Zou jij het als een bedreiging voor je relatie (vreemdgaan) zien als je partner orale sex van een ander ontvangt? En hoe zou je het vinden als je zelf de kans hebt om gebefd/gepijpt te worden door een ander?
De reden waarom ik deze vraag stel is omdat ik in de volgende situatie zit:
Een van mijn mede studenten is een hele lieve vrouw van 24. Mijn grootste fantasie is om haar te zien genieten terwijl ik haar oraal bevredig. Een tijdje terug heb ik besloten om het gewoon aan haar te vragen. Het ergste dat gebeuren kan is dat ze nee zegt en dat is waarschijnlijk minder vervelend dan voor altijd met de gedachte leven dat zij het misschien wel gewild zou hebben terwijl ik het niet gevraagd heb.
Maar voordat een geschikt moment zich voordeed om het te vragen liet ze me weten (om logistieke redenen) dat ze een vriend heeft. Ik baalde hier verschrikkelijk van. Deze vriend is geen nederlander en hij werkt in een andere stad. Ik heb hem ook nog nooit gezien of ontmoet. Waarschijnlijk heeft ze deze relatie al sinds ik haar bijna 3 jaar geleden leerde kennen. Op het moment speel ik met de gedachte om het alsnog te vragen ondanks dat ze een vriend heeft.
Ik heb totaal geen ervaring met relaties. Vandaar dat ik toch even de meningen wil peilen op dit forum (heb hier speciaal een account voor gemaakt
![]()
) Zij en ik zijn geen dikke vrienden, maar we kunnen wel gewoon goed met elkaar op schieten. Dus ik denk wel dat ze me serieus neemt als ik het aanbod doe.
Mochten jullie verder nog tips of ervaringen hebben over zo'n situatie dan hoor ik het graag!