Dan heeft ie alleen nog de twijfelachtige steun en kreun van Amanda, schat ik zo in.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Als Brian vanavond Jaap er in houdt, krijgt hij het wel zwaar door alle anderen.
Jaap is geharstquote:
Of hij wilt hem er uit stemmen, maar hij mag niet van achter. Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind dat Brian erg eng kijkt, is hij al naar achter geweest? Heb het idee dat hij Jaap erin wil houden maar eigenlijk de reacties van de andere niet aandurft.
Ik heb hem anders deze avond al harder zien rennen dan palma gedurende de laatste twee maandenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef farceman het volgende:
wat een arrogante vent die butler zeg.
Ligt aan zijn ouders, niet aan hem .quote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat een intelligente naam heeft die butler
Lekker arroquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
Jaap bestelt een 5-dubbele whiskey met ijs.
Die brutale vlerk van een Mitch gaat het niet voor hem halen.
Thanxs schatquote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even stiekem naar je foto gaan zoeken..... Top vrouwtje![]()
Ik zat ook gelijk van.. wtf is daar mis mee? ik eet altijd met rechts.. tenzij ik moet snijden ..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef Liess het volgende:
Wat een gezeik over aan welke kant je vork moet..
Ik snij mijn eten gewoon en eet dat dan op met rechts, sjezus!
Nou ja zeg !! Natas is ook in haar elementquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef farceman het volgende:
wat een arrogante vent die butler zeg.
Het is mij wel opgevallen dat als je lang ingelogd bent, dat de verbinding dan veel stabieler is dan wanneer je net ingelogd bent.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Al die geplaatste streams doen het dus niet. Dat is het probleem. Het vreemde is dat de een er geen problemen mee schijnt te hebben en bij de ander slaan ze gewoon allemaal vast. T'is niet anders.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is mij wel opgevallen dat als je lang ingelogd bent, dat de verbinding dan veel stabieler is dan wanneer je net ingelogd bent.
Oplossing is dus gewoon je hele sociale leven opzij zetten, en 24 per dag de streams aan laten staan![]()
De appel valt niet ver van de boom, is zo mijn eerste indrukquote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ligt aan zijn ouders, niet aan hem![]()
Ja idd! Ik ben niet voor niets Rechtshandig...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zat ook gelijk van.. wtf is daar mis mee? ik eet altijd met rechts.. tenzij ik moet snijden ..
Tegen Brian óók. Ik ben geen fan van Syl, maar toen Brian haar gierig noemde mbt haar gespaarde cp'en, maakte ze hem schreeuwend duidelijk dat sparen iets anders is dan gierigheid.quote:
dus datquote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd! Ik ben niet voor niets Rechtshandig...![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef product het volgende:
Sylvia, met haar domme kroeg praat: Hou je van jezelf? Get lost, saaie sul
Niet Arro, hij wil het misschien niet op zijn geweten hebben dat Jaap zichzelf doodzuipt terwijl hij dat drankje gegeven heeft?quote:
Ik kan links en rechts snijden KOM maar opquote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd! Ik ben niet voor niets Rechtshandig...![]()
Ga je gangquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is mij wel opgevallen dat als je lang ingelogd bent, dat de verbinding dan veel stabieler is dan wanneer je net ingelogd bent.
Oplossing is dus gewoon je hele sociale leven opzij zetten, en 24 per dag de streams aan laten staan![]()
Ik heb deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 ..zelden problemen..deze hele avond goed alles kunnen zien en horen....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Pas dan wel op, ik had een crash, mijn labtop trekt dit niet nml. Sinds jaap 24h/dag op mijn scherm zat, heeft mijn trouwe labtop afscheid genomen van dit levenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga dan gewoon als vervanger!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een afgang..........
Ik ook, maar ik hou ervan om gewoon met Rechts te eten!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan links en rechts snijden KOM maar op![]()
en straks straft god hemquote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef itsme het volgende:
jaap straft nu zichzelf door zo veel en vet te eten en te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |