"Vlak die twee van hierboven niet uit, hoor!"quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
Brian neemt het op voor Jaap.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef StephanL het volgende:
Wat heb je met de rest van de stereo gedaan? Die ligt in de vijver
Vast nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef noekje het volgende:
Heeft hij de stereo echt in de vijver gegooid?
Bekijk het filmpje , en je ziet het tegendeel. Toen hij wegliet, was er nog niks aan de hand. Hij heeft het echt zelf gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:12 schreef Black_king het volgende:
Jaap heeft het bloed op zijn gezicht laten zitten......
Het zou best kunnen dat die kopstoot dat veroorzaakt heeft.....
welk filmpje?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje , en je ziet het tegendeel. Toen hij wegliet, was er nog niks aan de hand. Hij heeft het echt zelf gedaan.
neequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:15 schreef schizolientje het volgende:
Hebben ze het kantoor nu al gezien? Het snoer van de piano heeft hij ook verstopt
Precies, net als het toneelspel over zijn ogen dus!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje , en je ziet het tegendeel. Toen hij wegliet, was er nog niks aan de hand. Hij heeft het echt zelf gedaan.
Staat op VOL en in de vorige COS:quote:
Ik denk dit keer van wel, Jaap heeft een duidelijke verwonding aan z'n mond.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:12 schreef noekje het volgende:
Ze trappen in Jaap's plannetje.
hij is intelligent, maar ook 'gestoord'... dat maakt jaap een zeer complex iemand... interessant om naar te kijken... helaas neemt hij veel rustpauzes i.c.m. neuspeuteren,winden, boeren en eten...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef Varen het volgende:
Ik ben geen Jaap fan, maar hij brengt wel leven in de villa!
Het was idd tegen zijn voorhoofd en niet tegen zijn lip, dat is duidelijk te zienquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:15 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij was die 'kopstoot' tegen Jaap z'n voorhoofd en niet tegen zijn lip, dus zou goed kunnen dat het klopt wat Nicolaas suggereert dat hij de wond zelf heeft veroorzaakt. En zijn borst was gisteren al ontstoken.
Jaap doet net of hij eruit wil. Men gaat hem er dan niet uitstemmen over 2 weken. Syl gaf ook nog aan dat hij zichzelf immuun kan maken door dat soort uitspraken. Zo gaat Jaap dus niet weg over 2 weken.quote:
Juist niet tegen z'n voorhoofd, echt wel lager. Maar het gaat wéer allemaal zo vaag, niet goed te zien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:15 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij was die 'kopstoot' tegen Jaap z'n voorhoofd en niet tegen zijn lip, dus zou goed kunnen dat het klopt wat Nicolaas suggereert dat hij de wond zelf heeft veroorzaakt. En zijn borst was gisteren al ontstoken.
Wat al eerder is aangehaald....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dit keer van wel, Jaap heeft een duidelijke verwonding aan z'n mond.
Hoop het niet natuurlijk, zelfs van Jaap niet, want de komende anderhalve week gaan nog leuk worden.
Komt nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef grazygirl het volgende:
waar is palma?
Al zou dat al het geval zijn ...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Ik heb het filmpje herbekeken, maar de wond is te zien als Jaap de kopstoot heeft gekregen van Huub. Ziitend op het bed, zie je het bloed al op zijn gezicht.....
Natuurlijk is hij niet naar de EHBO geweest in die korte tijd dat hij achter was, en natuurlijk wil hij Huub pakken, maar de wond heeft wel plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wat al eerder is aangehaald....
Als Jaap echt is behandeld dan is de wond schoongemaakt en dat is niet het geval.
Volgens mij is dit echt nog onderdeel van zijn plan om Huub te pakken.
Als je t mij vraagt is dat fake maar das zomaar een idee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Hoe zit het nou met die vloeistoffen in z'n oog dan?
Hij spoelde zijn ogen uit bij Eric en Huub, Eric ging kijken en Jaap had gewoon witte ogen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
Hoe zit het nou met die vloeistoffen in z'n oog dan?
Lekker opgerot ofzo, snap zowiezo niet dat ze er nog in zit, als ik er in zou zitten en ik was de zogenaamde miljonair dan had Palma naar MIJ geluisterd en niet andersom, wat heeft dat viswijf een grote bek, tis net een vent in een vrouwelichaam. Echt terug naar de camping met der grote muil. Echt ik had haar allang ontslagen, bij der eerste asociale stemverheffing al!!! Bah ajuus met Palma. Zowiezo al het personeel, behalve die nieuwe jongens buttler want die vind mijn beste vriend die homo is errug leuk. Dus laat die maar, maar die mokkels mogen allemaal oprotten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:21 schreef grazygirl het volgende:
waar is palma?
Oh oké. Wat een rare gast toch!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je t mij vraagt is dat fake maar das zomaar een idee.
Ja, dat zou een logische oplossing zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef daWeasel het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als Huub er uit moet voor die kopstoot, Jaap weg moet voor het knijpen en Brian voor het schoppen/slaan. Ik denk dat ze allemaal een waarschuwing krijgen met de mededeling dat de regels worden aangescherpd.
Als je Jaap mept is het alsof een mug tegen een olifant aanvliegt, dus die kopstoot zal wel meevallen, daarbij met die berg vet in zijn lijf zal de spanning op zijn huid wel groot zijn dus jah gek he dat die snel bloed. whahahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef daWeasel het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als Huub er uit moet voor die kopstoot, Jaap weg moet voor het knijpen en Brian voor het schoppen/slaan. Ik denk dat ze allemaal een waarschuwing krijgen met de mededeling dat de regels worden aangescherpd.
ach, alsof Huub of Eric niet vanalles verzinnen om iemand eruit te krijgen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij spoelde zijn ogen uit bij Eric en Huub, Eric ging kijken en Jaap had gewoon witte ogen.
Ik heb al 3 keer gekeken, maar dan moet ik toch naar Pearle waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Ik heb het filmpje herbekeken, maar de wond is te zien als Jaap de kopstoot heeft gekregen van Huub. Ziitend op het bed, zie je het bloed al op zijn gezicht.....
Precies jij snapt het!!! de GK is de GK!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, dat zou een logische oplossing zijn.
Maar DGK is DGK.
Ik zie geen bloed hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:20 schreef Black_king het volgende:
Dat laatste denk ik niet, want dan lopen ze meer kans dat Huub er echt een keer uit moet. En de redactie weet ook dondersgoed dat dat het einde van dgk betekent. Ze gaan niet voor niets zo soepel om met de regels de laatste tijd. Dat is vooral om Huub erin te houden, want ze weten dat hij nogal eens de grens opzoekt. Als je Huub uit de uitzendingen van de laatste twee weken haalt, heb je niets meer overquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef daWeasel het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat als Huub er uit moet voor die kopstoot, Jaap weg moet voor het knijpen en Brian voor het schoppen/slaan. Ik denk dat ze allemaal een waarschuwing krijgen met de mededeling dat de regels worden aangescherpd. En als Huub er uit moet als enige heeft hij een goede juridische zaak omdat zijn kopstoot niet anders is dan die vam Brian eerder, gelijke monniken, gelijke kappen....en dan komt hij weer terug....
Anders ik wel. Ik zie wel een Jaap die Huub in zijn neus aan het knijpen is en vervolgens in de wang.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer gekeken, maar dan moet ik toch naar Pearle waarschijnlijk.
Ach ja, als ze grind op zitten te vreten....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:28 schreef product het volgende:
tjongejonge alsof het van levensbelang is dat die honden stand te pede gevoerd worden....ze kunnen best even wachten hoor...zeikerds
Als ze stenen gaan eten lijkt me dat wel degelijk een probleem.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:28 schreef product het volgende:
tjongejonge alsof het van levensbelang is dat die honden stand te pede gevoerd worden....ze kunnen best even wachten hoor...zeikerds
Heb ik gezien. Zie je ook wat Jaap deed als eerste? Als we dan toch overdrijven. Hij probeerde Huub's neus te breken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef daWeasel het volgende:
Bekijk het filmpje van de tien site eens dan zie je de eerste kopstoot ook.
Ja dat had ik ook al gezien, misschien toch een gouden kooi baby?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Amanda wordt ook met de dak vetter...
Zekerweten dat ze niet zwanger is?
dat doen honden, net als stront, dat vreten ze ook....en daarna lekker over het gezicht van baasje likken...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze stenen gaan eten lijkt me dat wel degelijk een probleem.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Sonique het volgende:
Amanda wordt ook met de dag vetter...
Zekerweten dat ze niet zwanger is?
Met die vette varkenspoten van Jaap breek die arme hubio zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb ik gezien. Zie je ook wat Jaap deed als eerste? Als we dan toch overdrijven. Hij probeerde Huub's neus te breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |