Hoezo kon jij het weten ? Heb jij de casting gedaan ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Geloof mij, en ik kan het weten, dit hadden ze NOOIT verwacht, wel gehoopt natuurlijk.
PRECIESSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij toont géén tekenen van pijn, direct na de stoot. Hij moet wel een signaal krijgen dat hij door zijn lip moet bijten natuurlijk.....![]()
Die twee kopstoten zijn beide niets... de naam 'kopstoot' niet eens waard. Maar die eerste was echt veel te hoog om die wond te kunnen veroorzaken. Je hoort Jaap daar ook totáál niet op reageren. Pas bij die tweede zegt hij; "hé, een kopstoot". Dat tweede knikje is inderdaad hoger dan die eerste, maar beide waren niet op de plek van die wond. Komt nog bij dat er al 10x eerder een kopstootje is uitgevoerd in de gouden kooi.... en niet bestraft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
De eerste keer raakt hij Jaap veel lager. De tweede keer zijn voorhoofd, ja. Daarna zie je ook het kleine plekje bloed op zijn lip....![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die moet echt heel snel enorm aan de lijn gaan doen want ze ziet er walgelijk goor dik uit nu.
alles draait om goede casting... de vraag is: hadden ze het niet beter kunnen doen?...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:39 schreef Black_king het volgende:
Psychisch gestoorde mensen in het huis: Brian, Jaap, en Natasja. Is dat het geheim van de casting ?
In box wedstrijden noemen ze de ring ook wel is : DE KOOI, vandaar alleen is die nu van (verguld) goud.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
He, Ik heb net het filmpje gezien en dacht echt dat Huub hem een keiharde kopstoot had gegeven. Had de foto gezien van jaap zijn lip.
Ik kijk het filmpje en zie helemaal geen keiharde kopstoot, en ook raakt Huub inderdaad helemaal Jaap zijn mond niet.
Ook zie ik dat Jaap heel hard knijpt
Ach ze kunnen hier niets mee doen anders hadden ze tegen Brian ook maatregelen moeten nemen.
Dankzij al die vage regels is het echt een grote fysieke pest show geworden.
Dat vraag ik me dus ook af, ik ken mensen die zich hiervoor hebben opgegevn die vele malen leuker zijn en ook echt wat kunnen. mjah. wellicht zouden die echt kunnen winnen, want als je het goed bekijkt wint vooralsnog helemaal NIEMAND zoals het nu gaat!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alles draait om goede casting... de vraag is: hadden ze het niet beter kunnen doen?...
Kan hij leuk bedenken maar niemand die daar in gaat trappen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:43 schreef schatje het volgende:
Jaap zegt dat Nicolaas in het kantoor moet gaan kijken. Hij geeft meteen Huub en Eric de schuld.
Heeft hij ook, en ook daarom zal er niemand uitgaan, ze moeten toch tv maken he.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik krijg steeds meer het idee dat Jaap opdracht heeft gekregen van de Febo om dit gedrag te vertonen.
videoversnelling uitzetten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Black_king het volgende:
Off-Topic, maar wel relevant : Hoe kan ik als ik een asf file afspeel met WMP, een screenshot maken ?
yep, na weken alleen maar op eenfiets te hebben gezeten lijkt dit gedrag toch wat 'out of character' ...vet geregisseerd m.i.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik krijg steeds meer het idee dat Jaap opdracht heeft gekregen van de Febo om dit gedrag te vertonen.
Sterker nog.. Jaap is op dit gedrag gecast!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef schatje het volgende:
even zorgen dat je in WMP bij "extra" "opties" tabblad "prestaties", video versnelling op "Geen" hebt staan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:44 schreef Black_king het volgende:
Off-Topic, maar wel relevant : Hoe kan ik als ik een asf file afspeel met WMP, een screenshot maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |