ja en de VS heeft zo een 200 milj die ze soldaat kunnen maken, dus want je hier zegt is onzin ....quote:Op maandag 30 april 2007 14:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nederland heeft ook een miljoente of 6-7 die ze "soldaat" kunnen maken...
dus dat, schoothondjes van de VSquote:Op maandag 30 april 2007 14:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor elke soldaat van Iran heeft de VS 3 Tomahawks
Onze wel dan?quote:Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef -Angelic- het volgende:
Wat zijn Perzen toch nationalistisch, terwijl hun geschiedenis al jaren niets meer voorstelt.
quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Aan je naam DeAnanas kan ik al zien dat je erg nationalistisch ingesteld bent ...
En ... wat wil je hier mee zeggen? Is dat de rechtvaardiging voor ... ? En de opgeklopte lucht die men geeft als men praat over het leger van Iran.quote:Op maandag 30 april 2007 17:17 schreef persian2008 het volgende:
ons land bestaat meer dan 10.000 jaar. we hebben ons eigen taal eigen cultuur eigen nieuw jaar.
volgens john abizaid is het leger van iran het sterkste van het middenoosten.quote:Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
En ... wat wil je hier mee zeggen? Is dat de rechtvaardiging voor ... ? En de opgeklopte lucht die men geeft als men praat over het leger van Iran.
Je beroept je op de autoriteit van een ander en neemt datgene wat hij zegt als waar aan. Ik zou zeggen doe nog een poging.quote:Op maandag 30 april 2007 18:17 schreef persian2008 het volgende:
volgens john abizaid is het leger van iran het sterkste van het middenoosten.
Jij hebt inderdaad wel wat weg van een ananas.quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 18:23 schreef persian2008 het volgende:
Some western nations have alleged that Iran is developing nuclear weapons. [9] The United Nations' International Atomic Energy Agency, in its February 2006 report on Iran's nuclear programme, said it had no evidence of this. [10] [11]
Iran's military was called the Middle East's most powerful by General John Abizaid chief of United States Central Command (U.S. forces' commander in the region). [12]
quote:Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Je beroept je op de autoriteit van een ander en neemt datgene wat hij zegt als waar aan. Ik zou zeggen doe nog een poging.
halooooo hij was een generaal van de amerikaanse strijdkrachten.hij is pas 2 maanden gestopt met werken. gekozen door george bush.quote:
Dat doet niet ter zake ... wat wel ter zake doet is dat jij een beroep doet op deze man.quote:Op maandag 30 april 2007 18:31 schreef persian2008 het volgende:
jij bent echt raar man. weet je beter over militair dan john abizaid?
lol. als de generaal van de amerikaane strijdkrachten dat zegt geloof ik dat best wel. want hij is toch het generaal van het beste leger ter wereld?? jah ik doe een beroep op deze man. hij is een hoge militair hij is geen vuilnisman.quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake ... wat wel ter zake doet is dat jij een beroep doet op deze man.
En omdat hij generaal is is datgene wat hij zegt juist? Je wist het misschien nog niet maar ik ben generaal Angelic. Op basis van mijn generaal status stel ik dat iran een derde rangs leger heeft. Puur op basis van mijn strepen ... aangezien ik weet dat jij geen generaal bent, kan jij in ieder geval niet mijn bewering ontkennen. Oh, en je mag me quoten. Als je bewijs nodig hebt om je bewering kracht bij te zetten.quote:Op maandag 30 april 2007 18:40 schreef persian2008 het volgende:
lol. als de generaal van de amerikaane strijdkrachten dat zegt geloof ik dat best wel. want hij is toch het generaal van het beste leger ter wereld?? jah ik doe een beroep op deze man. hij is een hoge militair hij is geen vuilnisman.
daarvoor moet je hard studeren jammer. en hij mag niet zomaar dingen zeggen.quote:Op maandag 30 april 2007 18:45 schreef -Angelic- het volgende:
[..]
En omdat hij generaal is is datgene wat hij zegt juist? Je wist het misschien nog niet maar ik ben generaal Angelic. Op basis van mijn generaal status stel ik dat iran een derde rangs leger heeft. Puur op basis van mijn strepen ... aangezien ik weet dat jij geen generaal bent, kan jij in ieder geval niet mijn bewering ontkennen. Oh, en je mag me quoten. Als je bewijs nodig hebt om je bewering kracht bij te zetten.
Dus als je studeert is datgene wat je zegt altijd juist? En waarom zou hij niet zomaar dingen mogen zeggen? Jij zegt toch ook zo vaak zomaar dingen, ik bedoel heel dit topic staat vol met dingen die je zomaar zegt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:47 schreef persian2008 het volgende:
daarvoor moet je hard studeren jammer. en hij mag niet zomaar dingen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |