abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48864296
Treurig dit.
pi_48864316
Is ook nog maar 10 jaar oud hé
pi_48864326
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:10 schreef De_Ananas het volgende:

Is ook nog maar 10 jaar oud hé
Waarschijnlijk wel ...
pi_48864372
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:11 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ...
Staat linksonder, 1997
pi_48865186
quote:
Op maandag 30 april 2007 14:56 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Nederland heeft ook een miljoente of 6-7 die ze "soldaat" kunnen maken...
ja en de VS heeft zo een 200 milj die ze soldaat kunnen maken, dus want je hier zegt is onzin ....
maar Iran "heeft" nu zoveel soldaten
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48865195
quote:
Op maandag 30 april 2007 14:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Voor elke soldaat van Iran heeft de VS 3 Tomahawks
dus dat, schoothondjes van de VS >> als er een grootmacht is is het China wel
VS
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48865675
Wat zijn Perzen toch nationalistisch, terwijl hun geschiedenis al jaren niets meer voorstelt.
pi_48865705
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef -Angelic- het volgende:
Wat zijn Perzen toch nationalistisch, terwijl hun geschiedenis al jaren niets meer voorstelt.
Onze wel dan?
pi_48865733
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:47 schreef De_Ananas het volgende:

Onze wel dan?
Aan je naam DeAnanas kan ik al zien dat je erg nationalistisch ingesteld bent ...
pi_48865803
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Aan je naam DeAnanas kan ik al zien dat je erg nationalistisch ingesteld bent ...
pi_48866132
ons land bestaat meer dan 10.000 jaar. we hebben ons eigen taal eigen cultuur eigen nieuw jaar.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48866456
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:17 schreef persian2008 het volgende:

ons land bestaat meer dan 10.000 jaar. we hebben ons eigen taal eigen cultuur eigen nieuw jaar.
En ... wat wil je hier mee zeggen? Is dat de rechtvaardiging voor ... ? En de opgeklopte lucht die men geeft als men praat over het leger van Iran.
pi_48867199
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

En ... wat wil je hier mee zeggen? Is dat de rechtvaardiging voor ... ? En de opgeklopte lucht die men geeft als men praat over het leger van Iran.
volgens john abizaid is het leger van iran het sterkste van het middenoosten.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48867238
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:17 schreef persian2008 het volgende:

volgens john abizaid is het leger van iran het sterkste van het middenoosten.
Je beroept je op de autoriteit van een ander en neemt datgene wat hij zegt als waar aan. Ik zou zeggen doe nog een poging.
pi_48867291
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:54 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jij hebt inderdaad wel wat weg van een ananas.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_48867308
Some western nations have alleged that Iran is developing nuclear weapons. [9] The United Nations' International Atomic Energy Agency, in its February 2006 report on Iran's nuclear programme, said it had no evidence of this. [10] [11]

Iran's military was called the Middle East's most powerful by General John Abizaid chief of United States Central Command (U.S. forces' commander in the region). [12]
pi_48867370
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:23 schreef persian2008 het volgende:

Some western nations have alleged that Iran is developing nuclear weapons. [9] The United Nations' International Atomic Energy Agency, in its February 2006 report on Iran's nuclear programme, said it had no evidence of this. [10] [11]

Iran's military was called the Middle East's most powerful by General John Abizaid chief of United States Central Command (U.S. forces' commander in the region). [12]
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Je beroept je op de autoriteit van een ander en neemt datgene wat hij zegt als waar aan. Ik zou zeggen doe nog een poging.
pi_48867436
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:27 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

[..]
halooooo hij was een generaal van de amerikaanse strijdkrachten.hij is pas 2 maanden gestopt met werken. gekozen door george bush.
jij bent echt raar man. weet je beter over militair dan john abizaid?
pi_48867524
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:31 schreef persian2008 het volgende:

jij bent echt raar man. weet je beter over militair dan john abizaid?
Dat doet niet ter zake ... wat wel ter zake doet is dat jij een beroep doet op deze man.
pi_48867581
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Dat doet niet ter zake ... wat wel ter zake doet is dat jij een beroep doet op deze man.
lol. als de generaal van de amerikaane strijdkrachten dat zegt geloof ik dat best wel. want hij is toch het generaal van het beste leger ter wereld?? jah ik doe een beroep op deze man. hij is een hoge militair hij is geen vuilnisman.
pi_48867665
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:40 schreef persian2008 het volgende:

lol. als de generaal van de amerikaane strijdkrachten dat zegt geloof ik dat best wel. want hij is toch het generaal van het beste leger ter wereld?? jah ik doe een beroep op deze man. hij is een hoge militair hij is geen vuilnisman.
En omdat hij generaal is is datgene wat hij zegt juist? Je wist het misschien nog niet maar ik ben generaal Angelic. Op basis van mijn generaal status stel ik dat iran een derde rangs leger heeft. Puur op basis van mijn strepen ... aangezien ik weet dat jij geen generaal bent, kan jij in ieder geval niet mijn bewering ontkennen. Oh, en je mag me quoten. Als je bewijs nodig hebt om je bewering kracht bij te zetten.
pi_48867696
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:45 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

En omdat hij generaal is is datgene wat hij zegt juist? Je wist het misschien nog niet maar ik ben generaal Angelic. Op basis van mijn generaal status stel ik dat iran een derde rangs leger heeft. Puur op basis van mijn strepen ... aangezien ik weet dat jij geen generaal bent, kan jij in ieder geval niet mijn bewering ontkennen. Oh, en je mag me quoten. Als je bewijs nodig hebt om je bewering kracht bij te zetten.
daarvoor moet je hard studeren jammer. en hij mag niet zomaar dingen zeggen.
pi_48867728
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:47 schreef persian2008 het volgende:

daarvoor moet je hard studeren jammer. en hij mag niet zomaar dingen zeggen.
Dus als je studeert is datgene wat je zegt altijd juist? En waarom zou hij niet zomaar dingen mogen zeggen? Jij zegt toch ook zo vaak zomaar dingen, ik bedoel heel dit topic staat vol met dingen die je zomaar zegt.
pi_48867857
Dit is een vrij loze discussie. Het is een feit dat Iran het beste leger heeft in het Midden-Oosten, met Saoedi-Arabië als goede tweede. Overigens wil dat niet veel zeggen, aangezien de legers van veel landen in het Midden-Oosten in vergelijking met Westerse legers vrij incompetent zijn.

Wat als een paal boven water staat is dat Iran een groter, beter getraind en beter uitgerust leger heeft dan het Irak van Saddam Hossein had. Dat betekent niet dat Iran in staat is om de VS te overklassen, maar wel dat het veel meer weerstand kan bieden dan het Irakese leger in 2003 deed.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  maandag 30 april 2007 @ 18:57:17 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48867892
't Gaat al een tijdje hélemaal nergens meer over he?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')