Jaja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Copycat het volgende:
En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
Okay. Als die medestudent het uiterlijk heeft van een d'Angelo of anderszins lekkere man, wil ik er nog wel even over nadenken.quote:
* zarGon lacht meequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Je wilt gewoon naar haar toestappen en zeggen: hé meid, zal ik eens lekker aan je kut likken? bweheh.
Aan de andere kant: wie weet is het wel een heel erg zelfstandige jongedame die spontaan weke knieën krijgt van zoveel naïef opportunisme. Gewoon proberen, wie niet waagt, wie niet wint, enzo!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Copycat het volgende:
Daarbij vind ik je plannetje nogal suf. En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
Dat is crap. Dat jij er zo over denkt hoeft niet te zeggen dat de rest van de mannelijke wereld er zo over denkt en 'de man is niet gemaakt om monogaam te zijn' is een simplistische smoes. Mannen zijn ook niet gemaakt om op een wc-pot te schijten, maar ze doen het wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:07 schreef Oksel het volgende:
Zolang er geen gevoelens bij komen kijken is het geen vreemdgaan. Je hebt een relatie omdat je gevoelens voor elkaar hebt, anders noemde je het wel neukpartner. Moet kunnen dus. Geen gezeik. Mannen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn. Het is zonde om monogaam te zijn.
Misschien heb ik een hogere dunk van mannen dan jij, maar ik zie de mens nog altijd als een rationeel wezen wat kan kiezen om gehoor te geven aan oergevoelens als lust - of het gewoon niet te doen. Buiten dat, wat mis je als je monogaam bent? Bar weinig, me dunkt. Goed, je kunt een keer een andere naam gillen tijdens 't neuken, nou, grappig... Verder blijft 't gewoon een pik in een kut, en dat kan ook als je monogaam bent.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:07 schreef Oksel het volgende:
Zolang er geen gevoelens bij komen kijken is het geen vreemdgaan. Je hebt een relatie omdat je gevoelens voor elkaar hebt, anders noemde je het wel neukpartner. Moet kunnen dus. Geen gezeik. Mannen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn. Het is zonde om monogaam te zijn.
Dat dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Copycat het volgende:
Voor mij valt orale seks ontvangen toch wel onder vreemdgaan.
Of je nu met je lul of met je tong in haar vagina zit, maakt voor mij weinig verschil.
Daarbij vind ik je plannetje nogal suf. En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
en dan die vriend: "Oh, dat wist ik niet. Sorry. Wil je nog eens? "quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
Als die vriend er ooit achter gekomen was, had je je dan verweerd 'Fok vond het goed?'
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Timis.ro het volgende:
Tuurlijk is dat geen vreemdgaan...
Ik laat me ook 3x in de week klaarpijpen in het Anne Frank plantsoen door een kerel, terwijl mijn vrouw en 2.3 kinderen met de Labrador thuiszitten
Om het aanbod op zich zou mijn lief zich dan weer helemaal de krampen lachen, die ziet daar de humor wel van in. Zal zich hoogstwaarschijnlijk alleen maar verbazen over het... ehm... niveau zeg maar. Afhankelijk van mijn antwoord, natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
Je schrijft dat je weinig ervaring hebt met relaties. Waarschijnlijk had je het anders niet eens gevraagd, want denk je eens in hoe jij je zou voelen als je een vriendin zou hebben en zij ineens bij jou zou komen melden dat een, voor jou, wildvreemde man haar zo'n aanbod heeft gedaan.
Sowieso, wat wil je eigenlijk met je vraag? Als wij hier collectief hadden geroepen dat het niet onder vreemd gaan viel, vond je het dan moreel verantwoord om het te doen? Als die vriend er ooit achter gekomen was, had je je dan verweerd 'Fok vond het goed?'
Scharen kun je ook onder vreemdgaan scharen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:26 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat je dat wel onder vreemdgaan kunt scharen ja.
En dat terwijl het zo simpel is; zodra de vraag of iets als vreemdgaan kan worden beschouwd in je opkomt, kun je die al met 'ja' beantwoorden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef releaze het volgende:
waarom moeten wij altijd nadenken over wat iemand anders van vreemdgaan vind?
Ik geloof dat hij bedoelde dat een sigaar er in stoppen geen sex was.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Timis.ro het volgende:
hoewel...volgen een gerespecteerd voormalig Amerikaans president is het niet eens sex
Dat is niet dezelfde vraag. Als ik zou vragen of ze me wil pijpen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je me voor gek verklaart maar als je mijn post goed leest zie je dat dit niet het geval is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:17 schreef Lucille het volgende:
Misschien moeten we de vraag omdraaien voor TS. Stel dat jouw vriendin (als je die ooit krijgt) een andere gozer gaat pijpen, hoe zou jij dat vinden?
Je houding getuigt wel van enige arrogantie. Waarom denk jij dat jouw befkunsten een traktatie zijn voor het meisje of welke vrouw dan ook? En dan nog, zelfs al was jij de befkoning; waarom zou ik mijn lichaam aan jou aanbieden om jouw fantasie te laten uitkomen en ook nog eens m'n relatie op het spel zetten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:27 schreef Piet_Knaecken het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde vraag. Als ik zou vragen of ze me wil pijpen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je me voor gek verklaart maar als je mijn post goed leest zie je dat dit niet het geval is.
Ik kan me voorstellen dat veel mannen het een opwindende gedachte vinden als een vrouw onverwacht een pijpbeurt aanbiedt. Maar andersom gelden er compleet andere regels als ik zo de reacties bekijk.
Je beantwoord mijn vraag niet. Hoe zou jij het vinden als je een vriendin zou hebben die anderen pijpt? Blijkbaar heb je er weinig moeite mee om gepijpt te worden (maar vraag je je wel af of het vreemdgaan is), maar als je nu zelf een relatie hebt en je vriendin doet het, zie je het zelf dan wel of niet als vreemdgaan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:27 schreef Piet_Knaecken het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde vraag. Als ik zou vragen of ze me wil pijpen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je me voor gek verklaart maar als je mijn post goed leest zie je dat dit niet het geval is.
Ik kan me voorstellen dat veel mannen het een opwindende gedachte vinden als een vrouw onverwacht een pijpbeurt aanbiedt. Maar andersom gelden er compleet andere regels als ik zo de reacties bekijk.
Kijk. Hier heb ik wat aan. Iemand die gewoon zonder sarcasme zegt wat ze ervan vindt. bedankt voor de reactiequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef Aventura het volgende:
zelfs al was jij de befkoning; waarom zou ik mijn lichaam aan jou aanbieden om jouw fantasie te laten uitkomen en ook nog eens m'n relatie op het spel zetten?
Nogmaals. Ik heb nergens gezegd dat ik gepijpt wil worden. En ik kan ook moeilijk antwoord geven op je vraag omdat ik mij niet kan voorstellen hoe het is als iemand op wat voor manier dan ook vreemdgaat omdat ik geen ervaring in relaties heb.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je beantwoord mijn vraag niet. Hoe zou jij het vinden als je een vriendin zou hebben die anderen pijpt? Blijkbaar heb je er weinig moeite mee om gepijpt te worden (maar vraag je je wel af of het vreemdgaan is), maar als je nu zelf een relatie hebt en je vriendin doet het, zie je het zelf dan wel of niet als vreemdgaan?
Ondanks dat je zelf geen ervaring hebt met relaties, om je heen zie je toch wel mensen in relaties. Al kijk je alleen al naar tv. De meesten mensen vatten zoenen met een ander al als vreemdgaan. Dus laat staan een pijp/befbeurt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:56 schreef Piet_Knaecken het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik heb nergens gezegd dat ik gepijpt wil worden. En ik kan ook moeilijk antwoord geven op je vraag omdat ik mij niet kan voorstellen hoe het is als iemand op wat voor manier dan ook vreemdgaat omdat ik geen ervaring in relaties heb.
Mooi verwoord!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat je zelf geen ervaring hebt met relaties, om je heen zie je toch wel mensen in relaties. Al kijk je alleen al naar tv. De meesten mensen vatten zoenen met een ander al als vreemdgaan. Dus laat staan een pijp/befbeurt.
Zoals eerder gezegt is, waarom zou zij haar relatie op het spel gaan zetten, om jou fanatasie te verwerkelijken. Als je haar daadwerkelijk gaat vragen of je haar mag plezieren denk ik dat dat het toch rare situaties gaat opleveren tussen jullie. Misschien ook niet hoor, maar je weet maar nooit.
Snap ik nog steeds niet waarom je andermans vriendin oraal wil plezieren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:35 schreef Piet_Knaecken het volgende:
Ik laat het gewoon voor wat het is en zoek maar verder.
Amature teen lesbians hebben er over het algemeen geen moeite mee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je haar daadwerkelijk gaat vragen of je haar mag plezieren denk ik dat dat het toch rare situaties gaat opleveren tussen jullie.
Ben ik de enige man die daar dan wel het nut van inziet mits mooie vrouw?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:21 schreef innovative het volgende:
Ik zie geen verschil in ontvangen en geven en voor mij is 't allebei een brug te ver.
Daarnaast zou iemand die 't waagt om en passant even te vragen of hij mij mag beffen, naar huis mogen met twee blauwe ogen. Ik ben niet gediend van dat soort voorstellen, flikker een eind op. Vind orale seks erg lekker en leuk maar ik zie 't nut er niet van in om 't met jan en alleman te doen, en al helemaal niet waarom iemand dat zomaar aan mij zou moeten gaan vragen als er niet al meer gebeurd is tussen ons beide. Laat staan als we "goede kenissen" zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef teamlead het volgende:
als mijn (hypothetische) vriendin zich door een ander liet beffen, kon ze opflikkeren
Want gebeft worden is een stuk minder intiem dan iemand pijpen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:27 schreef Piet_Knaecken het volgende:
Buiten dat, ik mag dan een relatie hebben, ik ben nog nooit bedonderd. Maar klaarblijkelijk heb ik wél het verstand om te beseffen dat 't pijn zou kunnen doen... Had ik trouwens ook al toen ik nog lief en naief 14 was en op afstand droomde...quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:56 schreef Piet_Knaecken het volgende:
Nogmaals. Ik heb nergens gezegd dat ik gepijpt wil worden. En ik kan ook moeilijk antwoord geven op je vraag omdat ik mij niet kan voorstellen hoe het is als iemand op wat voor manier dan ook vreemdgaat omdat ik geen ervaring in relaties heb.
Joh?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:23 schreef Piet_Knaecken het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met relaties.
Is dit een serieus topic? Zo ja: TS, je bent niet goed bij je hoofd! Sommige dingen hoef je niet op een internetforum te vragen om te kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:23 schreef Piet_Knaecken het volgende:
Zou jij het als een bedreiging voor je relatie (vreemdgaan) zien als je partner orale sex van een ander ontvangt? [..]
Ik heb totaal geen ervaring met relaties. Vandaar dat ik toch even de meningen wil peilen op dit forum (heb hier speciaal een account voor gemaakt) Zij en ik zijn geen dikke vrienden, maar we kunnen wel gewoon goed met elkaar op schieten. Dus ik denk wel dat ze me serieus neemt als ik het aanbod doe.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:26 schreef pleeborstel het volgende:
Ze meldt dat ze een vriend heeft, oftewel, ze is niet geinteresseerd in jou![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef karr-1 het volgende:
Als mijn vriend een ander zou pijpen of beffen kon ie echt per direct opzouten.![]()
omdat,..?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:35 schreef Piet_Knaecken het volgende:
het in beide gevallen slecht uit zal pakken.
Kijk hier kan ik me dan weer in vinden.quote:Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef Tally het volgende:
Nee hoor.. Orale sex is geen vreemdgaan zolang ze maar denkt aan dr vriend tijdens![]()
onder de tafel indd.quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Karina het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: komt een collega naar me toe en vraagt "zou ik je een keertje mogen beffen"? Dan lig je toch onder tafel van het lachen?
Oh en het is natuurlijk wel vreemdgaan.
Ik weet echt niet hoe ik erop zou reageren, het is gewoon te vreemd!quote:Op maandag 23 april 2007 10:26 schreef Karina het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: komt een collega naar me toe en vraagt "zou ik je een keertje mogen beffen"? Dan lig je toch onder tafel van het lachen?
Oh en het is natuurlijk wel vreemdgaan.
Een flinke klap in het gezicht brengt zo iemand wel terug in de realiteitquote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe ik erop zou reageren, het is gewoon te vreemd!
Ik denk dat ik totaal dicht zou klappen en er pas veel later thuis om zou kunnen lachen.
Of dat. Het is absoluut niet grappig, maar zwaar intimiderend en bedreigend. Althans, zo zou ik het ervaren.quote:Op maandag 23 april 2007 12:40 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Een flinke klap in het gezicht brengt zo iemand wel terug in de realiteit![]()
dat is het ws wel ja.quote:Op maandag 23 april 2007 12:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of dat. Het is absoluut niet grappig, maar zwaar intimiderend en bedreigend. Althans, zo zou ik het ervaren.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Timis.ro het volgende:
Tuurlijk is dat geen vreemdgaan...
Ik laat me ook 3x in de week klaarpijpen in het Anne Frank plantsoen door een kerel, terwijl mijn vrouw en 2.3 kinderen met de Labrador thuiszitten
Dat vond ik als 15-jarig meisje ook toen een meneer in het park mijn vroeg of hij aan mijn "kittelaartje" mocht likken. Hij verzekerde me ook nog dat meisjes dat altijd erg lekker vondenquote:Op maandag 23 april 2007 12:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of dat. Het is absoluut niet grappig, maar zwaar intimiderend en bedreigend. Althans, zo zou ik het ervaren.
Wat een vriendelijke man.quote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Dat vond ik als 15-jarig meisje ook toen een meneer in het park mijn vroeg of hij aan mijn "kittelaartje" mocht likken. Hij verzekerde me ook nog dat meisjes dat altijd erg lekker vondenHij werd gelukkig niet handtastelijk ofzo, maar ik krijg er 10 jaar later nog steeds behoorlijk de rillingen van als ik aan die situatie terugdenk.
Nou, zo ongeveer ja!quote:Op maandag 23 april 2007 17:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Vrtel, hoe ging dat? Hij stond achter je in de rij bij de Hema en hij flapte het eruit?
Gadver.quote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Dat vond ik als 15-jarig meisje ook toen een meneer in het park mijn vroeg of hij aan mijn "kittelaartje" mocht likken.
Wat een bullshitquote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
Vreemdgaan is het gevoel wat je er bij hebt, anders is vreemdgaan met je gynaecoloog ook vreemdgaan..
Ik zie een wederkerig causaal verband, een catch 22, een vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:56 schreef Piet_Knaecken het volgende:
[..]
Kijk. Hier heb ik wat aan. Iemand die gewoon zonder sarcasme zegt wat ze ervan vindt. bedankt voor de reactie
[..]
Vreemdgaan met je gynaecoloog is ook vreemdgaan.quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vreemdgaan is het gevoel wat je er bij hebt, anders is vreemdgaan met je gynaecoloog ook vreemdgaan..
That teminds me. Ik kwam net terug van de C1000 met 2 volle boodschappentassen. Slobberbroek aan en al. Komt er een cabrio langzaam langs me rijden. Meneer wenkt me. Ik denk, hij wil de weg weten (hoe naief). Zegt-ie: 'zeg, wil je soms een zakcentje bijverdienen? Met een niet mis te verstane toon en blik. Raah! Ik zei iets van "nee bedankt", en liep snel wegquote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, zo ongeveer ja!
Ik liep naar de trein en had haast. Hij kwam zo half naast me lopen, dat je al zoiets hebt van "Wat moet je?". En toen flapte hij dat idd er zo uit!
En ik zei: "Nee, ik moet de trein halen..."![]()
![]()
Toch wel netjes dat je hem hebt bedankt...quote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef Aventura het volgende:
Ik zei iets van "nee bedankt", en liep snel weg
quote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef Aventura het volgende:
Ik zei iets van "nee bedankt", en liep snel weg
Mag ik je kittelaartje likken? Ik heb dan wel een vriendin, maar 't is geen vreemdgaan, toch?quote:Op maandag 23 april 2007 19:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
That teminds me. Ik kwam net terug van de C1000 met 2 volle boodschappentassen. Slobberbroek aan en al. Komt er een cabrio langzaam langs me rijden. Meneer wenkt me. Ik denk, hij wil de weg weten (hoe naief). Zegt-ie: 'zeg, wil je soms een zakcentje bijverdienen? Met een niet mis te verstane toon en blik. Raah! Ik zei iets van "nee bedankt", en liep snel weg
Ik moest ook lachen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Je wilt gewoon naar haar toestappen en zeggen: hé meid, zal ik eens lekker aan je kut likken? bweheh.
quote:Op woensdag 25 april 2007 03:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja dat is vreemdgaan en nee dat wordt niet getolereerd. Of die vriend nou Nederlander is of niet, en of 'ie nou in Urk woont of in Sydney. Van andermans partner blijf je af. Zoooo simpel
Ik zou het niet als bedreiging zien nee, als mijn vriendin zich zou laten beffen door een ander dan zou er niets meer zijn om te bedreigen. Dan is het gewoon over en uit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:23 schreef Piet_Knaecken het volgende:
Zou jij het als een bedreiging voor je relatie (vreemdgaan) zien als je partner orale sex van een ander ontvangt? En hoe zou je het vinden als je zelf de kans hebt om gebefd/gepijpt te worden door een ander?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:26 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat je dat wel onder vreemdgaan kunt scharen ja.
omdat een vrouw pijpen niet kan onderscheiden van liefde?quote:Op zondag 29 april 2007 02:45 schreef emo.gif het volgende:
Als je een vent bent niet.
Als je een vrouw bent wél.
of gaat liefde niet door de maag bij een vrouw?quote:Op zondag 29 april 2007 02:46 schreef Vliegtuigkaper het volgende:
[..]
omdat een vrouw pijpen niet kan onderscheiden van liefde?
o.k. moppiequote:Op zondag 29 april 2007 02:48 schreef emo.gif het volgende:
Omdat aardbei.
Het is gewoon zo.
Laat het maar rusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |