand op om eens van leer te trekken? 'Amanda, je bent een schat, maar KAP NOU ES MET DAT GENEUK MET BRIAN, HIJ GEEFT GEEN FLIKKER OM JE EN GEBRUIKT JE, WAAR IS IN GODSNAAM JE ZELFRESPECT?? NYMPHO!!![]()
ging over Mitchquote:Op zondag 22 april 2007 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Sylvia is veel te intelligent om de praatjes van die achterbakse gluiperd voor zoete koek aan te nemen.
Het is wel grappig dat zelfs Amanda nu vraagtekens zet bij het gewauwel van Brian.
quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
Brian, de hoffotograaf zegt dat die heel weinig hoeft te zeggen. Echt een mooie diepte in die foto.
Hij zei diepte in de foto.![]()
Hij is 1x in Amanda klaargekomen en vele malen onder de douche by himself, misschien toch een verkapte vorm van homofiliequote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Opgewonden kan ik me voorstellen, maar klaarkomen.... nog niet als hij een uur ligt te rammelen.![]()
Als ze "ballen" had, deed ze dit uit zichzelfquote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef Ecila111 het volgende:
Dat zou nou een leuke opdracht van de redaktie voor Syl zijn.
Kon jij maar inbreken op de intercom in dat huis...quote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Syl zegt wel ware dingen maar lult er net zo lang over als Brian, en veel te soft.
Komt het dan bij niemand op om eens van leer te trekken? 'Amanda, je bent een schat, maar KAP NOU ES MET DAT GENEUK MET BRIAN, HIJ GEEFT GEEN FLIKKER OM JE EN GEBRUIKT JE, WAAR IS IN GODSNAAM JE ZELFRESPECT?? NYMPHO!!![]()
Dat kan toch?quote:Op zondag 22 april 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
Brian, de hoffotograaf zegt dat die heel weinig hoeft te zeggen. Echt een mooie diepte in die foto.
Hij zei diepte in de foto.![]()
Gisteravond nog van Amanda gehoord: Ze had een relatie met iemand (pick one) en iedereen in de omgeving heeft het haar afgeraden. Iedereen maar toch wilde ze er niet mee op houden...quote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef CartWOman het volgende:
Ik zat te denken aan de diepte tussen haar borsten. Hij had het over de mooie diepte, alsof hij daar op zat te letten.quote:
quote:
Huub is ook veel te soft de laatste tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
De pogingen van Huub hebben toch ook niet geholpen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |