Geen idee, maar ze worden allemaal lelijker in de Villa niet opgevallen??quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Amanda wordt ook met de dag vetter...
Zekerweten dat ze niet zwanger is?
Heinz ketchup.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Filmpje nog een bekeken () maar hij raakt dus Jaap's voorhoofd. Hoe kan die man dan een tand door de lip hebben van die kopstoot
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Met die vette varkenspoten van Jaap breek die arme hubio zo.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb ik gezien. Zie je ook wat Jaap deed als eerste? Als we dan toch overdrijven. Hij probeerde Huub's neus te breken.
3 anderen hebben ook al gekeken, en zien het zelfde als ik....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gekeken, maar dan moet ik toch naar Pearle waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb ik gezien. Zie je ook wat Jaap deed als eerste? Als we dan toch overdrijven. Hij probeerde Huub's neus te breken.
Nou idd zeg, en wat is dat toch met die belachelijke blues brothers vertoningquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef ozewiesewoze het volgende:
zo vet irritant hoe Jaap vocht in die schuur van hem gooit.. gelijk op mute die hork
Ja, die moet echt heel snel enorm aan de lijn gaan doen want ze ziet er walgelijk goor dik uit nu.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Amanda wordt ook met de dag vetter...
Zekerweten dat ze niet zwanger is?
Ja, dat zie ik dus ook ....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Filmpje nog eens bekeken () maar hij raakt dus Jaap's voorhoofd. Hoe kan die man dan een tand door de lip hebben van die kopstoot
De eerste keer raakt hij Jaap veel lager. De tweede keer zijn voorhoofd, ja. Daarna zie je ook het kleine plekje bloed op zijn lip....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Filmpje nog eens bekeken () maar hij raakt dus Jaap's voorhoofd. Hoe kan die man dan een tand door de lip hebben van die kopstoot
De pisgang van Jaap is alsof je de Niagara watervallen hoort stromen terwijl de golvende geluiden van zijn waggelende buik je in de oren klinkt alsof je als 5 jarige overstroomd word door een mini golf op het schevingse strand.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef ozewiesewoze het volgende:
zo vet irritant hoe Jaap vocht in die schuur van hem gooit.. gelijk op mute die hork
Jah en zeker niet gezien dat slimme japio misschien zichzelf wel even snel op de lip beet. voor 10 ruggen doe ik dat ook wel hoor, kom maar met je oortje!! hihiquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
De eerste keer raakt hij Jaap veel lager. De tweede keer zijn voorhoofd, ja. Daarna zie je ook het kleine plekje bloed op zijn lip....![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD morning ViLlaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:37 schreef Lisette18 het volgende:
dat ze huub en eric eens wakker maken
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is volgens mij ook aangekomen, ze had laatst een blouse aan met een riem erom, ze had bijna de middelomtrek van Jaapquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die moet echt heel snel enorm aan de lijn gaan doen want ze ziet er walgelijk goor dik uit nu.
er gaan nu overal geruchten dat het einde toch heel binnenkort in zicht is, bij overname door rtl zal dan DGK niet overgenomen worden en gaat het stoppenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet, want dan lopen ze meer kans dat Huub er echt een keer uit moet. En de redactie weet ook dondersgoed dat dat het einde van dgk betekent. Ze gaan niet voor niets zo soepel om met de regels de laatste tijd. Dat is vooral om Huub erin te houden, want ze weten dat hij nogal eens de grens opzoekt. Als je Huub uit de uitzendingen van de laatste twee weken haalt, heb je niets meer overVandaar dat hij er dus niet uit mag.
Geloof mij, en ik kan het weten, dit hadden ze NOOIT verwacht, wel gehoopt natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:39 schreef Black_king het volgende:
Psychisch gestoorde mensen in het huis: Brian, Jaap, en Natasja. Is dat het geheim van de casting ?
Hij toont géén tekenen van pijn, direct na de stoot. Hij moet wel een signaal krijgen dat hij door zijn lip moet bijten natuurlijk.....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah en zeker niet gezien dat slimme japio misschien zichzelf wel even snel op de lip beet. voor 10 ruggen doe ik dat ook wel hoor, kom maar met je oortje!! hihi
Hoezo kon jij het weten ? Heb jij de casting gedaan ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Geloof mij, en ik kan het weten, dit hadden ze NOOIT verwacht, wel gehoopt natuurlijk.
PRECIESSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij toont géén tekenen van pijn, direct na de stoot. Hij moet wel een signaal krijgen dat hij door zijn lip moet bijten natuurlijk.....![]()
Die twee kopstoten zijn beide niets... de naam 'kopstoot' niet eens waard. Maar die eerste was echt veel te hoog om die wond te kunnen veroorzaken. Je hoort Jaap daar ook totáál niet op reageren. Pas bij die tweede zegt hij; "hé, een kopstoot". Dat tweede knikje is inderdaad hoger dan die eerste, maar beide waren niet op de plek van die wond. Komt nog bij dat er al 10x eerder een kopstootje is uitgevoerd in de gouden kooi.... en niet bestraft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
De eerste keer raakt hij Jaap veel lager. De tweede keer zijn voorhoofd, ja. Daarna zie je ook het kleine plekje bloed op zijn lip....![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die moet echt heel snel enorm aan de lijn gaan doen want ze ziet er walgelijk goor dik uit nu.
alles draait om goede casting... de vraag is: hadden ze het niet beter kunnen doen?...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:39 schreef Black_king het volgende:
Psychisch gestoorde mensen in het huis: Brian, Jaap, en Natasja. Is dat het geheim van de casting ?
In box wedstrijden noemen ze de ring ook wel is : DE KOOI, vandaar alleen is die nu van (verguld) goud.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
He, Ik heb net het filmpje gezien en dacht echt dat Huub hem een keiharde kopstoot had gegeven. Had de foto gezien van jaap zijn lip.
Ik kijk het filmpje en zie helemaal geen keiharde kopstoot, en ook raakt Huub inderdaad helemaal Jaap zijn mond niet.
Ook zie ik dat Jaap heel hard knijpt
Ach ze kunnen hier niets mee doen anders hadden ze tegen Brian ook maatregelen moeten nemen.
Dankzij al die vage regels is het echt een grote fysieke pest show geworden.
Dat vraag ik me dus ook af, ik ken mensen die zich hiervoor hebben opgegevn die vele malen leuker zijn en ook echt wat kunnen. mjah. wellicht zouden die echt kunnen winnen, want als je het goed bekijkt wint vooralsnog helemaal NIEMAND zoals het nu gaat!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alles draait om goede casting... de vraag is: hadden ze het niet beter kunnen doen?...
Kan hij leuk bedenken maar niemand die daar in gaat trappen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:43 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat Nicolaas in het kantoor moet gaan kijken. Hij geeft meteen Huub en Eric de schuld.
Heeft hij ook, en ook daarom zal er niemand uitgaan, ze moeten toch tv maken he.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik krijg steeds meer het idee dat Jaap opdracht heeft gekregen van de Febo om dit gedrag te vertonen.
videoversnelling uitzetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Black_king het volgende:
Off-Topic, maar wel relevant : Hoe kan ik als ik een asf file afspeel met WMP, een screenshot maken ?
yep, na weken alleen maar op eenfiets te hebben gezeten lijkt dit gedrag toch wat 'out of character' ...vet geregisseerd m.i.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik krijg steeds meer het idee dat Jaap opdracht heeft gekregen van de Febo om dit gedrag te vertonen.
Sterker nog.. Jaap is op dit gedrag gecast!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
even zorgen dat je in WMP bij "extra" "opties" tabblad "prestaties", video versnelling op "Geen" hebt staan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Black_king het volgende:
Off-Topic, maar wel relevant : Hoe kan ik als ik een asf file afspeel met WMP, een screenshot maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |