waarschuwing let maaropquote:
echt, ik heb het net gemist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Brian slaat Huub
Ui reactie.. Brian was eerst? Was het duidelijk.. GVD.. kut streamssssssquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:32 schreef Meganog het volgende:
Was niet goed in beeld...
Huub gooide spelden naar Brian.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:34 schreef petraa het volgende:
Ze mogen gaan golfen, dat valt tegen.
Nee ik was met OP bezig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:35 schreef pullup het volgende:
Ik heb geen trap of klap gezien![]()
Iemand ??
Ja als reaktie op de klapquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:36 schreef schatje het volgende:
Gooide Huub nu eerst een speld naar Brian?
Huub zei dat Brian eerst wat deed maar alles is natuurlijk gekleurd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:36 schreef schatje het volgende:
Gooide Huub nu eerst een speld naar Brian?
Ja maar Nicolaas doet natuurlijk alles om te stoken. Ik heb trouwens niks gezien, ik had weer last van gebuffer. Ik zag wel dattie Jaap wegduwde.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:36 schreef noekje het volgende:
Nicolaas vond het heel duidelijk. Hij heeft het nu over klap.
Wanneer is die klap door Brian bewerkstelligd?quote:
Natasja en Amanda gaan golven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer is die klap door Brian bewerkstelligd?
En gaan ze vandaag naar de golfbaan? En is er voor Jaap een boerengolfbaan geregeld?
En dan is het Jaap exitquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Meganog het volgende:
Als Brian weggaat ligt de Gouden Kooi twee weken stil...
Twee minuten bedoel je?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Meganog het volgende:
terrorJaapie, King Jaap..koning van zijn land is er nog he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Meganog het volgende:
Waaraan hebben ze dat verdiend?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef blomst het volgende:
Natasja en Amanda gaan golven.
eensch!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil het zien , verdorrie
Fysiek geweld is exit. Is geen waarschuwing voor nodig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef noekje het volgende:
Heeft Brian dan al een waarschuwing? Als Huub zegt dat dit een exit is.
Lief, er gebeurt zo veel, antwoord op al je vragen volgtquote:
NEe weet Brian nog nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef theemutsje het volgende:
klote streams heeft iemand een flimpje van de klap van brain en kunnen jullie mij vertellen of brian het al weet van het zoenen
Och ja, tuurlijk! Stomquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Fysiek geweld is exit. Is geen waarschuwing voor nodig.
Volgens mij weet hij het nog niet.. Als dat ook nog erbij komt.. gaat hij wel losquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef theemutsje het volgende:
klote streams heeft iemand een flimpje van de klap van brain en kunnen jullie mij vertellen of brian het al weet van het zoenen
Die zakt wel in als de alcohol is uitgewerkt, en dan zie je hem alleen fietsen en zweten, eventueel nog eens een duikje in het zwembad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
terrorJaapie, King Jaap..koning van zijn land is er nog he.
Ik denk dat hij meer zo reageert omdat hij geschrokken is, hij heeft het denk niet zien aankomen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef AnTjUh het volgende:
huub is helemaal vol van zichzelf dat hij dit heeft bewerkstelligd!!
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil het zien , verdorrie
Hahaha ja maar die is dan over twee weken de klos. Dus die spanning is dan weg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
terrorJaapie, King Jaap..koning van zijn land is er nog he.
Ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad
En waar ik helemaal van baal is dat blijkbaar niemand het heeft gezien dus het zal wel niet op beeld vaststaan.
Geen exit dus
Ook ik wacht vol spanning af......quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief, er gebeurt zo veel, antwoord op al je vragen volgt![]()
Als dat echt zo is.. dan dan geen DGK meer voor mij.. dan heeft Brian echt veel pik gezogen bij de burenquote:
Nee tuurlijk niet, hij heeft gisteravond een goed gesprek met z'n Vaderquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef schatje het volgende:
Jongens, even reëel, alsof Brian überhaupt een waarschuwing zal krijgen.
Wat was dat streepjesman ook al weer ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:43 schreef Prosac het volgende:
Het enige wat Brian bewerkstelligd heeft is het erger maken van zijn eigen para
Met zo'n balk in je oog, zie je sowieso al niets. Geen loss, dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef Charmian het volgende:
Oh hij was weer bijna blind hoor, nog zo'n sukkel.
Ze zat er naastquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef Meganog het volgende:
Amanda verdedigt Brian??
ghehehe.. lichaamsbeharing bij de vrouw gedurende het gedoe met de rug van Jaapquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat was dat streepjesman ook al weer ?![]()
oeiquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
ghehehe.. lichaamsbeharing bij de vrouw gedurende het gedoe met de rug van Jaap![]()
Die is bang dat Brian straks de livestreams gaat volgen en kan zien hoe ze dagelijks met Hupert ligt te krikkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef schatje het volgende:
Amanda kiest de kant van Brian.
Da's dus dom. Altijd ontkennen. Zo bewerkstellig je alleen maar je eigen exit natuurlijk. De ervaring heeft dat wel geleerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef Black_king het volgende:
Brian geeft toe dat hij Huub op zijn oor geslagen heeft
nee dat hoef je mij ook niet te vertellen. Brian komt overal mee weg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hier doen ze natuurlijk niets mee....
Hij heeft toegegeven.. het staat op film (moet wel).. hier kunnen ze niet omheen.. kan gewoon nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's dus dom. Altijd ontkennen. Zo bewerkstellig je alleen maar je eigen exit natuurlijk. De ervaring heeft dat wel geleerd.
Brian is dom. Hij realiseerde zich dat ook toen hij het gezegd had.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's dus dom. Altijd ontkennen. Zo bewerkstellig je alleen maar je eigen exit natuurlijk. De ervaring heeft dat wel geleerd.
Er is vlak naast het huis toch een grote golfbaan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef Black_king het volgende:
gaan ze in Nieuwegein golfen ?
'Links of rechtsquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef Carlaa het volgende:
"ik was bijna blind" volgens Brian.. tjonge jonge!
Bij hun buren denk ik, daar is een golfveldquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef Black_king het volgende:
gaan ze in Nieuwegein golfen ?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:48 schreef Sebi het volgende:
[..]
Er is vlak naast het huis toch een grote golfbaan?
Wederom: de verrassing.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef schatje het volgende:
Amanda kiest de kant van Brian.
Ja het trainen voor de danswedstrijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat er wat anders in Nieuwegein is....
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
'Links of rechts
Beter was ik blind
Voor al het moois en lelijks van deze wereld
Liever wordt ik weggeslagen door de wind'
Van Brianspoetry.com
ook bekend als tekst van het liedje van Juf Judith
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Ik wil ff klagen dat we maar 1 livestream hebben...de andere 3 staan vast op het huis, het hek en een badkamer..![]()
Ik heb er 2 op het ontbijt, een op het hek en een op het huisquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Ik wil ff klagen dat we maar 1 livestream hebben...de andere 3 staan vast op het huis, het hek en een badkamer..![]()
iddquote:
Precies Brian wordt toch niet aangepakt. Misschien een officiele waarschuwing nu, maar het zal wel niet genoeg zijn voor een exit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
De redactie doet hier toch niets aan dat hebben zij nog geen een keer gedaan.
Gisteravond heb ik Brian heel duidelijk Nicolaas en Eric agressief zien betasten,dat was de zoveelste keer.
Vanochtend dus weer,de kopstoot van een paar weken geleden,het overhemd van Huub en ga zo maar
door.![]()
![]()
![]()
Voor fysiek geweld staan geen waarschuwingen.. alles of niets.. oftewel.. wederom MOET redaktie ingrijpen.. maar wordt het toch weer niet gedaan..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies Brian wordt toch niet aangepakt. Misschien een officiele waarschuwing nu, maar het zal wel niet genoeg zijn voor een exit.
Kleinzusje stuurt haar wel een zakje op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef Katewalker het volgende:
Silvia was aan het hyperventileren?
ze doen echt niet aan optellen wat dat betreft hoor, zou ik ook een beetje matig vinden. laat mij eerst maar eens wat filmpjes zien, ik kan er zo weinig over zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
Gisteravond heb ik Brian heel duidelijk Nicolaas en Eric agressief zien betasten,dat was de zoveelste keer.
Vanochtend dus weer,de kopstoot van een paar weken geleden,het overhemd van Huub en ga zo maar
door.![]()
![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
door.![]()
![]()
![]()
volgens mij ook ja, ik ken het bij spanning, heb je niet eens door maar onbewust ga je verkeerd ademhalen. Sterretjes zien en bijna flauwvallen zijn dan het gevolgquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef Katewalker het volgende:
Ik lag al bijna op bed, maar toen zag ik ze naar buiten gaan dus ben gebleven tot Amanda naar bed gingquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:55 schreef getl0st het volgende:
Danku voor de reacties
Liess zal er wel blij mee zijn
aanstellerquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef Katewalker het volgende:
En heb je genoten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik lag al bijna op bed, maar toen zag ik ze naar buiten gaan dus ben gebleven tot Amanda naar bed ging
en z'n moeder en Coraquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
en Jaap gaat nog even door met Carlos dissen.
haha
TV maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Als hij echt de diagnose heeft dat hij persoonlijkheidsstoornissen heeft, wat doet die daar dan?
Echt, hoe Brian dit goed wil lullen bij Natasia ik ben er benieuwd naar (of eigenlijk niet).quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
En natasia is nog steeds zo lomp
Het zelfde als de restquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Als hij echt de diagnose heeft dat hij persoonlijkheidsstoornissen heeft, wat doet die daar dan?
Jaap gooit vooral zijn eigen glazen in volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef danos het volgende:
haha ik verheug me enorm op de komende 2 weken japio
Ik vind dit geen los komen, ik vind dit gewoon asociaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef Charmian het volgende:
omg Jaap komt echt los
Die band lijkt me al verbroken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Echt, hoe Brian dit goed wil lullen bij Natasia ik ben er benieuwd naar (of eigenlijk niet).
Ja maargoed, als brian er echt uit moet maakt dat toch allemaal niet meer uit, en brian kan het ook weinig meer schelen want die wordt ook uitgekotst. Heerlijk toch 2 outlawz die 2 weken lekker de boel gaan terroriseren, kan mij niet ver genoeg gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap gooit vooral zijn eigen glazen in volgens mij.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja zeker, werd er zelf helemaal warm van .... (Romanticus.)
Om wat te doen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft opdracht gekregen van achter, zegt Brian
Correctie: Heerlijk toch 1 outlaw die die lekker de boel gaat terroriseren terwijl de ander toekijkt en wat ideetjes geeft maar zelf buiten schot blijft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef danos het volgende:
[..]
Ja maargoed, als brian er echt uit moet maakt dat toch allemaal niet meer uit, en brian kan het ook weinig meer schelen want die wordt ook uitgekotst. Heerlijk toch 2 outlawz die 2 weken lekker de boel gaan terroriseren, kan mij niet ver genoeg gaan
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef Varen het volgende:
Is er een filmpje van die ruzie van vanmorgen?
Komt die daar nu pas achterquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:03 schreef Varen het volgende:
Brian is verward
Alweerquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Brian is klaar met haar.
Zal dus wel niks gebeuren..quote:09:41 - Fysiek geweld?
Terwijl de Miljonairs vol spanning zitten te wachten op de videoboodschap,gaat de discussie over gisteravond onverstoord verder. Vooral Jaap moet het ontgelden en ook Brian krijgt het zwaar te verduren. De discussie loopt zo hoog op, dat Huub een speld naar Brian gooit. Deze speld raakt het oog van Brian en bijna vliegen de twee elkaar aan. Wanneer Brian langs de Oldenzaler loopt, stapt hij hard op de voet van Huub. “Dat is een schop”, gilt Huub en pleegt meteen een belletje. “Eindelijk heb ik hem zover gekregen”, zegt Huub triomfantelijk. Maar gaat hier het spreekwoordelijke 'Waar twee vechten, hebben twee schuld...', niet op?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat doet hij nu wel heel goed. Zou goddomme tijd worden zeg.![]()
Hij gaat nog meer para worden vandaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
Oh Brian krijgt de één na de andere klap vandaag.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:05 schreef Twarres het volgende:
Ik zit net even op de Gouden Kooi site te kijken...
[..]
Zal dus wel niks gebeuren..
Feest je met me mee?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:06 schreef Liess het volgende:
Amanda zeg dan gewoon ook "Prima"
Tuurlijk niet, en Huub gooide eerst een speld ja duhhh Brian sloeg en toen gooide huub de speldquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:05 schreef Twarres het volgende:
[..]
Ja, Ik kan niet wachten tot ze bij Huub terecht komt, of het nou gemeent is of niet, ik vind het gewoon een mooi stel.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
De timing van natas is ook meesterlijk!!
Yep.. Huub krijgt er de schuld van.. thats it..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef Kaat38 het volgende:
Iemand hier die exact gezien heeft wat brian heeft gedaan?
Op die site van Tien staat er nl. volgens mij een nogal vertekend beeld.
We zaten er allemaal naast maar niemand heeft het gezien behalve Amanda.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zat te kijken maar het was niet goed in beeld. Ze stormden op elkaar af, maar de klap of het gooien van spelden was niet te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef Kaat38 het volgende:
Ze hebben toch niets met elkaar? so whatquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Brian heeft gelijk ook als die helemaal klaar met haar is. Dit blijft ook maar aan de gang. Ze is ook zo makkelijk.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Brian: je slaapt maar naast Natasia
Amanda: nee, als jij een probleem hebt dan ga je maar zelf uit bed.
Die klap was echt wel te zien, hij kwam van achter de rug van Amanda, tegen de zijkant van Huub z'n hoofd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zat te kijken maar het was niet goed in beeld. Ze stormden op elkaar af, maar de klap of het gooien van spelden was niet te zien.
Voor je begint.. je bent niet de enigequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef avonne het volgende:
ben ik de enige die buffers heeft
Dat wordt weer prutsen aan de PC dan
Ach Brian moet er nog even in blijven, die moet getuige zijn van de zogenaamde relatie die er tussen Amanda en Hupert ontstaatquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef Dark het volgende:
09:41 - Fysiek geweld?
Terwijl de Miljonairs vol spanning zitten te wachten op de videoboodschap,gaat de discussie over gisteravond onverstoord verder. Vooral Jaap moet het ontgelden en ook Brian krijgt het zwaar te verduren. De discussie loopt zo hoog op, dat Huub een speld naar Brian gooit. Deze speld raakt het oog van Brian en bijna vliegen de twee elkaar aan. Wanneer Brian langs de Oldenzaler loopt, stapt hij hard op de voet van Huub. “Dat is een schop”, gilt Huub en pleegt meteen een belletje. “Eindelijk heb ik hem zover gekregen”, zegt Huub triomfantelijk. Maar gaat hier het spreekwoordelijke 'Waar twee vechten, hebben twee schuld...', niet op?
Bron: 10
Zijn ze niet vergeten te melden dat Brian EERST een tik tegen Huub z'n hoofd gaf![]()
Het gooien van die speld zou je eventueel kunnen vergelijken met het gooien van drank. Zou dus hooguit een offciciele waarschuwing kunnen worden. Wat Brian heeft gedaan ging dus wel een stapje verder. Ik heb het niet gezien, maar het klonk wel als een exit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, en Huub gooide eerst een speld ja duhhh Brian sloeg en toen gooide huub de speld
Je draaide me een loer,quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:11 schreef AnTjUh het volgende:
brian gaat ff een gedicht opkalken
iemand inspiratie??
Zo klein en toch het oog zien te raken. Brian is blind. Hij mag vast geen hond van Amanda nu lenen als geleidehond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Die klap was echt wel te zien, hij kwam van achter de rug van Amanda, tegen de zijkant van Huub z'n hoofd.
Pas daarna gooide Huub een speld en dat was niet te zien, speldjes zijn te klein![]()
Een naald steekt dwarsquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:11 schreef AnTjUh het volgende:
brian gaat ff een gedicht opkalken
iemand inspiratie??
Ik ben er eindelijk klaar meequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je draaide me een loer,
en je bent een vieze teringhoer.
Ga je er nou maar niet op zitten verheugen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gooien van die speld zou je eventueel kunnen vergelijken met het gooien van drank. Zou dus hooguit een offciciele waarschuwing kunnen worden. Wat Brian heeft gedaan ging dus wel een stapje verder. Ik heb het niet gezien, maar het klonk wel als een exit.
Helaas moet ik je daarin gelijk gevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je er nou maar niet op zitten verheugen.
Brian ain't mofhafokking going nowhere I tell ya.![]()
Nee hoor, ik ook. Gister was het prima, maar vandaag is het ruk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef avonne het volgende:
ben ik de enige die buffers heeft
Dat wordt weer prutsen aan de PC dan
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brain the Poet:
We were going steady
With her now I'm ready
She kissed with the other
Now I become .... a bother
Inderdaad. In het echte leven kan hij misschien op deze manier mensen weg jagen maar in de kooi kunnen ze dus niet weg en krijgt hij dezelfde lading weer terug...in 6-voud...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap gooit vooral zijn eigen glazen in volgens mij.
Foutje het was Natasjaquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef Varen het volgende:
Huub geeft Amanda een kusje op haar billen
De redactie leest hier mee, dus als we allemaal nou even schrijven dat het overduidelijk is dat hij eruit moetquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je er nou maar niet op zitten verheugen.
Brian ain't mofhafokking going nowhere I tell ya.![]()
Ja, en ik moet verdomme zo naar m'n werk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
Het schept wel een band he. Natasia heeft Huub echt nodig.
Vreemde dag vandaag.
Waarom is dat dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:35 schreef noekje het volgende:
Natasia staat te trillen op haar benen en of Huub alsjeblieft bij haar wil zitten.
Filmpje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie leest hier mee, dus als we allemaal nou even schrijven dat het overduidelijk is dat hij eruit moet![]()
para brotherquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brain the Poet:
We were going steady
With her now I'm ready
Now I become .... ehhhh... I need a word here
Na de ruzie stond ze te trillen op haar benen en gaf ze Huub aan hem nodig te hebben naast haar.quote:
allebei een waarschuwing zou dus beter zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:21 schreef scanman01 het volgende:
Als het gooien van die speld idd een officiele waarschuwing gaat opleveren zou dat Huub's tweede zijn. Lijkt me ook geen strak oplan dus. Dus redactie: laat maar waaien
now i'm alone my brotherquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brain the Poet:
We were going steady
With her now I'm ready
Now I become .... ehhhh... I need a word here
Nee.. Ik werd er laatst ook op gewezen.. dat nergens staat dat 2 officiele waarschuwingen exit is toch? klinkt wel logisch.. maar 2 verschillende dingen doen.. zijn 2 verschillende waarschuwingen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:21 schreef scanman01 het volgende:
Als het gooien van die speld idd een officiele waarschuwing gaat opleveren zou dat Huub's tweede zijn. Lijkt me ook geen strak oplan dus. Dus redactie: laat maar waaien
Vind ik niet erg..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Meganog het volgende:
Het zou echt zonde zijn als Brian nu weggaat. Brian en Jaap zijn de oorzaak voor alle spanningen nu (en daar kijken we toch allemaal voor). Als die weg zijn wordt het de Nicolaas show...alles zakelijk...
idd als huub en zijn kornuitjes alleen overblijven, wordt het over 2 weken echt superboring als jaap er ook uit isquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Meganog het volgende:
Het zou echt zonde zijn als Brian nu weggaat. Brian en Jaap zijn de oorzaak voor alle spanningen nu (en daar kijken we toch allemaal voor). Als die weg zijn wordt het de Nicolaas show...alles zakelijk...
Getver..zoals het daar staat ging het helemaal niet..Brian mepte Huub echt tegen zijn oor....en daarna gooide Huub pas die speld...pfff...wat frustrerend dit..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:05 schreef Twarres het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |