Natasja en Amanda gaan golven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer is die klap door Brian bewerkstelligd?
En gaan ze vandaag naar de golfbaan? En is er voor Jaap een boerengolfbaan geregeld?
En dan is het Jaap exitquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Meganog het volgende:
Als Brian weggaat ligt de Gouden Kooi twee weken stil...
Twee minuten bedoel je?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Meganog het volgende:
terrorJaapie, King Jaap..koning van zijn land is er nog he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Meganog het volgende:
Waaraan hebben ze dat verdiend?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef blomst het volgende:
Natasja en Amanda gaan golven.
eensch!quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil het zien , verdorrie
Fysiek geweld is exit. Is geen waarschuwing voor nodig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef noekje het volgende:
Heeft Brian dan al een waarschuwing? Als Huub zegt dat dit een exit is.
Lief, er gebeurt zo veel, antwoord op al je vragen volgtquote:
NEe weet Brian nog nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef theemutsje het volgende:
klote streams heeft iemand een flimpje van de klap van brain en kunnen jullie mij vertellen of brian het al weet van het zoenen
Och ja, tuurlijk! Stomquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Fysiek geweld is exit. Is geen waarschuwing voor nodig.
Volgens mij weet hij het nog niet.. Als dat ook nog erbij komt.. gaat hij wel losquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef theemutsje het volgende:
klote streams heeft iemand een flimpje van de klap van brain en kunnen jullie mij vertellen of brian het al weet van het zoenen
Die zakt wel in als de alcohol is uitgewerkt, en dan zie je hem alleen fietsen en zweten, eventueel nog eens een duikje in het zwembad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
terrorJaapie, King Jaap..koning van zijn land is er nog he.
Ik denk dat hij meer zo reageert omdat hij geschrokken is, hij heeft het denk niet zien aankomen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef AnTjUh het volgende:
huub is helemaal vol van zichzelf dat hij dit heeft bewerkstelligd!!
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil het zien , verdorrie
Hahaha ja maar die is dan over twee weken de klos. Dus die spanning is dan weg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
terrorJaapie, King Jaap..koning van zijn land is er nog he.
Ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad
En waar ik helemaal van baal is dat blijkbaar niemand het heeft gezien dus het zal wel niet op beeld vaststaan.
Geen exit dus
Ook ik wacht vol spanning af......quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief, er gebeurt zo veel, antwoord op al je vragen volgt![]()
Als dat echt zo is.. dan dan geen DGK meer voor mij.. dan heeft Brian echt veel pik gezogen bij de burenquote:
Nee tuurlijk niet, hij heeft gisteravond een goed gesprek met z'n Vaderquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef schatje het volgende:
Jongens, even reëel, alsof Brian überhaupt een waarschuwing zal krijgen.
Wat was dat streepjesman ook al weer ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:43 schreef Prosac het volgende:
Het enige wat Brian bewerkstelligd heeft is het erger maken van zijn eigen para
Met zo'n balk in je oog, zie je sowieso al niets. Geen loss, dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef Charmian het volgende:
Oh hij was weer bijna blind hoor, nog zo'n sukkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |