Dat méén je nietquote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Als Jaap nou gewoon elke wéék zo was geweest, had ie van mij wel mogen blijven.
bladgoud he!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sterke drank met de smaak van kaneel, met stukjes goud er in. 50% alcohol. Gaat dus heel snel![]()
Van mij niet....die hele Jaap vind ik eng en smerig..of hij nou rustig is of bezopen..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Als Jaap nou gewoon elke wéék zo was geweest, had ie van mij wel mogen blijven.
jaap leuk en vermakelijk..???????quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Cora`s ontstaan ontkennen vind ik persoonlijk dan weer niet kunnen.
Ondanks dat hij zo uitgelokt wordt.
Verder is Jaap leuk en vermakelijk.![]()
![]()
Sorry, ik wilde je dag niet verpestenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef jinca het volgende:
Wie durft jongetje Mitch te vergelijken met een echte man Nicolaas............nou?....en dat op zo'n blijde dag!!
Gaat tie of gaat tie niet..
Ik vind het te gek.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind 'm rete-irritant en kinderachtig.
hij blijft. brian waarschuwt hem, dat hij nicolaas niet moet vertrouwen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian erg relaxed.
Als hij Jaap er in zou houden, zou hij denk ik een stuk kwaaier zijn op Jaap.
Dus ik denk dat hij exit is. Brian heeft afstand van hem genomen.
(maar ja, ik zit maar net te kijken)
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sterke drank met de smaak van kaneel, met stukjes goud er in. 50% alcohol. Gaat dus heel snel![]()
De echte drinkers kunnen mij het dus vertellen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Heel lekker, Kaneelsmaak, en zitten dus echt gouden dingetjes in .... 50 %
Ik drink het sowieso nooit meer... mijn vriendin is er toen die tijd bijna aan overleden .. (1 slok extra was fataal geweest)quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef RSie het volgende:
[..]
bladgoud he!!!
pfff,... ik kan geen goldstrike meer zien, vroeger veel te vaak door aan het nekken geweest!
En dat verbaast je serieus?quote:
Wat is dat toch voor Jaap van Otterloo verhaalquote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef RSie het volgende:
Hoe weet J.aap trouwens iets over het bestaan van Jaap van Otterloo??
dat verhaal kwam pas op gang toen hij al in de villa zat!!
als de streams nou ook eens meewerkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:34 schreef Lobasca het volgende:
Spannend!!! Dit is de eerste keer dat ik een stemronde live ga mee beleven...
Likeur, 50% alcohol en er zitten stukjes goud in, het smaakt een beetje naar kaneel..best lekker maar als je een slokje neemt komt er rook uit je oren..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:29 schreef bunnyma het volgende:
Hele domme vraag waarschijnlijk: Wat is Goldstrike? En hoe sterk is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |