Ze kunnen ook gewoon naar het kamp van The Others gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Men neme een vw busje(met dharma logo)
Neem de accu, voltage regelaar en dynamo eruit. (alleen als de benzine helemaal op is anders de motor laten draaien en zo stroom opwekken).
En voila je eigen energiecentrale. Gebruik de dynamo om stroom op te wekken. Pak de walki talki en haal daar een spoel (om voltage te regelen) uit en andere electronica en sayid moet er wat mee kunnen.
Heel erg vergezocht...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Men neme een vw busje(met dharma logo)
Neem de accu, voltage regelaar en dynamo eruit. (alleen als de benzine helemaal op is anders de motor laten draaien en zo stroom opwekken).
En voila je eigen energiecentrale. Gebruik de dynamo om stroom op te wekken. Pak de walki talki en haal daar een spoel (om voltage te regelen) uit en andere electronica en sayid moet er wat mee kunnen.
Ja want daar hebben ze alles laten staan......................quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon naar het kamp van The Others gaan
Wanneer je ruim 80 dagen op een eiland zit wil je er denk ik wel vanaf. Daarbij als ik het bedenk dan moeten zij dat toch ook kunnen? En Lost is natuurlijk in zijn geheel vergezocht. Maakt het juist leuk om te kijken. Een computer waarin je een code moet invullen om de aarde te redden? sure.... Gooi er een vleugje the A-team tussen en het blijft leuk...quote:
Topic snel volblaten, dan kun je snel je eigen topic openen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef Haunter het volgende:
.. en de TS heeft nog steeds niet mijn OP toegepast![]()
Totdat Jules hem belazerd, in wiens armen zoekt hij dan troost?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:11 schreef Drifter__ het volgende:
Best wel zielig voor Kate, volgens mij voelt ze nog wel wat voor Jack. Maar dat interesseert hem totaal niet blijkbaar
Haha zo desperate ben ik ook weer niet, maar vind het klote dat ik er vet lang mee bezig ben geweest en het niet eens gebruikt wordtquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:08 schreef CySt het volgende:
[..]
Topic snel volblaten, dan kun je snel je eigen topic openen..
Ja, je OP was zeker een verbetering.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha zo desperate ben ik ook weer niet, maar vind het klote dat ik er vet lang mee bezig ben geweest en het niet eens gebruikt wordt![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:09 schreef CySt het volgende:
[..]
Totdat Jules hem belazerd, in wiens armen zoekt hij dan troost?
Hoe zit het met Paolo & Nikki!! Zij zijn toch alleen maar paralized door die spinnenbeten?! Nikki deed haar ogen open precies aan het einde van de aflevering waarin ze worden begraven. Leven ze dus nog? Komen ze er nog uit??quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En iedereen laten leven? Hoe zit het dan met Boone, Shannon, Ethan, Eko, Ana-Lucia, Libby en Paolo&Nikki ? Allemaal hoofdkarakters, en allemaal dood.
Het was echt een tussenaflevering, waarin wat eerder momenten venuit een ander perspectief werden gebracht en nieuwe feiten werden onthuld. Het graf van Nikki en Paulo was zo diep, dat je het gewicht aan zand niet even van je af tilt. Dus, levend begraven, gestorven aan verstikking.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef attieboy het volgende:
Hoe zit het met Paolo & Nikki!! Zij zijn toch alleen maar paralized door die spinnenbeten?! Nikki deed haar ogen open precies aan het einde van de aflevering waarin ze worden begraven. Leven ze dus nog? Komen ze er nog uit??![]()
Ja dat klopt, het is niet mogelijk om jezelf eruit te halen. Maar als je aan het einde van de aflevering ziet dat nikki opeens haar ogen opendoet, verwacht je dat iemand van het eiland hun gaan uitgraven in de volgende aflevering. Maar goed.. dood dus..quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef CySt het volgende:
[..]
Het was echt een tussenaflevering, waarin wat eerder momenten venuit een ander perspectief werden gebracht en nieuwe feiten werden onthuld. Het graf van Nikki en Paulo was zo diep, dat je het gewicht aan zand niet even van je af tilt. Dus, levend begraven, gestorven aan verstikking.
Niet dat ik weet.... Misschien komt ze pas voor in de flash die we in de volgende aflevering zien...quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar moeten we haar nu trouwens van kennen?
[afbeelding]
Is zij al eerder in afleveringen over desmond voorgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken haar!! Ik weet wie ze is!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
Het is een iPhone... Er staat zelfs een logo op van OSX, dit betekend dat het eilenad in het verleden zit en de iPhone al uit is:Oquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef attieboy het volgende:
Ben ik de enige die keihard moest lachen toen Jin ''walkie talkie'' uitsprak, toen ze die satelite phone hadden gevonden??![]()
[..]
Ik denk dat we daar pas over 3 eps ofzo antwoord op krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar moeten we haar nu trouwens van kennen?
[afbeelding]
Is zij al eerder in afleveringen over desmond voorgekomen?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:48 schreef attieboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hurley is coolquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
En Hurley z'n opmerking dan tegen Desmond. 'Dude, thanks for the heads-up about bringing an umbrella'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck you Jane Austen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100mbit universiteitslijntjes gebruiken is valsspelenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, ik doe een ruim kwartier over die 12 gieg aflevering![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% zeker..![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2007 03:29:18 ]" toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef MrD het volgende:Handig Einstein, ik heb het net 3 posts voor jou gepost.... IN SPOILER TAGS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Boondock_Saint op 22-04-2007 00:23:53 ]Fuck you Jane Austen!
Moet je niet nog een keer zijn spoilerpost quoten hčquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Handig Einstein, ik heb het net 3 posts voor jou gepost.... IN SPOILER TAGS!!!
quote:Op zondag 22 april 2007 00:22 schreef Xurk het volgende:
[..]
Moet je niet nog een keer zijn spoilerpost quoten hč
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef MrD het volgende:In jouw fantasiewereld? Volgens de Veronicagids? Staat het in de Elsevier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% zeker..![]()
Oftewel:
BRON!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2007 03:29:59 ]Ik wil een plaatje posten!
Wat maakt het nou uit dat je weet over wie een aflevering gaatquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:08 schreef One_conundrum het volgende:
SPOILERENDE DEBIEL
edit: ik maak het ook nog even dik
Wat maakt het nou uit om even een spoilertag voor je post te zetten voor het geval datquote:Op zondag 22 april 2007 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat je weet over wie een aflevering gaat
Het geval dat watquote:Op zondag 22 april 2007 02:31 schreef Intrepidity het volgende:
Wat maakt het nou uit om even een spoilertag voor je post te zetten voor het geval dat
Dat soort dingen worden in het algemeen in spoilers gezet. Vind het dus ook nogal onzinnig dat het hier open en bloot staat. Ik zelf heb er niet zo'n problemen mee maar kom op, zó'n moeite zijn die tags nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 april 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Het geval dat wat
Ik haat spoilers, maar dit gaat nergens over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2007 03:57 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het eerst ook nooit spoilers, meer iets om naar uit te kijken, maar afgelopen week bleek het voor het eerst een aflevering voor mij te verpesten, aangezienBen ik het niet helemaal mee eens. Hoewel ik had gelezen dat er nog een Charlie flashback aflevering zou komen, vond ik het nog steeds spannend. Waarom? Omdat je het bij Lost nooit weet. Voor hetzelfde geld zou Charlie in die komende aflevering begraven worden en zouden er flashbacks zijn om zijn verhaallijn af te ronden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er op zich nog wel inkomen in dit geval, maar verder is informatie over welke aflevering over welk karakter gaat niet echt zoveel zeggend. Dan kunnen we ook meteen de titels van de komende afleveringen in spoilertags gaan zetten.
Maargoed, misschien dat je in die aflevering met Charlie flashbacks alsnog je spanning vindt, voor het geval Desmond weer Charlie-death-visions krijgt..
Je kan het afleiden van de cast die per aflevering op IMDB.com staat. De nog uit te zenden afleveringen staan daar ook op (t/m 22).quote:Op zondag 22 april 2007 01:56 schreef RandomReader het volgende:
[..]
In jouw fantasiewereld? Volgens de Veronicagids? Staat het in de Elsevier?
Oftewel:
BRON!
IMDb is een soort wikipedia op filmgebied, oftewel vrijwilligerswerk. Er stond ook op dat er nog een ep kwam van prison break, dat heroes gewoon doorging etc etc.quote:Op zondag 22 april 2007 13:17 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Je kan het afleiden van de cast die per aflevering op IMDB.com staat. De nog uit te zenden afleveringen staan daar ook op (t/m 22).
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef chansadres het volgende:
Er schijnen grote plotchanges te komen! Can't wait!
Maar dat zeggen ze elke episode. De roddels die ik heb gehoord voorspellen echter wel veel!quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef MrD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% zeker..![]()
Voor de derde
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Inderdaad, hoe is dat in godsnaam nou weer mogelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 08:21 schreef Symer het volgende:
Beetje matige aflevering, Sun en Jin boeien mij niet zo.
Maar wel een paar WTF-momentenBij elke vraag ik me af hoe dat überhaupt mogelijk is
Vooral bij het einde had ik zoiets van 'dat kan helemaal niet'
Totaal geen spanning in deze episode. Hij kijkt wel lekker weg maar niet echt top. Wel een paar goede momenten waar volgende episodes op kunnen bouwen, zoals:quote:Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe is dat in godsnaam nou weer mogelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit brengt weer een ander licht op de zaak!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke episode. Ik moet héél eerlijk zeggen dat ik Sun een beetje saai begin te vinden. Zwanger/niet zwanger, van wie dan, wanneer, etc.
Voor mij was het (stomme ik) nog niet écht duidelijk dat mensen sneller genezen op het eiland. Nu is het door Mikhail (ofzo) letterlijk gezegt. Da's ook mooi om te weten.
Die satteliettelefoon moet toch aan de praat te krijgen zijn door Sayid, zou ik zo denken?
De reden van het neerstorten is die magneet die door Desmond aangezet is (door de code niet in te drukken). Daarnaast leken de others ook niet geļnformeerd. Dus ik betwijfel het.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Cover up van Dharma en dan is het wel gepland dat ze op dat eiland moesten neerstorten en overleven.
Waar halen ze alle llijken vandaan dan? Ze zullen toch wat mensen op moeten hebben gevist om van "no surivors" te kunnen sprekenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rare episode met wel toffe stukken erin.
Nu boeien Jin en Sun me niet veel, maar Mikhail die nog steeds leeft en natuurlijk nog steeds een smiecht is. Telefoon proberen te jatten en verkeerd vertalen van wat Naomi zei.
Juliette is dus overduidelijk het kamp aan het verneuken om haar eigen hachje te redden, waarschijnlijk omdat ze haar zus wil zien oid.
En dat er 'een' vliegtuig gevonden is zonder overlevenden wil natuurlijk niet automatisch betekenen dat ze de echte hebben gevonden. Cover up van Dharma en dan is het wel gepland dat ze op dat eiland moesten neerstorten en overleven.
Tis maar een gedachtenspinsel he, maar ach het is een invloedrijke organisatie die hebben daar echt geen moeite mee om een morgue leeg te halen en ergens te dumpen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar halen ze alle llijken vandaan dan? Ze zullen toch wat mensen op moeten hebben gevist om van "no surivors" te kunnen spreken![]()
Inderdaad. Ik dacht eerst dat ik me vergiste en dat het iemand anders was, niet dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef TheGame het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze Mikhail's herrijzenis gaan verklaren. Het lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk dat hij bloedzakjes in zijn oren geimplanteerd had gekregen voor het geval dat er toevallig Losties langs zouden komen die hem naar het beveiligingsmechanisme zouden leiden. Het is nu dan wel zeker dat het eiland helende krachten heeft, maar als er bloed uit je oren komt dan lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat je nog kunt genezen, ook al gaat genezen 50x zo snel op het eiland.
Lijkt me duidelijk: ze is gewond en nog maar net bij bewustzijn. Ze heeft wel door dat er mensen om haar heen staan en dus probeert ze in meerdere talen duidelijk te maken dat ze gewond is en dood gaat. Ze weet immers niet welke taal die mensen spreken.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:44 schreef budha het volgende:
Beetje maf ook dat die Naomi allerlei talen spreekt, maar pas aan het einde van de aflevering ineens Engels blijkt te kunnen.
Ik zou als ik de talen zou beheersen ook spaans praten bij het zien van Hugo (spaans uiterlijk) en Japans (oid) bij het zien van Jin.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: ze is gewond en nog maar net bij bewustzijn. Ze heeft wel door dat er mensen om haar heen staan en dus probeert ze in meerdere talen duidelijk te maken dat ze gewond is en dood gaat. Ze weet immers niet welke taal die mensen spreken.
Zodra ze weer volledig bij bewustzijn is realiseert ze zich dat ze Engels kan praten.
Wellicht is dat 'huh?' naar Charlie een verwijzing naar een gehoorsbeschadiging?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef octopussy het volgende:
Denk ook dat Micael gewond raakte (oren bloeden gebeurd vrij makkelijk) en toch weer genas. Ik had in die episode al een vermoeden dat hij niet dood was.
Dat moeten idd hele rare mensen zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 09:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie gaat er nou half 8 s'morgens kijken?
Daar zitten wel heeeeel erg veel haken en ogen aan. Ten eerste moet je een zelfde toestel hebben dat je laat crashen, maar dat niemand mist. Vooral de flightrecorder gaat een uitdaging zijn. En de slachtoffers worden meestal geidentificeerd aan de hand van dna- of gebitsanalyse.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Nog even over het feit dat de autoriteiten wel een vliegtuig hebben gevonden en ook lichamen hebben geborgen. Toen het vliegtuig boven het eiland in stukken brak, reageerde Ben vrij direct met het geven van allerlei instructies aan de andere Others. Met name dat ze zich voor moesten doen als overlevenden e.d. Het lijkt erop alsof ze vantevoren een anntal scenario's klaar hadden liggen, mocht er ooit een vliegtuig neerstorten.
Wellicht is het dan inderdaad zo dat ze een aantal mensen waarmee ze in de buitenwereld nog contact hadden, opdracht hebben gegevens om een vliegtuig vondst in scene te zetten.
Nou ja, ik vraag me af in hoeverre de lichamen geborgen moeten zijn. Als je een wrak midden in de oceaan dumpt, wat misschien wel weken later gevonden wordt, zou ik niet raar op kijken als er geen of weinig lichamen gevonden worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef budha het volgende:
[..]
Daar zitten wel heeeeel erg veel haken en ogen aan. Ten eerste moet je een zelfde toestel hebben dat je laat crashen, maar dat niemand mist. Vooral de flightrecorder gaat een uitdaging zijn. En de slachtoffers worden meestal geidentificeerd aan de hand van dna- of gebitsanalyse.
Als je het dus al wilt faken, dan zorg je dat je het 'onderzoeksteam' leidt of je laat men geloven dat het toestel in zee is gestort ver van de kust. Dan moeten de inzittenden wel dood zijn. De vraag is alleen hoe je dat nu weer voor elkaar krijgt.
Misschien Smokey?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef TheGame het volgende:
Ik vraag me wel af hoe ze Mikhail's herrijzenis gaan verklaren. Het lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk dat hij bloedzakjes in zijn oren geimplanteerd had gekregen voor het geval dat er toevallig Losties langs zouden komen die hem naar het beveiligingsmechanisme zouden leiden. Het is nu dan wel zeker dat het eiland helende krachten heeft, maar als er bloed uit je oren komt dan lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat je nog kunt genezen, ook al gaat genezen 50x zo snel op het eiland.
Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het isquote:Op donderdag 26 april 2007 18:30 schreef budha het volgende:
Ik mag hopen dat de producenten met een originelere verklaring komen.
Precies, er zal weer een heel complot achter zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |