That's the spirit!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Brian: je slaapt maar naast Natasia
Amanda: nee, als jij een probleem hebt dan ga je maar zelf uit bed.
Die klap was echt wel te zien, hij kwam van achter de rug van Amanda, tegen de zijkant van Huub z'n hoofd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zat te kijken maar het was niet goed in beeld. Ze stormden op elkaar af, maar de klap of het gooien van spelden was niet te zien.
Voor je begint.. je bent niet de enigequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef avonne het volgende:
ben ik de enige die buffers heeft
Dat wordt weer prutsen aan de PC dan
Ach Brian moet er nog even in blijven, die moet getuige zijn van de zogenaamde relatie die er tussen Amanda en Hupert ontstaatquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:09 schreef Dark het volgende:
09:41 - Fysiek geweld?
Terwijl de Miljonairs vol spanning zitten te wachten op de videoboodschap,gaat de discussie over gisteravond onverstoord verder. Vooral Jaap moet het ontgelden en ook Brian krijgt het zwaar te verduren. De discussie loopt zo hoog op, dat Huub een speld naar Brian gooit. Deze speld raakt het oog van Brian en bijna vliegen de twee elkaar aan. Wanneer Brian langs de Oldenzaler loopt, stapt hij hard op de voet van Huub. “Dat is een schop”, gilt Huub en pleegt meteen een belletje. “Eindelijk heb ik hem zover gekregen”, zegt Huub triomfantelijk. Maar gaat hier het spreekwoordelijke 'Waar twee vechten, hebben twee schuld...', niet op?
Bron: 10
Zijn ze niet vergeten te melden dat Brian EERST een tik tegen Huub z'n hoofd gaf![]()
Het gooien van die speld zou je eventueel kunnen vergelijken met het gooien van drank. Zou dus hooguit een offciciele waarschuwing kunnen worden. Wat Brian heeft gedaan ging dus wel een stapje verder. Ik heb het niet gezien, maar het klonk wel als een exit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, en Huub gooide eerst een speld ja duhhh Brian sloeg en toen gooide huub de speld
Je draaide me een loer,quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:11 schreef AnTjUh het volgende:
brian gaat ff een gedicht opkalken
iemand inspiratie??
Zo klein en toch het oog zien te raken. Brian is blind. Hij mag vast geen hond van Amanda nu lenen als geleidehond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Die klap was echt wel te zien, hij kwam van achter de rug van Amanda, tegen de zijkant van Huub z'n hoofd.
Pas daarna gooide Huub een speld en dat was niet te zien, speldjes zijn te klein![]()
Een naald steekt dwarsquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:11 schreef AnTjUh het volgende:
brian gaat ff een gedicht opkalken
iemand inspiratie??
Ik ben er eindelijk klaar meequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je draaide me een loer,
en je bent een vieze teringhoer.
Ga je er nou maar niet op zitten verheugen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gooien van die speld zou je eventueel kunnen vergelijken met het gooien van drank. Zou dus hooguit een offciciele waarschuwing kunnen worden. Wat Brian heeft gedaan ging dus wel een stapje verder. Ik heb het niet gezien, maar het klonk wel als een exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |