abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48570856
Zou jij het als een bedreiging voor je relatie (vreemdgaan) zien als je partner orale sex van een ander ontvangt? En hoe zou je het vinden als je zelf de kans hebt om gebefd/gepijpt te worden door een ander?

De reden waarom ik deze vraag stel is omdat ik in de volgende situatie zit:

Een van mijn mede studenten is een hele lieve vrouw van 24. Mijn grootste fantasie is om haar te zien genieten terwijl ik haar oraal bevredig. Een tijdje terug heb ik besloten om het gewoon aan haar te vragen. Het ergste dat gebeuren kan is dat ze nee zegt en dat is waarschijnlijk minder vervelend dan voor altijd met de gedachte leven dat zij het misschien wel gewild zou hebben terwijl ik het niet gevraagd heb.
Maar voordat een geschikt moment zich voordeed om het te vragen liet ze me weten (om logistieke redenen) dat ze een vriend heeft. Ik baalde hier verschrikkelijk van. Deze vriend is geen nederlander en hij werkt in een andere stad. Ik heb hem ook nog nooit gezien of ontmoet. Waarschijnlijk heeft ze deze relatie al sinds ik haar bijna 3 jaar geleden leerde kennen. Op het moment speel ik met de gedachte om het alsnog te vragen ondanks dat ze een vriend heeft.

Ik heb totaal geen ervaring met relaties. Vandaar dat ik toch even de meningen wil peilen op dit forum (heb hier speciaal een account voor gemaakt ) Zij en ik zijn geen dikke vrienden, maar we kunnen wel gewoon goed met elkaar op schieten. Dus ik denk wel dat ze me serieus neemt als ik het aanbod doe.

Mochten jullie verder nog tips of ervaringen hebben over zo'n situatie dan hoor ik het graag!
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:25:53 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48570916
als mijn (hypothetische) vriendin zich door een ander liet beffen, kon ze opflikkeren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:26:26 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48570926
Ik denk dat je dat wel onder vreemdgaan kunt scharen ja .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_48570927
Ze meldt dat ze een vriend heeft, oftewel, ze is niet geinteresseerd in jou
pi_48570943
je wil dat zij sex heeft met een andere kerel, maelijk jijzelf

nee, dat is niet vreemdgaan, hoezo?
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_48570957
Ja dat vind ik nogal vreemdgaan ja...

Maar het is haar beslissing, je hoeft haar niet te beschermen. Evegoed, jullie 'vriendschappelijke' relatie is dan ook naar de knoppen eh mocht ze weigeren
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:27:45 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48570960
Voor mij valt orale seks ontvangen toch wel onder vreemdgaan.
Of je nu met je lul of met je tong in haar vagina zit, maakt voor mij weinig verschil.

Daarbij vind ik je plannetje nogal suf. En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48570962
tvp
History became legend, legend became myth.
pi_48570975
Het lijkt me logisch dat het vreemdgaan is?
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:29:15 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48570995
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Copycat het volgende:
En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
Jaja.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:30:56 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48571029
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:29 schreef Posdnous het volgende:

Jaja.
Okay. Als die medestudent het uiterlijk heeft van een d'Angelo of anderszins lekkere man, wil ik er nog wel even over nadenken.
Maar iets zegt mij dat dit niet het geval is bij TS .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:32:46 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_48571068
Ja ik vind dat wel vallen onder vreemdgaan.

Ik moet alleen wel lachen

Je wilt gewoon naar haar toestappen en zeggen: hé meid, zal ik eens lekker aan je kut likken ? bweheh.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_48571085
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Je wilt gewoon naar haar toestappen en zeggen: hé meid, zal ik eens lekker aan je kut likken ? bweheh.
* zarGon lacht mee !
pi_48571115
LMAO.. ik wil de afloop wel weten! Go for it
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:51:07 #15
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_48571459
Dat is zeker vreemdgaan ja...

Maarre nee heb je, ja kun je krijgen he!
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_48571791
quote:
Daarbij vind ik je plannetje nogal suf. En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
Aan de andere kant: wie weet is het wel een heel erg zelfstandige jongedame die spontaan weke knieën krijgt van zoveel naïef opportunisme. Gewoon proberen, wie niet waagt, wie niet wint, enzo!

OT: Ja. Is vreemdgaan. En dat wist je zelf ook wel, anders zou je hier niet naar potentiele nuances gaan zoeken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48571873
Zolang er geen gevoelens bij komen kijken is het geen vreemdgaan. Je hebt een relatie omdat je gevoelens voor elkaar hebt, anders noemde je het wel neukpartner. Moet kunnen dus. Geen gezeik. Mannen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn. Het is zonde om monogaam te zijn.
pi_48571955
Wat een -topic. .

Ten eerste: wat maakt het uit dat de vriend geen Nederlander is en in een andere stad woont?
Ten tweede: Zie je al voor je hoe je tijdens het studeren tussen neus en lippen (haha, lippen) door vraagt of ze zin heeft om zich een keer te laten beffen?
Ten derder: Natuurlijk is het vreemdgaan, tenzij ze een open relatie heeft, waar je niet van uit kan gaan.
pi_48571987
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:07 schreef Oksel het volgende:
Zolang er geen gevoelens bij komen kijken is het geen vreemdgaan. Je hebt een relatie omdat je gevoelens voor elkaar hebt, anders noemde je het wel neukpartner. Moet kunnen dus. Geen gezeik. Mannen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn. Het is zonde om monogaam te zijn.
Dat is crap. Dat jij er zo over denkt hoeft niet te zeggen dat de rest van de mannelijke wereld er zo over denkt en 'de man is niet gemaakt om monogaam te zijn' is een simplistische smoes. Mannen zijn ook niet gemaakt om op een wc-pot te schijten, maar ze doen het wel.
pi_48572263
Ik zie geen verschil in ontvangen en geven en voor mij is 't allebei een brug te ver.

Daarnaast zou iemand die 't waagt om en passant even te vragen of hij mij mag beffen, naar huis mogen met twee blauwe ogen. Ik ben niet gediend van dat soort voorstellen, flikker een eind op. Vind orale seks erg lekker en leuk maar ik zie 't nut er niet van in om 't met jan en alleman te doen, en al helemaal niet waarom iemand dat zomaar aan mij zou moeten gaan vragen als er niet al meer gebeurd is tussen ons beide. Laat staan als we "goede kenissen" zijn.
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:07 schreef Oksel het volgende:
Misschien heb ik een hogere dunk van mannen dan jij, maar ik zie de mens nog altijd als een rationeel wezen wat kan kiezen om gehoor te geven aan oergevoelens als lust - of het gewoon niet te doen. Buiten dat, wat mis je als je monogaam bent? Bar weinig, me dunkt. Goed, je kunt een keer een andere naam gillen tijdens 't neuken, nou, grappig... Verder blijft 't gewoon een pik in een kut, en dat kan ook als je monogaam bent.
pi_48573128
Tuurlijk is dat geen vreemdgaan...

Ik laat me ook 3x in de week klaarpijpen in het Anne Frank plantsoen door een kerel, terwijl mijn vrouw en 2.3 kinderen met de Labrador thuiszitten
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:54:55 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48573164
quote:
Voor mij valt orale seks ontvangen toch wel onder vreemdgaan.
Of je nu met je lul of met je tong in haar vagina zit, maakt voor mij weinig verschil.

Dat dus
pi_48573419
Ts, het is echt helemaal normaal om dat gewoon te vragen, ook al zit iemand in een relatie.
Ga het nu nog vragen en neem alsjeblieft een camera mee, maar kom in ieder geval uitgebreid verslag doen van de reactie van dat meisje!

Oh my god.....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:12:50 #24
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_48573588
Je schrijft dat je weinig ervaring hebt met relaties. Waarschijnlijk had je het anders niet eens gevraagd, want denk je eens in hoe jij je zou voelen als je een vriendin zou hebben en zij ineens bij jou zou komen melden dat een, voor jou, wildvreemde man haar zo'n aanbod heeft gedaan.

Sowieso, wat wil je eigenlijk met je vraag? Als wij hier collectief hadden geroepen dat het niet onder vreemd gaan viel, vond je het dan moreel verantwoord om het te doen? Als die vriend er ooit achter gekomen was, had je je dan verweerd 'Fok vond het goed?'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:13:57 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48573612
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
Als die vriend er ooit achter gekomen was, had je je dan verweerd 'Fok vond het goed?'
en dan die vriend: "Oh, dat wist ik niet. Sorry. Wil je nog eens? "
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48573622
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:05 schreef erodome het volgende:
Oh my god.....
Amsterdam O+
pi_48573689
Misschien moeten we de vraag omdraaien voor TS. Stel dat jouw vriendin (als je die ooit krijgt) een andere gozer gaat pijpen, hoe zou jij dat vinden?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:19:51 #28
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_48573737
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Timis.ro het volgende:
Tuurlijk is dat geen vreemdgaan...

Ik laat me ook 3x in de week klaarpijpen in het Anne Frank plantsoen door een kerel, terwijl mijn vrouw en 2.3 kinderen met de Labrador thuiszitten

je moet jezelf alleen afvragen of je die band met haar op het spel wilt zetten door die vraag aan haar te stellen...ze kan namelijk niet zo leuk reageren
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_48573787
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
Je schrijft dat je weinig ervaring hebt met relaties. Waarschijnlijk had je het anders niet eens gevraagd, want denk je eens in hoe jij je zou voelen als je een vriendin zou hebben en zij ineens bij jou zou komen melden dat een, voor jou, wildvreemde man haar zo'n aanbod heeft gedaan.

Sowieso, wat wil je eigenlijk met je vraag? Als wij hier collectief hadden geroepen dat het niet onder vreemd gaan viel, vond je het dan moreel verantwoord om het te doen? Als die vriend er ooit achter gekomen was, had je je dan verweerd 'Fok vond het goed?'
Om het aanbod op zich zou mijn lief zich dan weer helemaal de krampen lachen, die ziet daar de humor wel van in. Zal zich hoogstwaarschijnlijk alleen maar verbazen over het... ehm... niveau zeg maar. Afhankelijk van mijn antwoord, natuurlijk
pi_48573805
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:26 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat je dat wel onder vreemdgaan kunt scharen ja .
Scharen kun je ook onder vreemdgaan scharen.

Whehehehehehhe
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:25:48 #31
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_48573914
Dat ga je toch niet vragen
pi_48574029
Sommige fantasieen kunnen maar beter fantasieen blijven........
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:30:26 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48574047
Nu is 't leuk geweest, tijd voor de kloonscan.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:35:02 #34
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48574176
Het is alleen vreemdgaan als je betrapt wordt.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:48:11 #35
81237 releaze
best of both worlds
pi_48574526
waarom moeten wij altijd nadenken over wat iemand anders van vreemdgaan vind?
pi_48574662
Dit kan toch geen serieuze vraag zijn?
pi_48574754
't is alleen vreemdgaan als je klaarkomt

hoewel...volgen een gerespecteerd voormalig Amerikaans president is het niet eens sex
pi_48574775
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef releaze het volgende:
waarom moeten wij altijd nadenken over wat iemand anders van vreemdgaan vind?
En dat terwijl het zo simpel is; zodra de vraag of iets als vreemdgaan kan worden beschouwd in je opkomt, kun je die al met 'ja' beantwoorden.
pi_48574826
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Timis.ro het volgende:

hoewel...volgen een gerespecteerd voormalig Amerikaans president is het niet eens sex
Ik geloof dat hij bedoelde dat een sigaar er in stoppen geen sex was.
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:04:59 #40
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_48574923
Nee heb je, Ja kun je krijgen...
pi_48575404
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:17 schreef Lucille het volgende:
Misschien moeten we de vraag omdraaien voor TS. Stel dat jouw vriendin (als je die ooit krijgt) een andere gozer gaat pijpen, hoe zou jij dat vinden?
Dat is niet dezelfde vraag. Als ik zou vragen of ze me wil pijpen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je me voor gek verklaart maar als je mijn post goed leest zie je dat dit niet het geval is.

Ik kan me voorstellen dat veel mannen het een opwindende gedachte vinden als een vrouw onverwacht een pijpbeurt aanbiedt. Maar andersom gelden er compleet andere regels als ik zo de reacties bekijk.
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:33:31 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48575541
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:27 schreef Piet_Knaecken het volgende:

[..]

Dat is niet dezelfde vraag. Als ik zou vragen of ze me wil pijpen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je me voor gek verklaart maar als je mijn post goed leest zie je dat dit niet het geval is.

Ik kan me voorstellen dat veel mannen het een opwindende gedachte vinden als een vrouw onverwacht een pijpbeurt aanbiedt. Maar andersom gelden er compleet andere regels als ik zo de reacties bekijk.
Je houding getuigt wel van enige arrogantie. Waarom denk jij dat jouw befkunsten een traktatie zijn voor het meisje of welke vrouw dan ook? En dan nog, zelfs al was jij de befkoning; waarom zou ik mijn lichaam aan jou aanbieden om jouw fantasie te laten uitkomen en ook nog eens m'n relatie op het spel zetten?
pi_48575543
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:27 schreef Piet_Knaecken het volgende:

[..]

Je beantwoord mijn vraag niet. Hoe zou jij het vinden als je een vriendin zou hebben die anderen pijpt? Blijkbaar heb je er weinig moeite mee om gepijpt te worden (maar vraag je je wel af of het vreemdgaan is), maar als je nu zelf een relatie hebt en je vriendin doet het, zie je het zelf dan wel of niet als vreemdgaan?
pi_48576130
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef Aventura het volgende:
zelfs al was jij de befkoning; waarom zou ik mijn lichaam aan jou aanbieden om jouw fantasie te laten uitkomen en ook nog eens m'n relatie op het spel zetten?
Kijk. Hier heb ik wat aan. Iemand die gewoon zonder sarcasme zegt wat ze ervan vindt. bedankt voor de reactie
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef Lucille het volgende:

[..]

Je beantwoord mijn vraag niet. Hoe zou jij het vinden als je een vriendin zou hebben die anderen pijpt? Blijkbaar heb je er weinig moeite mee om gepijpt te worden (maar vraag je je wel af of het vreemdgaan is), maar als je nu zelf een relatie hebt en je vriendin doet het, zie je het zelf dan wel of niet als vreemdgaan?
Nogmaals. Ik heb nergens gezegd dat ik gepijpt wil worden. En ik kan ook moeilijk antwoord geven op je vraag omdat ik mij niet kan voorstellen hoe het is als iemand op wat voor manier dan ook vreemdgaat omdat ik geen ervaring in relaties heb.
pi_48576357
Sjee, dus je moet nu al ervaring in relaties gehad hebben om te kunnen bedenken dat seksuele handelingen van een partner met een ander kwetsend zouden kunnen zijn?

wat een topic
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_48576446
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:07 schreef djenneke het volgende:

wat een topic
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:14:14 #47
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_48576535
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 17:56 schreef Piet_Knaecken het volgende:

[..]
Nogmaals. Ik heb nergens gezegd dat ik gepijpt wil worden. En ik kan ook moeilijk antwoord geven op je vraag omdat ik mij niet kan voorstellen hoe het is als iemand op wat voor manier dan ook vreemdgaat omdat ik geen ervaring in relaties heb.
Ondanks dat je zelf geen ervaring hebt met relaties, om je heen zie je toch wel mensen in relaties. Al kijk je alleen al naar tv. De meesten mensen vatten zoenen met een ander al als vreemdgaan. Dus laat staan een pijp/befbeurt.

Zoals eerder gezegt is, waarom zou zij haar relatie op het spel gaan zetten, om jou fanatasie te verwerkelijken. Als je haar daadwerkelijk gaat vragen of je haar mag plezieren denk ik dat dat het toch rare situaties gaat opleveren tussen jullie. Misschien ook niet hoor, maar je weet maar nooit.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_48576641
Proud property of hollander172
pi_48577023
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ondanks dat je zelf geen ervaring hebt met relaties, om je heen zie je toch wel mensen in relaties. Al kijk je alleen al naar tv. De meesten mensen vatten zoenen met een ander al als vreemdgaan. Dus laat staan een pijp/befbeurt.

Zoals eerder gezegt is, waarom zou zij haar relatie op het spel gaan zetten, om jou fanatasie te verwerkelijken. Als je haar daadwerkelijk gaat vragen of je haar mag plezieren denk ik dat dat het toch rare situaties gaat opleveren tussen jullie. Misschien ook niet hoor, maar je weet maar nooit.
Mooi verwoord!

Ik heb er ondertussen nog wat meer over na gedacht. En dit is ongeveer de conclusie die overeenkomt met de mijne. Aan de reacties te zien wordt een befbeurt toch als zwaar relatie bedreigend gezien. Ik geloof dat - als ze nou wel of niet op mijn aanbod in zou gaan - het in beide gevallen slecht uit zal pakken. Ik laat het gewoon voor wat het is en zoek maar verder.
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:39:50 #50
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_48577116
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:35 schreef Piet_Knaecken het volgende:
Ik laat het gewoon voor wat het is en zoek maar verder.
Snap ik nog steeds niet waarom je andermans vriendin oraal wil plezieren?

Hoop je stiekum dat haar vriend net daarvoor in haar is klaargekomen?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')