quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian wil binnenkort weer wat bewerkstelligen zo te zien
[afbeelding]
na een jaar kan je rustig weg lopen met 10k in je zakquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:31 schreef Sonique het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Moet jij eens opletten Natasia wie jou gemis naar je kindjes gaat frustreren...
LOL
Trouwens, hoe gaat dat eigenlijk NA een jaar als de mensen weg willen? Kunnen ze dan zo weglopen en krijgen ze toch die 10 K terug? Of moeten ze eruit gestemt worden>?
Ik spreek je hier even aan, da's heel nomaal, en ik wijs je op dit stukje uit een sticky van dit subforum:quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik word ook stront ziek van dat gezeik over Brian ,maar ik accpeteer het en anders kan je mooi reageren in de feedback of het hooligan topic niet hier.
Tot er in de keuken helemaal geen borden meer zijn en dan moet er wel afgewassen worden..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Jaap legt zijn vuile borden nu in zijn kast.
terror terror! ..quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Jaap legt zijn vuile borden nu in zijn kast.
Denk je dat, of weet je dat (ergens gelezen)?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef Dogga het volgende:
[..]
na een jaar kan je rustig weg lopen met 10k in je zak
Ze krijgen ook salaris toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Denk je dat, of weet je dat (ergens gelezen)?
Het lijkt me namelijk zo sterk dat ze zomaar weg kunnen lopen zo van : 'uhmmm, vandaag heb ik geen zin meer, kan ik effe vangen, joep doe!'
Is echt zo, wat denk je waarom Natasia (zgn.) weggaat in september?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Denk je dat, of weet je dat (ergens gelezen)?
Het lijkt me namelijk zo sterk dat ze zomaar weg kunnen lopen zo van : 'uhmmm, vandaag heb ik geen zin meer, kan ik effe vangen, joep doe!'
Herinner je ajb wat hij gisteren allemaal heeft gezegd tegen bepaalde mensen dan gaat het wel wegquote:
Volgens mij zijn ze beiden goed toegesproken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef solara4 het volgende:
tjeetje raar gezicht brian en huub
Volgens mij worden alleen de vaste lasten vergoedquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze krijgen ook salaris toch?
Hoeveel is dat dan?
Gelukkig discrimineer ik niet.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik spreek je hier even aan, da's heel nomaal, en ik wijs je op dit stukje uit een sticky van dit subforum:
"Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens)."
Je kunt verder je ei kwijt via pm, hier is de discussie gesloten.
Geef het 5 minuten, dat mag.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
Brian vraagt Melisa of ze voor hem wil poseren ivm de fotocursus.
Melisa: Ja hoor... in bikini?
Brian:JA!!
Hij zei dit net iets te gretig waardoor Sylvia en Huub in de lach schieten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Nog eentje voor de liefhebbers.
[afbeelding]
Ik zou echt met knikkende knieen voor deze man staanquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, salaris een een groot woord.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze krijgen ook salaris toch?
Hoeveel is dat dan?
sprekend rutger hauer zoquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
ze krijgen thuis een maandelijks bedrag overgemaakt ivm het maken van televiesiequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, salaris een een groot woord.
De gene die wint krijgt dat salaris ook uitgekeerd ja.. Maar de andere niet...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:37 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik zou echt met knikkende knieen voor deze man staan![]()
Gisteren beledigde hij haar nog volgensmij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef shmoopy het volgende:
Ja, nou, ik bedoel, tis ook maar een stom joch dat wrs z'n hele leven getreiterd is, en hij heeft ook een moeder, hoor.
Ik hoor 'm er alleen nooit over
Goed hequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
oooooeeee wat is Natasia GEMEEN tegen Jaap..echt geweldig...
Ik ga wel even rustig op de bank zitten wachten tot het weer over is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geef het 5 minuten, dat mag.![]()
Je komt er zo op terug.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |