Jaja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Copycat het volgende:
En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
Okay. Als die medestudent het uiterlijk heeft van een d'Angelo of anderszins lekkere man, wil ik er nog wel even over nadenken.quote:
* zarGon lacht meequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Je wilt gewoon naar haar toestappen en zeggen: hé meid, zal ik eens lekker aan je kut likken? bweheh.
Aan de andere kant: wie weet is het wel een heel erg zelfstandige jongedame die spontaan weke knieën krijgt van zoveel naïef opportunisme. Gewoon proberen, wie niet waagt, wie niet wint, enzo!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Copycat het volgende:
Daarbij vind ik je plannetje nogal suf. En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
Dat is crap. Dat jij er zo over denkt hoeft niet te zeggen dat de rest van de mannelijke wereld er zo over denkt en 'de man is niet gemaakt om monogaam te zijn' is een simplistische smoes. Mannen zijn ook niet gemaakt om op een wc-pot te schijten, maar ze doen het wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:07 schreef Oksel het volgende:
Zolang er geen gevoelens bij komen kijken is het geen vreemdgaan. Je hebt een relatie omdat je gevoelens voor elkaar hebt, anders noemde je het wel neukpartner. Moet kunnen dus. Geen gezeik. Mannen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn. Het is zonde om monogaam te zijn.
Misschien heb ik een hogere dunk van mannen dan jij, maar ik zie de mens nog altijd als een rationeel wezen wat kan kiezen om gehoor te geven aan oergevoelens als lust - of het gewoon niet te doen. Buiten dat, wat mis je als je monogaam bent? Bar weinig, me dunkt. Goed, je kunt een keer een andere naam gillen tijdens 't neuken, nou, grappig... Verder blijft 't gewoon een pik in een kut, en dat kan ook als je monogaam bent.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:07 schreef Oksel het volgende:
Zolang er geen gevoelens bij komen kijken is het geen vreemdgaan. Je hebt een relatie omdat je gevoelens voor elkaar hebt, anders noemde je het wel neukpartner. Moet kunnen dus. Geen gezeik. Mannen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn. Het is zonde om monogaam te zijn.
Dat dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Copycat het volgende:
Voor mij valt orale seks ontvangen toch wel onder vreemdgaan.
Of je nu met je lul of met je tong in haar vagina zit, maakt voor mij weinig verschil.
Daarbij vind ik je plannetje nogal suf. En zou ik gillend weglopen als de een of andere studiegenoot waarmee ik het 'goed kan vinden' me out of the blue aanbiedt om mij te beffen.
en dan die vriend: "Oh, dat wist ik niet. Sorry. Wil je nog eens? "quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
Als die vriend er ooit achter gekomen was, had je je dan verweerd 'Fok vond het goed?'
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:53 schreef Timis.ro het volgende:
Tuurlijk is dat geen vreemdgaan...
Ik laat me ook 3x in de week klaarpijpen in het Anne Frank plantsoen door een kerel, terwijl mijn vrouw en 2.3 kinderen met de Labrador thuiszitten
Om het aanbod op zich zou mijn lief zich dan weer helemaal de krampen lachen, die ziet daar de humor wel van in. Zal zich hoogstwaarschijnlijk alleen maar verbazen over het... ehm... niveau zeg maar. Afhankelijk van mijn antwoord, natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:12 schreef De_Hertog het volgende:
Je schrijft dat je weinig ervaring hebt met relaties. Waarschijnlijk had je het anders niet eens gevraagd, want denk je eens in hoe jij je zou voelen als je een vriendin zou hebben en zij ineens bij jou zou komen melden dat een, voor jou, wildvreemde man haar zo'n aanbod heeft gedaan.
Sowieso, wat wil je eigenlijk met je vraag? Als wij hier collectief hadden geroepen dat het niet onder vreemd gaan viel, vond je het dan moreel verantwoord om het te doen? Als die vriend er ooit achter gekomen was, had je je dan verweerd 'Fok vond het goed?'
Scharen kun je ook onder vreemdgaan scharen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:26 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat je dat wel onder vreemdgaan kunt scharen ja.
En dat terwijl het zo simpel is; zodra de vraag of iets als vreemdgaan kan worden beschouwd in je opkomt, kun je die al met 'ja' beantwoorden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:48 schreef releaze het volgende:
waarom moeten wij altijd nadenken over wat iemand anders van vreemdgaan vind?
Ik geloof dat hij bedoelde dat een sigaar er in stoppen geen sex was.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Timis.ro het volgende:
hoewel...volgen een gerespecteerd voormalig Amerikaans president is het niet eens sex
Dat is niet dezelfde vraag. Als ik zou vragen of ze me wil pijpen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je me voor gek verklaart maar als je mijn post goed leest zie je dat dit niet het geval is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:17 schreef Lucille het volgende:
Misschien moeten we de vraag omdraaien voor TS. Stel dat jouw vriendin (als je die ooit krijgt) een andere gozer gaat pijpen, hoe zou jij dat vinden?
Je houding getuigt wel van enige arrogantie. Waarom denk jij dat jouw befkunsten een traktatie zijn voor het meisje of welke vrouw dan ook? En dan nog, zelfs al was jij de befkoning; waarom zou ik mijn lichaam aan jou aanbieden om jouw fantasie te laten uitkomen en ook nog eens m'n relatie op het spel zetten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:27 schreef Piet_Knaecken het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde vraag. Als ik zou vragen of ze me wil pijpen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je me voor gek verklaart maar als je mijn post goed leest zie je dat dit niet het geval is.
Ik kan me voorstellen dat veel mannen het een opwindende gedachte vinden als een vrouw onverwacht een pijpbeurt aanbiedt. Maar andersom gelden er compleet andere regels als ik zo de reacties bekijk.
Je beantwoord mijn vraag niet. Hoe zou jij het vinden als je een vriendin zou hebben die anderen pijpt? Blijkbaar heb je er weinig moeite mee om gepijpt te worden (maar vraag je je wel af of het vreemdgaan is), maar als je nu zelf een relatie hebt en je vriendin doet het, zie je het zelf dan wel of niet als vreemdgaan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:27 schreef Piet_Knaecken het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde vraag. Als ik zou vragen of ze me wil pijpen dan kan ik me heel goed voorstellen dat je me voor gek verklaart maar als je mijn post goed leest zie je dat dit niet het geval is.
Ik kan me voorstellen dat veel mannen het een opwindende gedachte vinden als een vrouw onverwacht een pijpbeurt aanbiedt. Maar andersom gelden er compleet andere regels als ik zo de reacties bekijk.
Kijk. Hier heb ik wat aan. Iemand die gewoon zonder sarcasme zegt wat ze ervan vindt. bedankt voor de reactiequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef Aventura het volgende:
zelfs al was jij de befkoning; waarom zou ik mijn lichaam aan jou aanbieden om jouw fantasie te laten uitkomen en ook nog eens m'n relatie op het spel zetten?
Nogmaals. Ik heb nergens gezegd dat ik gepijpt wil worden. En ik kan ook moeilijk antwoord geven op je vraag omdat ik mij niet kan voorstellen hoe het is als iemand op wat voor manier dan ook vreemdgaat omdat ik geen ervaring in relaties heb.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je beantwoord mijn vraag niet. Hoe zou jij het vinden als je een vriendin zou hebben die anderen pijpt? Blijkbaar heb je er weinig moeite mee om gepijpt te worden (maar vraag je je wel af of het vreemdgaan is), maar als je nu zelf een relatie hebt en je vriendin doet het, zie je het zelf dan wel of niet als vreemdgaan?
Ondanks dat je zelf geen ervaring hebt met relaties, om je heen zie je toch wel mensen in relaties. Al kijk je alleen al naar tv. De meesten mensen vatten zoenen met een ander al als vreemdgaan. Dus laat staan een pijp/befbeurt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:56 schreef Piet_Knaecken het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik heb nergens gezegd dat ik gepijpt wil worden. En ik kan ook moeilijk antwoord geven op je vraag omdat ik mij niet kan voorstellen hoe het is als iemand op wat voor manier dan ook vreemdgaat omdat ik geen ervaring in relaties heb.
Mooi verwoord!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat je zelf geen ervaring hebt met relaties, om je heen zie je toch wel mensen in relaties. Al kijk je alleen al naar tv. De meesten mensen vatten zoenen met een ander al als vreemdgaan. Dus laat staan een pijp/befbeurt.
Zoals eerder gezegt is, waarom zou zij haar relatie op het spel gaan zetten, om jou fanatasie te verwerkelijken. Als je haar daadwerkelijk gaat vragen of je haar mag plezieren denk ik dat dat het toch rare situaties gaat opleveren tussen jullie. Misschien ook niet hoor, maar je weet maar nooit.
Snap ik nog steeds niet waarom je andermans vriendin oraal wil plezieren?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:35 schreef Piet_Knaecken het volgende:
Ik laat het gewoon voor wat het is en zoek maar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |