Tegen Huub zei hij dat hij naast Natasia ging slapen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef farceman het volgende:
Jaap zegt nu dat hij tussen Huub en Eric gaat inslapen, kan hij nu echt niet een keer iemand anderspakken?
Altijd gaat alles weer om Huub, pak een siemand anders aan. Amanda , Nicolaas of Natasia maar niet altijd maar weer Huub , zo voorspelbaar
Ja ik hoorde het en ik dacht even aan jequote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, Jaap zegt, ik ben Jaap van Otterloo.
tsja,.. het is echt bocht!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik drink het sowieso nooit meer... mijn vriendin is er toen die tijd bijna aan overleden .. (1 slok extra was fataal geweest)
Daar gaat SHE waarschijnlijk niet mee accoord.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
SHIT
hij blijft er in!!
brian haalt hem over over ene maand nico der uit te stemmen!
DOMMMM
Jaap gaat de nacht toch niet halen. Dan ligt hij al naast Cora.... in coma.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef farceman het volgende:
Jaap zegt nu dat hij tussen Huub en Eric gaat inslapen, kan hij nu echt niet een keer iemand anderspakken?
Altijd gaat alles weer om Huub, pak een siemand anders aan. Amanda , Nicolaas of Natasia maar niet altijd maar weer Huub , zo voorspelbaar
Brian gunt Jaap gewoon die bruiloft, snap dat dan!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef CartWOman het volgende:
Tja zo laag wil Brian dus gaan om een backup te behouden. Onze Brian is toch zó gelukkig met iedereen 'achter'? En Jaap blijft ze maar kleineren... ach ik kan wel doorgaan maar gadverdamme.
ik geloof jequote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gunt Jaap gewoon die bruiloft, snap dat dan!
(dat gaat ie zo echt zeggen, let maar op).
zie het eerste bewonerstopic over Jaap.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor Jaap van Otterloo verhaal![]()
Lopen mijn streams zo ver achter.. brian heeft al gestemd?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat niet wegBrian stemt hem er niet uit
Cora is nu al een brief aan het schrijven dat ze een break wil.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Liess het volgende:
Misschien zegt RTL wel, Wij gaan geen 40duizend aan zon verken verspillen, zorg maar dat ie eruit geschopt word
(Dromen Liess, Doordromen.)
Ik dacht m'n maagtabletten straks voor Jaap nodig te hebben, maar neem ze nu maar alvast, je krijgt vast gelijk. Dan wordt het total mayhem... maar ja da's ook wel weer leuk.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gunt Jaap gewoon die bruiloft, snap dat dan!
(dat gaat ie zo echt zeggen, let maar op).
Lekker flink doen tegen iemand die volledig buiten de groep ligt en dronken is, laat dat maar aan Eric over.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Eric is echt zielig met zijn kleinerende opmerkingen.
Dat ie elke ochtend Jaap ontbijt ontbijt op bed moet brengen...?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft krijgt Huub een sanctie voor elke keer dat hij zijn bek opendoet.
Hij heeft immuniteit, dus hij moet zijn bek dichthouden.
Heeft geen zin, vanmiddag hebben ze al gestemd.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef CartWOman het volgende:
Brian is nu overstag.
Morgen terugkijken op YouTubequote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef avonne het volgende:
buffer-de-buffer-de-buffermooiste avond van de week naar de klote
bij mij ook, alle streams op zwartquote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef avonne het volgende:
buffer-de-buffer-de-buffermooiste avond van de week naar de klote
Voor mij ook!!!! PLEASE !!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef Lieve het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft een verslag geven van wat er gebeurt? Ik heb alleen maar buffers!
is echt zó enorm nep dit. Hij zit gewoon een rol te spelen omdat de redactie hem heeft opgedragen op te vallen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:43 schreef tutjehola het volgende:
Die Jaap is echt onmogelijk, kan niet tegen kritiek en gaat zichzelf te kakken zetten. Psychiater zou er op kunnen afstuderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |