Dan opeens wel denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als het echt escaleert is er dus ook niemand om beslissingen te nemen.
Erg kwalijk allemaal.
+ 1quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Beslist. Maar de laatste tijd vind ik haar wel eens een beetje zeurderig. Toen ze nog afzijdig was en altijd 'to the point' had ik meer respect voor haar.
bij mijquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bij wie doen de streams het wel?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef FuTilE het volgende:
"Neptieten:
Onze derde dame is Neptieten. Ik kan echt met haar lachen. Ik vind haar echt een topwijf ondanks haar siliconen ongelukje. Tja kan iedereen gebeuren natuurlijk. Je valt in slaap op een operatietafel en “ineens” zijn je tieten verbouwd tot gigantische Himalaya’s. Ze heeft me afgelopen donderdag wel weggestemd. Dit keer vergeef ik haar. "![]()
Klasse Japio!
tja, dan kakt APK, wat de gouden kooi betreft, zelf ook inquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs jij moet toch toegeven dat het slapverwekkend zal gaan worden zonder Huub.
Deze doet het redelijk (niet heel veel gebuffer, maar niet alle streams lopen tegelijkertijd goed).quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jep, hier staat hij er nog.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef farceman het volgende:
Heeft Jaap zijn log over Judith weggehaald?
Wanneer je het totale DVK gebeuren beziet is Judith echt een topper.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Beslist. Maar de laatste tijd vind ik haar wel eens een beetje zeurderig. Toen ze nog afzijdig was en altijd 'to the point' had ik meer respect voor haar.
Wat nou, troll?!?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Troll...
Wat denk je nou zelf?
Denk je nu echt dat jaap meer dingen weet dan wij?
Nico probeert het uit z'n hoofd te praten maar ook nu is het nog smaad omdat iedereen nog weet wie het is.
quote:
Nah, Huub heeft geloof ik aangegeven vroeger veel coke gebruikt te hebben, niet Syl.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat nou, troll?!?
Ik vroeg het me serieus af, omdat er hier -eerder vanmiddag- ook al werd gesuggereerd dat Sylvia mogelijk aan de drugs had gezeten. En gezien haar gedragingen, of eigenlijk gebrek eraan, realiseerde ik me vandaag pas dat dat niet eens zó vergezocht hoeft te zijn.
Dat is dan weer een pluspuntquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Judith aanpakken betekent dat Melissa, Dreams of Beauty, Carlos, Kris, Ivan, Tilly etc. ook allemaal vogelvrij zijn verklaard.
Bij mij wel! Maar je wil toch niet hier komen kijken, hoop ik!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Precies! Maar dat mag dus niet want persoonlijk enzo..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Als ze Jaap z'n hoed en bril afpakken is zijn act ook weg.
Dat troll hoeft om mij ook niet, gescheld op users is niet leukquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat nou, troll?!?
Ik vroeg het me serieus af, omdat er hier -eerder vanmiddag- ook al werd gesuggereerd dat Sylvia mogelijk aan de drugs had gezeten. En gezien haar gedragingen, of eigenlijk gebrek eraan, realiseerde ik me vandaag pas dat dat niet eens zó vergezocht hoeft te zijn.
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ja, nee... ja... Ik ben dat ook allemaal met je eens. Ik zie haar het liefst in haar rol van zeer professionele juf. Maar ik kan de vinger er niet precies opleggen... de laatste tijd wordt ze naar mijn smaak wat te familiair.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer je het totale DVK gebeuren beziet is Judith echt een topper.
Ze is educatief goed, en heeft voor veel humor momenten gezorgd.
De daklozen houden van haar, en voor het programma - zolang het nog duurt - is dat prima.
100 contactpuntenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef ach het volgende:
Sylvia fluisterd steeds en blokkeerde 2x opzettelijk haar zender. Sanctie?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef demins het volgende:
[..]
Bij mij wel! Maar je wil toch niet hier komen kijken, hoop ik!
denk dat als zij vanaf nu elke keer als ze aankomen bij de villa zenuwachtig zullen zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Judith aanpakken betekent dat Melissa, Dreams of Beauty, Carlos, Kris, Ivan, Tilly etc. ook allemaal vogelvrij zijn verklaard.
erg irritant inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:23 schreef Gigageil het volgende:
NIET FLUISTEREN BARCELONA-FREAK ..! ! ! ....![]()
Vertrouw op mij; laat me niet alleen, ..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nee... ja... Ik ben dat ook allemaal met je eens. Ik zie haar het liefst in haar rol van zeer professionele juf. Maar ik kan de vinger er niet precies opleggen... de laatste tijd wordt ze naar mijn smaak wat te familiair.
Idd, ik kom er nog op maar het is heel langzaamquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef FuTilE het volgende:
Tja, Kingjaap.nl is natuurlijk zijn domein op een kleine host - die zitten echt niet te wachten op een gigantische surge van 16000 hits op een doorgaans onbetekenend blogje.
De butlerquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:26 schreef FuTilE het volgende:
Wie is die stormtroeper bij Jaap?
Mitch, 1 van de butlers.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:26 schreef FuTilE het volgende:
Wie is die stormtroeper bij Jaap?
Waarschijnlijker is, dat het de host zelf is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Marrije het volgende:
NOu ben ik wel benieuwd wie de weblog van Jaap heeft platgelegd. De redactie of een boze fan.
Dat leer ik nu ook van Mitch.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is, dat het de host zelf is.
Had hij maar een betere host moeten zoeken. Heeft niets met censuur te maken, is gewoon een resultaat van zijn eigen actie.quote:
Nu al aan de drank? King Jaap maakt heel wat los ;]quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef FdW het volgende:
Gofferdegoffer, mag ik alsjeblieft even een glaasje wijn inschenken zonder dat mensen hier in de fout gaan, ja?![]()
Idd, hij is er weer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:29 schreef Marrije het volgende:
Hoewel ik tegen Jaap zijn site ben heb ik toch geprobeerd of ik erop kan, en ja, hij is nog in de lucht![]()
Melissa was al duidelijk geïntrueerd. Mitch nu ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb ineens een vermoeden dat de butlers er niet zijn om alleen specifiek butler te zijn maar meer als buffer moeten fungeren..zowel Melisa als Mitch gaan praatjes aan met Jaap..zeer opvallend..
Inderdaad hoe vinden ze die lui zo knap.quote:
Volgens mij zit zijn log hier : http://motigo.com/quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef FuTilE het volgende:
Tja, Kingjaap.nl is natuurlijk zijn domein op een kleine host - die zitten echt niet te wachten op een gigantische surge van 16000 hits op een doorgaans onbetekenend blogje.
Nee. Huub speelt het meest Ave Maria van Schubert en de Mondscheinsonate van Beethoven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef proh het volgende:
is dat niet het deuntje van de godfather dat Huub speelt?
Ik geloof dat je het grapje over het (geschoren) hoofd ziet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad hoe vinden ze die lui zo knap.
Sorry van die opmerking over troll... Was even omdat er iemand naast me stond die dit raakte en daar werd ik een beetje door ... Dus sorry
Pageviews en unieke bezoekers, dat is een verschil.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Tegen Nicolaas zei Jaap dat hij de afgelopen uren 20.000 nbezoekers heeft gehad. Even later komt hij Natasia tegen en zegt de afgelopen uren 100.000 bezoekers te hebben gehad.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry van die opmerking over troll... Was even omdat er iemand naast me stond die dit raakte en daar werd ik een beetje door ... Dus sorry
Ik heb het idee dat hij haar aan het testen is om te kijken met wat hij wegkomtquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Tegen Nicolaas zei Jaap dat hij de afgelopen uren 20.000 nbezoekers heeft gehad. Even later komt hij Natasia tegen en zegt de afgelopen uren 100.000 bezoekers te hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |