quote:Op zondag 22 april 2007 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
De 'Donkere toren' serie van Stephen King.
Het lukt me niet...
God ja, heb ik ook al meerdere malen weggelegd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die dus, en ook de Slinger van Foucault van Eco. Dat boek zit zo vol 'weetjes' en referenties naar andere kennis, dat ik de draad van het verhaal steeds kwijt raak.
Ik vond het einde van dat boek juist het leukst.... terwijl ik ook al wist hoe het zal eindigen omdat ik de films al had gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:41 schreef Commensaal het volgende:
Volgens mij heb ik In de ban van de Ring nooit helemaal uitgelezen. De Hobbit vond ik een erg leuk boek en In de ban van de Ring begon ook goed, maar gaandeweg het verhaal begonnen de langdradige beschrijvingen en de algehele voorspelbaarheid me steeds meer tegen te staan. Ik ben geloof ik net voordat ze de krater van de Doemberg bereikten afgehaakt![]()
Ik wil mensen die dat boek heel interessanterig 'het beste boek aller tijden' noemen, altijd slaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:55 schreef Mainport het volgende:
Ulysses van James Joyce. Zulke onsamenhangende onzin heb ik nog nooit gelezen.
Om die opgeblazen pretentie eruit te krijgen, moet je wel héél hard slaan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik wil mensen die dat boek heel interessanterig 'het beste boek aller tijden' noemen, altijd slaan.
Ja. De oude vertaling is (als ik het goed heb) nog van Marsman, dus minstens 65 jaar oud. Er is in 1996 een nieuwe vertaling verschenen, van Wilfred Oranje, die is beter leesbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:50 schreef CrackerJack het volgende:
Also sprach Zarathustra, twee keer aan begonnen maar helaas ook twee keer teruggelegd. Het taalgebruik lag me niet. Zou het aan de vertaling kunnen liggen?
Hier nog 1quote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef Karina het volgende:
[afbeelding]
Niet doorheen te komen. Terwijl ik "The secret history" wel in 1 adem heb uitgelezen.
Idem.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:13 schreef milia het volgende:
Het kaartenhuis van Mark Z. Danielewski kost mij zeer veel moeite, ik ben al een aantal keren weer opnieuw begonnen, maar dan nog..........
Yep, helemaal waar, als je alleen maar af en toe een stukje kunt lezen ivm tijdgebrek 'kom' je ook niet echt in the mood of zo. Maar het boek krijgt absoluut een nieuwe kans, ik heb hem tenslotte lekker gekocht!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idem.
Je verdwaalt in alle kamers in het boek.
Misschien van de zomer eens echt de tijd voor nemen. Want het is het volgens mij wel waard. Ik ga 'm iig opsnorren en op de 'leestafel' leggen.
Zag ik gisteren staan bij de V&D voor maar een tientje, dus ik dacht: ha, die is voor mij!quote:
Ik begin er nieteens meer aanquote:Op zondag 6 mei 2007 23:13 schreef milia het volgende:
Het kaartenhuis van Mark Z. Danielewski kost mij zeer veel moeite, ik ben al een aantal keren weer opnieuw begonnen, maar dan nog...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |