Dan opeens wel denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als het echt escaleert is er dus ook niemand om beslissingen te nemen.
Erg kwalijk allemaal.
+ 1quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Beslist. Maar de laatste tijd vind ik haar wel eens een beetje zeurderig. Toen ze nog afzijdig was en altijd 'to the point' had ik meer respect voor haar.
bij mijquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bij wie doen de streams het wel?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef FuTilE het volgende:
"Neptieten:
Onze derde dame is Neptieten. Ik kan echt met haar lachen. Ik vind haar echt een topwijf ondanks haar siliconen ongelukje. Tja kan iedereen gebeuren natuurlijk. Je valt in slaap op een operatietafel en “ineens” zijn je tieten verbouwd tot gigantische Himalaya’s. Ze heeft me afgelopen donderdag wel weggestemd. Dit keer vergeef ik haar. "![]()
Klasse Japio!
tja, dan kakt APK, wat de gouden kooi betreft, zelf ook inquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat het slapverwekkend zal gaan worden zonder Huub.
Deze doet het redelijk (niet heel veel gebuffer, maar niet alle streams lopen tegelijkertijd goed).quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jep, hier staat hij er nog.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef farceman het volgende:
Heeft Jaap zijn log over Judith weggehaald?
Wanneer je het totale DVK gebeuren beziet is Judith echt een topper.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Beslist. Maar de laatste tijd vind ik haar wel eens een beetje zeurderig. Toen ze nog afzijdig was en altijd 'to the point' had ik meer respect voor haar.
Wat nou, troll?!?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Troll...
Wat denk je nou zelf?
Denk je nu echt dat jaap meer dingen weet dan wij?
Nico probeert het uit z'n hoofd te praten maar ook nu is het nog smaad omdat iedereen nog weet wie het is.
quote:
Nah, Huub heeft geloof ik aangegeven vroeger veel coke gebruikt te hebben, niet Syl.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat nou, troll?!?
Ik vroeg het me serieus af, omdat er hier -eerder vanmiddag- ook al werd gesuggereerd dat Sylvia mogelijk aan de drugs had gezeten. En gezien haar gedragingen, of eigenlijk gebrek eraan, realiseerde ik me vandaag pas dat dat niet eens zó vergezocht hoeft te zijn.
Dat is dan weer een pluspuntquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Judith aanpakken betekent dat Melissa, Dreams of Beauty, Carlos, Kris, Ivan, Tilly etc. ook allemaal vogelvrij zijn verklaard.
Bij mij wel! Maar je wil toch niet hier komen kijken, hoop ik!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Precies! Maar dat mag dus niet want persoonlijk enzo..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Als ze Jaap z'n hoed en bril afpakken is zijn act ook weg.
Dat troll hoeft om mij ook niet, gescheld op users is niet leukquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat nou, troll?!?
Ik vroeg het me serieus af, omdat er hier -eerder vanmiddag- ook al werd gesuggereerd dat Sylvia mogelijk aan de drugs had gezeten. En gezien haar gedragingen, of eigenlijk gebrek eraan, realiseerde ik me vandaag pas dat dat niet eens zó vergezocht hoeft te zijn.
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ja, nee... ja... Ik ben dat ook allemaal met je eens. Ik zie haar het liefst in haar rol van zeer professionele juf. Maar ik kan de vinger er niet precies opleggen... de laatste tijd wordt ze naar mijn smaak wat te familiair.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer je het totale DVK gebeuren beziet is Judith echt een topper.
Ze is educatief goed, en heeft voor veel humor momenten gezorgd.
De daklozen houden van haar, en voor het programma - zolang het nog duurt - is dat prima.
100 contactpuntenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef ach het volgende:
Sylvia fluisterd steeds en blokkeerde 2x opzettelijk haar zender. Sanctie?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef demins het volgende:
[..]
Bij mij wel! Maar je wil toch niet hier komen kijken, hoop ik!
denk dat als zij vanaf nu elke keer als ze aankomen bij de villa zenuwachtig zullen zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Judith aanpakken betekent dat Melissa, Dreams of Beauty, Carlos, Kris, Ivan, Tilly etc. ook allemaal vogelvrij zijn verklaard.
erg irritant inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:23 schreef Gigageil het volgende:
NIET FLUISTEREN BARCELONA-FREAK ..! ! ! ....![]()
Vertrouw op mij; laat me niet alleen, ..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nee... ja... Ik ben dat ook allemaal met je eens. Ik zie haar het liefst in haar rol van zeer professionele juf. Maar ik kan de vinger er niet precies opleggen... de laatste tijd wordt ze naar mijn smaak wat te familiair.
Idd, ik kom er nog op maar het is heel langzaamquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef FuTilE het volgende:
Tja, Kingjaap.nl is natuurlijk zijn domein op een kleine host - die zitten echt niet te wachten op een gigantische surge van 16000 hits op een doorgaans onbetekenend blogje.
De butlerquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:26 schreef FuTilE het volgende:
Wie is die stormtroeper bij Jaap?
Mitch, 1 van de butlers.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:26 schreef FuTilE het volgende:
Wie is die stormtroeper bij Jaap?
Waarschijnlijker is, dat het de host zelf is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Marrije het volgende:
NOu ben ik wel benieuwd wie de weblog van Jaap heeft platgelegd. De redactie of een boze fan.
Dat leer ik nu ook van Mitch.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is, dat het de host zelf is.
Had hij maar een betere host moeten zoeken. Heeft niets met censuur te maken, is gewoon een resultaat van zijn eigen actie.quote:
Nu al aan de drank? King Jaap maakt heel wat los ;]quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef FdW het volgende:
Gofferdegoffer, mag ik alsjeblieft even een glaasje wijn inschenken zonder dat mensen hier in de fout gaan, ja?![]()
Idd, hij is er weer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:29 schreef Marrije het volgende:
Hoewel ik tegen Jaap zijn site ben heb ik toch geprobeerd of ik erop kan, en ja, hij is nog in de lucht![]()
Melissa was al duidelijk geïntrueerd. Mitch nu ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb ineens een vermoeden dat de butlers er niet zijn om alleen specifiek butler te zijn maar meer als buffer moeten fungeren..zowel Melisa als Mitch gaan praatjes aan met Jaap..zeer opvallend..
Inderdaad hoe vinden ze die lui zo knap.quote:
Volgens mij zit zijn log hier : http://motigo.com/quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef FuTilE het volgende:
Tja, Kingjaap.nl is natuurlijk zijn domein op een kleine host - die zitten echt niet te wachten op een gigantische surge van 16000 hits op een doorgaans onbetekenend blogje.
Nee. Huub speelt het meest Ave Maria van Schubert en de Mondscheinsonate van Beethoven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef proh het volgende:
is dat niet het deuntje van de godfather dat Huub speelt?
Ik geloof dat je het grapje over het (geschoren) hoofd ziet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad hoe vinden ze die lui zo knap.
Sorry van die opmerking over troll... Was even omdat er iemand naast me stond die dit raakte en daar werd ik een beetje door ... Dus sorry
Pageviews en unieke bezoekers, dat is een verschil.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Tegen Nicolaas zei Jaap dat hij de afgelopen uren 20.000 nbezoekers heeft gehad. Even later komt hij Natasia tegen en zegt de afgelopen uren 100.000 bezoekers te hebben gehad.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry van die opmerking over troll... Was even omdat er iemand naast me stond die dit raakte en daar werd ik een beetje door ... Dus sorry
Ik heb het idee dat hij haar aan het testen is om te kijken met wat hij wegkomtquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Tegen Nicolaas zei Jaap dat hij de afgelopen uren 20.000 nbezoekers heeft gehad. Even later komt hij Natasia tegen en zegt de afgelopen uren 100.000 bezoekers te hebben gehad.
Oh, nevermind, maar het was me even onduidelijk waarom mijn reactie als trollen werd opgevatquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad hoe vinden ze die lui zo knap.
Als je SHE-fans strontvliegen wilt noemen (mijn zegen heb je)quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp die aantrekkingkracht van de site van Jaap niet..of het moet zijn dat stront, strontvliegen aantrekt...![]()
Das nie veul. Meestal praat ze over miljardenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
100.000 pageviews in 1 uur, volgens Natasia.
Mitch werkt(e) al in een restaurant, Melissa deed verder niks in de horeca ofzo. Die is gewoon aangenomen voor d'r tieten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:37 schreef schatje het volgende:
Mitch is goed.
Melissa kan nog geen fles wijn openen.
Ik help het je hopen maar ik ben niet overtuigd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
Jaap moet dit gewoon ook spelen, iemand die echt dit soort stoornissen vertoont kunnen ze gewoon niet in een dergelijk programma zetten.
Lijkt me sterk, deze gegevens zijn vrij te verkrijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef schatje het volgende:
FSR, die gegevens kun je beter weghalen, mag niet op FOK!.
Heb je het gevolg gezien van Huub's nachtelijke actie waar hij het huis in 45 minuten overhoop haalde. Weet je nog wat daar het resultaat van was? Of wat Huub heeft geflikt met Nathanael en hoe lang dat heeft doorgesudderd in de villa. Moet ik nog meer noemen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:35 schreef demins het volgende:
Jaap begrijpt het spel beter dan menigeen! Hij brengt meer teweeg in twee dagen dan Huub en Eric met hun kinderachtige grappen in twee maanden! En eerlijk gezegd zie ik het liever dan Sylvia alwéér in de armen van Natasia...
Done.. wist niet dat dat niet mochtquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef schatje het volgende:
FSR, die gegevens kun je beter weghalen, mag niet op FOK!.
Ik dacht wel dat hij het in zich had, jammer dat brian hem nog steeds remt, anders had het ook een mooie clash tussen hem en natas geweestquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:35 schreef demins het volgende:
Jaap begrijpt het spel beter dan menigeen! Hij brengt meer teweeg in twee dagen dan Huub en Eric met hun kinderachtige grappen in twee maanden! En eerlijk gezegd zie ik het liever dan Sylvia alwéér in de armen van Natasia...
Japio heeft rat mee,vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:35 schreef demins het volgende:
De waarheid mag geschreven worden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap heeft nu bij Natasia Hangtieten staan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:34 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
---> gedelete
Het maakt het ook wat minder interessant, wat Jaap doet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio heeft rat mee,vergeet dat niet.
Amanda reageert nu ook veel rustiger op Japio zijn dingen en Natasia ook.
In feite word de she ploeg gepakt en die kunnen eigelijk niet veel meer doen.
Aan de ene kant verbaast het me toch dat jij hier blijkbaar ook zo lovend over bent.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat hij het in zich had, jammer dat brian hem nog steeds remt, anders had het ook een mooie clash tussen hem en natas geweest![]()
Ik hoop hard met je mee..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Ze gaan toch niet pokeren vanavond?
Jawel, want Nicolaas 'begint het steeds leuker te vinden'quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Werd Brian maar eens zo gepakt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het maakt het ook wat minder interessant, wat Jaap doet.
Ze willen ook op tv pokeren gaan kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar is hij eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Werd Brian maar eens zo gepakt.
Hij zou echt para worden en bang.
Tsss...ik weet niet hoor..en Jaap maar lachen en pochen met zijn bezoekersaantallen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:34 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:--> gedelete
Nou inderdaad, DAT zou pas interessante tv zijn. Huub en Jaap zouden nadenken over een bond, maar ik denk niet dat Jaap zoiets aandurft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Werd Brian maar eens zo gepakt.
Hij zou echt para worden en bang.
Ze koken zo al van Jaapquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wordt er nog gekookt voor Jaap?
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de ene kant verbaast het me toch dat jij hier blijkbaar ook zo lovend over bent.
Geen idee. Zit misschien ergens te geschift te grijnzen dat she en juf judith zo werden gepakt.quote:
Tuurlijk speelt Jaap dit. Die is volledig toerekeningsvatbaar hoor...dit doet hij vast al zijn hele leven...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
Jaap moet dit gewoon ook spelen, iemand die echt dit soort stoornissen vertoont kunnen ze gewoon niet in een dergelijk programma zetten.
Kneus.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:34 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
ff een oud progje uit de kast gehaald...ik laat elke 10 seconden de site van Jaap refreshen om zo zijn bandbreedte erdoorheen te jagen.
Achter heeft gewoon met een toneelhaak gezwaaid en gezegd.. NU! tv maken of hij is voor jouquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt Jaap dit. Die is volledig toerekeningsvatbaar hoor...dit doet hij vast al zijn hele leven...
Jaahaaaa, de Febo zijn er een 200quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:47 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt Jaap dit. Die is volledig toerekeningsvatbaar hoor...dit doet hij vast al zijn hele leven...
Je begrijpt dat dit niet legaal is, ook illegaal om op het forum te zetten dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:34 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:---> dus svp ook niet quoten
Ach die zogenaamde toneelhaak snap niet waarom ze daar zo bang voor zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Achter heeft gewoon met een toneelhaak gezwaaid en gezegd.. NU! tv maken of hij is voor jou![]()
Vertaal ff...ik snap umnie...quote:
Ik geloof er ook niet in dat hij allerlei persoonlijkheidsstoornissen in een gevorderd stadium zou hebben, ondanks zijn eigen anekdotes daarover. Hij is misschien wat tactloos en zal ongetwijfeld wat deuken op hebben gelopen van pesterijen, maar daar lopen er zat van rond die nooit een inrichting van binnen of een psychiater van dichtbij gezien hebben. Een psychopaat is hij zeker niet, hoewel het kennelijk graag gebruikt wordt als stok om mee te slaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
Een hufter. Een boerenpummel. Puur Hollandsquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:52 schreef FdW het volgende:
Is Jaap nou een Texaanse of een Beierse grootgrondbezitter?
Lieve schat, 200 top professionals ( NOU JA ) die Jaap gecast en begeleid hebben.quote:
Die snee blijkt hij opgelopen te hebben tijdens zijn ogen uitspoelenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Met een snee in zijn lip
Was dus geen ketchup?
Dat is geen belemmering voor echte heldenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Met een snee in zijn lip
Was dus geen ketchup?
OWquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:57 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een kneus die Jaap....Ik hoop op een OW vanavond.
Ja, dat is wat overhaast geconcludeerd. Hoe infantiel en weinig origineel ook, elke actie vraagt om reactie. Hopelijk gaat de rest van die zoutzakken dus nu eindelijk ook eens tot wat interessantere reacties over en valt er de komende weken iets anders dan zonnende mensen te kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Storend element die Japio die met de meest infantiele en weinig originele ideeën eindelijk een keer op de voorgrond hoopt te treden![]()
Van mij ook, maar 1 ding: straks wordt de slaapverwekkende pokerbeelden dankzij hem wat minder saai.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:58 schreef FdW het volgende:
Overigens, hallo, een aantal weken geleden heb ik geschreven dat Japio nog niet afgeschreven kon worden. Do you remember?![]()
Van mij mag ie morgen weg trouwens.![]()
Dat hele poker gedoe is een grote fout van Sjonquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij ook, maar 1 ding: straks wordt de slaapverwekkende pokerbeelden dankzij hem wat minder saai.
Nee, gek is hij zeker niet...wel infantiel..oraal gefixeerd..en asociaal..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve schat, 200 top professionals ( NOU JA ) die Jaap gecast en begeleid hebben.
In tegenstelling tot wat sommigen denken is ie lang niet zo gek als het lijkt.
Vanwaar die kentering?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:58 schreef FdW het volgende:
Overigens, hallo, een aantal weken geleden heb ik geschreven dat Japio nog niet afgeschreven kon worden. Do you remember?![]()
Van mij mag ie morgen weg trouwens.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Jaap weet zeker dat hij wordt weggestemd, zegt hij op de vraag van Mitch. Hij denkt ook als een held ontvangen te worden buiten. De Hero van De Gouden Kooi.
Dat poker blijft vast nog een hele tijd, dus SMS Jaap naar 1010quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij ook, maar 1 ding: straks wordt de slaapverwekkende pokerbeelden dankzij hem wat minder saai.
I see!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ding van het fornuis ligt iig hier [afbeelding]
Ach, het is maar wat je interessant vindt...mijn interesse ligt in ieder geval niet op dit trieste niveauquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat is wat overhaast geconcludeerd. Hoe infantiel en weinig origineel ook, elke actie vraagt om reactie. Hopelijk gaat de rest van die zoutzakken dus nu eindelijk ook eens tot wat interessantere reacties over en valt er de komende weken iets anders dan zonnende mensen te kijken.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap imiteert de vislippen van Natasia
[afbeelding]
Hoe bedoel je vislip?
[afbeelding]
Als het niet legaal is dan is het dus illegaal volgens jou....Op basis waarvan zou dat dan niet mogen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit niet legaal is, ook illegaal om op het forum te zetten dus
Dat is een keuze van de - zeer zwakke - programmaleiding/produktie die een zeer infantiele invulling hebben gegeven aan dit programma.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee, gek is hij zeker niet...wel infantiel..oraal gefixeerd..en asociaal..
Wat voor 'ding' is dat dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ding van het fornuis ligt iig hier [afbeelding]
Syl wordt met de dag mooier.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:58 schreef carpediem23 het volgende:
Sylvia ziet er wel goed uit vandaag.
Ik denk dat het niet eens zo onwaarschijnlijk is dat hij een of andere stoornis heeftquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve schat, 200 top professionals ( NOU JA ) die Jaap gecast en begeleid hebben.
In tegenstelling tot wat sommigen denken is ie lang niet zo gek als het lijkt.
Dat rooster, jeetje heeft dat een naam?quote:
Geen kwestie van kentering. Het was niet meer dan logisch dat Jaap nog een keer zou gaan performen op wat voor wijze dan ook. Ik heb veel kritiek op de casting - in combinatie met de algehele planning - maar geloof niet dat de programmaleiding/produktie etc. helemaal gek zijn.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je interessant vindt...mijn interesse ligt in ieder geval niet op dit trieste niveau
Japio is een megadikke megagrote megasneue loser![]()
![]()
Met Jaap's psychiatrische referenties word je in ieder programma geaccepteerd!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens zo onwaarschijnlijk is dat hij een of andere stoornis heeft
Heb ook berichten gelezen dat tijdens de selectie er alleen maar mafkezen doorgingen....
Ik denk dat Danny het ook heel leuk zou vinden als mensen zo'n proggie op Fok loslaten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:06 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Als het niet legaal is dan is het dus illegaal volgens jou....Op basis waarvan zou dat dan niet mogen?
Het is een programma die niet verboden is en als ik elke 10 seconden een site wil refreshen dan overtreed ik mijns inziens daar geen enkele wet mee.
Nou Tien suggereert ook weer voldoendequote:19:19 - Jaap leest voor uit eigen werk
Als de rest juf Judith uitzwaait, gaat Nicolaas vast naar Jaap. “Je bent gek”, begint hij. “Ik heb dat van Judith al weggehaald van mijn weblog”, antwoordt Jaap rustig. Huub komt er ook bij staan. “Dit is smaad!”, zegt hij tegen Jaap. Jaap begint trots een stukje voor te lezen. Het gaat over Sylvia’s verleden en de tekst is inderdaad erg grof. “Het is toch de waarheid!”, verdedigt Jaap zich. Amanda vindt hem kinderachtig. “Stil”, zegt Jaap. Nicolaas wil nog een keer zeker weten of de teksten over Judith verwijderd zijn. “Die zijn er echt af”, bevestigt Jaap.
Bron Tien
Oké, ik probeer me er wel iets bij voor te stellen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat rooster, jeetje heeft dat een naam?
Ik denk dat het gedeelte waar je de pannen op zet weg is..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik probeer me er wel iets bij voor te stellen.![]()
Dus we maken nog kansquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mitch is zoooooooooooo duidelijk niet geinteresseerd in Amanda
Nee, hij zei haar "huisfront"quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft DGK zelf Judith gebeld over Jaaps stukje op zijn weblog.
Jij ook weer hierquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef carpediem23 het volgende:
De andere miljonairs komen nu wel nader tot elkaar. Mag Cora aub komen vanavond??? Dat zal lachen worden!
''Normale'' mensen zouden nooit meedoen aan een programma waarvoor ze een contract moeten tekenen zoals is voorgespiegeld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens zo onwaarschijnlijk is dat hij een of andere stoornis heeft
Heb ook berichten gelezen dat tijdens de selectie er alleen maar mafkezen doorgingen....
liever kinderachtig (al moet ik er zelf om lachen) dan geestenziek gedrag.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:35 schreef demins het volgende:
Vind ik ook, dat mens heeft het te hoog in haar bol met haar schelle krijsstem.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
Judith had Jaap niet in zo'n collectieve groepssessie kwetsbaar moeten maken, vindt hij.
Hij heeft gelijk, ze bemoeide zich met het spel...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
Judith had Jaap niet in zo'n collectieve groepssessie kwetsbaar moeten maken, vindt hij.
Doet al het personeel dat niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, ze bemoeide zich met het spel...
Waar haal je die onzin vandaan? Niemand MOET "grensverleggende" "extreme" Tv maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef FdW het volgende:
[..]
''Normale'' mensen zouden nooit meedoen aan een programma waarvoor ze een contract moeten tekenen zoals is voorgespiegeld.
Extremen zijn onoverkomelijk en horen er ook bij als je TV wilt maken.
Ik vertouw erop dat een aantal gekwalificeerde mensen hebben bekeken of er geen echte lunatics tussen zitten.
Desondanks zijn de eind verantwoordelijken vanuit een zakelijke marketing-technische invalshoek IMHO kneuzen. Sorry Sjon, Debs.
Misschien ben ik zelf ook wel geestenziek...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef miesy het volgende:
[..]
liever kinderachtig (al moet ik er zelf om lachen) dan geestenziek gedrag.
het is interesant maar ook zeer triest.
Volgens Jaap zijn de hoge bazen er pas dinsdag weer. Hij kan dus voorlopig lekker door blijven gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef carpediem23 het volgende:
Spoedoverleg??
Jij hier?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij ook weer hier
Ik denk dat Cora de enige is die Jaap weer rustig kan krijgen.. dus van mij mag ze even weg blijven
Weet niet of ie op vrouwtjes valt...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:16 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dus we maken nog kans![]()
Ik geef jullie allebei wel een beetje gelijk. Judith rekende mijns inziens teveel op groepsbijval (misschien van Sylvia, die ook al zo 'overstuur' was). Staat tegenover dat hij van de piano en bladmuziek had moeten afblijven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, ze bemoeide zich met het spel...
Hij pakt iedereen, die hem pakt
Hij zei net tegen mitch, dat als er iets gebeurd dat het niet tegen hem gericht isquote:
En weer later (tegen Brian) zei hij dat hij ze rustig zou laten pokeren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zei net tegen mitch, dat als er iets gebeurd dat het niet tegen hem gericht is
maar die waren (zijn) tenminste nog populair)quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach die zogenaamde toneelhaak snap niet waarom ze daar zo bang voor zijn.
Sylvia en Bart hebben in al die maanden nooit enige tv gemaakt en nooit iets gezien behalve wat lesjes hier en daar die werden stopgezet.
Extreme mensen maken TV.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan? Niemand MOET "grensverleggende" "extreme" Tv maken.
Das dus onzin, er is altijd 1 persoon beschikbaar en dat weten de andere bewoners ook wel. Maar ze zullen waarschijnlijk doen alsof voor de "geloofwaardigheid"quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:22 schreef Talitha het volgende:
Volgens Jaap zijn de hoge bazen er pas dinsdag weer. Hij kan dus voorlopig lekker door blijven gaan.
Smakelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef carpediem23 het volgende:
Oh ze gaan pokeren, nauw dan ga ik even eten koken ofzo
popolquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef bunnyma het volgende:
Wat betekent: 4% = toneelhaak?
4% in Popo = exit omdat er geen tv gemaakt wordt..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef bunnyma het volgende:
Waarschijnlijk percentage in de popu poll.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef bunnyma het volgende:
ja, hij zegt: dus je moet wat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Jaap is dus wel gedreigd met de toneelkraan!
Hij geeft het zelf toe.
Kijk eens wat vaker TV. DGK is een ranzig dieptepunt, het is niet voor niets `grensverleggend` en DUS niet norm.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Extreme mensen maken TV.
Het is hier al zo vaak geschreven, 10 SaaiSaai's maken geen TV.
Dit is de laatste open deur voor mij, thank you very much, beautiful people![]()
Brian gokt dat juf judith meekijkt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Clank het volgende:
Daar zit je nou te lullen Brian.. had je hem er gewoon uit moeten stemmen!!
4% is het aantal stemmen dat Jaap in de Popo heeft gescoord.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef bunnyma het volgende:
Doe ik altijd met Noedels, rijst en Sushiquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:29 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Noedels, moet je wel met stokjes eten.
Brian had het zeker door want die zei meteen 'je hebt altijd gezegd dat dat je niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:28 schreef proh het volgende:
Jaap verlult zich, hij zegt altijd dat hij er naar een jaar uit gaat, terwijl hij nu in het gesprek met Brian heeft over dat hij baalt dat Juf Judith info door geeft terwijl hij met een plannetje bezig is... en nu komt het... hij zegt: "het gaat om veel geld" !!!
Jaap gaat dus voor de eindoverwinning en heeft dus wederom gelogen tegen zijn "maatje" Brian, ik denk dat Brian het door heeft.
mitch is hetero, een goede vriend van mij kent hem persoonlijk, schijnt echt een aardige gast te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of ie op vrouwtjes valt...
met de toneelhaak worden overbodige requisieten van het toneel gehaald...quote:
Met zalm...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe ik altijd met Noedels, rijst en Sushi
Sorry voor off-topic gebrabbel
Ik hoop niet dat Judith Jaaps excuus aanvaard..
4 dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef bunnyma het volgende:
En hoeveel % had Jaap?
Dat spreekt hij net met brian af ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En weer later (tegen Brian) zei hij dat hij ze rustig zou laten pokeren.
Helemaal lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Met zalm...
(offtopic blaabla) Jaap is stom
Dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mitch is hetero, een goede vriend van mij kent hem persoonlijk, schijnt echt een aardige gast te zijn
dank je wel voor het antwoord. dat wist ik helegaar nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef De_Moester het volgende:
[..]
met de toneelhaak worden overbodige requisieten van het toneel gehaald...![]()
zou best een logische verklaring kunnen zijn..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien ben ik zelf ook wel geestenziek...
Aaahh, waar woont ie???quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mitch is hetero, een goede vriend van mij kent hem persoonlijk, schijnt echt een aardige gast te zijn
is ook niet relevant, natas is ook niet zo popi en die wordt er toch ingehoudenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
4% in Popo = exit omdat er geen tv gemaakt wordt..
Alleen geloof ik daar niet zo in
maar die maakt tvquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook niet relevant, natas is ook niet zo popi en die wordt er toch ingehouden
Juist nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Clank het volgende:
Daar zit je nou te lullen Brian.. had je hem er gewoon uit moeten stemmen!!
Ik heb nergens beweerd dat grensverleggend - an sich - een norm is om TV te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:28 schreef Ifa het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker TV. DGK is een ranzig dieptepunt, het is niet voor niets `grensverleggend` en DUS niet norm.
kan die gelijk een mes in zijn rug bestellen, en dan een ander de schuld geven.quote:
Amsterdam toch?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Aaahh, waar woont ie???![]()
![]()
in dat grote opbergvat tussen zijn heupen en hoofdquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Waar laat Jaap in vredesnaam al dat vocht dat ie tot zich neemt? Mijn hemel.
Met z,n vieze gore geboer.
Consider it done..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:34 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ok. duik ik nu even de keuke in. Denk jij de tafel even?
Lekker pokeren zonder Jaap!
dat zou ik ook niet doen als ik iedereen daar weg wil pesten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat zo sporten.. en dan niet douchen![]()
Tell me something newquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat zo sporten.. en dan niet douchen![]()
Wat er tot dusverre opstaat maakt me niet warm of koudquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef StephanL het volgende:
Het wordt schitterend volgens Jaap.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet doen als ik iedereen daar weg wil pesten.
mijn eigen stinklucht kan ik wel aan.
Vandaar dat zij ineens met Huub door het gras rollebolde.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef Dogga het volgende:
had amanda vorige keer niet 1%?
In het geval van Nicolaas zou deze "Nico Haak" heten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
de haak waarmee de regie je van het toneel haalt
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vandaar dat zij ineens met Huub door het gras rollebolde.![]()
Nou ik echt niet hoor, stinken is stinkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet doen als ik iedereen daar weg wil pesten.
mijn eigen stinklucht kan ik wel aan.
Helemaal topquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:41 schreef Marrije het volgende:
Alvast een link naar de nieuwe COS
[COS #1219] Waar iedereen pokert en Jaap sport
maar deze is nog niet vol, een beetje vroeg, vind je niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:41 schreef Marrije het volgende:
Alvast een link naar de nieuwe COS
[COS #1219] Waar iedereen pokert en Jaap sport
Iddquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
maar deze is nog niet vol, een beetje vroeg, vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |