Brian gokt dat juf judith meekijkt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Clank het volgende:
Daar zit je nou te lullen Brian.. had je hem er gewoon uit moeten stemmen!!
4% is het aantal stemmen dat Jaap in de Popo heeft gescoord.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef bunnyma het volgende:
Wat betekent: 4% = toneelhaak?
Doe ik altijd met Noedels, rijst en Sushiquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:29 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Noedels, moet je wel met stokjes eten.
Brian had het zeker door want die zei meteen 'je hebt altijd gezegd dat dat je niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:28 schreef proh het volgende:
Jaap verlult zich, hij zegt altijd dat hij er naar een jaar uit gaat, terwijl hij nu in het gesprek met Brian heeft over dat hij baalt dat Juf Judith info door geeft terwijl hij met een plannetje bezig is... en nu komt het... hij zegt: "het gaat om veel geld" !!!
Jaap gaat dus voor de eindoverwinning en heeft dus wederom gelogen tegen zijn "maatje" Brian, ik denk dat Brian het door heeft.
mitch is hetero, een goede vriend van mij kent hem persoonlijk, schijnt echt een aardige gast te zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of ie op vrouwtjes valt...
met de toneelhaak worden overbodige requisieten van het toneel gehaald...quote:
Met zalm...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe ik altijd met Noedels, rijst en Sushi
Sorry voor off-topic gebrabbel
Ik hoop niet dat Judith Jaaps excuus aanvaard..
4 dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef bunnyma het volgende:
En hoeveel % had Jaap?
Dat spreekt hij net met brian af ja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En weer later (tegen Brian) zei hij dat hij ze rustig zou laten pokeren.
Helemaal lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Met zalm...
(offtopic blaabla) Jaap is stom
Dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mitch is hetero, een goede vriend van mij kent hem persoonlijk, schijnt echt een aardige gast te zijn
dank je wel voor het antwoord. dat wist ik helegaar nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef De_Moester het volgende:
[..]
met de toneelhaak worden overbodige requisieten van het toneel gehaald...![]()
zou best een logische verklaring kunnen zijn..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien ben ik zelf ook wel geestenziek...
Aaahh, waar woont ie???quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mitch is hetero, een goede vriend van mij kent hem persoonlijk, schijnt echt een aardige gast te zijn
is ook niet relevant, natas is ook niet zo popi en die wordt er toch ingehoudenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
4% in Popo = exit omdat er geen tv gemaakt wordt..
Alleen geloof ik daar niet zo in
maar die maakt tvquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook niet relevant, natas is ook niet zo popi en die wordt er toch ingehouden
Juist nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef Clank het volgende:
Daar zit je nou te lullen Brian.. had je hem er gewoon uit moeten stemmen!!
Ik heb nergens beweerd dat grensverleggend - an sich - een norm is om TV te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:28 schreef Ifa het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker TV. DGK is een ranzig dieptepunt, het is niet voor niets `grensverleggend` en DUS niet norm.
kan die gelijk een mes in zijn rug bestellen, en dan een ander de schuld geven.quote:
Amsterdam toch?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Aaahh, waar woont ie???![]()
![]()
in dat grote opbergvat tussen zijn heupen en hoofdquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Waar laat Jaap in vredesnaam al dat vocht dat ie tot zich neemt? Mijn hemel.
Met z,n vieze gore geboer.
Consider it done..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:34 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ok. duik ik nu even de keuke in. Denk jij de tafel even?
Lekker pokeren zonder Jaap!
dat zou ik ook niet doen als ik iedereen daar weg wil pesten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat zo sporten.. en dan niet douchen![]()
Tell me something newquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat zo sporten.. en dan niet douchen![]()
Wat er tot dusverre opstaat maakt me niet warm of koudquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:19 schreef StephanL het volgende:
Het wordt schitterend volgens Jaap.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet doen als ik iedereen daar weg wil pesten.
mijn eigen stinklucht kan ik wel aan.
Vandaar dat zij ineens met Huub door het gras rollebolde.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef Dogga het volgende:
had amanda vorige keer niet 1%?
In het geval van Nicolaas zou deze "Nico Haak" heten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
de haak waarmee de regie je van het toneel haalt
Wanneer was dat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vandaar dat zij ineens met Huub door het gras rollebolde.![]()
Nou ik echt niet hoor, stinken is stinkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet doen als ik iedereen daar weg wil pesten.
mijn eigen stinklucht kan ik wel aan.
Helemaal topquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:41 schreef Marrije het volgende:
Alvast een link naar de nieuwe COS
[COS #1219] Waar iedereen pokert en Jaap sport
maar deze is nog niet vol, een beetje vroeg, vind je niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:41 schreef Marrije het volgende:
Alvast een link naar de nieuwe COS
[COS #1219] Waar iedereen pokert en Jaap sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |