abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 22:04:53 #276
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48873220
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:02 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Aangezien ik mezelf niet tot de idioten reken
Goh, you could've fooled me.
pi_48873371
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:04 schreef NorthernStar het volgende:

Goh, you could've fooled me.
Dat is vaak zo met idioten die zijn gemakkelijk voor de gek te houden.
pi_48873389
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:00 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Mag je wel liegen? Hij zei letterlijk "het regime".

Het hele "van de kaart verhaal" is een leugen, afkomstig van Memri. Al tig keer weerlegd inmiddels.

Wat een baggertopic hebben jullie ervan gemaakt btw.
oh dat heb ik dan net even gemist, weerleg dat eens want ik geloof er geen fuck van
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 22:22:51 #279
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48873839
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

oh dat heb ik dan net even gemist, weerleg dat eens want ik geloof er geen fuck van
De beste vertaling is "this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time".

En hij sprak erover net zoals die van de Sovjet Unie en die van de Sjah waren verdwenen. Rusland en Iran zijn ook niet van de "kaart geveegd" toch? Nee, alleen de regeringen zijn gevallen.

Vanuit Ahmadinejad's gezichtspunt is Palestina nog steeds één gebied. En hij spreekt zich uit voor het verdwijnen van het "zionistisch regime" en daarvoor in de plaats een democratische regering voor alle inwoners, palestijnen en joden gelijk. Een één staat oplossing dus. Maar dat stuk van de speech hoor je gek genoeg nooit.

Nou mag je het wel of niet met zijn oplossing eens zijn, maar ervan te maken dat hij "Israel van de kaart wil vegen" is puur vergif. Bedoeld om de westerse publieke opinie achter een oorlog te krijgen, net als de leugens over Irak destijds.
pi_48873901
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De beste vertaling is "this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time".

En hij sprak erover net zoals die van de Sovjet Unie en die van de Sjah waren verdwenen. Rusland en Iran zijn ook niet van de "kaart geveegd" toch? Nee, alleen de regeringen zijn gevallen.

Vanuit Ahmadinejad's gezichtspunt is Palestina nog steeds één gebied. En hij spreekt zich uit voor het verdwijnen van het "zionistisch regime" en daarvoor in de plaats een democratische regering voor alle inwoners, palestijnen en joden gelijk. Een één staat oplossing dus. Maar dat stuk van de speech hoor je gek genoeg nooit.

Nou mag je het wel of niet met zijn oplossing eens zijn, maar ervan te maken dat hij "Israel van de kaart wil vegen" is puur vergif. Bedoeld om de westerse publieke opinie achter een oorlog te krijgen, net als de leugens over Irak destijds.
ik geloof je direct zonder bron
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 22:28:13 #281
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48874031
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik geloof je direct zonder bron
Christ man, hoe moeilijk is het om zelf even in google in te typen?

klik
pi_48874083
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:28 schreef NorthernStar het volgende:

Christ man, hoe moeilijk is het om zelf even in google in te typen?

klik
Google is geen bron en al helemaal geen degelijke bron.
pi_48874175
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Google is geen bron en al helemaal geen degelijke bron.
inderdaad als ik de zoekopdrach verfijn vind ik dat hij zegt dat ze israel van de kaart wilde vegen
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 22:33:45 #284
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48874252
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

inderdaad als ik de zoekopdrach verfijn vind ik dat hij zegt dat ze israel van de kaart wilde vegen
Ja jij wel.

Iranian President Ahmadinejad DID NOT threaten to "wipe Israel off the map.
pi_48874387
quote:
Ik zou het zo opnemen als referentie wanneer ik een artikel er over moest schrijven. http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=5866 Trouwens via Google kan ik ook Stormfront vinden, als het daar zou staan zou het dan ook een gedegen bron zijn?
pi_48875196
ok al zou hij dat zo gezegd hebben, we weten allemaal wat hij bedoeld. Het is op zijn minst in tegenspraak met zijn gedachtes want die zijn dat de joden er niet horen dat en het feit dat mein kampf een bestseller is in het middenoosten, lijkt me voldoende
pi_48875883
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:02 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

Het is een kansloos topic. Het kamp van de idioten die over en weer gaan. De ene nog idioter dan de andere. De ene helft denkt dat Iran het beste is wat deze aarde ooit heeft gezien, en de andere helft voert een argument maar waarom dat weten ze zelf niet, ananas, rettetdelul. Aangezien ik mezelf niet tot de idioten reken keer ik dit topic maar gauw de rug toe.
en kom nooit meer terug.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48877363
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:02 schreef GewoneMan het volgende:
ok al zou hij dat zo gezegd hebben, we weten allemaal wat hij bedoeld. Het is op zijn minst in tegenspraak met zijn gedachtes want die zijn dat de joden er niet horen dat en het feit dat mein kampf een bestseller is in het middenoosten, lijkt me voldoende
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Hij heeft het gezegd of hij heeft het niet gezegd en je gelooft hem of je gelooft hem niet.
Nu geloof je hem wel als hij het gezegd heeft en je gelooft hem niet als hij het niet gezegd heeft.
Kop: ik win, munt; jij verliest.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48877464
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef -Angelic- het volgende:
Wat zijn Perzen toch nationalistisch, terwijl hun geschiedenis al jaren niets meer voorstelt.
ga, ga al jaren niks meer voorstelt ??
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48877490
quote:
Op maandag 30 april 2007 14:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Anders ga je ff serieus over drogredenen enzo beginnen

95% hier is bullshit waaronder dat van jou en van mij. Net alsof wij iets zinnigs hierover kunnen zeggen

Het is gewoon leuk
Deze opmerking schaar ik onder die 5 %
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48877505
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Hij heeft het gezegd of hij heeft het niet gezegd en je gelooft hem of je gelooft hem niet.
Nu geloof je hem wel als hij het gezegd heeft en je gelooft hem niet als hij het niet gezegd heeft.
Kop: ik win, munt; jij verliest.
het maakt me niet uit wat hij precies zei en in welke context wat hij echt wil is alle joden uitroeien.hij is daarin niet de enige moslim, vandaar ook dat mein kampf een bestseller is in het midden oosten.

zelfs in turkije en dat wil bij de EU
pi_48877547
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:36 schreef Kees22 het volgende:

Deze opmerking schaar ik onder die 5 %
... de kees die altijd het naadje van de kous wil weten.
pi_48877552
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Onze wel dan?
Herhaling van zetten!
pi_48877573
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het maakt me niet uit wat hij precies zei en in welke context wat hij echt wil is alle joden uitroeien.hij is daarin niet de enige moslim, vandaar ook dat mein kampf een bestseller is in het midden oosten.

zelfs in turkije en dat wil bij de EU
Precies, dat bedoel ik. Het maakt je niks uit wat hij zei, je denkt toch wel te weten wat hij bedoelt.

Bron?
Argument?
pi_48877589
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:40 schreef -Angelic- het volgende:

[..]

... de kees die altijd het naadje van de kous wil weten.
Hangt ook wel een beetje af van het been, waar die kous aan zit.
pi_48877600
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik. Het maakt je niks uit wat hij zei, je denkt toch wel te weten wat hij bedoelt.

Bron?
Argument?
klik eens op de link het blauwe woordje bestseller en kies je bron maar, er zijn er genoeg
pi_48877777
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

klik eens op de link het blauwe woordje bestseller en kies je bron maar, er zijn er genoeg
Oh, maar ik geloof best dat Mein Kampf een bestseller is.
Ik had het over jouw vaste mening over de bedoelingen van Ahmadinejad, onafhankelijk van wat hij zegt.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 01:01:23 #298
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48877883
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het maakt me niet uit wat hij precies zei en in welke context
pi_48877895
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, maar ik geloof best dat Mein Kampf een bestseller is.
Ik had het over jouw vaste mening over de bedoelingen van Ahmadinejad, onafhankelijk van wat hij zegt.
kom op je gelooft zelf toch niet dat hij het anders zou willen dan in mein kampf beschreven staat of wel?
pi_48877927
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 01:02 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kom op je gelooft zelf toch niet dat hij het anders zou willen dan in mein kampf beschreven staat of wel?
Ik heb geen idee wat er in Mein Kampf staat!
Heb wel eens gehoord, dat als de Duitsers het wel hadden geweten, ze zich dan rotgeschrokken zouden zijn, omdat Hitler uiteindelijk ook de Duisters had willen opofferen. Maar weten doe ik het niet.

En verder zou het me niet verbazen als hij Israël van de kaart wil vegen: Israël is het meest gehate land ter wereld. Maar dat zegt hij dus niet! Dus moet je dat uit andere bronnen afleiden. En dat zie ik jou niet doen.
Het IAetc zegt, dat er geen bewijzen zijn voor pogingen om een atoombom te maken. Die kunnen zich ook vergissen, zoals wel bleek in Irak ( ) Maar ik zou wel graag andere bronnen en argumenten zien voor je overtuiging.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kees22 op 01-05-2007 01:09:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')