"Vlak die twee van hierboven niet uit, hoor!"quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
Brian neemt het op voor Jaap.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef StephanL het volgende:
Wat heb je met de rest van de stereo gedaan? Die ligt in de vijver
Vast nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef noekje het volgende:
Heeft hij de stereo echt in de vijver gegooid?
Bekijk het filmpje , en je ziet het tegendeel. Toen hij wegliet, was er nog niks aan de hand. Hij heeft het echt zelf gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:12 schreef Black_king het volgende:
Jaap heeft het bloed op zijn gezicht laten zitten......
Het zou best kunnen dat die kopstoot dat veroorzaakt heeft.....
welk filmpje?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje , en je ziet het tegendeel. Toen hij wegliet, was er nog niks aan de hand. Hij heeft het echt zelf gedaan.
neequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:15 schreef schizolientje het volgende:
Hebben ze het kantoor nu al gezien? Het snoer van de piano heeft hij ook verstopt
Precies, net als het toneelspel over zijn ogen dus!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje , en je ziet het tegendeel. Toen hij wegliet, was er nog niks aan de hand. Hij heeft het echt zelf gedaan.
Staat op VOL en in de vorige COS:quote:
Ik denk dit keer van wel, Jaap heeft een duidelijke verwonding aan z'n mond.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
Ze trappen in Jaap's plannetje.
hij is intelligent, maar ook 'gestoord'... dat maakt jaap een zeer complex iemand... interessant om naar te kijken... helaas neemt hij veel rustpauzes i.c.m. neuspeuteren,winden, boeren en eten...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef Varen het volgende:
Ik ben geen Jaap fan, maar hij brengt wel leven in de villa!
Het was idd tegen zijn voorhoofd en niet tegen zijn lip, dat is duidelijk te zienquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:15 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij was die 'kopstoot' tegen Jaap z'n voorhoofd en niet tegen zijn lip, dus zou goed kunnen dat het klopt wat Nicolaas suggereert dat hij de wond zelf heeft veroorzaakt. En zijn borst was gisteren al ontstoken.
Jaap doet net of hij eruit wil. Men gaat hem er dan niet uitstemmen over 2 weken. Syl gaf ook nog aan dat hij zichzelf immuun kan maken door dat soort uitspraken. Zo gaat Jaap dus niet weg over 2 weken.quote:
Juist niet tegen z'n voorhoofd, echt wel lager. Maar het gaat wéer allemaal zo vaag, niet goed te zien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:15 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij was die 'kopstoot' tegen Jaap z'n voorhoofd en niet tegen zijn lip, dus zou goed kunnen dat het klopt wat Nicolaas suggereert dat hij de wond zelf heeft veroorzaakt. En zijn borst was gisteren al ontstoken.
Wat al eerder is aangehaald....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dit keer van wel, Jaap heeft een duidelijke verwonding aan z'n mond.
Hoop het niet natuurlijk, zelfs van Jaap niet, want de komende anderhalve week gaan nog leuk worden.
Komt nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef grazygirl het volgende:
waar is palma?
Al zou dat al het geval zijn ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Ik heb het filmpje herbekeken, maar de wond is te zien als Jaap de kopstoot heeft gekregen van Huub. Ziitend op het bed, zie je het bloed al op zijn gezicht.....
Natuurlijk is hij niet naar de EHBO geweest in die korte tijd dat hij achter was, en natuurlijk wil hij Huub pakken, maar de wond heeft wel plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wat al eerder is aangehaald....
Als Jaap echt is behandeld dan is de wond schoongemaakt en dat is niet het geval.
Volgens mij is dit echt nog onderdeel van zijn plan om Huub te pakken.
Als je t mij vraagt is dat fake maar das zomaar een idee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Hoe zit het nou met die vloeistoffen in z'n oog dan?
Hij spoelde zijn ogen uit bij Eric en Huub, Eric ging kijken en Jaap had gewoon witte ogen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Hoe zit het nou met die vloeistoffen in z'n oog dan?
Lekker opgerot ofzo, snap zowiezo niet dat ze er nog in zit, als ik er in zou zitten en ik was de zogenaamde miljonair dan had Palma naar MIJ geluisterd en niet andersom, wat heeft dat viswijf een grote bek, tis net een vent in een vrouwelichaam. Echt terug naar de camping met der grote muil. Echt ik had haar allang ontslagen, bij der eerste asociale stemverheffing al!!! Bah ajuus met Palma. Zowiezo al het personeel, behalve die nieuwe jongens buttler want die vind mijn beste vriend die homo is errug leuk. Dus laat die maar, maar die mokkels mogen allemaal oprotten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef grazygirl het volgende:
waar is palma?
Oh oké. Wat een rare gast toch!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je t mij vraagt is dat fake maar das zomaar een idee.
Ja, dat zou een logische oplossing zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef daWeasel het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als Huub er uit moet voor die kopstoot, Jaap weg moet voor het knijpen en Brian voor het schoppen/slaan. Ik denk dat ze allemaal een waarschuwing krijgen met de mededeling dat de regels worden aangescherpd.
Als je Jaap mept is het alsof een mug tegen een olifant aanvliegt, dus die kopstoot zal wel meevallen, daarbij met die berg vet in zijn lijf zal de spanning op zijn huid wel groot zijn dus jah gek he dat die snel bloed. whahahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef daWeasel het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als Huub er uit moet voor die kopstoot, Jaap weg moet voor het knijpen en Brian voor het schoppen/slaan. Ik denk dat ze allemaal een waarschuwing krijgen met de mededeling dat de regels worden aangescherpd.
ach, alsof Huub of Eric niet vanalles verzinnen om iemand eruit te krijgen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij spoelde zijn ogen uit bij Eric en Huub, Eric ging kijken en Jaap had gewoon witte ogen.
Ik heb al 3 keer gekeken, maar dan moet ik toch naar Pearle waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Ik heb het filmpje herbekeken, maar de wond is te zien als Jaap de kopstoot heeft gekregen van Huub. Ziitend op het bed, zie je het bloed al op zijn gezicht.....
Precies jij snapt het!!! de GK is de GK!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat zou een logische oplossing zijn.
Maar DGK is DGK.
Ik zie geen bloed hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Dat laatste denk ik niet, want dan lopen ze meer kans dat Huub er echt een keer uit moet. En de redactie weet ook dondersgoed dat dat het einde van dgk betekent. Ze gaan niet voor niets zo soepel om met de regels de laatste tijd. Dat is vooral om Huub erin te houden, want ze weten dat hij nogal eens de grens opzoekt. Als je Huub uit de uitzendingen van de laatste twee weken haalt, heb je niets meer overquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef daWeasel het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als Huub er uit moet voor die kopstoot, Jaap weg moet voor het knijpen en Brian voor het schoppen/slaan. Ik denk dat ze allemaal een waarschuwing krijgen met de mededeling dat de regels worden aangescherpd. En als Huub er uit moet als enige heeft hij een goede juridische zaak omdat zijn kopstoot niet anders is dan die vam Brian eerder, gelijke monniken, gelijke kappen....en dan komt hij weer terug....
Anders ik wel. Ik zie wel een Jaap die Huub in zijn neus aan het knijpen is en vervolgens in de wang.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gekeken, maar dan moet ik toch naar Pearle waarschijnlijk.
Ach ja, als ze grind op zitten te vreten....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:28 schreef product het volgende:
tjongejonge alsof het van levensbelang is dat die honden stand te pede gevoerd worden....ze kunnen best even wachten hoor...zeikerds
Als ze stenen gaan eten lijkt me dat wel degelijk een probleem.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:28 schreef product het volgende:
tjongejonge alsof het van levensbelang is dat die honden stand te pede gevoerd worden....ze kunnen best even wachten hoor...zeikerds
Heb ik gezien. Zie je ook wat Jaap deed als eerste? Als we dan toch overdrijven. Hij probeerde Huub's neus te breken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef daWeasel het volgende:
Bekijk het filmpje van de tien site eens dan zie je de eerste kopstoot ook.
Ja dat had ik ook al gezien, misschien toch een gouden kooi baby?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Amanda wordt ook met de dak vetter...
Zekerweten dat ze niet zwanger is?
dat doen honden, net als stront, dat vreten ze ook....en daarna lekker over het gezicht van baasje likken...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze stenen gaan eten lijkt me dat wel degelijk een probleem.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Amanda wordt ook met de dag vetter...
Met die vette varkenspoten van Jaap breek die arme hubio zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb ik gezien. Zie je ook wat Jaap deed als eerste? Als we dan toch overdrijven. Hij probeerde Huub's neus te breken.
Geen idee, maar ze worden allemaal lelijker in de Villa niet opgevallen??quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Heinz ketchup.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Filmpje nog een bekeken () maar hij raakt dus Jaap's voorhoofd. Hoe kan die man dan een tand door de lip hebben van die kopstoot
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Met die vette varkenspoten van Jaap breek die arme hubio zo.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb ik gezien. Zie je ook wat Jaap deed als eerste? Als we dan toch overdrijven. Hij probeerde Huub's neus te breken.
3 anderen hebben ook al gekeken, en zien het zelfde als ik....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gekeken, maar dan moet ik toch naar Pearle waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou idd zeg, en wat is dat toch met die belachelijke blues brothers vertoningquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef ozewiesewoze het volgende:
zo vet irritant hoe Jaap vocht in die schuur van hem gooit.. gelijk op mute die hork
Ja, die moet echt heel snel enorm aan de lijn gaan doen want ze ziet er walgelijk goor dik uit nu.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Ja, dat zie ik dus ook ....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Filmpje nog eens bekeken () maar hij raakt dus Jaap's voorhoofd. Hoe kan die man dan een tand door de lip hebben van die kopstoot
De eerste keer raakt hij Jaap veel lager. De tweede keer zijn voorhoofd, ja. Daarna zie je ook het kleine plekje bloed op zijn lip....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Filmpje nog eens bekeken () maar hij raakt dus Jaap's voorhoofd. Hoe kan die man dan een tand door de lip hebben van die kopstoot
De pisgang van Jaap is alsof je de Niagara watervallen hoort stromen terwijl de golvende geluiden van zijn waggelende buik je in de oren klinkt alsof je als 5 jarige overstroomd word door een mini golf op het schevingse strand.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef ozewiesewoze het volgende:
zo vet irritant hoe Jaap vocht in die schuur van hem gooit.. gelijk op mute die hork
Jah en zeker niet gezien dat slimme japio misschien zichzelf wel even snel op de lip beet. voor 10 ruggen doe ik dat ook wel hoor, kom maar met je oortje!! hihiquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
De eerste keer raakt hij Jaap veel lager. De tweede keer zijn voorhoofd, ja. Daarna zie je ook het kleine plekje bloed op zijn lip....![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD morning ViLlaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:37 schreef Lisette18 het volgende:
dat ze huub en eric eens wakker maken
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is volgens mij ook aangekomen, ze had laatst een blouse aan met een riem erom, ze had bijna de middelomtrek van Jaapquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die moet echt heel snel enorm aan de lijn gaan doen want ze ziet er walgelijk goor dik uit nu.
er gaan nu overal geruchten dat het einde toch heel binnenkort in zicht is, bij overname door rtl zal dan DGK niet overgenomen worden en gaat het stoppenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet, want dan lopen ze meer kans dat Huub er echt een keer uit moet. En de redactie weet ook dondersgoed dat dat het einde van dgk betekent. Ze gaan niet voor niets zo soepel om met de regels de laatste tijd. Dat is vooral om Huub erin te houden, want ze weten dat hij nogal eens de grens opzoekt. Als je Huub uit de uitzendingen van de laatste twee weken haalt, heb je niets meer overVandaar dat hij er dus niet uit mag.
Geloof mij, en ik kan het weten, dit hadden ze NOOIT verwacht, wel gehoopt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:39 schreef Black_king het volgende:
Psychisch gestoorde mensen in het huis: Brian, Jaap, en Natasja. Is dat het geheim van de casting ?
Hij toont géén tekenen van pijn, direct na de stoot. Hij moet wel een signaal krijgen dat hij door zijn lip moet bijten natuurlijk.....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah en zeker niet gezien dat slimme japio misschien zichzelf wel even snel op de lip beet. voor 10 ruggen doe ik dat ook wel hoor, kom maar met je oortje!! hihi
Hoezo kon jij het weten ? Heb jij de casting gedaan ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Geloof mij, en ik kan het weten, dit hadden ze NOOIT verwacht, wel gehoopt natuurlijk.
PRECIESSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij toont géén tekenen van pijn, direct na de stoot. Hij moet wel een signaal krijgen dat hij door zijn lip moet bijten natuurlijk.....![]()
Die twee kopstoten zijn beide niets... de naam 'kopstoot' niet eens waard. Maar die eerste was echt veel te hoog om die wond te kunnen veroorzaken. Je hoort Jaap daar ook totáál niet op reageren. Pas bij die tweede zegt hij; "hé, een kopstoot". Dat tweede knikje is inderdaad hoger dan die eerste, maar beide waren niet op de plek van die wond. Komt nog bij dat er al 10x eerder een kopstootje is uitgevoerd in de gouden kooi.... en niet bestraft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
De eerste keer raakt hij Jaap veel lager. De tweede keer zijn voorhoofd, ja. Daarna zie je ook het kleine plekje bloed op zijn lip....![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die moet echt heel snel enorm aan de lijn gaan doen want ze ziet er walgelijk goor dik uit nu.
alles draait om goede casting... de vraag is: hadden ze het niet beter kunnen doen?...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:39 schreef Black_king het volgende:
Psychisch gestoorde mensen in het huis: Brian, Jaap, en Natasja. Is dat het geheim van de casting ?
In box wedstrijden noemen ze de ring ook wel is : DE KOOI, vandaar alleen is die nu van (verguld) goud.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
He, Ik heb net het filmpje gezien en dacht echt dat Huub hem een keiharde kopstoot had gegeven. Had de foto gezien van jaap zijn lip.
Ik kijk het filmpje en zie helemaal geen keiharde kopstoot, en ook raakt Huub inderdaad helemaal Jaap zijn mond niet.
Ook zie ik dat Jaap heel hard knijpt
Ach ze kunnen hier niets mee doen anders hadden ze tegen Brian ook maatregelen moeten nemen.
Dankzij al die vage regels is het echt een grote fysieke pest show geworden.
Dat vraag ik me dus ook af, ik ken mensen die zich hiervoor hebben opgegevn die vele malen leuker zijn en ook echt wat kunnen. mjah. wellicht zouden die echt kunnen winnen, want als je het goed bekijkt wint vooralsnog helemaal NIEMAND zoals het nu gaat!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alles draait om goede casting... de vraag is: hadden ze het niet beter kunnen doen?...
Kan hij leuk bedenken maar niemand die daar in gaat trappen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:43 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat Nicolaas in het kantoor moet gaan kijken. Hij geeft meteen Huub en Eric de schuld.
Heeft hij ook, en ook daarom zal er niemand uitgaan, ze moeten toch tv maken he.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik krijg steeds meer het idee dat Jaap opdracht heeft gekregen van de Febo om dit gedrag te vertonen.
videoversnelling uitzetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Black_king het volgende:
Off-Topic, maar wel relevant : Hoe kan ik als ik een asf file afspeel met WMP, een screenshot maken ?
yep, na weken alleen maar op eenfiets te hebben gezeten lijkt dit gedrag toch wat 'out of character' ...vet geregisseerd m.i.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik krijg steeds meer het idee dat Jaap opdracht heeft gekregen van de Febo om dit gedrag te vertonen.
Sterker nog.. Jaap is op dit gedrag gecast!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
even zorgen dat je in WMP bij "extra" "opties" tabblad "prestaties", video versnelling op "Geen" hebt staan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Black_king het volgende:
Off-Topic, maar wel relevant : Hoe kan ik als ik een asf file afspeel met WMP, een screenshot maken ?
YUV uitzetten in de opties van de speler...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Black_king het volgende:
Voor wie het nog niet weet, Cora en Jaap hebben elkaar nog nooit eerder Live ontmoet dan in de Villa die ene keer, ik hoorde haar HEEL DUIDELIJK zeggen en ik citeer: Hi leuk je nou eindelijk is te ontmoeten wel raar dat het hier in de Villa is. Dus Cora en Jaap hebben wellicht dingen besproken maar nooit elkaar eerder ontmoet, vandaar dat ik het ook walgelijk ENG vind dat ze met Japio wil trouwen. na 1 ontmoeting!?!?!?!?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Sterker nog.. Jaap is op dit gedrag gecast!
Hij vroeg min of meer toestemming aan Cora om zich zo te gaan gedragen als bij de screening.. of ze dat zou kunnen trekken. Cora had er geen problemen mee.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:46 schreef proh het volgende:
[..]
even zorgen dat je in WMP bij "extra" "opties" tabblad "prestaties", video versnelling op "Geen" hebt staan.
nu kan je met "prtsc" een capture maken en plakken in een foto bewerkings programma.
Tis net pokeren, je mag wel liegen maar niet de waarheid spreken!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:52 schreef Desii het volgende:
Ik kan hier niet tegen... Billie liegt alles aan elkaar
En Brian staat gewoon achter Billie (bah... loser.... hij staat zelfs niet achter Natasja)
Tuuuuuuuuuuurlijk, en dat wil Brainless heel graag gelovenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:50 schreef schatje het volgende:
Het is allemaal de schuld van Huub.
jaap is de meest betrouwbare dekking voor brian....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:52 schreef Desii het volgende:
En Brian staat gewoon achter Billie (bah... loser.... hij staat zelfs niet achter Natasja)
als huub of wie dan ook eruit moet en Jaap blijft kijk ik dus echt niet meer hequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:52 schreef Desii het volgende:
Misschien moeten Japio en Brianless samen gaan wonen later ergens ver weg op een eilandjequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:53 schreef De_Moester het volgende:
[..]
jaap is de meest betrouwbare dekking voor brian....
Kunnen ze de hele tijd complot theorien bedenken, terwijl Brain schreeuwend het eiland verkend en japio de bomen schud voor vretuhhhhhquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Misschien moeten Japio en Brianless samen gaan wonen later ergens ver weg op een eilandje
Leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze... amen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan dat gezeik even niet meer horen nu. Het is gewoon echt te walgelijk voor woorden.
Zet Huub er maar uit redactie, dan ben ik in ieder geval van het programma verlost en heb weer een hoop vrije tijd terug.
In feite heb je niet veel gemist, maar het wordt alleen héél erg opgeklopt opeens. Alsof er hele heftige dingen zijn gebeurd, terwijl het een vrij onschuldige nacht was.quote:
Langzaam komt de (j)aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:57 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat hij in eerste instantie zag dat het meeviel met zijn lip, pas toen hij naar de plee ging begon het erger te bloeden??
grote mouwen heb je dan nodigquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Langzaam komt de (j)aap uit de mouw.
Hear hear ...................scanman totaal met je eens lekker de zomer tegemoet, lekker op terassje of in de tuin zitten ik kijk alleen maar omdat huub erinzit, de rest maakt geef ik geen moer om.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan dat gezeik even niet meer horen nu. Het is gewoon echt te walgelijk voor woorden.
Zet Huub er maar uit redactie, dan ben ik in ieder geval van het programma verlost en heb weer een hoop vrije tijd terug.
Jaap was zelf heel erg bedreigend bezig daar naast Huub. Hij kneep hem duidelijk vrij hard in wangen en neus. Dat vind ik op zich wél een officiele waarschuwing waard. Maar dat ze daar niets voor krijgen is intussen wel duidelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Jaap was bang dat Huub glas in z'n rug zou steken. TerrorJaapie!
En jou probleem daarmee is?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:54 schreef Mika25 het volgende:
De redaktie heeft weer wat ze willen: De streamers gaan hun kostbare tijd verspillen om de hele dag over de incidenten van vannacht te praten. En dan wordt vanavond ineens duidelijk dat er wéér niets gaat gebeuren. Alle streamers over de zeik, maar morgenavond begint het allemaal weer overnieuw en de streamers zijn de gebeurtenissen van de afgelopen dagen meteen weer vergeten.
Dus als Huub erin blijft dan ga je het terrasje en het tuinzitten "overslaan" ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:59 schreef elrosa het volgende:
Hear hear ...................scanman totaal met je eens lekker de zomer tegemoet, lekker op terassje of in de tuin zitten ik kijk alleen maar omdat huub erinzit, de rest maakt geef ik geen moer om.
Dat weet ik ook wel. Het is alleen ironisch dat Jaap terror wil en een pijnpaleis en hij is nu al een half uur aan het janken over wiebelende tanden, schrale voeten, bloedend lipje, Kapotte zonnebril, ontstekende wonden en ehbo behandelingen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap was zelf heel erg bedreigend bezig daar naast Huub. Hij kneep hem duidelijk vrij hard in wangen en neus. Dat vind ik op zich wél een officiele waarschuwing waard. Maar dat ze daar niets voor krijgen is intussen wel duidelijk.
Hoe meer hij klaagt, hoe duidelijker het is dat het allemaal flauwekul is. Jaap graaft zijn eigen graf door zo te overdrijven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Het is alleen ironisch dat Jaap terror wil en een pijnpaleis en hij is nu al een half uur aan het janken over wiebelende tanden, schrale voeten, bloedend lipje, Kapotte zonnebril, ontstekende wonden en ehbo behandelingen.
Dat is toch wat hij wil? Een pijnpaleis?![]()
Ik begin ook goed pissed te worden. Misschien beter om de streams een dag uit te zetten. Morgen weer aan en mocht om de een of andere idiote reden Huub er echt uit te zijn, dan meteen weer uitzetten en einde DGK.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:02 schreef schatje het volgende:
Dit is totaal niet geloofwaardig meer. Ik zet de streams even uit![]()
.
Zoals ik al zei BRAIN SPIEGEL NODIG?? en wat lult NICO,...de kijker,,..nou ik ben de kijker als Huub er uit gaat vandaag zal ik vandaag bellen naar Tien te demonstrerenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:03 schreef proh het volgende:
Brian probeert zijn eigen acties goed te praten, de smiecht
Die lijkt laag te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:04 schreef Black_king het volgende:
De eerste, lage kopstoot van Huub:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/output/1177175028.jpg]afbeelding][/url]
Precies.... En zijn voorhoofd kan hooguit Jaap's neus geraakt hebben. Met geen mogelijkheid zijn mond/tanden/bovenlip.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:04 schreef Black_king het volgende:
Begrijp zowiezo niet zo goed dat iemand echt pissed hier kan worden, je zit er niet in, je kan de stream uitzetten en als het echt te zwaar is en je bent een man gooi je effe een pornotubeje er achteraan en relaxen...jemig niet zo opwinden, tis en blijft een tv programma, politiek is niet veel beter en dat gaat over ONS.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin ook goed pissed te worden. Misschien beter om de streams een dag uit te zetten. Morgen weer aan en mocht om de een of andere idiote reden Huub er echt uit te zijn, dan meteen weer uitzetten en einde DGK.
Dat bedoel ik..... Ik zie donkere wolken boven de kooi samentrekken....quote:
Wat is hier verkeerd aan. Hele menselijke reactie. Als iemand mij zo vast pakt kan ie ook een kopstoot verwachten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:04 schreef Black_king het volgende:
Je ziet wat je wilt zien.....Hij raakt hem echt op niveau bovenlip imhoquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies.... En zijn voorhoofd kan hooguit Jaap's neus geraakt hebben. Met geen mogelijkheid zijn mond/tanden/bovenlip.
Nee hoor, actie reactie. Ze waren allebei bezig.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..... Ik zie donkere wolken boven de kooi samentrekken....![]()
Jaap verwacht wel meer, en als er over gister kamer vragen gesteld moeten worden, denk dan nog effe terug aan Brian en de Halters dat was puur psychoze brrrrquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap verwacht dat er kamervragen worden gesteld nav gisternacht
Van de schoonmaakmiddelen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:08 schreef Gigageil het volgende:
Jaap heeft inderdaad allemaal vreemde rode vlekken op zijn gezicht......![]()
volgens mij kijk jij door een vieze vette ranzige (J.aap) bril want er is niks geen bloed te zien en die kopstoot viel ook wel mee was gewoon jaap van zich afwerken want 180 kilo wegdouwen gaat zo moeilijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit dan. Het is zo ongeveer de tiende kopstoot in de gouden kooi. 9x is er niet eens een waarschuwing voor uitgedeeld. Waarom zouden er nu dan donkere wolken samentrekken boven de kooi? Omdat het resultaat nu toevallig een bloedlip is en de voorgaande keren niet? het lijkt me toch om de actie te gaan, niet om het resultaat. Je gaat ook niet pas iemand eruit zetten als een trap daadwerkelijk een blauwe plek heeft opgeleverd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:06 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..... Ik zie donkere wolken boven de kooi samentrekken....![]()
Die bloeddruppels zijn van Amanda der ongesteldheidquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Charmian het volgende:
Heeft Jaap al een kaakfractuur en hersenbloeding door de kopstoot van Huub, of komt dat nog![]()
ik weet niet of iemand hier al eens een kopstoot heeft uit gedeelt (of wellicht gekregen?)quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Charmian het volgende:
Heeft Jaap al een kaakfractuur en hersenbloeding door de kopstoot van Huub, of komt dat nog![]()
Zelfs bij de bloedlip heb ik al mijn twijfels ....quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit dan. Het is zo ongeveer de tiende kopstoot in de gouden kooi. 9x is er niet eens een waarschuwing voor uitgedeeld. Waarom zouden er nu dan donkere wolken samentrekken boven de kooi? Omdat het resultaat nu toevallig een bloedlip is en de voorgaande keren niet? het lijkt me toch om de actie te gaan, niet om het resultaat. Je gaat ook niet pas iemand eruit zetten als een trap daadwerkelijk een blauwe plek heeft opgeleverd.
Ik denk dat hij gelijk heeft: Hoe het kan dat Jaap niet met een In Bewaring Stelling (IBS) vastgehouden is in de kliniek waar hij vandaan komtquote:
Zou best kunnen.....of uitgebreidde wondroos........als hij de bacillen heeft verspreidt met afvegen van die troep kan dat nieuwe infectiehaarden veroorzaken op plaatsen waar de huid al beschadigd is (bv door scheren)quote:
Tis allemaal gissen, bewijs maar dat die gore plek op Japio zijn bek van Huub zijn kopstoot is, vooralsnog lijkt het voor mij op een koortslip, of die wondroos op zijn bek uitgegroeid ofzo...dis niet van Huub, je hebt niet zo snel een korstje. Zijn echt zoveel FEITEN forensisch gezien die tegenspreken. Japio liegt en pas net als Braindead in een Psychische kliniek en moeten behandeld worden voor, waanideeen skietzofrenie, adhd, manisch depresiviteit en nog meer van die geestesziekten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit dan. Het is zo ongeveer de tiende kopstoot in de gouden kooi. 9x is er niet eens een waarschuwing voor uitgedeeld. Waarom zouden er nu dan donkere wolken samentrekken boven de kooi? Omdat het resultaat nu toevallig een bloedlip is en de voorgaande keren niet? het lijkt me toch om de actie te gaan, niet om het resultaat. Je gaat ook niet pas iemand eruit zetten als een trap daadwerkelijk een blauwe plek heeft opgeleverd.
Het bewijs is met een wond overduidelijk, en de beelden op TV zullen alle twijfel wegnemen. Ik ben bang dat de redactie er niet mee wegkomt, op het moment dat er bloed vloeit....quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is nog niet een kopstoot uitgedeeld. Als dat was gebeurd moet er iemand knock-out gaan en dat heb ik namelijk nog niet gezien. Het zijn hooguit tikjes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ten zeerste, ook omdat Jaap na dat eerste kopstootje totaal niet reageert. Pas na die tweede zegt hij dat dat een kopstoot was. Maar we gaan hier helaas echt de hele dag over praten ben ik bang.... praten over niets. Dat knietje van Brian gistermorgen was net zo 'erg' en dat heeft ook totaal geen consequentie gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:11 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zelfs bij de bloedlip heb ik al mijn twijfels ....
Ik hoop met je mee, Huub moet niet hierom de kooi verlaten. Niet vanwege die psychojaap.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tis allemaal gissen, bewijs maar dat die gore plek op Japio zijn bek van Huub zijn kopstoot is, vooralsnog lijkt het voor mij op een koortslip, of die wondroos op zijn bek uitgegroeid ofzo...dis niet van Huub, je hebt niet zo snel een korstje. Zijn echt zoveel FEITEN forensisch gezien die tegenspreken. Japio liegt en pas net als Braindead in een Psychische kliniek en moeten behandeld worden voor, waanideeen skietzofrenie, adhd, manisch depresiviteit en nog meer van die geestesziekten.
Wat lul je nou? Die hebben we allemaal gewoon in beeld gezien. Die van Brian was vrij hard zelfs. Gewoon in beeld hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:12 schreef Black_king het volgende:
Alle andere kopstoten ten spijt. Die kon men gemakkelijk ontkennen, wegens het ontbreken van zichtbaar bewijs....
He het is niet van die kopstoot, iedereen zegt als reflex au, of op zijn minst een lichtelijke shock, het is onmogelijk dat een verwonding ontstaat en Japio op dat moment geen enkele vorm van pijn toont, wederom ik ben het er niet mee eens, volgens mij is het die wondroos, een koorstlip, of zelfmutulatie. word er moe van. Japio is gestoord en doet alles voor dit programma!!!!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:12 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het bewijs is met een wond overduidelijk, en de beelden op TV zullen alle twijfel wegnemen. Ik ben bang dat de redactie er niet mee wegkomt, op het moment dat er bloed vloeit....
Alle andere kopstoten ten spijt. Die kon men gemakkelijk ontkennen, wegens het ontbreken van zichtbaar bewijs....
Uit de verslagen blijkt dat Jaap dit heeft gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:14 schreef grazygirl het volgende:
heeft iemand gezien wie dat kantoor zo heeft toegetakeld?
Ja..hij mag lekker doorgaan zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Dat Jaap over zeer veel dingen liegt is alleen maar gunstig trouwens. Van hem is niets meer serieus te nemen.
Dat bedoel ik dus, ff net dat filmpje gekeken. Die kopstootjes (meer was het niet) waren veel te hoog om z'n lip te raken en dat sneetje te geven wattie nu heeft. Eén en al aanstellerij, volgens mij istie of ergens tegenaangelopen toen hij ging bellen of hij heeft het zelf gedaan. Ik vond het trouwens ook raar dat Jaap het erger vond dat zijn bril kraakte, want pas op dat moment stond hij op en pas bij de telefoon had hij het opeens over een wondje. ik heb hem geen enkel moment in de slaapkamer iets horen zeggen over pijn of bloed of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:10 schreef proh het volgende:
[..]
ik weet niet of iemand hier al eens een kopstoot heeft uit gedeelt (of wellicht gekregen?)
maar dan sta je echt niet meer op (als je hem van mij krijgt natuurlijk hè)
Geef effe een linkie naar het directe bewijs ajb, maar bedankt alvast, eindelijk word mijn gelijk getoont!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Uit de verslagen blijkt dat Jaap dit heeft gedaan.
Niks gevoeld door de hoeveelheid drank in z'n lijf?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
He het is niet van die kopstoot, iedereen zegt als reflex au, of op zijn minst een lichtelijke shock, het is onmogelijk dat een verwonding ontstaat en Japio op dat moment geen enkele vorm van pijn toont, wederom ik ben het er niet mee eens, volgens mij is het die wondroos, een koorstlip, of zelfmutulatie. word er moe van. Japio is gestoord en doet alles voor dit programma!!!!!!
Op de streams....maar ook op TV ? Hier kunnen ze nauwelijks omheen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Die hebben we allemaal gewoon in beeld gezien. Die van Brian was vrij hard zelfs. Gewoon in beeld hoor.
My thoughts exactly... Dit is op zich gewoon briljant gespeeld van Jaap, en ik wil er geen gemeut over horen, want dit is zo'n beetje de enige manier hoe je mensen DGK uit krijgt en als 't met Brian was gebeurd had iedereen hem ook al uitgezwaaidquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ff net dat filmpje gekeken. Die kopstootjes (meer was het niet) waren veel te hoog om z'n lip te raken en dat sneetje te geven wattie nu heeft. Eén en al aanstellerij, volgens mij istie of ergens tegenaangelopen toen hij ging bellen of hij heeft het zelf gedaan. Ik vond het trouwens ook raar dat Jaap het erger vond dat zijn bril kraakte, want pas op dat moment stond hij op en pas bij de telefoon had hij het opeens over een wondje. ik heb hem geen enkel moment in de slaapkamer iets horen zeggen over pijn of bloed of iets dergelijks.
Nou dat denk ik niet, hij kan het zich toch ook herrineren, daarbij versterkt drank emoties, dus zou die JUIST meer pijn moeten hebben toch?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niks gevoeld door de hoeveelheid drank in z'n lijf?
Jaap had niet gedronken of het moet dan nog van de vorige dag zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niks gevoeld door de hoeveelheid drank in z'n lijf?
En daar doe jij dus vrolijk aan te door alles te ontkennen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Door al dat gelul op internet gaat het alle kanten op
Mwhuahaha....goeie..ik ga effe van de zon genieten, voor uw info, aan de haagsche kustreek is het nu een frisse 8-11 graden, Met een heerlijke zon. Ga is lekker naar buiten mensen zal je goed doen die UV straling, knap je van op. word je minder kritisch van wellicht whahaha...lators ik ga met Puma lopen. (mijn zwarte ladrador.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook: ik hoor en zie vanavond wel of de gouden kooi vandaag is afgelopen. Afgaande op het filmpje is er absoluut niets gebeurd (behalve het toch vrij harde knijpen van Jaap), maar je weet nooit. Door al dat gelul op internet gaat het alle kanten op
Ik heb geen moment gedacht dat er iemand uitvliegt. Misschien wat waarschuwingen en ene preek maar dat is wel het maximale wat ik verwacht.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook: ik hoor en zie vanavond wel of de gouden kooi vandaag is afgelopen. Afgaande op het filmpje is er absoluut niets gebeurd (behalve het toch vrij harde knijpen van Jaap), maar je weet nooit. Door al dat gelul op internet gaat het alle kanten op
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geen moment gedacht dat er iemand uitvliegt. Misschien wat waarschuwingen en ene preek maar dat is wel het maximale wat ik verwacht.
Dit is wel mooi. De redactie weet ook dat Jaap absoluut niet meer serieus is te nemen. Ook niet over de zogenaamde kopstootjes van vannacht dus. Jaap gooit zijn eigen glazen in.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:20 schreef grazygirl het volgende:
Jaap gebruikt zijn 'pokerface' om zijn eigen acties te verdoezelen. “Heb jij dat gedaan in het kantoor of Huub en Eric?”, vraagt Nicolaas aan hem nadat Jaap erover vertelde. “Huub en Eric natuurlijk”, antwoordt hij resoluut. Eric en Huub beweren echter dat Jaap achter de daad in het kantoor zit. Daarnaast weet Jaap te vertellen: “Huub heeft de boel onder gezeken!” Nicolaas moet lachen. Huub, Eric en Natasia geloven dit niet, omdat Jaap wel meer acties op zijn naam heeft staan. Komen de Miljonairs achter de echte waarheid?
bron DGK
Zeker weten dat die niet heeft afgebeld?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:22 schreef Ashrak het volgende:
Laten we hopen dat Jaap de rotzooi in het kantoor niet opruimt .. en zeker nog even de piano met rust laat. Judith komt namelijk om 15:00 !!!!
Ik hoop het niet. Voor Huub zeer zeker niet in ieder geval. Wat hij heeft gedaan is geen waarschuwing waard. Er zijn al meerdere, minsten net zo harde kopstoten onbestraft gebleven, dus dan kun je het niet maken Huub nu wel een officiele waarschuwing te geven. Het knijpen van Jaap vond ik wel veel te ver gaan. Dat hoef je toch niet te accepteren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |