Ze zat er naastquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef Meganog het volgende:
Amanda verdedigt Brian??
ghehehe.. lichaamsbeharing bij de vrouw gedurende het gedoe met de rug van Jaapquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat was dat streepjesman ook al weer ?![]()
oeiquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
ghehehe.. lichaamsbeharing bij de vrouw gedurende het gedoe met de rug van Jaap![]()
Die is bang dat Brian straks de livestreams gaat volgen en kan zien hoe ze dagelijks met Hupert ligt te krikkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef schatje het volgende:
Amanda kiest de kant van Brian.
Da's dus dom. Altijd ontkennen. Zo bewerkstellig je alleen maar je eigen exit natuurlijk. De ervaring heeft dat wel geleerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef Black_king het volgende:
Brian geeft toe dat hij Huub op zijn oor geslagen heeft
nee dat hoef je mij ook niet te vertellen. Brian komt overal mee weg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hier doen ze natuurlijk niets mee....
Hij heeft toegegeven.. het staat op film (moet wel).. hier kunnen ze niet omheen.. kan gewoon nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's dus dom. Altijd ontkennen. Zo bewerkstellig je alleen maar je eigen exit natuurlijk. De ervaring heeft dat wel geleerd.
Brian is dom. Hij realiseerde zich dat ook toen hij het gezegd had.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's dus dom. Altijd ontkennen. Zo bewerkstellig je alleen maar je eigen exit natuurlijk. De ervaring heeft dat wel geleerd.
Er is vlak naast het huis toch een grote golfbaan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef Black_king het volgende:
gaan ze in Nieuwegein golfen ?
'Links of rechtsquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef Carlaa het volgende:
"ik was bijna blind" volgens Brian.. tjonge jonge!
Bij hun buren denk ik, daar is een golfveldquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef Black_king het volgende:
gaan ze in Nieuwegein golfen ?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:48 schreef Sebi het volgende:
[..]
Er is vlak naast het huis toch een grote golfbaan?
Wederom: de verrassing.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef schatje het volgende:
Amanda kiest de kant van Brian.
Ja het trainen voor de danswedstrijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, wellicht dat er wat anders in Nieuwegein is....
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
'Links of rechts
Beter was ik blind
Voor al het moois en lelijks van deze wereld
Liever wordt ik weggeslagen door de wind'
Van Brianspoetry.com
ook bekend als tekst van het liedje van Juf Judith
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Ik wil ff klagen dat we maar 1 livestream hebben...de andere 3 staan vast op het huis, het hek en een badkamer..![]()
Ik heb er 2 op het ontbijt, een op het hek en een op het huisquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Katewalker het volgende:
Ik wil ff klagen dat we maar 1 livestream hebben...de andere 3 staan vast op het huis, het hek en een badkamer..![]()
iddquote:
Precies Brian wordt toch niet aangepakt. Misschien een officiele waarschuwing nu, maar het zal wel niet genoeg zijn voor een exit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
De redactie doet hier toch niets aan dat hebben zij nog geen een keer gedaan.
Gisteravond heb ik Brian heel duidelijk Nicolaas en Eric agressief zien betasten,dat was de zoveelste keer.
Vanochtend dus weer,de kopstoot van een paar weken geleden,het overhemd van Huub en ga zo maar
door.![]()
![]()
![]()
Voor fysiek geweld staan geen waarschuwingen.. alles of niets.. oftewel.. wederom MOET redaktie ingrijpen.. maar wordt het toch weer niet gedaan..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies Brian wordt toch niet aangepakt. Misschien een officiele waarschuwing nu, maar het zal wel niet genoeg zijn voor een exit.
Kleinzusje stuurt haar wel een zakje op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef Katewalker het volgende:
Silvia was aan het hyperventileren?
ze doen echt niet aan optellen wat dat betreft hoor, zou ik ook een beetje matig vinden. laat mij eerst maar eens wat filmpjes zien, ik kan er zo weinig over zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
Gisteravond heb ik Brian heel duidelijk Nicolaas en Eric agressief zien betasten,dat was de zoveelste keer.
Vanochtend dus weer,de kopstoot van een paar weken geleden,het overhemd van Huub en ga zo maar
door.![]()
![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef kybe het volgende:
door.![]()
![]()
![]()
volgens mij ook ja, ik ken het bij spanning, heb je niet eens door maar onbewust ga je verkeerd ademhalen. Sterretjes zien en bijna flauwvallen zijn dan het gevolgquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:52 schreef Katewalker het volgende:
Silvia was aan het hyperventileren?
Ik lag al bijna op bed, maar toen zag ik ze naar buiten gaan dus ben gebleven tot Amanda naar bed gingquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:55 schreef getl0st het volgende:
Danku voor de reacties
Liess zal er wel blij mee zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |