Past hij er wel op?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef Liess het volgende:
Waar Jaap zichzelf staat te bewonderen voor de spiegel.
Laat hem dan maar lekker beneden blijven ... en voor straf ook niet meer op de streamsquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
Jaap durft niet naar de woonkamer, waar alle anderen zitten.
De enige waar een dar op kruipt is de beequeen.quote:
Jaap durft ook niet naar de woonkamer waar hij zelf zit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
Komt vast niks van z'n plannen, omdat hij zich dat ook beseft gaat hij zich steeds meer afzonderen. Bah.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
zou ik ook niet doen als ik er zo uit zagquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
Neem nog een Mai Tai tegen het verdrietquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige waar een dar op kruipt is de beequeen.
("Am I losing you, for ever...")
Als je zolang wacht , wordt het nooit wat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige waar een dar op kruipt is de beequeen.
("Am I losing you, for ever...")
Jaap die lacht? Of Nicolaas die zwaar door z'n neus ademt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat hoor k voor een raar geluid bij de stream van Jaap?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je zolang wacht , wordt het nooit wat.
Jaap!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is zijn pacemaker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik denk nog steeds technische problemen bij 10quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef Sonique het volgende:
Waarom doen de streams zo kloterig?
Da's dus enorm unfair, maar goed... dit is ook nog wel even leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:08 schreef Prosac het volgende:
Brian heeft Jaap er niet uitgestemd omdat hij zijn stem dus inderdaad eerder al uit had moeten brengen
Lijkt me wel een type wat ervoor kan vallen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer met z'n vieze hijgerige stem tegen Melissa.
ik heb op stream 1 een soort atmosferische storingquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hij zegt zn bord en brood enz, maar das bullshit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef getl0st het volgende:
Wat heeft Jaap in de vijver geflikkert?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij zegt zn bord en brood enz, maar das bullshit.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb op stream 1 een soort atmosferische storing
(inderdaad, ik ben oud genoeg om de kamerantenne nog te kennen)
Daar kan ik me heel best in vinden ........ Geen belangstelling aan deze zijde !quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Melissa is Brainless aan het bewerkstelligen.
Huh? Heb ik ook gemist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef getl0st het volgende:
Wat heeft Jaap in de vijver geflikkert?
Voor wat ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Melissa is Brainless aan het bewerkstelligen.
En terecht.. maar kunnen ze hem niet op non-actief zetten dan? Zoiets van.. in een hoge boom hangen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
hahahahah
Natasja gaat jaap er in houden omdat ze hem die 10k niet gunt...ze wilt hem niet laten gaan MET 10k aldus natasja
cheaterquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef carpediem23 het volgende:
Nico gaat weer uit de kleren dames..........(en geen flauwe grapjes over zijn buikje)
Zei hij dat? Noujazeg...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
Eric wil weten waarom Jaap zei dat ie aids heeft.
Hij heeft het verstopt in de badkamer onder zijn badjas.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij zegt zn bord en brood enz, maar das bullshit.
En zo gaat Jaap dus winnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
hahahahah
Natasja gaat jaap er in houden omdat ze hem die 10k niet gunt...ze wilt hem niet laten gaan MET 10k aldus natasja
Dat is onterecht smijten met een ziekte, dus een sanctie voor Jaap!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij AIDS heeft, en Eric flipt. Iedereen baalt, maar Jaap zwijgt.
buttesletje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Iedereen vindt het leuk om tegen de buttelette aan te kletsen, en de buttelette zit erbij alsof ze er zelf ook al maanden woont![]()
Dat wil hij juist. Is zijn tactiek, zoals die eerder al zei tegen Melissa vandaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:16 schreef Prosac het volgende:
Briljant.. Jaap er niet uit stemmen om hem te pesten![]()
Die truc werd geintroduceerd door Nicolaas. En is LEVENSGEVAARLIJK ........quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:16 schreef Prosac het volgende:
Briljant.. Jaap er niet uit stemmen om hem te pesten![]()
Hij zei tegen Melissa dat ie iedereen wil laten geloven dat hij eruit wil maar dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Ik weet zeker dat Jaap gaat flippen. Iedereen heeft nu door dat Jaap eruit wil en gaan hem er dus nu erin houden.
Ohw nee? kijk maar eens naar die kop van Jaap. Tis juist een briljant ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Natasia hou je grote bek eens man.......zo grappig en goed idee is het niet
Precies dat is juist wat hij wil, hij speelt het slim, ik kan niet anders zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef Judah het volgende:
[..]
Dat wil hij juist. Is zijn tactiek, zoals die eerder al zei tegen Melissa vandaag.
Jaap speelt 't best sterk.
Idd...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef Judah het volgende:
[..]
Dat wil hij juist. Is zijn tactiek, zoals die eerder al zei tegen Melissa vandaag.
Jaap speelt 't best sterk.
Lees de reacties boven je ffquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:18 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ohw nee? kijk maar eens naar die kop van Jaap. Tis juist een briljant idee![]()
Hoe komt ze dan in de villaquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
Lol, Natasia heeft mooi praten, ze heeft zelf geneens die 10 K betaald omdat ze het niet heeft...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
Lol, Natasia heeft mooi praten, ze heeft zelf geneens die 10 K betaald omdat ze het niet heeft...
Dat is het leuke juist. Ze pakt Jaap omdat hij over Eric moeder begon maar dat doet ze zelf ook altijd lol Maar die kop van schrik van Jaap is prachtig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft 5 dagen keukendienst ???
Dit speelt Jaap perfect mee....dit is juist zijn planquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:20 schreef Dogga het volgende:
jaap baalt een beetje dat ze hem "door" hebben
Iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Nogmaals; Dit is Jaaps geniale plan! Hij wil dat ze hem er niet uit stemmen en dat ze denken dat hij wil
En zo heeft hij genoeg tijd om zijn bruiloft te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Nogmaals; Dit is Jaaps geniale plan! Hij wil dat ze hem er niet uit stemmen en dat ze denken dat hij wil
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 stream 1 is overal fucked al een paar dagen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Bah wat zijn die streams toch verrot .. ze vallen constant uit en het geluid op stream 1 is helemaal fucked![]()
Hou eens op met je homofobe gedoe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is Eric weer gay bezig......pfff jankerd.........BOEHOEEE VRIENDEN VAN MIJ HEBBEN AIDS....JE WOND IS FYSIEK GEWELD BOEHOEEE
Dat is mijn mening over de streams...ik discrimineer nietquote:
Soort van lening?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat ze een dealtje heeft met DGK.
Slim plan als je 7 man tegen je in het harnas jaagt. Die houdt het zo echt niet lang vol denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit speelt Jaap perfect mee....dit is juist zijn plan
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Jaap lijkt me echt geraakt door hun plannetje.
Da's fijn, maar dat domme geblaat over zijn homo-zijn komt me zo langzamerhand de strot uit en is topicverziekend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat is mijn mening over de streams...ik discrimineer niet
Ze houden het 2 weken vol om Jaap gek te maken maar stemmen hem er toch uit, hebben ze net afgesproken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
Ach, dat houden ze toch niet vol.
Strakkies bedenken ze zich toch wel weer dat ze iemand kwijt willen.
via die kijk ik altijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 stream 1 is overal fucked al een paar dagen.
Stel je niet aan, ik word ook stront ziek van dat gezeik over Brian ,maar ik accpeteer het en anders kan je mooi reageren in de feedback of het hooligan topic niet hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's fijn, maar dat domme geblaat over zijn homo-zijn komt me zo langzamerhand de strot uit en is topicverziekend.
Een I.O.U-tjequote:
Die zijn idd wel redelijk.. kijken doe ik niet meer.. alleen luisterenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
via die kijk ik altijd.. maar het gaat best nog wel
Hoop het ,al is het alleen maar om Amanda te tergen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een type wat ervoor kan vallen.![]()
Ik dacht er ook net aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef Liess het volgende:
Nou kom op, streams op Aman
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef Dogga het volgende:
amanda: im gonna doe een badjas aan
Hij wil haar bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Brian hijgt ervan. Wat staat hij een partijtje tegen Melissa aan te kwijlen zeg.
Overdreven nep.......beetje jammer, terwijl Huub wel grappig was...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:27 schreef ruby het volgende:
Heel eng hoe die domme Natasia zo satanisch staat te krijsen.
Ik vind haar nu wel grappig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:27 schreef ruby het volgende:
Heel eng hoe die domme Natasia zo satanisch staat te krijsen.
Voorbereidingen treffen voor het slapen op de bankquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:29 schreef carpediem23 het volgende:
Krijg Amanda nu manieren.....niet meer in een bikini door het huis heen lopen maar netjes een badjes aantrekken.....huh mis ik iets
Goed hequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:29 schreef carpediem23 het volgende:
Krijg Amanda nu manieren.....niet meer in een bikini door het huis heen lopen maar netjes een badjes aantrekken.....huh mis ik iets
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian wil binnenkort weer wat bewerkstelligen zo te zien
[afbeelding]
na een jaar kan je rustig weg lopen met 10k in je zakquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:31 schreef Sonique het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Moet jij eens opletten Natasia wie jou gemis naar je kindjes gaat frustreren...
LOL
Trouwens, hoe gaat dat eigenlijk NA een jaar als de mensen weg willen? Kunnen ze dan zo weglopen en krijgen ze toch die 10 K terug? Of moeten ze eruit gestemt worden>?
Ik spreek je hier even aan, da's heel nomaal, en ik wijs je op dit stukje uit een sticky van dit subforum:quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik word ook stront ziek van dat gezeik over Brian ,maar ik accpeteer het en anders kan je mooi reageren in de feedback of het hooligan topic niet hier.
Tot er in de keuken helemaal geen borden meer zijn en dan moet er wel afgewassen worden..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Jaap legt zijn vuile borden nu in zijn kast.
terror terror! ..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Jaap legt zijn vuile borden nu in zijn kast.
Denk je dat, of weet je dat (ergens gelezen)?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef Dogga het volgende:
[..]
na een jaar kan je rustig weg lopen met 10k in je zak
Ze krijgen ook salaris toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Denk je dat, of weet je dat (ergens gelezen)?
Het lijkt me namelijk zo sterk dat ze zomaar weg kunnen lopen zo van : 'uhmmm, vandaag heb ik geen zin meer, kan ik effe vangen, joep doe!'
Is echt zo, wat denk je waarom Natasia (zgn.) weggaat in september?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Denk je dat, of weet je dat (ergens gelezen)?
Het lijkt me namelijk zo sterk dat ze zomaar weg kunnen lopen zo van : 'uhmmm, vandaag heb ik geen zin meer, kan ik effe vangen, joep doe!'
Herinner je ajb wat hij gisteren allemaal heeft gezegd tegen bepaalde mensen dan gaat het wel wegquote:
Volgens mij zijn ze beiden goed toegesproken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef solara4 het volgende:
tjeetje raar gezicht brian en huub
Volgens mij worden alleen de vaste lasten vergoedquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze krijgen ook salaris toch?
Hoeveel is dat dan?
Gelukkig discrimineer ik niet.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik spreek je hier even aan, da's heel nomaal, en ik wijs je op dit stukje uit een sticky van dit subforum:
"Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens)."
Je kunt verder je ei kwijt via pm, hier is de discussie gesloten.
Geef het 5 minuten, dat mag.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
Brian vraagt Melisa of ze voor hem wil poseren ivm de fotocursus.
Melisa: Ja hoor... in bikini?
Brian:JA!!
Hij zei dit net iets te gretig waardoor Sylvia en Huub in de lach schieten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Nog eentje voor de liefhebbers.
[afbeelding]
Ik zou echt met knikkende knieen voor deze man staanquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, salaris een een groot woord.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze krijgen ook salaris toch?
Hoeveel is dat dan?
sprekend rutger hauer zoquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
ze krijgen thuis een maandelijks bedrag overgemaakt ivm het maken van televiesiequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, salaris een een groot woord.
De gene die wint krijgt dat salaris ook uitgekeerd ja.. Maar de andere niet...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:37 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik zou echt met knikkende knieen voor deze man staan![]()
Gisteren beledigde hij haar nog volgensmij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef shmoopy het volgende:
Ja, nou, ik bedoel, tis ook maar een stom joch dat wrs z'n hele leven getreiterd is, en hij heeft ook een moeder, hoor.
Ik hoor 'm er alleen nooit over
Goed hequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
oooooeeee wat is Natasia GEMEEN tegen Jaap..echt geweldig...
Ik ga wel even rustig op de bank zitten wachten tot het weer over is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geef het 5 minuten, dat mag.![]()
Je komt er zo op terug.![]()
Erg he...als ze zo vanaf het begin was geweest had ze met Huub gestreden om plek 1..maar dat zal ze nooit worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
k moet ook ontzettend om Natasia lachen nu, wat is er toch met mij?!![]()
Meis, gaat wel weer over als ze haar slabek opentrekt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Denk het niet ... Ze heeft net 2 ritten met Brian achter de rug.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef farceman het volgende:
war is Amanda eigenlijk? Die gaat toch met Huub slapen mag ik hopen?
Natas denkt dat ze ene punt heeft..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Mijn dankbaarheid grenst aan hondsdolheid.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
Jaap dénkt dat ze hem echt niet gaan wegstemmen... maar wat ik net hoorde van Huub is dát ook niet de bedoeling. Volgende ronde gewoon Jaap d'r uit!!
Dit plan heeft hij vanavond door gesproken met Melissa.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Natas denkt dat ze ene punt heeft..
Wij zien het wel beter
OMG lol dit
Ik weet zoooo zeker dat ie niet goed in bed is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:37 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik zou echt met knikkende knieen voor deze man staan![]()
Yep, plannetje gelukt dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef bunnyma het volgende:
Jaap is toch slimmer dan ik dacht.
Dit was zijn plannetje: Net doen of hij er uit wilde zodat ze als wraak hem erin hielden.
Dat lukt hem dus precies bij die domme Natasja.
Kijk hem eens lol hebben.
Ze bespringt 'm vanavond nog, terwijl Natasia staat te kotsen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Denk het niet ... Ze heeft net 2 ritten met Brian achter de rug.
Zou toch genoeg tijd voor hem moeten zijn om eea te "bewerkstelligen".
Teveel naar het veulentje gekeken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Het verhaal naar Japio is al eerder besproken .........quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
Jaap dénkt dat ze hem echt niet gaan wegstemmen... maar wat ik net hoorde van Huub is dát ook niet de bedoeling. Volgende ronde gewoon Jaap d'r uit!!
Maar dus ook volgens plan zegt Huub net, dus ik ben gerustgesteld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dit plan heeft hij vanavond door gesproken met Melissa.
Zij zou hem erbij helpen. Zij zou tegen de andere bewoners zeggen dat hij er uit wilde.
Dus alles loopt zoals hij wilt.
Laat ik nou precies het tegenovergestelde denken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik weet zoooo zeker dat ie niet goed in bed is...
Zijn oogopslag is geweldig maar ik heb het idee dat het zijn enige kracht is
Ik vind zijn houding wel aantrekking, arrogant, intimiderend, fout. Denk ook wel dat hij na een uurtje in slaap valt.......maar misschien ook niet....We will never know.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik weet zoooo zeker dat ie niet goed in bed is...
Zijn oogopslag is geweldig maar ik heb het idee dat het zijn enige kracht is
MAar dat bedoel ik, zij denk dat ze gewoon weg kan gaan enzo, en dat ze haar inleg (die ze niet betaald heeft) weer terug krijgt.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is echt zo, wat denk je waarom Natasia (zgn.) weggaat in september?
Amanda heeft hoofdpijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef Liess het volgende:
Ik zou weggaan maar zit er nogsteeds ik weet...
Snap alleen niet waarom Huub nu niet naar Amanda gaat om haar te bewerkstelligen.
Snap het ook niet.. nu is toch echt zijn kansquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef Liess het volgende:
Snap alleen niet waarom Huub nu niet naar Amanda gaat om haar te bewerkstelligen.
Nou vertel....quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol.....Eric krijgt een herpes lip....rararara waar komt dat van...
Ach, uurtje is ook wel genoeg, toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:45 schreef carpediem23 het volgende:
Denk ook wel dat hij na een uurtje in slaap valt.......
Uurtje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik vind zijn houding wel aantrekking, arrogant, intimiderend, fout. Denk ook wel dat hij na een uurtje in slaap valt.......maar misschien ook niet....We will never know.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol.....Eric krijgt een herpes lip....rararara waar komt dat van...
Nou en, even een kus gaan geven beneden, morgen weer verder met t spelletje... niet steken laten liggen anders ligt ze zo weer onder Brianquote:
Huub pijpen....iets opgelopen (onveilig enzoo...)quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou vertel....
Heeft zeker met z'n homosexualiteit te maken ofniet?![]()
En wat dan nog als ze Japio gaat helpen ? Heb jij het plan gehoord ? en nog een ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Melissa heeft gezegd dat ze Jaap ging helpen, volgens mij is dat mens zo dom, dat ze dit gaat doorlullen naar jaap.
Maar mag dat eigenlijk dat personeel zich op deze manier mengt in het spel... expres foute info doorspelen??quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Melissa heeft gezegd dat ze Jaap ging helpen, volgens mij is dat mens zo dom, dat ze dit gaat doorlullen naar jaap.
Owee als ze weer samen slapen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou en, even een kus gaan geven beneden, morgen weer verder met t spelletje... niet steken laten liggen anders ligt ze zo weer onder Brian
Pffft. Ik veeg het angstzweet van mijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
hebben jullie wel opgelet dat ze boven net afgesproken hebben om hem er wel gewoon UIT te stemmen over 13 dagen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef Liess het volgende:
Ze zit daar niet om Jaap te helpen, ze zit daar om drinken in te schenken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat dan nog als ze Japio gaat helpen ? Heb jij het plan gehoord ? en nog een ?
Ik denk dat het slimmer is om Amanda nog ff bij Brian te houden, anders gaat Jaap er nooit uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou en, even een kus gaan geven beneden, morgen weer verder met t spelletje... niet steken laten liggen anders ligt ze zo weer onder Brian
Ik snap uberhaupt niet waarom ze de gelegenheid krijgt om zich zo in het spel te mengen. Belachelijke actie weer van de redactie. Eerst dat gedoe met Palma en nu dit weer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Het werd in het begin al gezegd dat je na een jaar mocht opstappen met behoud van de 10k, maar idd, er kan nog een addertje tevoorschijn komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar dat bedoel ik, zij denk dat ze gewoon weg kan gaan enzo, en dat ze haar inleg (die ze niet betaald heeft) weer terug krijgt.....
Maar kan het niet zo zijn dat er eerst gestemt moet gaan worden ofzo.. iig iets.
Maakt het des te onlogischer dat de anderen Natasia er gewoon zo in laten zonder juist dat gegeven tegen haar te gebruiken..... Waarom gebruikt de groep juist DAT profiteren van Natasia niet gewoon tegen haar?
Zeg maar, zoals Nataisa nu tegen Jaap doet, maar dan andersom...
Ga je weg?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze zit daar niet om Jaap te helpen, ze zit daar om drinken in te schenken.
Nee, Juist nu achter Amanda aan! Brian raakt dan helemaal over de zeik en word lekker agressief.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat het slimmer is om Amanda nog ff bij Brian te houden, anders gaat Jaap er nooit uit.
Goed van je dat je dat zo goed weet..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Huub pijpen....iets opgelopen (onveilig enzoo...)
En met een paar 100 mannen naar bed gaan is ook niet zo veilig (met of zonder condoom)
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Use the Science of Tills... and Win!!!
Gokje... Jaaps boek gaat over poker?
Te koop: Nooit gebruikte toneelhaak, zeer geschikt voor zich afzonderende DGK-bewoners. Gratis af te halen. De snelste afhaler krijgt er geld bij...quote:
Dus toch....quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Huub pijpen....iets opgelopen (onveilig enzoo...)
En met een paar 100 mannen naar bed gaan is ook niet zo veilig (met of zonder condoom)
Ze mogen zich niet in het spel mengen, maar heb je begin van de avond gezien toen Melissa met Jaap allerlei plannen zat te bedenken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar mag dat eigenlijk dat personeel zich op deze manier mengt in het spel... expres foute info doorspelen??
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te koop: Nooit gebruikte toneelhaak, zeer geschikt voor zich afzonderende DGK-bewoners. Gratis af te halen. De snelste afhaler krijgt er geld bij...
Streams volgen dan hoor je nog eens watquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed van je dat je dat zo goed weet..![]()
Tells, ja, poker inderdaad...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Use the Science of Tills... and Win!!!
Gokje... Jaaps boek gaat over poker?
Huhh, uurtje? Nauw moet ook wel leuk zijn natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ach, uurtje is ook wel genoeg, toch?
NAtasia IS oersaai!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het werd in het begin al gezegd dat je na een jaar mocht opstappen met behoud van de 10k, maar idd, er kan nog een addertje tevoorschijn komen.
Ik houd me daar verder nog niet mee bezig, er kan nog zóveel gebeuren... wel ben ik ervan overtuigd dat Natasia eruit stemmen niet gaat lukken, behalve als Natasia oersaai gaat worden, maar dát...![]()
Weet niet waar het over gaat..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:54 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Huhh, uurtje? Nauw moet ook wel leuk zijn natuurlijk!
Je weet wat je te doen staat..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:56 schreef carpediem23 het volgende:
Nico moet ge-reanimeerd worden hij slaap paars aan
Het gaat over..................Sexquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Weet niet waar het over gaat..
Maar check check![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
Huuub, hoeaaah, ga naar beneden!
En dat maar een uurtje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:57 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Het gaat over..................Sex
Ik bedoel hij slaat paars aan.....helpquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat..
al kijk ik dan niet met plezier![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik bedoel hij slaat paars aan.....help
van ons niet, van Tien welquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar mag dat eigenlijk dat personeel zich op deze manier mengt in het spel... expres foute info doorspelen??
Plotseling opkomende disleksie: "Brian heef de smaak van het mijnenveld buiten te pakken."quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Brian heeft de smaak van het 'mijmerend' buiten zitten te pakken.
Als dat eens waar wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Plotseling opkomende disleksie: "Brian heef de smaak van het mijnenveld buiten te pakken."
ahhh nu ik snapquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee niet een uurtje, juist niet. Moet je even de vorige blz erbij halen....Wel opletten he !![]()
Had meer verwacht van deze avondquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:01 schreef Sonique het volgende:
Saai dit....
Ik ben ook militair.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat eens waar was![]()
Hmm... misschien niet zo kies i.v.m. Afghanistan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |