Zou best kunnen.....of uitgebreidde wondroos........als hij de bacillen heeft verspreidt met afvegen van die troep kan dat nieuwe infectiehaarden veroorzaken op plaatsen waar de huid al beschadigd is (bv door scheren)quote:
Tis allemaal gissen, bewijs maar dat die gore plek op Japio zijn bek van Huub zijn kopstoot is, vooralsnog lijkt het voor mij op een koortslip, of die wondroos op zijn bek uitgegroeid ofzo...dis niet van Huub, je hebt niet zo snel een korstje. Zijn echt zoveel FEITEN forensisch gezien die tegenspreken. Japio liegt en pas net als Braindead in een Psychische kliniek en moeten behandeld worden voor, waanideeen skietzofrenie, adhd, manisch depresiviteit en nog meer van die geestesziekten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit dan. Het is zo ongeveer de tiende kopstoot in de gouden kooi. 9x is er niet eens een waarschuwing voor uitgedeeld. Waarom zouden er nu dan donkere wolken samentrekken boven de kooi? Omdat het resultaat nu toevallig een bloedlip is en de voorgaande keren niet? het lijkt me toch om de actie te gaan, niet om het resultaat. Je gaat ook niet pas iemand eruit zetten als een trap daadwerkelijk een blauwe plek heeft opgeleverd.
Het bewijs is met een wond overduidelijk, en de beelden op TV zullen alle twijfel wegnemen. Ik ben bang dat de redactie er niet mee wegkomt, op het moment dat er bloed vloeit....quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit dan. Het is zo ongeveer de tiende kopstoot in de gouden kooi. 9x is er niet eens een waarschuwing voor uitgedeeld. Waarom zouden er nu dan donkere wolken samentrekken boven de kooi? Omdat het resultaat nu toevallig een bloedlip is en de voorgaande keren niet? het lijkt me toch om de actie te gaan, niet om het resultaat. Je gaat ook niet pas iemand eruit zetten als een trap daadwerkelijk een blauwe plek heeft opgeleverd.
Er is nog niet een kopstoot uitgedeeld. Als dat was gebeurd moet er iemand knock-out gaan en dat heb ik namelijk nog niet gezien. Het zijn hooguit tikjes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook ten zeerste, ook omdat Jaap na dat eerste kopstootje totaal niet reageert. Pas na die tweede zegt hij dat dat een kopstoot was. Maar we gaan hier helaas echt de hele dag over praten ben ik bang.... praten over niets. Dat knietje van Brian gistermorgen was net zo 'erg' en dat heeft ook totaal geen consequentie gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:11 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zelfs bij de bloedlip heb ik al mijn twijfels ....
Ik hoop met je mee, Huub moet niet hierom de kooi verlaten. Niet vanwege die psychojaap.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Tis allemaal gissen, bewijs maar dat die gore plek op Japio zijn bek van Huub zijn kopstoot is, vooralsnog lijkt het voor mij op een koortslip, of die wondroos op zijn bek uitgegroeid ofzo...dis niet van Huub, je hebt niet zo snel een korstje. Zijn echt zoveel FEITEN forensisch gezien die tegenspreken. Japio liegt en pas net als Braindead in een Psychische kliniek en moeten behandeld worden voor, waanideeen skietzofrenie, adhd, manisch depresiviteit en nog meer van die geestesziekten.
Wat lul je nou? Die hebben we allemaal gewoon in beeld gezien. Die van Brian was vrij hard zelfs. Gewoon in beeld hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:12 schreef Black_king het volgende:
Alle andere kopstoten ten spijt. Die kon men gemakkelijk ontkennen, wegens het ontbreken van zichtbaar bewijs....
He het is niet van die kopstoot, iedereen zegt als reflex au, of op zijn minst een lichtelijke shock, het is onmogelijk dat een verwonding ontstaat en Japio op dat moment geen enkele vorm van pijn toont, wederom ik ben het er niet mee eens, volgens mij is het die wondroos, een koorstlip, of zelfmutulatie. word er moe van. Japio is gestoord en doet alles voor dit programma!!!!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:12 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het bewijs is met een wond overduidelijk, en de beelden op TV zullen alle twijfel wegnemen. Ik ben bang dat de redactie er niet mee wegkomt, op het moment dat er bloed vloeit....
Alle andere kopstoten ten spijt. Die kon men gemakkelijk ontkennen, wegens het ontbreken van zichtbaar bewijs....
Uit de verslagen blijkt dat Jaap dit heeft gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:14 schreef grazygirl het volgende:
heeft iemand gezien wie dat kantoor zo heeft toegetakeld?
Ja..hij mag lekker doorgaan zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Dat Jaap over zeer veel dingen liegt is alleen maar gunstig trouwens. Van hem is niets meer serieus te nemen.
Dat bedoel ik dus, ff net dat filmpje gekeken. Die kopstootjes (meer was het niet) waren veel te hoog om z'n lip te raken en dat sneetje te geven wattie nu heeft. Eén en al aanstellerij, volgens mij istie of ergens tegenaangelopen toen hij ging bellen of hij heeft het zelf gedaan. Ik vond het trouwens ook raar dat Jaap het erger vond dat zijn bril kraakte, want pas op dat moment stond hij op en pas bij de telefoon had hij het opeens over een wondje. ik heb hem geen enkel moment in de slaapkamer iets horen zeggen over pijn of bloed of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:10 schreef proh het volgende:
[..]
ik weet niet of iemand hier al eens een kopstoot heeft uit gedeelt (of wellicht gekregen?)
maar dan sta je echt niet meer op (als je hem van mij krijgt natuurlijk hè)
Geef effe een linkie naar het directe bewijs ajb, maar bedankt alvast, eindelijk word mijn gelijk getoont!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Uit de verslagen blijkt dat Jaap dit heeft gedaan.
Niks gevoeld door de hoeveelheid drank in z'n lijf?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
He het is niet van die kopstoot, iedereen zegt als reflex au, of op zijn minst een lichtelijke shock, het is onmogelijk dat een verwonding ontstaat en Japio op dat moment geen enkele vorm van pijn toont, wederom ik ben het er niet mee eens, volgens mij is het die wondroos, een koorstlip, of zelfmutulatie. word er moe van. Japio is gestoord en doet alles voor dit programma!!!!!!
Op de streams....maar ook op TV ? Hier kunnen ze nauwelijks omheen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Die hebben we allemaal gewoon in beeld gezien. Die van Brian was vrij hard zelfs. Gewoon in beeld hoor.
My thoughts exactly... Dit is op zich gewoon briljant gespeeld van Jaap, en ik wil er geen gemeut over horen, want dit is zo'n beetje de enige manier hoe je mensen DGK uit krijgt en als 't met Brian was gebeurd had iedereen hem ook al uitgezwaaidquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ff net dat filmpje gekeken. Die kopstootjes (meer was het niet) waren veel te hoog om z'n lip te raken en dat sneetje te geven wattie nu heeft. Eén en al aanstellerij, volgens mij istie of ergens tegenaangelopen toen hij ging bellen of hij heeft het zelf gedaan. Ik vond het trouwens ook raar dat Jaap het erger vond dat zijn bril kraakte, want pas op dat moment stond hij op en pas bij de telefoon had hij het opeens over een wondje. ik heb hem geen enkel moment in de slaapkamer iets horen zeggen over pijn of bloed of iets dergelijks.
Nou dat denk ik niet, hij kan het zich toch ook herrineren, daarbij versterkt drank emoties, dus zou die JUIST meer pijn moeten hebben toch?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niks gevoeld door de hoeveelheid drank in z'n lijf?
Jaap had niet gedronken of het moet dan nog van de vorige dag zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niks gevoeld door de hoeveelheid drank in z'n lijf?
En daar doe jij dus vrolijk aan te door alles te ontkennen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Door al dat gelul op internet gaat het alle kanten op
Mwhuahaha....goeie..ik ga effe van de zon genieten, voor uw info, aan de haagsche kustreek is het nu een frisse 8-11 graden, Met een heerlijke zon. Ga is lekker naar buiten mensen zal je goed doen die UV straling, knap je van op. word je minder kritisch van wellicht whahaha...lators ik ga met Puma lopen. (mijn zwarte ladrador.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook: ik hoor en zie vanavond wel of de gouden kooi vandaag is afgelopen. Afgaande op het filmpje is er absoluut niets gebeurd (behalve het toch vrij harde knijpen van Jaap), maar je weet nooit. Door al dat gelul op internet gaat het alle kanten op
Ik heb geen moment gedacht dat er iemand uitvliegt. Misschien wat waarschuwingen en ene preek maar dat is wel het maximale wat ik verwacht.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Hoe dan ook: ik hoor en zie vanavond wel of de gouden kooi vandaag is afgelopen. Afgaande op het filmpje is er absoluut niets gebeurd (behalve het toch vrij harde knijpen van Jaap), maar je weet nooit. Door al dat gelul op internet gaat het alle kanten op
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb geen moment gedacht dat er iemand uitvliegt. Misschien wat waarschuwingen en ene preek maar dat is wel het maximale wat ik verwacht.
Dit is wel mooi. De redactie weet ook dat Jaap absoluut niet meer serieus is te nemen. Ook niet over de zogenaamde kopstootjes van vannacht dus. Jaap gooit zijn eigen glazen in.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:20 schreef grazygirl het volgende:
Jaap gebruikt zijn 'pokerface' om zijn eigen acties te verdoezelen. “Heb jij dat gedaan in het kantoor of Huub en Eric?”, vraagt Nicolaas aan hem nadat Jaap erover vertelde. “Huub en Eric natuurlijk”, antwoordt hij resoluut. Eric en Huub beweren echter dat Jaap achter de daad in het kantoor zit. Daarnaast weet Jaap te vertellen: “Huub heeft de boel onder gezeken!” Nicolaas moet lachen. Huub, Eric en Natasia geloven dit niet, omdat Jaap wel meer acties op zijn naam heeft staan. Komen de Miljonairs achter de echte waarheid?
bron DGK
Zeker weten dat die niet heeft afgebeld?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:22 schreef Ashrak het volgende:
Laten we hopen dat Jaap de rotzooi in het kantoor niet opruimt .. en zeker nog even de piano met rust laat. Judith komt namelijk om 15:00 !!!!
Ik hoop het niet. Voor Huub zeer zeker niet in ieder geval. Wat hij heeft gedaan is geen waarschuwing waard. Er zijn al meerdere, minsten net zo harde kopstoten onbestraft gebleven, dus dan kun je het niet maken Huub nu wel een officiele waarschuwing te geven. Het knijpen van Jaap vond ik wel veel te ver gaan. Dat hoef je toch niet te accepteren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |