Ik denk dat het gedeelte waar je de pannen op zet weg is..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik probeer me er wel iets bij voor te stellen.![]()
Dus we maken nog kansquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mitch is zoooooooooooo duidelijk niet geinteresseerd in Amanda
Nee, hij zei haar "huisfront"quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft DGK zelf Judith gebeld over Jaaps stukje op zijn weblog.
Jij ook weer hierquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef carpediem23 het volgende:
De andere miljonairs komen nu wel nader tot elkaar. Mag Cora aub komen vanavond??? Dat zal lachen worden!
''Normale'' mensen zouden nooit meedoen aan een programma waarvoor ze een contract moeten tekenen zoals is voorgespiegeld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens zo onwaarschijnlijk is dat hij een of andere stoornis heeft
Heb ook berichten gelezen dat tijdens de selectie er alleen maar mafkezen doorgingen....
liever kinderachtig (al moet ik er zelf om lachen) dan geestenziek gedrag.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:35 schreef demins het volgende:
Jaap begrijpt het spel beter dan menigeen! Hij brengt meer teweeg in twee dagen dan Huub en Eric met hun kinderachtige grappen in twee maanden! En eerlijk gezegd zie ik het liever dan Sylvia alwéér in de armen van Natasia...
Vind ik ook, dat mens heeft het te hoog in haar bol met haar schelle krijsstem.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
Judith had Jaap niet in zo'n collectieve groepssessie kwetsbaar moeten maken, vindt hij.
Hij heeft gelijk, ze bemoeide zich met het spel...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
Judith had Jaap niet in zo'n collectieve groepssessie kwetsbaar moeten maken, vindt hij.
Doet al het personeel dat niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, ze bemoeide zich met het spel...
Waar haal je die onzin vandaan? Niemand MOET "grensverleggende" "extreme" Tv maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef FdW het volgende:
[..]
''Normale'' mensen zouden nooit meedoen aan een programma waarvoor ze een contract moeten tekenen zoals is voorgespiegeld.
Extremen zijn onoverkomelijk en horen er ook bij als je TV wilt maken.
Ik vertouw erop dat een aantal gekwalificeerde mensen hebben bekeken of er geen echte lunatics tussen zitten.
Desondanks zijn de eind verantwoordelijken vanuit een zakelijke marketing-technische invalshoek IMHO kneuzen. Sorry Sjon, Debs.
Misschien ben ik zelf ook wel geestenziek...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef miesy het volgende:
[..]
liever kinderachtig (al moet ik er zelf om lachen) dan geestenziek gedrag.
het is interesant maar ook zeer triest.
Volgens Jaap zijn de hoge bazen er pas dinsdag weer. Hij kan dus voorlopig lekker door blijven gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef carpediem23 het volgende:
Spoedoverleg??
Jij hier?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij ook weer hier
Ik denk dat Cora de enige is die Jaap weer rustig kan krijgen.. dus van mij mag ze even weg blijven
Weet niet of ie op vrouwtjes valt...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:16 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dus we maken nog kans![]()
Ik geef jullie allebei wel een beetje gelijk. Judith rekende mijns inziens teveel op groepsbijval (misschien van Sylvia, die ook al zo 'overstuur' was). Staat tegenover dat hij van de piano en bladmuziek had moeten afblijven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, ze bemoeide zich met het spel...
Hij pakt iedereen, die hem pakt
Hij zei net tegen mitch, dat als er iets gebeurd dat het niet tegen hem gericht isquote:
En weer later (tegen Brian) zei hij dat hij ze rustig zou laten pokeren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zei net tegen mitch, dat als er iets gebeurd dat het niet tegen hem gericht is
maar die waren (zijn) tenminste nog populair)quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach die zogenaamde toneelhaak snap niet waarom ze daar zo bang voor zijn.
Sylvia en Bart hebben in al die maanden nooit enige tv gemaakt en nooit iets gezien behalve wat lesjes hier en daar die werden stopgezet.
Extreme mensen maken TV.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan? Niemand MOET "grensverleggende" "extreme" Tv maken.
Das dus onzin, er is altijd 1 persoon beschikbaar en dat weten de andere bewoners ook wel. Maar ze zullen waarschijnlijk doen alsof voor de "geloofwaardigheid"quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:22 schreef Talitha het volgende:
Volgens Jaap zijn de hoge bazen er pas dinsdag weer. Hij kan dus voorlopig lekker door blijven gaan.
Smakelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef carpediem23 het volgende:
Oh ze gaan pokeren, nauw dan ga ik even eten koken ofzo
popolquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef bunnyma het volgende:
Wat betekent: 4% = toneelhaak?
4% in Popo = exit omdat er geen tv gemaakt wordt..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef bunnyma het volgende:
Waarschijnlijk percentage in de popu poll.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef bunnyma het volgende:
ja, hij zegt: dus je moet wat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Jaap is dus wel gedreigd met de toneelkraan!
Hij geeft het zelf toe.
Kijk eens wat vaker TV. DGK is een ranzig dieptepunt, het is niet voor niets `grensverleggend` en DUS niet norm.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Extreme mensen maken TV.
Het is hier al zo vaak geschreven, 10 SaaiSaai's maken geen TV.
Dit is de laatste open deur voor mij, thank you very much, beautiful people![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |