Nee ik krijg waarschijnlijk geld terug.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar als je blijkt te moeten betalen, ben je heffingsrente verschuldigd voor het "te laat" indienen van je aangifte
Wat in 99,9% van de gevallen betekent: Geld terug of je aanslag. Meestal is het geld er zelfs eerder dan de brief.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef kippevleugel het volgende:
[..]
Fout: de regel is dat je voor 1 juli antwoord zal krijgen.
Mja, ik heb me zelfs al als ondernemer aangemeld, dat wordt ook weer leuk...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef Meeldraad het volgende:
Ik zou ook een brief schrijven naar je regiokantoor en verzoeken of je dossier weer als niet-ambtenaar kan worden aangemerkt en overgezet.
Hoe weet je dat? Heb je al een brief binnen ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:56 schreef Meeldraad het volgende:
Die van mij komt 4 mei!
(Ingediend op 29 januari)
Kun je ook voor mij nakijken dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Meeldraad het volgende:
Ik zag het gisteren op de computer op m'n bijbaantje...
De accountantskantoren krijgen van de aanslagen van hun klanten een elektronische kopie, die altijd eerder komt dan e brief. Vandaag kreeg ik ze binnen met als dagtekening 19 mei, scheelt behoorlijk dus. Erg handig, zo wordt de bezwaartermijn toch verlengd met een week of 3quote:Op woensdag 25 april 2007 10:45 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je al een brief binnen ofzo?
Denk niet dat ze met terugwerkende kracht gaan overmaken, hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 10:35 schreef BretsiG het volgende:
16-05-2006 by xxxxxxxxxx BELASTINGD/CENTR BETALIN bij ¤ 1.955,00
TERUGGAAF NR. xxxxxxxxxxx
IB/PVV 2005 *xxxxxx*
BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
Zal dit jaar dus ook wel weer rond die datum zijn.
Ja dat zal het zijn.... want wat zijn wij als consument toch zieligquote:Op zondag 29 april 2007 15:24 schreef wolferl het volgende:
Ze hebben teveel gestaakt denk ik, wij de consument zijn weer de dupe van een hogere hand.
De regel is dat als je voor 1 april aangifte gedaan hebt, je voor 1 juli bericht krijgt. Dan ga je toch niet 2 maanden daarvoor al lopen miepen dat je nog steeds niets hebt gehoord?quote:Op zondag 29 april 2007 15:24 schreef wolferl het volgende:
Ze hebben teveel gestaakt denk ik, wij de consument zijn weer de dupe van een hogere hand.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:31 schreef -J-D- het volgende:
Vorig jaar huis gekocht
Dus dit jaar een leuke zakcent terug.
Ja maar jij woont in Belgie dus dat telt nietquote:Op zondag 29 april 2007 19:32 schreef Emu het volgende:
Hahahaha ik zie net op mijn bankrekening 1.273 euro bigeschreven das ongeveer mijn nettoloon, LEKKER dus![]()
![]()
Wat heeft dat daar nou mee te makenquote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in Belgie dus dat telt niet![]()
Meestal krijg je het geld eerder dan dat je de aanslag (het bericht dus) krijgt.quote:Op maandag 30 april 2007 20:52 schreef MevrRustblusser het volgende:
Je krijgt toch van te voren schriftelijk bericht wanneer je het op je rekening gestort krijgt? Staat toch niet opeens op je rekening?
Hier ook nog eentjequote:Op maandag 30 april 2007 21:15 schreef vencodark het volgende:
Moet de boel nog invullen/versturen etc.![]()
Ja...quote:
Ga je vragen hoelang het duurt voordat je bericht krijgt van de Belastingdienst na het indienen van je aangifte?quote:
Ja, hoe lang duurt dat eigenlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ga je vragen hoelang het duurt voordat je bericht krijgt van de Belastingdienst na het indienen van je aangifte?
Niks lui.... ze houden zich vooralsnog aan de planningquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef friemel het volgende:
Krijg nog een maand loon van ze terug, vorig jaar maar een half jaar gewerkt, dus uiteraard weer teveel betaald...wel meteen toen het kon aangifte gedaan (half januari oid?) Luie donderts daar..
heb je t al ingevuld? ik wil je best helpen, mits je neit echt n hele lastige aangifte hebt. Lees: ondernemer, huis verkocht met overwaarde, 2 kids, niet getrouwd en net n erfenis gehad , dan moet je ff iemand anders vragenquote:
oooo ik wil t ook weten!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Meeldraad het volgende:
Ik zag het gisteren op de computer op m'n bijbaantje...
@ Toeps, dan zou ik zeeeeker zorgen dat je dossier weer inzichtelijk is voor alle medewerkers. Ik zou zelfs serieus overwegen om niet te beginnen voordat het omgezet is. Als er wat fout gaat, dan kost je dat zoveel heisa om het weer recht te trekken en elke maand/kwartaal krijg je weer een nieuwe aanslag etc. Als je langsgaat, moet je gaan om 12.30 dan is het vaak relatief rustig.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:22 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
heb je t al ingevuld? ik wil je best helpen, mits je neit echt n hele lastige aangifte hebt. Lees: ondernemer, huis verkocht met overwaarde, 2 kids, niet getrouwd en net n erfenis gehad , dan moet je ff iemand anders vragen![]()
Well, als het goed is zijn binnen twee weken mijn gegevens weer inzichtelijk. Let wel: Áls het goed is.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Meeldraad het volgende:
@ Toeps, dan zou ik zeeeeker zorgen dat je dossier weer inzichtelijk is voor alle medewerkers. Ik zou zelfs serieus overwegen om niet te beginnen voordat het omgezet is. Als er wat fout gaat, dan kost je dat zoveel heisa om het weer recht te trekken en elke maand/kwartaal krijg je weer een nieuwe aanslag etc. Als je langsgaat, moet je gaan om 12.30 dan is het vaak relatief rustig.
ja klopt ik kom hier nu toevallig aangewaaidquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Je bent lief, maar ik denk dat je de aangifte-reeks hebt gemist
Vakantiegeld, belastingteruggave, winstdeling.. wordt een dikke maandquote:
Dat geeft nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:49 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ja klopt ik kom hier nu toevallig aangewaaid![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Vakantiegeld, belastingteruggave, winstdeling.. wordt een dikke maand
(nog niets terug overigens)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef _Flash_ het volgende:
Nog maximaal 3 daagjes wachten als het goed is.
Mooimooi want de prenatal belde vorige week dat de meubeltjes er al zijn![]()
![]()
![]()
lucky youquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mijn blauwe enveloppe lag vandaag al op de mat. Hopelijk komt het geld snel binnen. Dan kan ik alvast een kastdeurtje betalen![]()
Wat is de dagtekening van jouw brief toevallig 5 mei 2007?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mijn blauwe enveloppe lag vandaag al op de mat. Hopelijk komt het geld snel binnen. Dan kan ik alvast een kastdeurtje betalen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:54 schreef Syytön het volgende:
Ik wil het ook...! En dan nog mijn vakantiegeld.
De dagtekening is 4 mei.. Dus nog een nachtje slapen voor jou...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
Wat is de dagtekening van jouw brief toevallig 5 mei 2007?
Dan zal ik de brief vandaag ook wel binnen hebben.
Nope, is altijd afwachten, pas als je een blauwe brief krijgt waarin het staat kan je het een dezer dagen verwachten op je rekening.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef Payter1 het volgende:
kun je ergens zien dan, wanneer je je belasting weer krijgt?
13 februari is hij verstuurd via de digitale snelweg...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef Payter1 het volgende:
Wanneer hebben jullie aangifte gedaan dan?
Euh... wedden van wel??quote:Op donderdag 19 april 2007 09:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik moest 12.000 EURO terugbetalen
Maar dat doe ik lekker niet![]()
Tnx. Ach ja 717 euro lekker zo voor de vakantie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef DJJoris het volgende:
Zojuist eindelijk de postbode langsgehad en mijn blauwe brief zat er ook bij¤314,- krijg ik terug met de dagtekening op 4 mei.
@Stansfield: reken op eind Juni dan kan het meevallen, het is namelijk wel erg laat ingestuurd.
He, dan woon je vlakbijquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef teigan het volgende:
postcode lijkt mij ook niet, onze postcode begint met 97...
Wanneer heb je ingediend?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
920 Euro's binnenkort. Brief vandaag binnengehad.
Oei, ff denken. Ergens in februari via internet.quote:
Verhip, das heul niet de belasting....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Rekkie het volgende:
Hier ook alles binnen, ingediend: 29 maart 2007
Klopt, geen peil op te trekken, ik heb de aangifte vroeg ingevuld (februari) en mijn naam zit helemaal aan het begin van het alfabet, maar nog geen brief gehad. Gelukkig maar, want ik moet dokkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Rekkie het volgende:
Ik merk wel dat er vooralsnog geen peil op te trekken, wanneer en hoe de belasting de aangiftes behandelt
Stellejte tering schoften.... wat een kut actie was datquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef scrub_nurse het volgende:
jullie ook zo blij geweest met n dode mus door die stomme reclamefolder van de week??![]()
Daar ben ik al jaren achter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Rekkie het volgende:
Ik merk wel dat er vooralsnog geen peil op te trekken, wanneer en hoe de belasting de aangiftes behandelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |