Daar ben ik het helemaal mee eens, maar van deze gestoorde Japio is alles te verwachten.quote:
Ik denk niet dat hij het lef heeft dat te doen zonder alcohol.. zodra hij aan de alcohol gaat.. kan je idd alles verwachten van die gladioolquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar van deze gestoorde Japio is alles te verwachten.![]()
Ja heel opvallend, hij wordt super verlegen als ze hem aankijkt!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef carpediem23 het volgende:
Nico ziet Melissa wel zitten....jammer Nico (huil huil, snik snik)
Wat hij daarin zietquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef carpediem23 het volgende:
Nico ziet Melissa wel zitten....jammer Nico (huil huil, snik snik)
Als ik een man was dan viel ik niet op een meisje als Melissa..quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja heel opvallend, hij wordt super verlegen als ze hem aankijkt!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Als ik een man was dan viel ik niet op een meisje als Melissa..
Jammer Nico en wij dan???(
)
gaan we kijken met ze tweetjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef getl0st het volgende:
Volgens mij is het dansgroepje alles vergeten..
Als ze het over vanmorgen hebben wordt er alleen maar gelachen
Je gaat mij toch niet ook versieren nu heh?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef Dogga het volgende:
[..]
gaan we kijken met ze tweetjes
de rust verstoren tijdens het optreden
Lange benen, slank blond (of geblondeerd) en grote boobies...denk dat 9 vd 10 mannen ervan in de war rakenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Als ik een man was dan viel ik niet op een meisje als Melissa..
Jammer Nico en wij dan???(
)
Met water. Schiet niet echt op Noekje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Jaap is zich even snel moed aan het indrinken?
Als die vrouw echt is wel.. Deze is zo opvallend nep..quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lange benen, slank blond (of geblondeerd) en grote boobies...denk dat 9 vd 10 mannen ervan in de war raken
Volgens mij stond het in de OP al aardig omschreven: tits on legsquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lange benen, slank blond (of geblondeerd) en grote boobies...denk dat 9 vd 10 mannen ervan in de war raken
Ook als ze neptieten hebben, opgespoten lippen botox etc.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als die vrouw echt is wel.. Deze is zo opvallend nep..
nou die mannen ken ik niet hoor :Squote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misschien dat mannen dat voor 1 nacht willen, dacht dat mannen juist op mooie meisjes zouden vallen ipv snollies met botoxbekkiesquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die is goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij stond het in de OP al aardig omschreven: tits on legs
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet ook versieren nu heh?
Gelukkig zeg je 9 vd 10.. en ben ik dan dus ws die ene..quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ook als ze neptieten hebben, opgespoten lippen botox etc.
Vrouwen die zich zo toetakelen zijn alleen maar onzeker en ontevreden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Misschien dat mannen dat voor 1 nacht willen, dacht dat mannen juist op mooie meisjes zouden vallen ipv snollies met botoxbekkies![]()
Ach ja, wondroosquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef Dogga het volgende:
wat is hij toch zielig he
weer zit hij aan ze borst
"DAR" Niels.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
slechte pic, sorry.
hier nog 1quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je 9 vd 10.. en ben ik dan dus ws die ene..
Ik vind het er ook stoer uitzien. Je kan merken dat ze het leuk hebben gehad, pais en vree. Gelukkig duurt zoiets nooit lang.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:50 schreef getl0st het volgende:
Dansje ziet er trouwens ERG cool uit.. met dat klappen
Wat ken jij veel vreemde snuiters!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind het er ook stoer uitzien. Je kan merken dat ze het leuk hebben gehad, pais en vree. Gelukkig duurt zoiets nooit lang.
Boefquote:
Meeste mannen houden van sexbommen, met of zonder botox wat zal het ze boeien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Misschien dat mannen dat voor 1 nacht willen, dacht dat mannen juist op mooie meisjes zouden vallen ipv snollies met botoxbekkies![]()
Dat klappen gaat ze veel beter afquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef LoveProfusion het volgende:
erm..wat een slecht dansje..heel ongelijk..en Huub en Brian kunnen er niet vele van.
Zelfs lollig doen om de reacties op de ruzie van vanmorgen. Beetje zoals soapsterren reageren op reactie op straat op hun karakterquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan merken dat ze het leuk hebben gehad, pais en vree. Gelukkig duurt zoiets nooit lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |