quote:
Nah, Huub heeft geloof ik aangegeven vroeger veel coke gebruikt te hebben, niet Syl.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat nou, troll?!?
Ik vroeg het me serieus af, omdat er hier -eerder vanmiddag- ook al werd gesuggereerd dat Sylvia mogelijk aan de drugs had gezeten. En gezien haar gedragingen, of eigenlijk gebrek eraan, realiseerde ik me vandaag pas dat dat niet eens zó vergezocht hoeft te zijn.
Dat is dan weer een pluspuntquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Judith aanpakken betekent dat Melissa, Dreams of Beauty, Carlos, Kris, Ivan, Tilly etc. ook allemaal vogelvrij zijn verklaard.
Bij mij wel! Maar je wil toch niet hier komen kijken, hoop ik!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bij wie doen de streams het wel?
Precies! Maar dat mag dus niet want persoonlijk enzo..quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Als ze Jaap z'n hoed en bril afpakken is zijn act ook weg.
Dat troll hoeft om mij ook niet, gescheld op users is niet leukquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat nou, troll?!?
Ik vroeg het me serieus af, omdat er hier -eerder vanmiddag- ook al werd gesuggereerd dat Sylvia mogelijk aan de drugs had gezeten. En gezien haar gedragingen, of eigenlijk gebrek eraan, realiseerde ik me vandaag pas dat dat niet eens zó vergezocht hoeft te zijn.
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bij wie doen de streams het wel?
Ja, nee... ja... Ik ben dat ook allemaal met je eens. Ik zie haar het liefst in haar rol van zeer professionele juf. Maar ik kan de vinger er niet precies opleggen... de laatste tijd wordt ze naar mijn smaak wat te familiair.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer je het totale DVK gebeuren beziet is Judith echt een topper.
Ze is educatief goed, en heeft voor veel humor momenten gezorgd.
De daklozen houden van haar, en voor het programma - zolang het nog duurt - is dat prima.
100 contactpuntenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:22 schreef ach het volgende:
Sylvia fluisterd steeds en blokkeerde 2x opzettelijk haar zender. Sanctie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |