Ik ook, maar we zijn de enige geloof ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Ik vind Mitch een lekker ding.
Ja hij komt in de buurt van Nicquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Deze heeft een lager nummer.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Is het deze? Er zijn er 2 op dezelfde tijd,
Dat was het toch al??? Met haar tong in haar mond houden toen ze d'r was.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef Copycat het volgende:
"Ik ken helemaal geen Cora!"
Ik schat zo in dat dat volledig wederzijds is, vanaf nu.
Je moet naar het topicnummer kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Is het deze? Er zijn er 2 op dezelfde tijd,
Wordt een beetje lastig hier op het momentquote:
Hoe lang zit hij in het huis?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Cora`s ontstaan ontkennen vind ik persoonlijk dan weer niet kunnen.
Ondanks dat hij zo uitgelokt wordt.
Verder is Jaap leuk en vermakelijk.![]()
![]()
Ik geniet nu ook met volle teugen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Jaap heeft 'n paar rot opmerkingen geplaatst over haar vader en dat vergeeft zij hem nooit, vertelde ze vanmiddag.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Welke Japio ?
[afbeelding]
Mitch is ook wel een poepie leuker dan Nicolaasquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik ook, maar we zijn de enige geloof ik.
Hupquote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
volgt
Je hebt kennen en kennen én dan heb je niet meer willen kennenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef Maanvis het volgende:
Dat was het toch al??? Met haar tong in haar mond houden toen ze d'r was.
Niet voor mij, ik heb ook genoten van vele kleine fijne Jaapmomentjes, en die mooie uit cognitie voortkomende romance met Cora.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe lang zit hij in het huis?
dit is de tweede keer dat hij vermakelijk is.![]()
Ik vind zn stem sexyquote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Nicolaas had Jaap toch beloofd hem 3 maanden niet eruit te zullen stemmen? Gaat hij zijn woord breken?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef F04 het volgende:
Wie wil de laatste uren van Jaap opnemen?
Volgens mij begin je te brianeren!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt kennen en kennen én dan heb je niet meer willen kennen.
Up.quote:
Hij nag niet meestemmen dus hij hoeft zich geen zorgen te maken om zijn woord te houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nicolaas had Jaap toch beloofd hem 3 maanden niet eruit te zullen stemmen? Gaat hij zijn woord breken?
ik niet k.u.t.streamsquote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet nu ook met volle teugen.
Heeeele zware belediging voor Hazes, mocht het de bedoeling zijn om dat na te doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef F04 het volgende:
André Hazes?
Ik probeerde enkel begrip te bewerkstelligenquote:
Ik kreeg daar ook al bange vermoedens overquote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef itsme het volgende:
weet jaap al dat hij niet weg gaat? daarom zo "wild"
ik ook, maar ik kijk niet meer zo lang als toen, want dat was moeilijk te vergeten, weken nachtmerries gehad.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Ik zit met dezelfde afschuw naarJaap te kijken als de 2e dag dat hij in de villa was. Wat kan die dikke dom zwetsen zeg.
Ja he.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef demins het volgende:
Jaap is GENIAAL!!!! Té geniaal...
Dus er is een kansje dat ie vertrekt vanavond!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij nag niet meestemmen dus hij hoeft zich geen zorgen te maken om zijn woord te houden![]()
Oei, mooie capquote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is heel erg diep triest bezig, maar Huub en Nicolaas hebben leedvermaak
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja he.
Jammer dat de mensheid hem niet begrijpt.
Nee, bewerkstelligd.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
wordt huub nu enorm in de maling genomen door Brian?
Dag lieverd!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus er is een kansje dat ie vertrekt vanavond!![]()
Is eigenlijk wel jammer, hij begint net los te komen.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef Kinga het volgende:
Me streams zijn dood, gaat ie over zjn nek?
Aiaiai maar hij heeft in ieder geval de tafel leeg gekregenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gaat kotsen ......
[afbeelding]
Nicolaas heeft serieus een zeer beperkte vocabulaire. Wat een hoop gebakken lucht is die gastquote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
Nicolaas, voor de zoveelste keer: "Ik vind het nogal wat hoor, dit."
dat zegt hij nu net?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef 2live het volgende:
duidelijk; brian stemt jaap er niet uit, maar over 4 weken nicolaas wel.
Nee, dan nog niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Als Jaap nou gewoon elke wéék zo was geweest, had ie van mij wel mogen blijven.
Inderdaad. Maar morgen (als ie blijft) is 't gewoon weer dezelfde saaie lul.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Heel lekker, Kaneelsmaak, en zitten dus echt gouden dingetjes in .... 50 %quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Hele domme vraag waarschijnlijk: Wat is Goldstrike? En hoe sterk is het?
Sterke drank met de smaak van kaneel, met stukjes goud er in. 50% alcohol. Gaat dus heel snelquote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Jammer dat het in amerika weer tijd voor een break is.. gaat pas in de herfst weer verderquote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind 'm rete-irritant en kinderachtig.
Tijd voor Prison Break!
Google is je beste vriend:quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Tequila, maar dan anders...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Dat méén je nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
bladgoud he!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sterke drank met de smaak van kaneel, met stukjes goud er in. 50% alcohol. Gaat dus heel snel![]()
Van mij niet....die hele Jaap vind ik eng en smerig..of hij nou rustig is of bezopen..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
jaap leuk en vermakelijk..???????quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Sorry, ik wilde je dag niet verpestenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef jinca het volgende:
Wie durft jongetje Mitch te vergelijken met een echte man Nicolaas............nou?....en dat op zo'n blijde dag!!
Gaat tie of gaat tie niet..
Ik vind het te gek.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind 'm rete-irritant en kinderachtig.
hij blijft. brian waarschuwt hem, dat hij nicolaas niet moet vertrouwen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian erg relaxed.
Als hij Jaap er in zou houden, zou hij denk ik een stuk kwaaier zijn op Jaap.
Dus ik denk dat hij exit is. Brian heeft afstand van hem genomen.
(maar ja, ik zit maar net te kijken)
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sterke drank met de smaak van kaneel, met stukjes goud er in. 50% alcohol. Gaat dus heel snel![]()
De echte drinkers kunnen mij het dus vertellen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Heel lekker, Kaneelsmaak, en zitten dus echt gouden dingetjes in .... 50 %
Ik drink het sowieso nooit meer... mijn vriendin is er toen die tijd bijna aan overleden .. (1 slok extra was fataal geweest)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef RSie het volgende:
[..]
bladgoud he!!!
pfff,... ik kan geen goldstrike meer zien, vroeger veel te vaak door aan het nekken geweest!
En dat verbaast je serieus?quote:
Wat is dat toch voor Jaap van Otterloo verhaalquote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef RSie het volgende:
Hoe weet J.aap trouwens iets over het bestaan van Jaap van Otterloo??
dat verhaal kwam pas op gang toen hij al in de villa zat!!
als de streams nou ook eens meewerkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef Lobasca het volgende:
Spannend!!! Dit is de eerste keer dat ik een stemronde live ga mee beleven...
Likeur, 50% alcohol en er zitten stukjes goud in, het smaakt een beetje naar kaneel..best lekker maar als je een slokje neemt komt er rook uit je oren..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Tegen Huub zei hij dat hij naast Natasia ging slapen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef farceman het volgende:
Jaap zegt nu dat hij tussen Huub en Eric gaat inslapen, kan hij nu echt niet een keer iemand anderspakken?
Altijd gaat alles weer om Huub, pak een siemand anders aan. Amanda , Nicolaas of Natasia maar niet altijd maar weer Huub , zo voorspelbaar
Ja ik hoorde het en ik dacht even aan jequote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, Jaap zegt, ik ben Jaap van Otterloo.
tsja,.. het is echt bocht!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik drink het sowieso nooit meer... mijn vriendin is er toen die tijd bijna aan overleden .. (1 slok extra was fataal geweest)
Daar gaat SHE waarschijnlijk niet mee accoord.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
SHIT
hij blijft er in!!
brian haalt hem over over ene maand nico der uit te stemmen!
DOMMMM
Jaap gaat de nacht toch niet halen. Dan ligt hij al naast Cora.... in coma.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef farceman het volgende:
Jaap zegt nu dat hij tussen Huub en Eric gaat inslapen, kan hij nu echt niet een keer iemand anderspakken?
Altijd gaat alles weer om Huub, pak een siemand anders aan. Amanda , Nicolaas of Natasia maar niet altijd maar weer Huub , zo voorspelbaar
Brian gunt Jaap gewoon die bruiloft, snap dat dan!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef CartWOman het volgende:
Tja zo laag wil Brian dus gaan om een backup te behouden. Onze Brian is toch zó gelukkig met iedereen 'achter'? En Jaap blijft ze maar kleineren... ach ik kan wel doorgaan maar gadverdamme.
ik geloof jequote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gunt Jaap gewoon die bruiloft, snap dat dan!
(dat gaat ie zo echt zeggen, let maar op).
zie het eerste bewonerstopic over Jaap.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor Jaap van Otterloo verhaal![]()
Lopen mijn streams zo ver achter.. brian heeft al gestemd?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat niet wegBrian stemt hem er niet uit
Cora is nu al een brief aan het schrijven dat ze een break wil.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Liess het volgende:
Misschien zegt RTL wel, Wij gaan geen 40duizend aan zon verken verspillen, zorg maar dat ie eruit geschopt word
(Dromen Liess, Doordromen.)
Ik dacht m'n maagtabletten straks voor Jaap nodig te hebben, maar neem ze nu maar alvast, je krijgt vast gelijk. Dan wordt het total mayhem... maar ja da's ook wel weer leuk.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gunt Jaap gewoon die bruiloft, snap dat dan!
(dat gaat ie zo echt zeggen, let maar op).
Lekker flink doen tegen iemand die volledig buiten de groep ligt en dronken is, laat dat maar aan Eric over.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Eric is echt zielig met zijn kleinerende opmerkingen.
Dat ie elke ochtend Jaap ontbijt ontbijt op bed moet brengen...?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft krijgt Huub een sanctie voor elke keer dat hij zijn bek opendoet.
Hij heeft immuniteit, dus hij moet zijn bek dichthouden.
Heeft geen zin, vanmiddag hebben ze al gestemd.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef CartWOman het volgende:
Brian is nu overstag.
Morgen terugkijken op YouTubequote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef avonne het volgende:
buffer-de-buffer-de-buffermooiste avond van de week naar de klote
bij mij ook, alle streams op zwartquote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef avonne het volgende:
buffer-de-buffer-de-buffermooiste avond van de week naar de klote
Voor mij ook!!!! PLEASE !!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Lieve het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft een verslag geven van wat er gebeurt? Ik heb alleen maar buffers!
is echt zó enorm nep dit. Hij zit gewoon een rol te spelen omdat de redactie hem heeft opgedragen op te vallen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef tutjehola het volgende:
Die Jaap is echt onmogelijk, kan niet tegen kritiek en gaat zichzelf te kakken zetten. Psychiater zou er op kunnen afstuderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |