Ik hoef geen analist te zijn om op internet de feiten te vinden van het Iraanse leger te vinden om daar uit op te maken dat het geen fuck ebtekend in vergelijking met die van de VS.quote:Op maandag 30 april 2007 14:13 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Kijk de drogreden wordt ook weer uit de kast gehaald met de vraagteken op het einde. Wat heeft de eerste zin met de tweede zin te maken?
heb je het over iran irak oorlog? VS hielp irak toen en toch hebben we hun eruit gekickt uit ons land. saddams doel was met hulp van amerika om iran binnen 3 dagen te veroveren. het duurde 8 jaar.quote:Op maandag 30 april 2007 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik hoef geen analist te zijn om op internet de feiten te vinden van het Iraanse leger te vinden om daar uit op te maken dat het geen fuck ebtekend in vergelijking met die van de VS.
Hoeeveel tijd had Iran ook alweer nodig om Irak een beetje pijn te doen en hoeveel het Westen?
Die 5% werkt bij het Amerikaanse of Iraanse legerquote:Op maandag 30 april 2007 14:18 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Ik reken mijzelf niet tot die 95%, ik zou graag willen dat jij ook niet voorrecht neemt om dit te doen.
8 jaar waar Amerika een maandje over deed met in totaal 4 dagen grondoorlog. Wow!!quote:Op maandag 30 april 2007 14:25 schreef persian2008 het volgende:
[..]
heb je het over iran irak oorlog? VS hielp irak toen en toch hebben we hun eruit gekickt uit ons land. saddams doel was met hulp van amerika om iran binnen 3 dagen te veroveren. het duurde 8 jaar.
Ik denk niet dat het door gaat komen.quote:Op maandag 30 april 2007 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Face it, Iran stelt militair gewoon niet veel voor.
True, maar daarom moeten suggesties dat Iran een sort van supermacht is wel eventjes worden tegen gesprokenquote:Op maandag 30 april 2007 14:31 schreef De_Ananas het volgende:
Die legers hebben er ook helemaal geen kak mee te maken, net als met Irak niet
whahahaahahahh meen je dit echt nou? met jou discussieren heeft geen zin. wow. lolquote:Op maandag 30 april 2007 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het Irak van 1990 sterker was dan het Iran van nu.
Face it, het leger van Iran maakt geen kans. Het gaat erom wat er gebeurt nadat er gevochten is, net als in Irak. En ook dit zal de VS flink verneuken ALS ze aan zouden vallen.quote:Op maandag 30 april 2007 14:44 schreef persian2008 het volgende:
[..]
whahahaahahahh meen je dit echt nou? met jou discussieren heeft geen zin. wow. lol
jah zeker zeker. denk je dat iran hezbollah stil laat zitten? haha als ze aanvallen wordt heel middenoosten teringzooi.quote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Face it, het leger van Iran maakt geen kans. Het gaat erom wat er gebeurt nadat er gevochten is, net als in Irak. En ook dit zal de VS flink verneuken ALS ze aan zouden vallen.
Nee, maar je denkt toch niet dat de VS eerst heel Iran bombardeert en dan met tanks binnen komt rollen? Dan sta je daar met je 20 miljoen *kuch* kindsoldaatjes maar die kunnen dan geen zak doen hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 14:46 schreef persian2008 het volgende:
jullie denken echt dat iran afghanistan is ofzo. haha
quote:Op maandag 30 april 2007 14:44 schreef persian2008 het volgende:
[..]
whahahaahahahh meen je dit echt nou? met jou discussieren heeft geen zin. wow. lol
Enb dat is iets militairs? Geo-politiek en een leger zijn wel wat andere dingen...quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef persian2008 het volgende:
[..]
jah zeker zeker. denk je dat iran hezbollah stil laat zitten? haha als ze aanvallen wordt heel middenoosten teringzooi.
Ontken ik dat dan? Als er oorlog komt verloopt het hoogstwaarschijnlijk zo:quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef persian2008 het volgende:
[..]
jah zeker zeker. denk je dat iran hezbollah stil laat zitten? haha als ze aanvallen wordt heel middenoosten teringzooi.
oorlog is geen kinderspel.quote:Op maandag 30 april 2007 14:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ontken ik dat dan? Als er oorlog komt verloopt het hoogstwaarschijnlijk zo:
VS bombardeert Iran
Tanks komen binnnerollen
Regiem verdreven
Komende 50 jaar burgeroorlog, teringzooi, andere landen met elkaar aan het knokken.
Je bent echt een Meki kloon he?quote:
Waar zeg ik dat dan?quote:
je zegt het zelf ZAL. maar die ''zal'' gaat niet komen. en als jij denkt dat er een oorlog uitbreekt wanneer denk je dat het gebeurt dan?quote:Op maandag 30 april 2007 14:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan?
Zo liep het in Afghanistan, zo loopt het in Irak en zo zal het ook in Iran gaan.
Nederland heeft ook een miljoente of 6-7 die ze "soldaat" kunnen maken...quote:Op maandag 30 april 2007 14:53 schreef persian2008 het volgende:
onthoud wel dat iran het meeste soldaten in de hele wereld heeft. http://nl.wikipedia.org/w(...)otaal_aantal_troepen dus amerika zal een poosje bezig zijn voordat zij de iraanse grens kunnen oversteken.
Waar zeg ik dat er een oorlog komt? Ik heb eerder al gezegt dat ik verwacht dat er geen oorlog komt omdat er dan een teringzooi uitbreekt.quote:Op maandag 30 april 2007 14:54 schreef persian2008 het volgende:
[..]
je zegt het zelf ZAL. maar die ''zal'' gaat niet komen. en als jij denkt dat er een oorlog uitbreekt wanneer denk je dat het gebeurt dan?
Voor elke soldaat van Iran heeft de VS 3 Tomahawksquote:Op maandag 30 april 2007 14:53 schreef persian2008 het volgende:
onthoud wel dat iran het meeste soldaten in de hele wereld heeft. http://nl.wikipedia.org/w(...)otaal_aantal_troepen dus amerika zal een poosje bezig zijn voordat zij de iraanse grens kunnen oversteken.
ja en de VS heeft zo een 200 milj die ze soldaat kunnen maken, dus want je hier zegt is onzin ....quote:Op maandag 30 april 2007 14:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nederland heeft ook een miljoente of 6-7 die ze "soldaat" kunnen maken...
dus dat, schoothondjes van de VSquote:Op maandag 30 april 2007 14:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor elke soldaat van Iran heeft de VS 3 Tomahawks
Onze wel dan?quote:Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef -Angelic- het volgende:
Wat zijn Perzen toch nationalistisch, terwijl hun geschiedenis al jaren niets meer voorstelt.
quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Aan je naam DeAnanas kan ik al zien dat je erg nationalistisch ingesteld bent ...
En ... wat wil je hier mee zeggen? Is dat de rechtvaardiging voor ... ? En de opgeklopte lucht die men geeft als men praat over het leger van Iran.quote:Op maandag 30 april 2007 17:17 schreef persian2008 het volgende:
ons land bestaat meer dan 10.000 jaar. we hebben ons eigen taal eigen cultuur eigen nieuw jaar.
volgens john abizaid is het leger van iran het sterkste van het middenoosten.quote:Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
En ... wat wil je hier mee zeggen? Is dat de rechtvaardiging voor ... ? En de opgeklopte lucht die men geeft als men praat over het leger van Iran.
Je beroept je op de autoriteit van een ander en neemt datgene wat hij zegt als waar aan. Ik zou zeggen doe nog een poging.quote:Op maandag 30 april 2007 18:17 schreef persian2008 het volgende:
volgens john abizaid is het leger van iran het sterkste van het middenoosten.
Jij hebt inderdaad wel wat weg van een ananas.quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 18:23 schreef persian2008 het volgende:
Some western nations have alleged that Iran is developing nuclear weapons. [9] The United Nations' International Atomic Energy Agency, in its February 2006 report on Iran's nuclear programme, said it had no evidence of this. [10] [11]
Iran's military was called the Middle East's most powerful by General John Abizaid chief of United States Central Command (U.S. forces' commander in the region). [12]
quote:Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Je beroept je op de autoriteit van een ander en neemt datgene wat hij zegt als waar aan. Ik zou zeggen doe nog een poging.
halooooo hij was een generaal van de amerikaanse strijdkrachten.hij is pas 2 maanden gestopt met werken. gekozen door george bush.quote:
Dat doet niet ter zake ... wat wel ter zake doet is dat jij een beroep doet op deze man.quote:Op maandag 30 april 2007 18:31 schreef persian2008 het volgende:
jij bent echt raar man. weet je beter over militair dan john abizaid?
lol. als de generaal van de amerikaane strijdkrachten dat zegt geloof ik dat best wel. want hij is toch het generaal van het beste leger ter wereld?? jah ik doe een beroep op deze man. hij is een hoge militair hij is geen vuilnisman.quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake ... wat wel ter zake doet is dat jij een beroep doet op deze man.
En omdat hij generaal is is datgene wat hij zegt juist? Je wist het misschien nog niet maar ik ben generaal Angelic. Op basis van mijn generaal status stel ik dat iran een derde rangs leger heeft. Puur op basis van mijn strepen ... aangezien ik weet dat jij geen generaal bent, kan jij in ieder geval niet mijn bewering ontkennen. Oh, en je mag me quoten. Als je bewijs nodig hebt om je bewering kracht bij te zetten.quote:Op maandag 30 april 2007 18:40 schreef persian2008 het volgende:
lol. als de generaal van de amerikaane strijdkrachten dat zegt geloof ik dat best wel. want hij is toch het generaal van het beste leger ter wereld?? jah ik doe een beroep op deze man. hij is een hoge militair hij is geen vuilnisman.
daarvoor moet je hard studeren jammer. en hij mag niet zomaar dingen zeggen.quote:Op maandag 30 april 2007 18:45 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
En omdat hij generaal is is datgene wat hij zegt juist? Je wist het misschien nog niet maar ik ben generaal Angelic. Op basis van mijn generaal status stel ik dat iran een derde rangs leger heeft. Puur op basis van mijn strepen ... aangezien ik weet dat jij geen generaal bent, kan jij in ieder geval niet mijn bewering ontkennen. Oh, en je mag me quoten. Als je bewijs nodig hebt om je bewering kracht bij te zetten.
Dus als je studeert is datgene wat je zegt altijd juist? En waarom zou hij niet zomaar dingen mogen zeggen? Jij zegt toch ook zo vaak zomaar dingen, ik bedoel heel dit topic staat vol met dingen die je zomaar zegt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:47 schreef persian2008 het volgende:
daarvoor moet je hard studeren jammer. en hij mag niet zomaar dingen zeggen.
dat zeg ik de hele tijd maar ze willen niet luisteren. eentje zegt saddams leger in 1990 is beter dan die van die iran van nu. wat een kansloze opmerking.quote:Op maandag 30 april 2007 18:55 schreef retteketet het volgende:
Dit is een vrij loze discussie. Het is een feit dat Iran het beste leger heeft in het Midden-Oosten, met Saoedi-Arabië als goede tweede. Overigens wil dat niet veel zeggen, aangezien de legers van veel landen in het Midden-Oosten in vergelijking met Westerse legers vrij incompetent zijn.
Wat als een paal boven water staat is dat Iran een groter, beter getraind en beter uitgerust leger heeft dan het Irak van Saddam Hossein had. Dat betekent niet dat Iran in staat is om de VS te overklassen, maar wel dat het veel meer weerstand kan bieden dan het Irakese leger in 2003 deed.
heel interessant. Vooral het stukje waar ze vragen of hij "de bom" wil (overduidelijk bedoelde hij een nuclaire bom) dat probeerde hij te mijden. Daarna toen het alsnog specifiek werd gevraagd gaf hij aan dat absoluut niet te willen MAAR hij weigerde het op allah te zweren omdat "dat niet nodig was" ik zeg bullshit als hij er zo tegen is als hij beweerde dan zou hij hem NOOIT willen dat zegt hij ook, dan kan je het ook wel op allah zweren toch? maar dat doet hij niet lieve kijkbuiskinderenquote:Op maandag 30 april 2007 14:57 schreef persian2008 het volgende:
interessante interview met rafsanjani http://www.youtube.com/watch?v=137SJ8qILp0&mode=related&search=
als de VS het niet doet zal israel het doen. feit is dat het gaat gebeuren, wanneer is de vraagquote:Op maandag 30 april 2007 19:41 schreef Jakie het volgende:
Als ze doorgaan met dat verrijken zal Israel vast wel een paar F-16s sturen om die centrales kapot te maken. De wereld zal openlijk boos met het vingertje naar Israel zwaaien maar in het geniep toch blij zijn dat het is gebeurt. Hetzelfde is er destijds met dat Iraakse programma gedaan.
En als Israel het niet doet dan doet de VS het wel.
Wat een bullshit kraam je uitquote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake ... wat wel ter zake doet is dat jij een beroep doet op deze man.
Dat filmpje is 10 jaar oud héquote:Op maandag 30 april 2007 20:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heel interessant. Vooral het stukje waar ze vragen of hij "de bom" wil (overduidelijk bedoelde hij een nuclaire bom) dat probeerde hij te mijden. Daarna toen het alsnog specifiek werd gevraagd gaf hij aan dat absoluut niet te willen MAAR hij weigerde het op allah te zweren omdat "dat niet nodig was" ik zeg bullshit als hij er zo tegen is als hij beweerde dan zou hij hem NOOIT willen dat zegt hij ook, dan kan je het ook wel op allah zweren toch? maar dat doet hij niet lieve kijkbuiskinderen
ja maar dat begrijpt die angelic niet he. een jongen met een meisjes naam.quote:Op maandag 30 april 2007 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat een bullshit kraam je uit
Je mag beroep doen op een autoriteit als ie er verstand van heeft en dat lijkt me wel in zo'n geval hé
Dat zeg jij ... maar ja jij schaart je ook onder 95% he.quote:Op maandag 30 april 2007 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een bullshit kraam je uit
Je mag beroep doen op een autoriteit als ie er verstand van heeft en dat lijkt me wel in zo'n geval hé
quote:Op maandag 30 april 2007 20:38 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Dat zeg jij ... maar ja jij schaart je ook onder 95% he.
die generaal baseert zich op feiten hij kan niet zomaar onzin uitkramen. en jij moet een leven zoeken want je weet niet beter dan die generaal.quote:Op maandag 30 april 2007 20:38 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Dat zeg jij ... maar ja jij schaart je ook onder 95% he.
Je beseft je dat hij geen generaal meer is, buiten dienst. Dat bedoel ik dus net als persoon persoan beroep je je op iemand waarvan je eigenlijk weinig tot niets af weet. Maar goed als hij iets roept zal het wel waar zijn nietwaar?quote:Op maandag 30 april 2007 20:40 schreef De_Ananas het volgende:
Heb jij inside informatie dan die die generaal niet heeft?
quote:Op maandag 30 april 2007 20:45 schreef persian2008 het volgende:
die generaal baseert zich op feiten hij kan niet zomaar onzin uitkramen. en jij moet een leven zoeken want je weet niet beter dan die generaal.
ja doet dat ertoe? ze wilde hem toen al, zie geen enkele reden dat dat veranderd zou zijn. jij wel?quote:
Rafsanjani wel, ja. En wie is er ook alweer géén president van Iran?quote:Op maandag 30 april 2007 20:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja doet dat ertoe? ze wilde hem toen al, zie geen enkele reden dat dat veranderd zou zijn. jij wel?
er kan van alles gebeuren in die 10 jaar.quote:Op maandag 30 april 2007 20:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja doet dat ertoe? ze wilde hem toen al, zie geen enkele reden dat dat veranderd zou zijn. jij wel?
ach kom op zeg alsof de nieuwe president dat niet wil, die heeft notabene nog gezegd dat ze israel van de kaart wilde vegenquote:Op maandag 30 april 2007 21:04 schreef retteketet het volgende:
[..]
Rafsanjani wel, ja. En wie is er ook alweer géén president van Iran?
tsjah. hij zei dat de regering van de aardbol moet verdwijnen niet de bevolking.quote:Op maandag 30 april 2007 21:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ach kom op zeg alsof de nieuwe president dat niet wil, die heeft notabene nog gezegd dat ze israel van de kaart wilde vegen![]()
Hij zei Israelquote:Op maandag 30 april 2007 21:35 schreef persian2008 het volgende:
[..]
tsjah. hij zei dat de regering van de aardbol moet verdwijnen niet de bevolking.
jij bent een kloon van meki? of heb je dezelfde smit als meki ? beiden een titanium plaat van 3,5 CM voor hun kop en oogkleppen opquote:Op maandag 30 april 2007 21:35 schreef persian2008 het volgende:
[..]
tsjah. hij zei dat de regering van de aardbol moet verdwijnen niet de bevolking.
klopt, dat weet hij ook welquote:
Wat zeg je ben je een lul?quote:Op maandag 30 april 2007 21:05 schreef retteketet het volgende:
Angelic, kap eens met dat loze gelul.
Mag je wel liegen? Hij zei letterlijk "het regime".quote:
Het is een kansloos topic. Het kamp van de idioten die over en weer gaan. De ene nog idioter dan de andere. De ene helft denkt dat Iran het beste is wat deze aarde ooit heeft gezien, en de andere helft voert een argument maar waarom dat weten ze zelf niet, ananas, rettetdelul. Aangezien ik mezelf niet tot de idioten reken keer ik dit topic maar gauw de rug toe.quote:
Goh, you could've fooled me.quote:Op maandag 30 april 2007 22:02 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Aangezien ik mezelf niet tot de idioten reken
oh dat heb ik dan net even gemist, weerleg dat eens want ik geloof er geen fuck vanquote:Op maandag 30 april 2007 22:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mag je wel liegen? Hij zei letterlijk "het regime".
Het hele "van de kaart verhaal" is een leugen, afkomstig van Memri. Al tig keer weerlegd inmiddels.
Wat een baggertopic hebben jullie ervan gemaakt btw.
De beste vertaling is "this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time".quote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
oh dat heb ik dan net even gemist, weerleg dat eens want ik geloof er geen fuck van![]()
ik geloof je direct zonder bronquote:Op maandag 30 april 2007 22:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De beste vertaling is "this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time".
En hij sprak erover net zoals die van de Sovjet Unie en die van de Sjah waren verdwenen. Rusland en Iran zijn ook niet van de "kaart geveegd" toch? Nee, alleen de regeringen zijn gevallen.
Vanuit Ahmadinejad's gezichtspunt is Palestina nog steeds één gebied. En hij spreekt zich uit voor het verdwijnen van het "zionistisch regime" en daarvoor in de plaats een democratische regering voor alle inwoners, palestijnen en joden gelijk. Een één staat oplossing dus. Maar dat stuk van de speech hoor je gek genoeg nooit.
Nou mag je het wel of niet met zijn oplossing eens zijn, maar ervan te maken dat hij "Israel van de kaart wil vegen" is puur vergif. Bedoeld om de westerse publieke opinie achter een oorlog te krijgen, net als de leugens over Irak destijds.
Google is geen bron en al helemaal geen degelijke bron.quote:Op maandag 30 april 2007 22:28 schreef NorthernStar het volgende:
Christ man, hoe moeilijk is het om zelf even in google in te typen?
klik
inderdaad als ik de zoekopdrach verfijn vind ik dat hij zegt dat ze israel van de kaart wilde vegenquote:Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Google is geen bron en al helemaal geen degelijke bron.
Ja jij wel.quote:Op maandag 30 april 2007 22:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
inderdaad als ik de zoekopdrach verfijn vind ik dat hij zegt dat ze israel van de kaart wilde vegen![]()
Ik zou het zo opnemen als referentie wanneer ik een artikel er over moest schrijven. http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=5866 Trouwens via Google kan ik ook Stormfront vinden, als het daar zou staan zou het dan ook een gedegen bron zijn?quote:Op maandag 30 april 2007 22:33 schreef NorthernStar het volgende:
Ja jij wel.
Iranian President Ahmadinejad DID NOT threaten to "wipe Israel off the map.
en kom nooit meer terug.quote:Op maandag 30 april 2007 22:02 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Het is een kansloos topic. Het kamp van de idioten die over en weer gaan. De ene nog idioter dan de andere. De ene helft denkt dat Iran het beste is wat deze aarde ooit heeft gezien, en de andere helft voert een argument maar waarom dat weten ze zelf niet, ananas, rettetdelul. Aangezien ik mezelf niet tot de idioten reken keer ik dit topic maar gauw de rug toe.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Hij heeft het gezegd of hij heeft het niet gezegd en je gelooft hem of je gelooft hem niet.quote:Op maandag 30 april 2007 23:02 schreef GewoneMan het volgende:
ok al zou hij dat zo gezegd hebben, we weten allemaal wat hij bedoeld. Het is op zijn minst in tegenspraak met zijn gedachtes want die zijn dat de joden er niet horen dat en het feit dat mein kampf een bestseller is in het middenoosten, lijkt me voldoende![]()
ga, ga al jaren niks meer voorstelt ??quote:Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef -Angelic- het volgende:
Wat zijn Perzen toch nationalistisch, terwijl hun geschiedenis al jaren niets meer voorstelt.
Deze opmerking schaar ik onder die 5 %quote:Op maandag 30 april 2007 14:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders ga je ff serieus over drogredenen enzo beginnen
95% hier is bullshit waaronder dat van jou en van mij. Net alsof wij iets zinnigs hierover kunnen zeggen
Het is gewoon leuk
het maakt me niet uit wat hij precies zei en in welke context wat hij echt wil is alle joden uitroeien.hij is daarin niet de enige moslim, vandaar ook dat mein kampf een bestseller is in het midden oosten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Hij heeft het gezegd of hij heeft het niet gezegd en je gelooft hem of je gelooft hem niet.
Nu geloof je hem wel als hij het gezegd heeft en je gelooft hem niet als hij het niet gezegd heeft.
Kop: ik win, munt; jij verliest.
Herhaling van zetten!quote:
Precies, dat bedoel ik. Het maakt je niks uit wat hij zei, je denkt toch wel te weten wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het maakt me niet uit wat hij precies zei en in welke context wat hij echt wil is alle joden uitroeien.hij is daarin niet de enige moslim, vandaar ook dat mein kampf een bestseller is in het midden oosten.
zelfs in turkije en dat wil bij de EU![]()
Hangt ook wel een beetje af van het been, waar die kous aan zit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:40 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
... de kees die altijd het naadje van de kous wil weten.
klik eens op de link het blauwe woordje bestseller en kies je bron maar, er zijn er genoegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Het maakt je niks uit wat hij zei, je denkt toch wel te weten wat hij bedoelt.
Bron?
Argument?
Oh, maar ik geloof best dat Mein Kampf een bestseller is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klik eens op de link het blauwe woordje bestseller en kies je bron maar, er zijn er genoeg![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het maakt me niet uit wat hij precies zei en in welke context
kom op je gelooft zelf toch niet dat hij het anders zou willen dan in mein kampf beschreven staat of wel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, maar ik geloof best dat Mein Kampf een bestseller is.
Ik had het over jouw vaste mening over de bedoelingen van Ahmadinejad, onafhankelijk van wat hij zegt.
Ik heb geen idee wat er in Mein Kampf staat!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kom op je gelooft zelf toch niet dat hij het anders zou willen dan in mein kampf beschreven staat of wel?
ik weet ook niet wat er precies staat, wel dat het specifiek over de uitroeing van de joden gaat, das voor mij genoegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er in Mein Kampf staat!
Heb wel eens gehoord, dat als de Duitsers het wel hadden geweten, ze zich dan rotgeschrokken zouden zijn, omdat Hitler uiteindelijk ook de Duisters had willen opofferen. Maar weten doe ik het niet.
Ja hoor daar hebben we de tweede WO weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kom op je gelooft zelf toch niet dat hij het anders zou willen dan in mein kampf beschreven staat of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |