Hou eens op met je homofobe gedoe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat is Eric weer gay bezig......pfff jankerd.........BOEHOEEE VRIENDEN VAN MIJ HEBBEN AIDS....JE WOND IS FYSIEK GEWELD BOEHOEEE
Dat is mijn mening over de streams...ik discrimineer nietquote:
Soort van lening?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Boze tongen beweren dat ze een dealtje heeft met DGK.
Slim plan als je 7 man tegen je in het harnas jaagt. Die houdt het zo echt niet lang vol denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit speelt Jaap perfect mee....dit is juist zijn plan
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Jaap lijkt me echt geraakt door hun plannetje.
Da's fijn, maar dat domme geblaat over zijn homo-zijn komt me zo langzamerhand de strot uit en is topicverziekend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat is mijn mening over de streams...ik discrimineer niet
Ze houden het 2 weken vol om Jaap gek te maken maar stemmen hem er toch uit, hebben ze net afgesproken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
Ach, dat houden ze toch niet vol.
Strakkies bedenken ze zich toch wel weer dat ze iemand kwijt willen.
via die kijk ik altijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 stream 1 is overal fucked al een paar dagen.
Stel je niet aan, ik word ook stront ziek van dat gezeik over Brian ,maar ik accpeteer het en anders kan je mooi reageren in de feedback of het hooligan topic niet hier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's fijn, maar dat domme geblaat over zijn homo-zijn komt me zo langzamerhand de strot uit en is topicverziekend.
Een I.O.U-tjequote:
Die zijn idd wel redelijk.. kijken doe ik niet meer.. alleen luisterenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
via die kijk ik altijd.. maar het gaat best nog wel
Hoop het ,al is het alleen maar om Amanda te tergen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me wel een type wat ervoor kan vallen.![]()
Ik dacht er ook net aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef Liess het volgende:
Nou kom op, streams op Aman
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef Dogga het volgende:
amanda: im gonna doe een badjas aan
Hij wil haar bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Brian hijgt ervan. Wat staat hij een partijtje tegen Melissa aan te kwijlen zeg.
Overdreven nep.......beetje jammer, terwijl Huub wel grappig was...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:27 schreef ruby het volgende:
Heel eng hoe die domme Natasia zo satanisch staat te krijsen.
Ik vind haar nu wel grappig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:27 schreef ruby het volgende:
Heel eng hoe die domme Natasia zo satanisch staat te krijsen.
Voorbereidingen treffen voor het slapen op de bankquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:29 schreef carpediem23 het volgende:
Krijg Amanda nu manieren.....niet meer in een bikini door het huis heen lopen maar netjes een badjes aantrekken.....huh mis ik iets
Goed hequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:29 schreef carpediem23 het volgende:
Krijg Amanda nu manieren.....niet meer in een bikini door het huis heen lopen maar netjes een badjes aantrekken.....huh mis ik iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |