Ik ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Vakantiegeld, belastingteruggave, winstdeling.. wordt een dikke maand
(nog niets terug overigens)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:29 schreef _Flash_ het volgende:
Nog maximaal 3 daagjes wachten als het goed is.
Mooimooi want de prenatal belde vorige week dat de meubeltjes er al zijn![]()
![]()
![]()
lucky youquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mijn blauwe enveloppe lag vandaag al op de mat. Hopelijk komt het geld snel binnen. Dan kan ik alvast een kastdeurtje betalen![]()
Wat is de dagtekening van jouw brief toevallig 5 mei 2007?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mijn blauwe enveloppe lag vandaag al op de mat. Hopelijk komt het geld snel binnen. Dan kan ik alvast een kastdeurtje betalen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:54 schreef Syytön het volgende:
Ik wil het ook...! En dan nog mijn vakantiegeld.
De dagtekening is 4 mei.. Dus nog een nachtje slapen voor jou...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
Wat is de dagtekening van jouw brief toevallig 5 mei 2007?
Dan zal ik de brief vandaag ook wel binnen hebben.
Nope, is altijd afwachten, pas als je een blauwe brief krijgt waarin het staat kan je het een dezer dagen verwachten op je rekening.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef Payter1 het volgende:
kun je ergens zien dan, wanneer je je belasting weer krijgt?
13 februari is hij verstuurd via de digitale snelweg...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef Payter1 het volgende:
Wanneer hebben jullie aangifte gedaan dan?
Euh... wedden van wel??quote:Op donderdag 19 april 2007 09:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik moest 12.000 EURO terugbetalen
Maar dat doe ik lekker niet![]()
Tnx. Ach ja 717 euro lekker zo voor de vakantie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef DJJoris het volgende:
Zojuist eindelijk de postbode langsgehad en mijn blauwe brief zat er ook bij¤314,- krijg ik terug met de dagtekening op 4 mei.
@Stansfield: reken op eind Juni dan kan het meevallen, het is namelijk wel erg laat ingestuurd.
He, dan woon je vlakbijquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef teigan het volgende:
postcode lijkt mij ook niet, onze postcode begint met 97...
Wanneer heb je ingediend?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
920 Euro's binnenkort. Brief vandaag binnengehad.
Oei, ff denken. Ergens in februari via internet.quote:
Verhip, das heul niet de belasting....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Rekkie het volgende:
Hier ook alles binnen, ingediend: 29 maart 2007
Klopt, geen peil op te trekken, ik heb de aangifte vroeg ingevuld (februari) en mijn naam zit helemaal aan het begin van het alfabet, maar nog geen brief gehad. Gelukkig maar, want ik moet dokkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Rekkie het volgende:
Ik merk wel dat er vooralsnog geen peil op te trekken, wanneer en hoe de belasting de aangiftes behandelt
Stellejte tering schoften.... wat een kut actie was datquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef scrub_nurse het volgende:
jullie ook zo blij geweest met n dode mus door die stomme reclamefolder van de week??![]()
Daar ben ik al jaren achter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Rekkie het volgende:
Ik merk wel dat er vooralsnog geen peil op te trekken, wanneer en hoe de belasting de aangiftes behandelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |