Past hij er wel op?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef Liess het volgende:
Waar Jaap zichzelf staat te bewonderen voor de spiegel.
Laat hem dan maar lekker beneden blijven ... en voor straf ook niet meer op de streamsquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
Jaap durft niet naar de woonkamer, waar alle anderen zitten.
De enige waar een dar op kruipt is de beequeen.quote:
Jaap durft ook niet naar de woonkamer waar hij zelf zit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
Komt vast niks van z'n plannen, omdat hij zich dat ook beseft gaat hij zich steeds meer afzonderen. Bah.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
zou ik ook niet doen als ik er zo uit zagquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
Neem nog een Mai Tai tegen het verdrietquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige waar een dar op kruipt is de beequeen.
("Am I losing you, for ever...")
Als je zolang wacht , wordt het nooit wat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De enige waar een dar op kruipt is de beequeen.
("Am I losing you, for ever...")
Jaap die lacht? Of Nicolaas die zwaar door z'n neus ademt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat hoor k voor een raar geluid bij de stream van Jaap?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je zolang wacht , wordt het nooit wat.
Jaap!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is zijn pacemaker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik denk nog steeds technische problemen bij 10quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef Sonique het volgende:
Waarom doen de streams zo kloterig?
Da's dus enorm unfair, maar goed... dit is ook nog wel even leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:08 schreef Prosac het volgende:
Brian heeft Jaap er niet uitgestemd omdat hij zijn stem dus inderdaad eerder al uit had moeten brengen
Lijkt me wel een type wat ervoor kan vallen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
Brian praat weer met z'n vieze hijgerige stem tegen Melissa.
ik heb op stream 1 een soort atmosferische storingquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hij zegt zn bord en brood enz, maar das bullshit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef getl0st het volgende:
Wat heeft Jaap in de vijver geflikkert?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij zegt zn bord en brood enz, maar das bullshit.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb op stream 1 een soort atmosferische storing
(inderdaad, ik ben oud genoeg om de kamerantenne nog te kennen)
Daar kan ik me heel best in vinden ........ Geen belangstelling aan deze zijde !quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Melissa is Brainless aan het bewerkstelligen.
Huh? Heb ik ook gemist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef getl0st het volgende:
Wat heeft Jaap in de vijver geflikkert?
Voor wat ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
Melissa is Brainless aan het bewerkstelligen.
En terecht.. maar kunnen ze hem niet op non-actief zetten dan? Zoiets van.. in een hoge boom hangen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
hahahahah
Natasja gaat jaap er in houden omdat ze hem die 10k niet gunt...ze wilt hem niet laten gaan MET 10k aldus natasja
cheaterquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef carpediem23 het volgende:
Nico gaat weer uit de kleren dames..........(en geen flauwe grapjes over zijn buikje)
Zei hij dat? Noujazeg...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
Eric wil weten waarom Jaap zei dat ie aids heeft.
Hij heeft het verstopt in de badkamer onder zijn badjas.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij zegt zn bord en brood enz, maar das bullshit.
En zo gaat Jaap dus winnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef Dogga het volgende:
hahahahah
Natasja gaat jaap er in houden omdat ze hem die 10k niet gunt...ze wilt hem niet laten gaan MET 10k aldus natasja
Dat is onterecht smijten met een ziekte, dus een sanctie voor Jaap!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij AIDS heeft, en Eric flipt. Iedereen baalt, maar Jaap zwijgt.
buttesletje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Iedereen vindt het leuk om tegen de buttelette aan te kletsen, en de buttelette zit erbij alsof ze er zelf ook al maanden woont![]()
Dat wil hij juist. Is zijn tactiek, zoals die eerder al zei tegen Melissa vandaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:16 schreef Prosac het volgende:
Briljant.. Jaap er niet uit stemmen om hem te pesten![]()
Die truc werd geintroduceerd door Nicolaas. En is LEVENSGEVAARLIJK ........quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:16 schreef Prosac het volgende:
Briljant.. Jaap er niet uit stemmen om hem te pesten![]()
Hij zei tegen Melissa dat ie iedereen wil laten geloven dat hij eruit wil maar dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Ik weet zeker dat Jaap gaat flippen. Iedereen heeft nu door dat Jaap eruit wil en gaan hem er dus nu erin houden.
Ohw nee? kijk maar eens naar die kop van Jaap. Tis juist een briljant ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Natasia hou je grote bek eens man.......zo grappig en goed idee is het niet
Precies dat is juist wat hij wil, hij speelt het slim, ik kan niet anders zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef Judah het volgende:
[..]
Dat wil hij juist. Is zijn tactiek, zoals die eerder al zei tegen Melissa vandaag.
Jaap speelt 't best sterk.
Idd...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef Judah het volgende:
[..]
Dat wil hij juist. Is zijn tactiek, zoals die eerder al zei tegen Melissa vandaag.
Jaap speelt 't best sterk.
Lees de reacties boven je ffquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:18 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ohw nee? kijk maar eens naar die kop van Jaap. Tis juist een briljant idee![]()
Hoe komt ze dan in de villaquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
Lol, Natasia heeft mooi praten, ze heeft zelf geneens die 10 K betaald omdat ze het niet heeft...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
Lol, Natasia heeft mooi praten, ze heeft zelf geneens die 10 K betaald omdat ze het niet heeft...
Dat is het leuke juist. Ze pakt Jaap omdat hij over Eric moeder begon maar dat doet ze zelf ook altijd lol Maar die kop van schrik van Jaap is prachtig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft 5 dagen keukendienst ???
Dit speelt Jaap perfect mee....dit is juist zijn planquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:20 schreef Dogga het volgende:
jaap baalt een beetje dat ze hem "door" hebben
Iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Nogmaals; Dit is Jaaps geniale plan! Hij wil dat ze hem er niet uit stemmen en dat ze denken dat hij wil
En zo heeft hij genoeg tijd om zijn bruiloft te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Nogmaals; Dit is Jaaps geniale plan! Hij wil dat ze hem er niet uit stemmen en dat ze denken dat hij wil
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 stream 1 is overal fucked al een paar dagen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Bah wat zijn die streams toch verrot .. ze vallen constant uit en het geluid op stream 1 is helemaal fucked![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |