Leuk voor je.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef navvy het volgende:
Vriend van me werkt bij de belastingdienst, gisteren mijn jaaropgaaf meegegeven. Ik krijg net een mail dat alles verwerkt is en ik binnen 14 dagen 1200 euro dr bij heb! En dat gaat al jaren zo, leuker kan hij het niet voor me maken.
Dat za toch niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef ManAtWork het volgende:
En voor degene die hem als eerste hebben ingediend, zijn als laatste aan de beurt omdat die nu onderop liggen.
Geloof me, dat is hardstikke leuk! Net vakantie geboekt. Erg leuk voor mij!quote:
Boeien.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef navvy het volgende:
Vriend van me werkt bij de belastingdienst, gisteren mijn jaaropgaaf meegegeven. Ik krijg net een mail dat alles verwerkt is en ik binnen 14 dagen 1200 euro dr bij heb! En dat gaat al jaren zo, leuker kan hij het niet voor me maken.
Geilquote:Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Boeien.
Een vriend van mij die werkt bij de Smaakpolitie en die gaat jou kei hard in je bek schijten.
Take that, bitch!
Ik denk niet dat de belastingdienst zo dom is, volgens mij beginnen ze al gelijk met het verwerken, zou anders wel heel suf zijn van ze om er lang mee te wachten, verder hoop ik dat ze gewoon snel gaan werken, kan het geld wel gebruiken, was er dan ook al heel vroeg mee, half januari :-).quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef ManAtWork het volgende:
Al heb je je aangifte op 2 januari ingediend, de belastingdienst begint niet eerder met verwerken na de uiterste aangiftedatum (6 april dus voor dit jaar).
En voor degene die hem als eerste hebben ingediend, zijn als laatste aan de beurt omdat die nu onderop liggen.![]()
Haha, met de teruggave IB vervolgens een investering doen die de belastingdienst nog meer geld oplevert. Minister Bos zou meer van deze mensen willen hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef Pascal86 het volgende:
Ik ga er een eigen auto van kopen, dan bespaar ik ongeveer 200 euro per maand die ik anders kwijt ben aan benzine voor mijn ouders auto.
Kijk nog eens. Misschien is het nu wel binnen.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kijk nog eens. Misschien is het nu wel binnen.![]()
Klopt, de heffingsrente is inderdaad hoger. Verkijk je je echter niet teveel daarop, de belastingdienst werkt met enkelvoudige rente, terwijl je op een spaarrekening natuurlijk samengestelde interest krijgt (rente op rente). Overigens is de heffingsrente niet meer zo heel veel hoger dan de huidige spaarrente, het is lang niet meer zo aantrekkelijk als dat het ooit geweest is.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:46 schreef Innisdemon het volgende:
Donjames: de rente die ze dan moeten geven is hoger dan jouw spaarrekening, dus ach.............:)
Dat eerste is logisch inderdaad, maar dat 2e is wel raar ondanks ze het jou verteld hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef ManAtWork het volgende:
De belastingdienst verwerkt niet eerder omdat iemand tot de uiterste inzenddatum nog correcties en wijzigingen in kan/mag dienen.
(Daarbij: heb namens diverse cliënten regelmatig gebeld wanneer de aangiften in behandeling worden genomen. Eerder worden de aangiften niet aan de diverse inspecties beschikbaar gesteld. En dit was iedere keer het antwoord.)
Ik doe geen zaken met IB groep, ik leen niets ik heb namelijk mijn studie en alles wat ik heb//koopt zelf voor gewerktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Haha, met de teruggave IB vervolgens een investering doen die de belastingdienst nog meer geld oplevert. Minister Bos zou meer van deze mensen willen hebben.![]()
ik krijg gewoon belasting terug van mijn gewerkte geldquote:Prijs: Lesgeld ¤ 6.440,-
Boeken en examen ¤ 2.100,-
Intake ¤ 125,-
IB=InkomstenBelastingquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik doe geen zaken met IB groep, ik leen niets ik heb namelijk mijn studie en alles wat ik heb//koopt zelf voor gewerkt
[..]
ik krijg gewoon belasting terug van mijn gewerkte geld
Zeker weten? Dat kan nooit zo snelquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:28 schreef BrauN het volgende:
Gister ingevuld en nu al mijn geld ontvangen, wtf!?
Ik ben blij.
Ik vraag alleen of hij het zeker weet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Je noemt BrauN toch geen leugenaar he, die liegt namelijk nooit![]()
is het waar? ik wil de mijne ook...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:28 schreef BrauN het volgende:
Gister ingevuld en nu al mijn geld ontvangen, wtf!?
Ik ben blij.
Ik was cynischquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of hij het zeker weet?![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik doe geen zaken met IB groep, ik leen niets ik heb namelijk mijn studie en alles wat ik heb//koopt zelf voor gewerkt
[..]
ik krijg gewoon belasting terug van mijn gewerkte geld
Kort ik eens iets af,... snapt men het weer niet.quote:
ik ben niet zo beklend met belastingen dus :pquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[..]
Kort ik eens iets af,... snapt men het weer niet.![]()
(Tnx DJ)
Natuurlijk wel. Je kunt tot vijf jaar teruggaan zelfs.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef rival het volgende:
wat hoor ik over uiterste inleverdatum.. kan ik nu niet meer geld terugvragen van vorig jaar?
Inderdaad, elk jaar opnieuw die blauwe rakker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef w00h00 het volgende:
TVP
Vind het wel erg vroeg, maar als het zo is, dan vindt ik het primaquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef --- het volgende:
ik keek net op internetbankieren... het staat er op![]()
Als je naar de soortgelijjke topics van afgelopen jaren kijkt, dan zie je dat er toen ook betalingen vanaf de laatste week van april werden verricht. Het zou dus best wel kunnen kloppen maar in principe starten de betalingen vanaf 1 mei.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:36 schreef Slasher het volgende:
[..]
Vind het wel erg vroeg, maar als het zo is, dan vindt ik het prima
das idd wel erg snel, ik keek net vol verwachting maar het staat dr nog niet opquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef --- het volgende:
ik keek net op internetbankieren... het staat er op![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef Zus_konijn het volgende:
Meer mensen het geld vandaag ontvangen?
als ik h'm in de eerste dagen van januari digitaal instuur, heb ik meestal begin tot medio april mijn geld terug. In 2005 zelfs op 2 april al. Dus ze beginnen echt wel eerder hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de belastingdienst zo dom is, volgens mij beginnen ze al gelijk met het verwerken, zou anders wel heel suf zijn van ze om er lang mee te wachten, verder hoop ik dat ze gewoon snel gaan werken, kan het geld wel gebruiken, was er dan ook al heel vroeg mee, half januari :-).
Fout: de regel is dat je voor 1 juli antwoord zal krijgen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:46 schreef IndianGirl het volgende:
De regel is dat als je voor 1 april je aangifte indient dat je garantie hebt dat je het geld voor 1 juli terug krijgt. Ze hebben de datum van 1 april naar 6 april verzet en dat moet je zien als een soort uitstel dus voor 1 april nog steeds je geld voor 1 juli. En hoe langer je op je geld moet wachten hoe meer heffingsrente ze moeten betalen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
Nog niks helaas. Al heel vroeg opgestuurd dit jaar februari ofzo)
Tuurlijk wel maar als je blijkt te moeten betalen, ben je heffingsrente verschuldigd voor het "te laat" indienen van je aangiftequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |