Bedoelde eigenlijk de nieuwe uit de Wiki.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja helaas was deze eerder en ik was er al bezig mee toen de vorige 299 posts had
Eerst die monnik. Hij kwam bij die oude vrouw terecht toen hij Penny al kende. Hier bij de monnik ontmoette hij haar.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef budha het volgende:
Maar heeft Desmond die monnik of die oude dame nou het eerst ontmoet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Zullen we stemmen? Ik ben voor de nieuwe!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef budha het volgende:
Dat is inderdaad wel zuur. De OP van het gesloten topic is een stuk mooier.
Ik vond haar al zo bekend voorkomen maar het wasw dus inderdaad die vrouw die desmond ontmoette. Zou zij god zijn? Ze staat in iedergeval buiten de hele tijdslijn daar zij wist wat er ging gebeuren en ze had contact met de monnik. Hmmmzquote:Op donderdag 19 april 2007 10:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk de nieuwe uit de Wiki.
Anyway, deze foto stond op het bureau van de monnik:
[afbeelding]
Daar gaat m'n theorie dat zij denkbeeldig was![]()
Dat was door naar ik meen de voorganger van Desmond daar getekend en alleen zichtbaar met speciaal (uv?) licht.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:12 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die afbeelding die Locke zag op die deur in the hatch, toen 'ie klem zat met z'n benen?
En damn, vergeten vanochtend download aan te zetten.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:06 schreef chansadres het volgende:
Leuke opvulepisode.
Dadelijk dan maar episode 8 nakijken, wat die vrouw ook alweer was.
Over episode 17:Charlie redden kostte toch geen tijd? Hem niet redden had veel langer geduurd. Iemand met een pijl in z'n nek laat je niet doodleuk achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:08 schreef Autoreply het volgende:
Gave EP trouwens, maar leeft die parachutiste nou nog of blaast ze haar laatste adem uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze aflevering zou wel heeeel erg lame zijn als ze het niet eens zou overleven.
Dat was Penelope of Penny. Zij is degene waar Desmond een relatie mee had voordat hij naar het eiland kwam. Ze is ook degene die achter de zoektocht naar Desmond zit. Denk aan de mysterieuze Portugezen aan het eind van seizoen 2.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:26 schreef pfaf het volgende:
Wie was nu die dame aan het eind? Behoor ik die te kennen?
Penny ken ik wel, maar die dame die met de parachute naar beneden kwam...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:30 schreef budha het volgende:
[..]
Dat was Penelope of Penny. Zij is degene waar Desmond een relatie mee had voordat hij naar het eiland kwam. Ze is ook degene die achter de zoektocht naar Desmond zit. Denk aan de mysterieuze Portugezen aan het eind van seizoen 2.
Vermoedelijk heeft zij die helikopter gestuurd. Vandaar de foto met haar en Desmond in dat boek dat ze vonden. En natuurlijk ook dat de parachutiste nog net zijn naam prevelde.
Het gaat niet om tijd. Het is volgens hem een dominoeffect. Als Charlie niet sterft, zullen ze ook niet de parachutiste tegen komen. En in zijn beelden ziet hij dat hij herenigd word met Penny. Als je een seconde te denken hebt, wat zou je kiezen? Charlie redden en niet weten wat er gebeurd of de zekerheid dat je je vriendin/vrouw terug zal zien. In deze benarde situatie kan het elke kant opgaan. De mens kan ver gaan om iets te bereiken...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef budha het volgende:
[..]
Charlie redden kostte toch geen tijd? Hem niet redden had veel langer geduurd. Iemand met een pijl in z'n nek laat je niet doodleuk achter.
Nee, is nieuw. Zal wel ingehuurd zijn door Penny denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:26 schreef pfaf het volgende:
Wie was nu die dame aan het eind? Behoor ik die te kennen?
Ik denk dat ze samenwerkte met de monnik om Desmond naar het eiland te krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik vond haar al zo bekend voorkomen maar het wasw dus inderdaad die vrouw die desmond ontmoette. Zou zij god zijn? Ze staat in iedergeval buiten de hele tijdslijn daar zij wist wat er ging gebeuren en ze had contact met de monnik. Hmmmz
Oepsquote:Op donderdag 19 april 2007 11:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Penny ken ik wel, maar die dame die met de parachute naar beneden kwam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heet, maar ze is nieuw voor de serie, dus we weten nog niet wie ze is en waarom ze precies naar het eiland is gekomen.
Wat we wel weten is dat het eiland niet erg geschikt is voor een vliegveld![]()
Ok, maar ik vind het wel vergezocht. De helikopter was er al en de crash was ook al gebeurt toen Charlie (nog) leefde. Dus wat kon er nog drastisch worden veranderd aan dat feit? Beetje jammer wat mij betreft.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het gaat niet om tijd. Het is volgens hem een dominoeffect. Als Charlie niet sterft, zullen ze ook niet de parachutiste tegen komen. En in zijn beelden ziet hij dat hij herenigd word met Penny. Als je een seconde te denken hebt, wat zou je kiezen? Charlie redden en niet weten wat er gebeurd of de zekerheid dat je je vriendin/vrouw terug zal zien. In deze benarde situatie kan het elke kant opgaan. De mens kan ver gaan om iets te bereiken...
Een aanvulling: Misschien zagen ze dat Desmond wel ging trouwen met Penny. Daarom is die vrouw er naar toe gegaan om er een stokje voor te steken. De pater zal wel hebben geweten dat Penny kwam. Ook een serie van events. Die moeten gevolgd worden. Iets heeft echter de serie van events veranderd dus heeft die dame er een stokje voor gestoken.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:33 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat die foto met die pater en die vrouw genoeg zegt! In Episode 8 zegt die vrouw ook dat Desmond naar het eiland moet en niet mag trouwen met Penny. De monnik zegt ook dat Desmond geen monnik mag worden maar "een groter doel" heeft. Dat deze samen op één foto staan maakt duidelijk dat ze samen in de toekomst kunnen kijken. En als ze zien dat als Desmond niet de schakel omdraait tijdens de meltdown dat er iets zou gebeuren. Misschien een ontploffing van de aarde? De vraag is dus meer, wat weten die vrouw en pater...
Misschien werken de dame en de monnik elkaar wel tegen. De monnik stuurt Desmond weg precies op het moment dat Penny langskomt. De dame dreef ze later juist uit elkaar. Maar het kan natuurlijk ook dat dat allemaal hoort te gebeuren.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een aanvulling: Misschien zagen ze dat Desmond wel ging trouwen met Penny. Daarom is die vrouw er naar toe gegaan om er een stokje voor te steken. De pater zal wel hebben geweten dat Penny kwam. Ook een serie van events. Die moeten gevolgd worden. Iets heeft echter de serie van events veranderd dus heeft die dame er een stokje voor gestoken.
Het is een test van God net als het Abraham/Isaac-verhaal. Hij moet Charlie opofferen om zijn geloof te bevestigen en zo Penny te redden. Desmond heeft gefaald en dacht dus dat Penny dood was.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:43 schreef budha het volgende:
[..]
Ok, maar ik vind het wel vergezocht. De helikopter was er al en de crash was ook al gebeurt toen Charlie (nog) leefde. Dus wat kon er nog drastisch worden veranderd aan dat feit? Beetje jammer wat mij betreft.
Of misschien werkte Penny eerst mee met de Monnik en de oude vrouw en is toch verliefd op hem geworden waardoor de vrouw moest ingrijpen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:46 schreef budha het volgende:
[..]
Misschien werken de dame en de monnik elkaar wel tegen. De monnik stuurt Desmond weg precies op het moment dat Penny langskomt. De dame dreef ze later juist uit elkaar. Maar het kan natuurlijk ook dat dat allemaal hoort te gebeuren.
Het kan best dat je gelijk hebt, maar als dat het is vind ik het ontzettend lame.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is een test van God net als het Abraham/Isaac-verhaal. Hij moet Charlie opofferen om zijn geloof te bevestigen en zo Penny te redden. Desmond heeft gefaald en dacht dus dat Penny dood was.
Maar Desmond had het mis en het was Penny helemaal niet (of het was Penny wel en is zij vervangen door iemand anders omdat Desmond gefaald heeft)
Oeh, conspiracy theoryquote:[..]
Of misschien werkte Penny eerst mee met de Monnik en de oude vrouw en is toch verliefd op hem geworden waardoor de vrouw moest ingrijpen.
Even een stapje terug. Hoe komt Desmond op het eiland. Doordat hij uit koers raakt in de race tegen haar vader! Hij vaart die om het hart van Penny te kunnen veroveren en haar vader te overtuigen. Dat weten die monnik en die dame vast. Dus die monnik stuurt hem mee met Penny. Ze weten dat de vader nee zegt. En daarom moet hij zich bewijzen. Maar Penny veranderd de cyclus door te zeggen dat ze voor altijd voor hem staat. Daarom gaat hij een ring kopen omdat hij geloofd dat Penny altijd met hem zou trouwen. Waarschijnlijk zou dit ook zijn gebeurd. De dame en de monnik zullen dat wel hebben gezien. De toekomst veranderd voor hun. Ze moeten dus het huwelijk stop zetten. Anders zou hij nooit in die bootrace meedoen en dus op het eiland komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:46 schreef budha het volgende:
[..]
Misschien werken de dame en de monnik elkaar wel tegen. De monnik stuurt Desmond weg precies op het moment dat Penny langskomt. De dame dreef ze later juist uit elkaar. Maar het kan natuurlijk ook dat dat allemaal hoort te gebeuren.
Dit speelt inderdaad mee in zijn achterhoofd. Maar ik denk niet dat het een test van God zelf is. Dit denkt Desmond alleen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is een test van God net als het Abraham/Isaac-verhaal. Hij moet Charlie opofferen om zijn geloof te bevestigen en zo Penny te redden. Desmond heeft gefaald en dacht dus dat Penny dood was.
Dat zou wel best kunnen. Dat Penny hem naar die bootrace moet leiden. Maar dat ze ondertussen verliefd word op hem en hem niet kwijt wilt. En een huwelijk is een perfecte uitweg.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef budha het volgende:
Ik weet het, maar het is Lost hè.
Maar ik geef toe dat het waarschijnlijker is dat die twee samenspannen.
Als Penny ook in het complot zit zou dat wel erg cool zijn!
Penny weet dat hij op een eiland zit en dat hij de wereld gaat redden door een elektromagnetische magneet uit te zetten op het eiland. Het wachten is dan inderdaad op de dag dat er zo'n kracht vrij komt en de coördinaten een helikoptertje sturen.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef budha het volgende:
Zo gek is die gedachte niet eens, want Penny weet wel waar ze op moeten letten bij het zoeken. Die Portugezen controleerden specifiek op elektromagnetische signalen. Beetje maf als je een man zoekt die in een zeilboot ronddobbert.
Hoe weet ze dat? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Penny weet dat hij op een eiland zit en dat hij de wereld gaat redden door een elektromagnetische magneet uit te zetten op het eiland. Het wachten is dan inderdaad op de dag dat er zo'n kracht vrij komt en de coördinaten een helikoptertje sturen.
De vraag is: Waarom gaat ze zelf niet of weet ze iets wat nog gaat gebeuren![]()
Ik ging verder met jouw beredenering. Stel dat ze wist dat Desmond naar het eiland moest gaan. Dan weet ze ook dat hij een magneet moet stoppen. Waarom zou ze anders zo duidelijk zoeken naar elktromagnetisme? Ik denk dat Penny ook op de hoogte was van "The chain of events", die leid naar het uitzetten van de magneet op het eiland.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:23 schreef budha het volgende:
[..]
Hoe weet ze dat? Heb ik iets gemist?
Hey dat is Nessa van Las Vegas. Ze is brits, dus de chick die ze speelt zal ook wel uit GB komen dan, misschien dus toch gestuurd door Penny, zou ook de gevonden foto verklaren.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:45 schreef MrD het volgende:
de nieuwe chick -->http://www.imdb.com/name/nm0859720/
Die is blijkbaar al op grote hoogte uit de heli gesprongen en richting het eiland gegaan met de chute. Door die storm is ze waarschijnlijk beetje verder het binnenland in geblazenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe aflevering weer
Ik zou het raar vinden als die monnik ook in het complot zit, dat gaat me allemaal net een stapje te ver. Die vrouw uit de helikopter zal vast een Portugese zijn, aangezien ze Adril-22 bij zich heeft, wat blijkbaar de Portugese vertaling van Catch-22 is. Is dat boek niet al eens eerder voorgekomen trouwens?
Wat m.i. niet helemaal klopte was de positie waar de helikopter neerstortte (in zee) en waar die vrouw in de bomen hing (midden in het land). Toen Charlie de helikopter opmerkte, keken ze naar de zee waar ze 'm neer zagen storten, dus hij is niet eerst over het eiland gevlogen. Maar vervolgens wijst Jin naar het binnenland en ziet een lampje boven de jungle. Dat lampje was in de lucht trouwens een stuk helderder dan toen ze in de boom hing...
Het is niet echt een complot. Die monnik en die vrouw zien, denk ik, net als Desmond stukjes toekomst. Zij hebben vast gezien dat de wereld zal vergaan als Desmond niet de sleutel zal omdraaien.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zou het raar vinden als die monnik ook in het complot zit, dat gaat me allemaal net een stapje te ver.
Ik ook, zeker vergeleken de afgelopen paar afleveringen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het best saai.
Jinquote:Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Over wie gaat het volgende week? Charlie zeker?
Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik vind het wel apart dat het 2.5 seizoen heeft geduurd voordat je Lost ongeloofwaardig begon te vinden, bij mij gebeurde dat al in aflevering 1, maar dat is juist waarom ik kijk. Van mij moet niet alles realistisch te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Sinds een tijdje kijk ik ook Lost, heb alle afleveringen tot nu toe bijna dagelijks achter elkaar gezien.
Kan toch het gevoel niet bedwingen dat ik het erg langdradig en ongeloofwaardig begin te vinden. Het eerste seizoen vond ik erg spannend maar ik begin er steeds meer aversie tegen te krijgen. Ze hadden the others allang moeten overmeesteren natuurlijk. Ook vind ik het erg storend dat iedereen iets van elkaar weet maar dat nog niemand op het idee is gekoemn om het in de groep te gooien. Ze hebben allemaal een connectie met elkaar, dan wel met het eiland (de nummers bijvoorbeeld) maar niemand die het vreemd vindt dat ze een onderlinge band hebben.
Dat ze iedereen laten leven is ook echt tenenkrommend. Vooral het moment dat Jack de kans heeft Ben te doden, en zo zijn er nog meer momenten.
Feit blijft dat ik wil zien hoe het eindigt, maar met steeds minder zin. Je kan series niet oneindig laten doorlopen, het is geen soap. Lost had na 2 seizoenen moeten stoppen maar dat is het nadeel van succes.
Met iedereen laten leven bedoel ik the others... Na zoveel dagen op dat eiland met al die ellende kan niemand dat geduld meer opbrengenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik vind het wel apart dat het 2.5 seizoen heeft geduurd voordat je Lost ongeloofwaardig begon te vinden, bij mij gebeurde dat al in aflevering 1, maar dat is juist waarom ik kijk. Van mij moet niet alles realistisch te zijn.
En iedereen laten leven? Hoe zit het dan met Boone, Shannon, Ethan, Eko, Ana-Lucia, Libby en Paolo&Nikki ? Allemaal hoofdkarakters, en allemaal dood.
Lost loopt volgens mij 5 seizoenen door, dan is het voorbij. Misschien is voor sommigen te lang, persoonlijk denk ik dat ik het wel trek, de aflevering van vandaag vond ik ook weer supergoed. Spannend en mysterieus. Zo zie ik Lost graag nog wel een seizoen of 3.![]()
Absoluut. De lat om iemand in koelen bloede te vermoorden blijft ongelooflijk hoog liggen, zelfs als je strand op een eiland waar de persoon in kwestie ongure dingen lijkt te doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Met iedereen laten leven bedoel ik the others... Na zoveel dagen op dat eiland met al die ellende kan niemand dat geduld meer opbrengenAls jij voor die Ben stond met een pistool in je hand dan had jij heel lief dat pistool weer terug gelegd?
Sawyer en Jack hebben daar al over gesproken, ook weten Jack en Desmond van elkaar dat ze elkaar ooit toevallig tegengekomen zijn. Wat zou je nog meer willen zien? Verder is Hugo de enige die de nummers bewust heeft gezien in het verleden, en hoewel hij en Kate het er even over gehad hebben zie ik ook niet wat ze daar verder nog over moeten zeggen.quote:Maar het ergste vind ik eigenlijk dat ze het onderlinge verband niet naar boven laten komen. Sawyer die jack z'n vader kent, Hugo en de nummers op de hatch, jack en desmond etc. etc.
Jep, maar daar hebben de makers rekening mee gehouden bij het maken van het einde van het seizoen, schijnt.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef Doemskie het volgende:
Als we straks aan het einde van het seizoen zitten moeten we dan weer een half jaar wachten voordat we het volgende seizoen te zien krijgen?
Hoe?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Jep, maar daar hebben de makers rekening mee gehouden bij het maken van het einde van het seizoen, schijnt.
Briljant iddquote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef Addict89 het volgende:
'If we dont play every 108 minutes the island is going to explode'
Ik ben het met je eens wat betreft de spanning van de aflevering, maar voor mij bestond er geen twijfel over dat Charlie zou blijven leven, aangezienquote:CySt schreef:
Verder was het wel een spannende aflevering, ik wist echt niet of Desmond nou Charlie dood zou laten gaan of niet, tot het einde spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was Sawyer erg cool met zijn mix tapeEn Kate is na drieëneenhalve maand eindelijk geil genoeg dat ze wekelijks Sawyer gaat bespringen
Wel lullig van haar om Sawyer zo te gebruiken, uit frustratie dat er niet meer twee, maar slechts één man achter haar aan zit.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wat betreft de spanning van de aflevering, maar voor mij bestond er geen twijfel over dat Charlie zou blijven leven, aangezienNou, in de eerdere shots van de "vision" van Desmond, zag je Charlie toch ook al duidelijk staan op het moment dat ze die parachute als vangnet gebruiken. Dus toen er nog niets over die parachute in beeld was geweest, leek het me duidelijk dat dat nog zou komen - inclusief Charlie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: stoere ep. Ik had niet verwacht dat een karakter als Desmond nog eens in een klooster terecht zou komen.
Even iets heel anders, Sun is toch zwanger, wanneer krijgt ze eens een buik?
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
Wat ik nog meer zou willen zien?quote:Sawyer en Jack hebben daar al over gesproken, ook weten Jack en Desmond van elkaar dat ze elkaar ooit toevallig tegengekomen zijn. Wat zou je nog meer willen zien? Verder is Hugo de enige die de nummers bewust heeft gezien in het verleden, en hoewel hij en Kate het er even over gehad hebben zie ik ook niet wat ze daar verder nog over moeten zeggen.
Ben het wel met je eens dat we niet met de meest mededeelzame mensen te maken hebben, maar zo'n probleem vind ik dat niet.
Wait and seequote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef Pune het volgende:
[..]
Nou, in de eerdere shots van de "vision" van Desmond, zag je Charlie toch ook al duidelijk staan op het moment dat ze die parachute als vangnet gebruiken. Dus toen er nog niets over die parachute in beeld was geweest, leek het me duidelijk dat dat nog zou komen - inclusief Charlie.
Verder: stoere ep. Ik had niet verwacht dat een karakter als Desmond nog eens in een klooster terecht zou komen.
Even iets heel anders, Sun is toch zwanger, wanneer krijgt ze eens een buik?![]()
Mensen complot? Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef steeg het volgende:
Ik denk niet dat er een mensen complot is voor Desmond maar wel een 'destiny' idee met hogere (die ze nooit zullen verklaren) machten zoals zijn final destination superpower.
Als je niet weet dat je iets niet weet, snap ik best dat er niet over gepraat wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat ik nog meer zou willen zien?
Jij komt heel toevallig 2 mensen tegen op een of ander eiland die je kent, of die je vader kent. Zou zo maar kunnen gebeuren... Kom op. Ik vind dat juist een heel groot probleem. Ik vind het heel irritant dat niemand zijn of haar best doet te weten te komen wat ze gemeen hebben en waardoor het komt dat iedereen wel een link met elkaar heeft. Na zo'n lange periode had dat wel naar buiten mogen komen vind ik.
Charliequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef beschuit het volgende:
klopt van die accu; Hurley zegt er zelf ook wat van niet?
Die waren geweldig iddquote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef Addict89 het volgende:
En Sawyer had weer een paar mooie quotes:
'Hope i'm not interrupting, you arguing about who's you favourite other'
En over de tafeltennis tafel:
'If we dont play every 108 minutes the island is going to explode'
Geniaal!quote:if we don't play for 108 minutes, the island's gonna explode
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ze zouden de accu kunnen opladen.
Men neme een vw busje(met dharma logo)quote:
Ze kunnen ook gewoon naar het kamp van The Others gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Men neme een vw busje(met dharma logo)
Neem de accu, voltage regelaar en dynamo eruit. (alleen als de benzine helemaal op is anders de motor laten draaien en zo stroom opwekken).
En voila je eigen energiecentrale. Gebruik de dynamo om stroom op te wekken. Pak de walki talki en haal daar een spoel (om voltage te regelen) uit en andere electronica en sayid moet er wat mee kunnen.
Heel erg vergezocht...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Men neme een vw busje(met dharma logo)
Neem de accu, voltage regelaar en dynamo eruit. (alleen als de benzine helemaal op is anders de motor laten draaien en zo stroom opwekken).
En voila je eigen energiecentrale. Gebruik de dynamo om stroom op te wekken. Pak de walki talki en haal daar een spoel (om voltage te regelen) uit en andere electronica en sayid moet er wat mee kunnen.
Ja want daar hebben ze alles laten staan......................quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon naar het kamp van The Others gaan
Wanneer je ruim 80 dagen op een eiland zit wil je er denk ik wel vanaf. Daarbij als ik het bedenk dan moeten zij dat toch ook kunnen? En Lost is natuurlijk in zijn geheel vergezocht. Maakt het juist leuk om te kijken. Een computer waarin je een code moet invullen om de aarde te redden? sure.... Gooi er een vleugje the A-team tussen en het blijft leuk...quote:
Topic snel volblaten, dan kun je snel je eigen topic openen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef Haunter het volgende:
.. en de TS heeft nog steeds niet mijn OP toegepast![]()
Totdat Jules hem belazerd, in wiens armen zoekt hij dan troost?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:11 schreef Drifter__ het volgende:
Best wel zielig voor Kate, volgens mij voelt ze nog wel wat voor Jack. Maar dat interesseert hem totaal niet blijkbaar
Haha zo desperate ben ik ook weer niet, maar vind het klote dat ik er vet lang mee bezig ben geweest en het niet eens gebruikt wordtquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:08 schreef CySt het volgende:
[..]
Topic snel volblaten, dan kun je snel je eigen topic openen..
Ja, je OP was zeker een verbetering.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha zo desperate ben ik ook weer niet, maar vind het klote dat ik er vet lang mee bezig ben geweest en het niet eens gebruikt wordt![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:09 schreef CySt het volgende:
[..]
Totdat Jules hem belazerd, in wiens armen zoekt hij dan troost?
Hoe zit het met Paolo & Nikki!! Zij zijn toch alleen maar paralized door die spinnenbeten?! Nikki deed haar ogen open precies aan het einde van de aflevering waarin ze worden begraven. Leven ze dus nog? Komen ze er nog uit??quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En iedereen laten leven? Hoe zit het dan met Boone, Shannon, Ethan, Eko, Ana-Lucia, Libby en Paolo&Nikki ? Allemaal hoofdkarakters, en allemaal dood.
Het was echt een tussenaflevering, waarin wat eerder momenten venuit een ander perspectief werden gebracht en nieuwe feiten werden onthuld. Het graf van Nikki en Paulo was zo diep, dat je het gewicht aan zand niet even van je af tilt. Dus, levend begraven, gestorven aan verstikking.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef attieboy het volgende:
Hoe zit het met Paolo & Nikki!! Zij zijn toch alleen maar paralized door die spinnenbeten?! Nikki deed haar ogen open precies aan het einde van de aflevering waarin ze worden begraven. Leven ze dus nog? Komen ze er nog uit??![]()
Ja dat klopt, het is niet mogelijk om jezelf eruit te halen. Maar als je aan het einde van de aflevering ziet dat nikki opeens haar ogen opendoet, verwacht je dat iemand van het eiland hun gaan uitgraven in de volgende aflevering. Maar goed.. dood dus..quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef CySt het volgende:
[..]
Het was echt een tussenaflevering, waarin wat eerder momenten venuit een ander perspectief werden gebracht en nieuwe feiten werden onthuld. Het graf van Nikki en Paulo was zo diep, dat je het gewicht aan zand niet even van je af tilt. Dus, levend begraven, gestorven aan verstikking.
Niet dat ik weet.... Misschien komt ze pas voor in de flash die we in de volgende aflevering zien...quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar moeten we haar nu trouwens van kennen?
[afbeelding]
Is zij al eerder in afleveringen over desmond voorgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken haar!! Ik weet wie ze is!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
Het is een iPhone... Er staat zelfs een logo op van OSX, dit betekend dat het eilenad in het verleden zit en de iPhone al uit is:Oquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef attieboy het volgende:
Ben ik de enige die keihard moest lachen toen Jin ''walkie talkie'' uitsprak, toen ze die satelite phone hadden gevonden??![]()
[..]
Ik denk dat we daar pas over 3 eps ofzo antwoord op krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar moeten we haar nu trouwens van kennen?
[afbeelding]
Is zij al eerder in afleveringen over desmond voorgekomen?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:48 schreef attieboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hurley is coolquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
En Hurley z'n opmerking dan tegen Desmond. 'Dude, thanks for the heads-up about bringing an umbrella'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck you Jane Austen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100mbit universiteitslijntjes gebruiken is valsspelenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, ik doe een ruim kwartier over die 12 gieg aflevering![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% zeker..![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2007 03:29:18 ]" toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef MrD het volgende:Handig Einstein, ik heb het net 3 posts voor jou gepost.... IN SPOILER TAGS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Boondock_Saint op 22-04-2007 00:23:53 ]Fuck you Jane Austen!
Moet je niet nog een keer zijn spoilerpost quoten hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Handig Einstein, ik heb het net 3 posts voor jou gepost.... IN SPOILER TAGS!!!
quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Xurk het volgende:
[..]
Moet je niet nog een keer zijn spoilerpost quoten hè
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef MrD het volgende:In jouw fantasiewereld? Volgens de Veronicagids? Staat het in de Elsevier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% zeker..![]()
Oftewel:
BRON!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2007 03:29:59 ]Ik wil een plaatje posten!
Wat maakt het nou uit dat je weet over wie een aflevering gaatquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef One_conundrum het volgende:
SPOILERENDE DEBIEL
edit: ik maak het ook nog even dik
Wat maakt het nou uit om even een spoilertag voor je post te zetten voor het geval datquote:Op zondag 22 april 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat je weet over wie een aflevering gaat
Het geval dat watquote:Op zondag 22 april 2007 02:31 schreef Intrepidity het volgende:
Wat maakt het nou uit om even een spoilertag voor je post te zetten voor het geval dat
Dat soort dingen worden in het algemeen in spoilers gezet. Vind het dus ook nogal onzinnig dat het hier open en bloot staat. Ik zelf heb er niet zo'n problemen mee maar kom op, zó'n moeite zijn die tags nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 april 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Het geval dat wat
Ik haat spoilers, maar dit gaat nergens over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2007 03:57 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het eerst ook nooit spoilers, meer iets om naar uit te kijken, maar afgelopen week bleek het voor het eerst een aflevering voor mij te verpesten, aangezienBen ik het niet helemaal mee eens. Hoewel ik had gelezen dat er nog een Charlie flashback aflevering zou komen, vond ik het nog steeds spannend. Waarom? Omdat je het bij Lost nooit weet. Voor hetzelfde geld zou Charlie in die komende aflevering begraven worden en zouden er flashbacks zijn om zijn verhaallijn af te ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er op zich nog wel inkomen in dit geval, maar verder is informatie over welke aflevering over welk karakter gaat niet echt zoveel zeggend. Dan kunnen we ook meteen de titels van de komende afleveringen in spoilertags gaan zetten.
Maargoed, misschien dat je in die aflevering met Charlie flashbacks alsnog je spanning vindt, voor het geval Desmond weer Charlie-death-visions krijgt..
Je kan het afleiden van de cast die per aflevering op IMDB.com staat. De nog uit te zenden afleveringen staan daar ook op (t/m 22).quote:Op zondag 22 april 2007 01:56 schreef RandomReader het volgende:
[..]
In jouw fantasiewereld? Volgens de Veronicagids? Staat het in de Elsevier?
Oftewel:
BRON!
IMDb is een soort wikipedia op filmgebied, oftewel vrijwilligerswerk. Er stond ook op dat er nog een ep kwam van prison break, dat heroes gewoon doorging etc etc.quote:Op zondag 22 april 2007 13:17 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Je kan het afleiden van de cast die per aflevering op IMDB.com staat. De nog uit te zenden afleveringen staan daar ook op (t/m 22).
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef chansadres het volgende:
Er schijnen grote plotchanges te komen! Can't wait!
Maar dat zeggen ze elke episode. De roddels die ik heb gehoord voorspellen echter wel veel!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef MrD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% zeker..![]()
Voor de derde
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Inderdaad, hoe is dat in godsnaam nou weer mogelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 08:21 schreef Symer het volgende:
Beetje matige aflevering, Sun en Jin boeien mij niet zo.
Maar wel een paar WTF-momentenBij elke vraag ik me af hoe dat überhaupt mogelijk is
Vooral bij het einde had ik zoiets van 'dat kan helemaal niet'
Totaal geen spanning in deze episode. Hij kijkt wel lekker weg maar niet echt top. Wel een paar goede momenten waar volgende episodes op kunnen bouwen, zoals:quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe is dat in godsnaam nou weer mogelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit brengt weer een ander licht op de zaak!
We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke episode. Ik moet héél eerlijk zeggen dat ik Sun een beetje saai begin te vinden. Zwanger/niet zwanger, van wie dan, wanneer, etc.
Voor mij was het (stomme ik) nog niet écht duidelijk dat mensen sneller genezen op het eiland. Nu is het door Mikhail (ofzo) letterlijk gezegt. Da's ook mooi om te weten.
Die satteliettelefoon moet toch aan de praat te krijgen zijn door Sayid, zou ik zo denken?
De reden van het neerstorten is die magneet die door Desmond aangezet is (door de code niet in te drukken). Daarnaast leken de others ook niet geïnformeerd. Dus ik betwijfel het.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Cover up van Dharma en dan is het wel gepland dat ze op dat eiland moesten neerstorten en overleven.
Waar halen ze alle llijken vandaan dan? Ze zullen toch wat mensen op moeten hebben gevist om van "no surivors" te kunnen sprekenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rare episode met wel toffe stukken erin.
Nu boeien Jin en Sun me niet veel, maar Mikhail die nog steeds leeft en natuurlijk nog steeds een smiecht is. Telefoon proberen te jatten en verkeerd vertalen van wat Naomi zei.
Juliette is dus overduidelijk het kamp aan het verneuken om haar eigen hachje te redden, waarschijnlijk omdat ze haar zus wil zien oid.
En dat er 'een' vliegtuig gevonden is zonder overlevenden wil natuurlijk niet automatisch betekenen dat ze de echte hebben gevonden. Cover up van Dharma en dan is het wel gepland dat ze op dat eiland moesten neerstorten en overleven.
Tis maar een gedachtenspinsel he, maar ach het is een invloedrijke organisatie die hebben daar echt geen moeite mee om een morgue leeg te halen en ergens te dumpen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar halen ze alle llijken vandaan dan? Ze zullen toch wat mensen op moeten hebben gevist om van "no surivors" te kunnen spreken![]()
Inderdaad. Ik dacht eerst dat ik me vergiste en dat het iemand anders was, niet dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef TheGame het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze Mikhail's herrijzenis gaan verklaren. Het lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk dat hij bloedzakjes in zijn oren geimplanteerd had gekregen voor het geval dat er toevallig Losties langs zouden komen die hem naar het beveiligingsmechanisme zouden leiden. Het is nu dan wel zeker dat het eiland helende krachten heeft, maar als er bloed uit je oren komt dan lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat je nog kunt genezen, ook al gaat genezen 50x zo snel op het eiland.
Lijkt me duidelijk: ze is gewond en nog maar net bij bewustzijn. Ze heeft wel door dat er mensen om haar heen staan en dus probeert ze in meerdere talen duidelijk te maken dat ze gewond is en dood gaat. Ze weet immers niet welke taal die mensen spreken.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:44 schreef budha het volgende:
Beetje maf ook dat die Naomi allerlei talen spreekt, maar pas aan het einde van de aflevering ineens Engels blijkt te kunnen.
Ik zou als ik de talen zou beheersen ook spaans praten bij het zien van Hugo (spaans uiterlijk) en Japans (oid) bij het zien van Jin.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: ze is gewond en nog maar net bij bewustzijn. Ze heeft wel door dat er mensen om haar heen staan en dus probeert ze in meerdere talen duidelijk te maken dat ze gewond is en dood gaat. Ze weet immers niet welke taal die mensen spreken.
Zodra ze weer volledig bij bewustzijn is realiseert ze zich dat ze Engels kan praten.
Wellicht is dat 'huh?' naar Charlie een verwijzing naar een gehoorsbeschadiging?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef octopussy het volgende:
Denk ook dat Micael gewond raakte (oren bloeden gebeurd vrij makkelijk) en toch weer genas. Ik had in die episode al een vermoeden dat hij niet dood was.
Dat moeten idd hele rare mensen zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie gaat er nou half 8 s'morgens kijken?
Daar zitten wel heeeeel erg veel haken en ogen aan. Ten eerste moet je een zelfde toestel hebben dat je laat crashen, maar dat niemand mist. Vooral de flightrecorder gaat een uitdaging zijn. En de slachtoffers worden meestal geidentificeerd aan de hand van dna- of gebitsanalyse.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nog even over het feit dat de autoriteiten wel een vliegtuig hebben gevonden en ook lichamen hebben geborgen. Toen het vliegtuig boven het eiland in stukken brak, reageerde Ben vrij direct met het geven van allerlei instructies aan de andere Others. Met name dat ze zich voor moesten doen als overlevenden e.d. Het lijkt erop alsof ze vantevoren een anntal scenario's klaar hadden liggen, mocht er ooit een vliegtuig neerstorten.
Wellicht is het dan inderdaad zo dat ze een aantal mensen waarmee ze in de buitenwereld nog contact hadden, opdracht hebben gegevens om een vliegtuig vondst in scene te zetten.
Nou ja, ik vraag me af in hoeverre de lichamen geborgen moeten zijn. Als je een wrak midden in de oceaan dumpt, wat misschien wel weken later gevonden wordt, zou ik niet raar op kijken als er geen of weinig lichamen gevonden worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef budha het volgende:
[..]
Daar zitten wel heeeeel erg veel haken en ogen aan. Ten eerste moet je een zelfde toestel hebben dat je laat crashen, maar dat niemand mist. Vooral de flightrecorder gaat een uitdaging zijn. En de slachtoffers worden meestal geidentificeerd aan de hand van dna- of gebitsanalyse.
Als je het dus al wilt faken, dan zorg je dat je het 'onderzoeksteam' leidt of je laat men geloven dat het toestel in zee is gestort ver van de kust. Dan moeten de inzittenden wel dood zijn. De vraag is alleen hoe je dat nu weer voor elkaar krijgt.
Misschien Smokey?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef TheGame het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze Mikhail's herrijzenis gaan verklaren. Het lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk dat hij bloedzakjes in zijn oren geimplanteerd had gekregen voor het geval dat er toevallig Losties langs zouden komen die hem naar het beveiligingsmechanisme zouden leiden. Het is nu dan wel zeker dat het eiland helende krachten heeft, maar als er bloed uit je oren komt dan lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat je nog kunt genezen, ook al gaat genezen 50x zo snel op het eiland.
Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het isquote:Op donderdag 26 april 2007 18:30 schreef budha het volgende:
Ik mag hopen dat de producenten met een originelere verklaring komen.
Precies, er zal weer een heel complot achter zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het is
Ik geloof dat de makers een interessante verklaring hebben en daarom geloof ik niet dat ze voor de ongeloofwaardige variant die hier wordt geopperd kiezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het is
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Autoreply het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same here..quote:[b]Op donderdag 26 april 2007 16:44
Ik had trouwens verwacht dat Sun ontvoerd zou worden oid toen Juliet terug naar binnen ging.
Het is niet uitgesloten dat Jack haar er juist geniaal bijlapt. Zij is er van overtuigd dat Jack haar vertrouwd. Jack heeft echter de nodige ervaring met Juliet en weet dat ze glashard kan liegen. Ben had ie ook goed te pakken, dus ik sluit het zeker niet uit. Sterker, stiekem hoop ik er opquote:Op donderdag 26 april 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
ben benieuwd hoe het verder gaat met dat kutwijf waar jack zo weg van is. Men, dat jack erin traptSahid moet dr ff aanpakken
Dat zou een mooi seizoenseinde zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef budha het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten dat Jack haar er juist geniaal bijlapt. Zij is er van overtuigd dat Jack haar vertrouwd. Jack heeft echter de nodige ervaring met Juliet en weet dat ze glashard kan liegen. Ben had ie ook goed te pakken, dus ik sluit het zeker niet uit. Sterker, stiekem hoop ik er op
Ik denk dat je 'm onderschat, zoals budha al zei; tis niet de eerste keer dat Jack een spelletje speeltquote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat zou een mooi seizoenseinde zijn.
Helaas schat ik Jack niet zo hoog in om een dergelijke truc te flikken.
Ik hoop dat hij me gaat verrassen in de komende ep'squote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm onderschat, zoals budha al zei; tis niet de eerste keer dat Jack een spelletje speelt![]()
Ja dat zou wel erg oké zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij me gaat verrassen in de komende ep's.
Idd, best smerig was datquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vond em wel Phat, een lekkere WTF aflevering en de kans is groot dat er toch wel een goeie verklaring voor is. Maar es kijken wat dat donkere ding volgende week te vertellen heeft.
Dat bloed uit die long
Op een of andere manier had ik die uitspraak wel verwacht.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Dat gedoe met Sun en Jin interesseert mij niet zo.
Wel die uitspraak van dat meisje een het einde.
Benieuwd hoe dat verder uitgewerkt gaat worden.
Hoi. Dat is al ruim een maand geleden bevestigd door ABCquote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
er zal wel een S4 komen
Theorie is niet origineel en sinds 2004 al ongeveer 235942 keer ontkracht door de makersquote:Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Op een of andere manier had ik die uitspraak wel verwacht.
Ik geloof ik ook niet dat onze Losties weer van het eiland af kunnen.
Het eiland is volgens mij een soort van tussen hemel, waar je je laatse poging krijgt om je zonde te leren kennen.
Echt niet, 4815162342 keerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Theorie is niet origineel en sinds 2004 al ongeveer 235942 keer ontkracht door de makers.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef MrD het volgende:
Ben ik nou de enige die hoorde dat julliet zei, dat ze een monster van Kate gaat nemen? Kate ook zwanger dus!?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef octopussy het volgende:
uhm ja en wie is naast Kate nog meer zwanger, het gaat blijkbaar om meerdere vrouwen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:Misschien is het handig erbij te vertellen dat het de promo voor volgende week is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:55 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht eerst dat ik me vergiste en dat het iemand anders was, niet dus.
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:38 schreef sky2k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:53 schreef Haunter het volgende:
Ik dacht dat die Rus echt naar die parachutiste op zoek was. Hij kwam meteen aanrennen nadat Hurley met die flaregun had geschoten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zou die rus trouwens op zoek zijn naar de andere others?
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:06 schreef Kersje86 het volgende:
maar dat wil dus toch zeggen dat deze flash van yin en sun nog eerder is dan de eerdere flashes van het gezijn? dan loopt het dus doormekaar heen
Ik mag het toch niet hopenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
Ja hoor, en net toen het de goede kant op ging, plakken ze er even een parallel universe aan
En ook dat het kind van Jin is en niet van Jae en dat het leven van Sun dus in gevaar is. Dat zijn wel twee eiland gerelateerde verhaallijnen die mij belangrijk lijken. En daarnaast vond ik ook dat het goede flashbacks waren, goed gespeeld en ook het verhaal dat mooi rond is (de schrijvers weten duidelijk wel wat ze aan het doen zijn!) En ook dat de buitenwereld denkt dat de passagiers van flight 815 allemaal om het leven zijn gekomen, er zijn dus geen zoekacties aan de gang.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
hmmmm, ik vond de aflevering, afgezien van de cliffhanger, maar middelmatig. Verder zijn we niet zoveel geweten te komen toch? Oh ja, die Rus is niet dood, maar of dat heel belangrijk was.
Nee, dat klopt. Al vond ik dat niet echt een verassing. Niet dat ik er van tevoren over had nagedacht, maar tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En ook dat het kind van Jin is en niet van Jae en dat het leven van Sun dus in gevaar is. Dat zijn wel twee eiland gerelateerde verhaallijnen die mij belangrijk lijken. En daarnaast vond ik ook dat het goede flashbacks waren, goed gespeeld en ook het verhaal dat mooi rond is (de schrijvers weten duidelijk wel wat ze aan het doen zijn!) En ook dat de buitenwereld denkt dat de passagiers van flight 815 allemaal om het leven zijn gekomen, er zijn dus geen zoekacties aan de gang.
De cliffhanger was weer heerlijk, ben echt heel erg benieuwd naar wat voor een einde dit seizoen toe gaat!
* Neequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
hmmmm, ik vond de aflevering, afgezien van de cliffhanger, maar middelmatig. Verder zijn we niet zoveel geweten te komen toch? Oh ja, die Rus is niet dood, maar of dat heel belangrijk was.
Ik kreeg tijdens die laatste aflevering van Juliet al een beetje een Matrix-vibe, maar dat is nu nog iets sterker geworden. Een paar opties:
* Ze zitten in een andere dimensie.
* Ze liggen allemaal in een coma en zijn gekoppeld aan een computer
* Ze zitten allemaal in het hoofd van 1 persoon (Hurley bv.)
Moeilijk te volgen. Geluid is niet optimaal en m'n spaans ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
Flauw eindequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
* Nee
* Nee
* Nee
Dat is allemaal al 100 keer voorbij gekomen in de podcast.
LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
Als ik de statestieken van een willekeurige helicopter (AH-64 Apache) er eens bij pak:quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:33 schreef Mirel het volgende:
Hoe de fuck kom je met een helikopter zo ver in de Stille Oceaan, tenzij dat eiland dichterbij de kust is dan je zou denken. (misschien Fiji ofzo)
Kan makkelijkquote:Cruise speed: 143 knots (165 mph, 265 km/h)
Combat radius: 260 nm (300 mi, 480 km)
Ferry range: 1,024 nm (1,180 mi, 1,900 km)
Het is een idd een soort parodie, speciaal gemaakt voor de beurs waar dit opgenomen is door een paar castleden (degene die je in het filmpje ziet).quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Moeilijk te volgen. Geluid is niet optimaal en m'n spaans ook niet![]()
Dit is dus een parodie? Maar de orginele cast speelt er wel in? Of zijn het voice-overs, beeld is namelijk ook al niet veel soeps.
nou 1900 km is niks.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik de statestieken van een willekeurige helicopter (AH-64 Apache) er eens bij pak:
[..]
Kan makkelijk
Indd, het kan natuurlijk ook dat de helicopter van een boot vertrokken is. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk. Als dat waar is dan is Penny misschien wel op die boot...quote:
Er zijn heli's met tegen de 3000 km bereik. Dan moet je alleen voor de terugreis bijtanken. Overigens is onderweg (in de lucht) tanken ook geen enkel probleem, er zijn zat heli's die dat kunnen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Indd, het kan natuurlijk ook dat de helicopter van een boot vertrokken is. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk. Als dat waar is dan is Penny misschien wel op die boot...
Maar dat je wel een tank-helicopter hebben die meevliegt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er zijn heli's met tegen de 3000 km bereik. Dan moet je alleen voor de terugreis bijtanken. Overigens is onderweg (in de lucht) tanken ook geen enkel probleem, er zijn zat heli's die dat kunnen...
Ja, ok, maar je hoort ook vaak verhalen dat ze zelf nog niet eens weten wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
* Nee
* Nee
* Nee
Dat is allemaal al 100 keer voorbij gekomen in de podcast.
quote:LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
quote:The url contained a malformed video id.
Er is al tig keer door de makers aangegeven dat ze exact weten waar ze naartoe gaan, alleen de verhalen van de personages zelf veranderen nog wel eens tov hoe ze het oorspronkelijk bedacht hadden maar dat heeft nooit invloed gehad op de hoofd-verhaallijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:31 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ja, ok, maar je hoort ook vaak verhalen dat ze zelf nog niet eens weten wat er aan de hand is.
24, maar 23 en 24 worden op dezelfde avond direct achter elkaar uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef Tomaz het volgende:
Tjuu, Lost is zo vet!!
Hoeveel eps telt dit seizoen nou psies dan? 22 of 24?
Ok. Sorry.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:24 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Er is al tig keer door de makers aangegeven dat ze exact weten waar ze naartoe gaan, alleen de verhalen van de personages zelf veranderen nog wel eens tov hoe ze het oorspronkelijk bedacht hadden maar dat heeft nooit invloed gehad op de hoofd-verhaallijn.
Mja, eerder de schuld van die hoer van een moeder van 'm eigenlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:28 schreef Xurk het volgende:
Jin = Kung-Fu fighter!!
Wel interessant dat het uiteindelijk de schuld van Sun is dat Jin als hitman voor haar vader moest gaan werken en hun huwelijk dus bijna stukgelopen is...
Wie zegt dat het midden in de nacht was? Kan ook s'morgens heel vroeg zijn geweestquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:56 schreef Pune het volgende:
Typisch dat het na die echo van Sun ineens weer dag was, terwijl ze midden in de nacht naar de hatch gingen. Ben benieuwd of ze in de vorige ep dan nog terugkomen bij anderen die zich afvragen waar Sun en Juliette zich die ochtend bevonden.
En ik wacht in spanning af vwb het verhaal van de Portugezin!![]()
Wij zagen m ook aankomen, dus waarom Sun nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef kepler het volgende:
heeft nu niemand gezien/bedacht dat Sun weer terug dat hatch ingaat en achter Julliete stond op het moment dat ze het deurtje dicht doet?
edit: hmm ik dacht dat ik een persoon zag op de achtergrond, maar het lijkt iets te zijn in het kluisjeMaar toch denk ik dat Sun weer naar binnen is gegaan, ze stond zo raar te kijken
Hoe kijk jij als je te horen hebt gekregen dat je normaal gesproken nog 2 maanden te leven hebtquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef kepler het volgende:
ze stond zo raar te kijken
Claire alweer zwangerquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik dacht bij de kooi al dat Kate zwanger is van Sawyer
Maar wie dan nog meer? Zoveel vrouwen hebben we niet. Juliette zwanger van Goodwin
*huil* *moeilijk* *moeilijk* betekende dus "Kom op Charlie, neem me hard en diepquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Claire alweer zwangervan Charlie uiteraard
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij als je te horen hebt gekregen dat je normaal gesproken nog 2 maanden te leven hebt.
Bernard, ouwe smulpaapquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:06 schreef octopussy het volgende:
er zijn volgens mij nog meer vrouwen bij de survivors.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Pune het volgende:
Ik vind Patchy wel een sexy combi met Danielle.
De slet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Msischien was Shannon ook wel zwanger
Wie/wat/hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:37 schreef Tim86 het volgende:
ik krijg een beetje een sliders vibe nu
[afbeelding]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef Pune het volgende:
[..]
De slet.
Edit, als we toch bezig zijn: Libby!!
Ik ben bang dat we het antwoord niet krijgen, we krijgen toch geen Hurley flashback meer dit seizoen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overZij zat bij Hurley in t gesticht
klopt ja...daar moeten nog gaten gedicht worden..zal in seizoen 4 zeker gaan gebeuren neem ik aan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overZij zat bij Hurley in t gesticht
Wat, nooit?! Dan blijf ik het me eeuwig afvragenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we het antwoord niet krijgen, we krijgen toch geen Hurley flashback meer dit seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |