aanstellerquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef Katewalker het volgende:
Silvia was aan het hyperventileren?
En heb je genoten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik lag al bijna op bed, maar toen zag ik ze naar buiten gaan dus ben gebleven tot Amanda naar bed ging
en z'n moeder en Coraquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
en Jaap gaat nog even door met Carlos dissen.
haha
TV maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Als hij echt de diagnose heeft dat hij persoonlijkheidsstoornissen heeft, wat doet die daar dan?
Echt, hoe Brian dit goed wil lullen bij Natasia ik ben er benieuwd naar (of eigenlijk niet).quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef petraa het volgende:
En natasia is nog steeds zo lomp
Het zelfde als de restquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Als hij echt de diagnose heeft dat hij persoonlijkheidsstoornissen heeft, wat doet die daar dan?
Jaap gooit vooral zijn eigen glazen in volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef danos het volgende:
haha ik verheug me enorm op de komende 2 weken japio
Ik vind dit geen los komen, ik vind dit gewoon asociaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef Charmian het volgende:
omg Jaap komt echt los
Die band lijkt me al verbroken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Echt, hoe Brian dit goed wil lullen bij Natasia ik ben er benieuwd naar (of eigenlijk niet).
Ja maargoed, als brian er echt uit moet maakt dat toch allemaal niet meer uit, en brian kan het ook weinig meer schelen want die wordt ook uitgekotst. Heerlijk toch 2 outlawz die 2 weken lekker de boel gaan terroriseren, kan mij niet ver genoeg gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap gooit vooral zijn eigen glazen in volgens mij.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja zeker, werd er zelf helemaal warm van .... (Romanticus.)
Om wat te doen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft opdracht gekregen van achter, zegt Brian
Correctie: Heerlijk toch 1 outlaw die die lekker de boel gaat terroriseren terwijl de ander toekijkt en wat ideetjes geeft maar zelf buiten schot blijft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef danos het volgende:
[..]
Ja maargoed, als brian er echt uit moet maakt dat toch allemaal niet meer uit, en brian kan het ook weinig meer schelen want die wordt ook uitgekotst. Heerlijk toch 2 outlawz die 2 weken lekker de boel gaan terroriseren, kan mij niet ver genoeg gaan
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef Varen het volgende:
Is er een filmpje van die ruzie van vanmorgen?
Komt die daar nu pas achterquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:03 schreef Varen het volgende:
Brian is verward
Alweerquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Brian is klaar met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |